回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 重回模型作1 Q 版 SIC 朦面超人BLACK
赤目司令
曹長
Rank: 2


UID 1990
精華 1
積分 23
帖子 426
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2004-1-24
狀態 離線
發表於 2008-11-28 03:12 PM  資料  短消息  加為好友 
重回模型作1 Q 版 SIC 朦面超人BLACK

3年 無砌模型LA... 依隻 Q 版 SIC BLACK 係以前一個叫"火" Gei 只網友 做gei(poon, hotman 同panda 唔知記唔記得..), 放左5 年.... 大執左一輪, post 住2 張相, 趕住出街, 回來再post 多d 講多d...



回家了~ post 多少少相~ 外加張正版gei black
呢隻野其實執左好耐... 不過係一兩年執左到依加之上色... 來件時滿可怕的... 數不盡gei 沙孔... 腳板無左1/4... 兩隻手掌加埋唔夠5隻手指...  無腰中間o個腳,好多角位都無左... 仲有眼係用水晶膠dup... 幾年後都仲係好sticky 仲有手指毛tim... 火原本都話太差唔比我, 不過我硬要佢賣比我gei   
唯有大執la... 好彩我都有sic gei black 件...(仲有2隻tim) 所以cut 左手掌換左上去... 其他都係照用原子灰補... 放左唔知幾多年, 昨天手痕攞左來噴... 三年無噴油, 原來好多野唔記得左... 仲要連眼珠都搵唔返... 唯有今日自己搵warhammer gei 透明地台 自己打磨返出來, 再用沙紙, 指甲沙紙棒同磨沙膏磨滑返個表面... 再o係背後用打磨機做返一個個複眼...

原本想就咁用返黑色 原色算... 但諗下"火"以前做o個隻都係黑色, 而且黑色較難突顯detail 位, 攞左人地自己整gei 件應該比少少心機去整, 所以最後都係用我曼鍾意gei 特別版色去上..

話時話..
poon, panda 仲記唔記得hotman 帶我地同"火" 去石硤美, 深水土步 買平野ar? 我以經無左"火" gei contact, poon 仲搵唔搵得返佢ar? 因為佢好似係其他forum gei 朋友來的...

[ 本帖最後由 赤目司令 於 2008-12-12 11:27 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
本田
中校
Rank: 4


UID 28466
精華 0
積分 6
帖子 3315
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-15
狀態 離線
發表於 2008-11-28 03:42 PM  資料  短消息  加為好友  添加 本田 為MSN好友 通過MSN和 本田 交談
幾形喎,好內都冇見過呢啲童件嘢啦

頂部
肥俊
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12495
精華 0
積分 8
帖子 817
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-19
狀態 離線
發表於 2008-11-28 04:58 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥俊 為MSN好友 通過MSN和 肥俊 交談
有冇影月TIM呀~哈哈

隻野整得幾有型

但唔Q版果隻好個背好似仲要"駝"D...

頂部
raymondshe (新手上路)
大佐
Rank: 5Rank: 5


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1327
精華 16
積分 62
帖子 10420
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 1970-1-1
狀態 離線
發表於 2008-11-28 08:03 PM  資料  短消息  加為好友 
赤目兄,好耐冇浮上黎lol





或者我再重申一次,科林係一個公開留言o既地方,任何回覆不代表全網站會員.
I will now recap in English...
頂部
赤目司令
曹長
Rank: 2


UID 1990
精華 1
積分 23
帖子 426
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2004-1-24
狀態 離線
發表於 2008-11-28 10:02 PM  資料  短消息  加為好友 
回家了~ post 多少少相~ 外加張正版gei black

[ 本帖最後由 赤目司令 於 2008-11-29 12:05 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
赤目司令
曹長
Rank: 2


UID 1990
精華 1
積分 23
帖子 426
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2004-1-24
狀態 離線
發表於 2008-11-28 10:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 本田 於 2008-11-28 05:42 PM 發表
幾形喎,好內都冇見過呢鱓童件№啦

呢鱓童件№啦<---- sorry... 唔係好明你gei 意思..

QUOTE:
原帖由 肥俊 於 2008-11-28 06:58 PM 發表
有冇影月TIM呀~哈哈

隻野整得幾有型

但唔Q版果隻好個背好似仲要"駝"D...

多謝..
其實佢已經好駝ga la...

[ 本帖最後由 赤目司令 於 2008-11-29 12:11 AM 編輯 ]

頂部
赤目司令
曹長
Rank: 2


UID 1990
精華 1
積分 23
帖子 426
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2004-1-24
狀態 離線
發表於 2008-11-28 10:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 raymondshe 於 2008-11-28 10:03 PM 發表
赤目兄,好耐冇浮上黎lol

係ar... 因為好耐無砌模型lu.... 買就多.....
你幾好ma? 有無見大家ar? 你"師父"仲有無做ar?
比d comment la~

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 12:14 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver