回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [人型]一对蔷薇
小P
壹等兵
Rank: 1


UID 6217
精華 0
積分 5
帖子 181
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-8
狀態 離線
發表於 2008-10-15 09:49 AM  資料  短消息  加為好友 
[人型]一对蔷薇

无咩好讲`不过发下滥咋------个头发真系超超超超难搞!!!






頂部
肥俊
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12495
精華 0
積分 8
帖子 817
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-19
狀態 離線
發表於 2008-10-15 10:36 AM  資料  短消息  加為好友  添加 肥俊 為MSN好友 通過MSN和 肥俊 交談
支持薔薇少女


話說回來, 想請教下樓主呢隻野幾時買的..

頂部
小P
壹等兵
Rank: 1


UID 6217
精華 0
積分 5
帖子 181
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-8
狀態 離線
發表於 2008-10-15 10:52 AM  資料  短消息  加為好友 
好多年前。。。晤记得咯`

頂部
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-10-15 11:22 AM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談
掂啊 拿拿林砌多幾件啦 ,唔好蝕咗道氣。

頂部
mouse
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2905
精華 0
積分 2
帖子 804
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2008-10-15 11:41 AM  資料  短消息  加為好友 
小P咩你搞到只眼这样.成两只睇落去就是衰只眼.下次慢慢来.我都是蔷薇仲实粉丝来加

頂部
小P
壹等兵
Rank: 1


UID 6217
精華 0
積分 5
帖子 181
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-8
狀態 離線
發表於 2008-10-15 11:44 AM  資料  短消息  加為好友 
都唔知衰边忽。。。

件上面都有线``找住晒来。。。。都唔知可以点`

頂部
mouse
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2905
精華 0
積分 2
帖子 804
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2008-10-15 11:45 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小P 於 2008-10-15 11:44 AM 發表
都唔知衰边忽。。。

件上面都有线``找住晒来。。。。都唔知可以点`

你讲咩丫睇唔明

頂部
小P
壹等兵
Rank: 1


UID 6217
精華 0
積分 5
帖子 181
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-8
狀態 離線
發表於 2008-10-15 12:05 PM  資料  短消息  加為好友 
意思。。。
眼睛个件。。

上面有轮廓线噶。
我只系照住画。

好奇怪。。。

頂部
glenlun
平民
Rank: 1
阿倫流塗裝法 始創人


UID 31786
精華 1
積分 7
帖子 24
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-26
來自 香港青衣
狀態 離線
發表於 2008-10-15 12:11 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 glenlun 為MSN好友 通過MSN和 glenlun 交談


QUOTE:
原帖由 小P 於 2008-10-15 12:05 發表
意思。。。
眼睛个件。。

上面有轮廓线噶。
我只系照住画。

好奇怪。。。

首先男的的上眼線可以粗少少
眼睛的顏色可以再油得自然少許
再加上反光位的白點
你看~是否好好多?





頂部
chris11164
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 1776
精華 4
積分 35
帖子 2684
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-17
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2008-10-15 12:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小P 於 2008-10-15 12:05 PM 發表
意思。。。
眼睛个件。。

上面有轮廓线噶。
我只系照住画。

好奇怪。。。

瞳孔太深色
也瞳膜又太淺了
這樣一撞顏色太壁壘分明了
加深一點紅綠色就好
識用的可以用photoshop試一下效果吧





我的studio
脹爆Studio
頂部
mouse
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2905
精華 0
積分 2
帖子 804
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2008-10-15 12:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 glenlun 於 2008-10-15 12:11 PM 發表

首先男的的上眼線可以粗少少
眼睛的顏色可以再油得自然少許
再加上反光位的白點
你看~是否好好多?

这不是男的.以人偶来讲是女的两姐妹来的

頂部
glenlun
平民
Rank: 1
阿倫流塗裝法 始創人


UID 31786
精華 1
積分 7
帖子 24
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-26
來自 香港青衣
狀態 離線
發表於 2008-10-15 12:43 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 glenlun 為MSN好友 通過MSN和 glenlun 交談


QUOTE:
原帖由 mouse 於 2008-10-15 12:40 發表

这不是男的.以人偶来讲是女的两姐妹来的

我知~但用男的~易明d





頂部
Eric仔
上尉
Rank: 3Rank: 3
模型要砌至好買


UID 30657
精華 0
積分 6
帖子 1289
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-12
狀態 離線
發表於 2008-10-15 02:17 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #1 小P 的帖子

好靚阿
o的頭髮點噴的

頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2008-10-15 04:10 PM  資料  短消息  加為好友 
蔷薇乜唔係台風黎架咩?

頂部
小P
壹等兵
Rank: 1


UID 6217
精華 0
積分 5
帖子 181
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-8
狀態 離線
發表於 2008-10-15 06:33 PM  資料  短消息  加為好友 
好...试下加个点上去先``

頂部
千月
上等兵
Rank: 2


UID 2053
精華 0
積分 10
帖子 277
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-17
狀態 離線
發表於 2008-10-15 08:01 PM  資料  短消息  加為好友  QQ
  比对眼吸引住

頂部
Crucifer
上等兵
Rank: 2


UID 26807
精華 1
積分 7
帖子 280
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-6
來自 成都/上海
狀態 離線
發表於 2008-10-17 08:38 PM  資料  短消息  加為好友 
marvellous,  这套做得比原著的形象更楚楚可怜

頂部
cylee_hehe
壹等兵
Rank: 1



UID 32185
精華 0
積分 37
帖子 113
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-1
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2008-10-19 01:31 AM  資料  短消息  加為好友 
小p兄, 還有一點要注意, 是女的頭髮的效果色有小小偏差. 髮頂的啡色带紅多一點, 髮尾的啡色带啡一點, 這樣看來髮頂與髮尾有點不自然. 不過整體已然, 是一件完成度很高的作品.

頂部
小P
壹等兵
Rank: 1


UID 6217
精華 0
積分 5
帖子 181
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-8
狀態 離線
發表於 2008-10-19 05:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cylee_hehe 於 2008-10-19 01:31 AM 發表
小p兄, 還有一點要注意, 是女的頭髮的效果色有小小偏差. 髮頂的啡色带紅多一點, 髮尾的啡色带啡一點, 這樣看來髮頂與髮尾有點不自然. 不過整體已然, 是一件完成度很高的作品.

哇...你都来埋...多谢捧场.

个头发甘都给你发现左..超犀利.    果然系达人.
           
       个头发下面卷卷卷..好难喷..搞到心烦...就乱来了..

頂部
東方廢柴
二等兵
Rank: 1


UID 2068
精華 0
積分 0
帖子 60
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
來自 龍虎門~Avalon
狀態 離線
發表於 2008-10-19 05:48 PM  資料  短消息  加為好友  添加 東方廢柴 為MSN好友 通過MSN和 東方廢柴 交談 ICQ 狀態

厲害!
我好耐冇上黎喇~
樓主油得好靚~!

估唔到仲有咁多人玩GK~感動!
大埔果邊嘅鋪頭都冇得賣lu
老闆話d人而家只買PVC
我而家都攪緊隻風見老師
不過完成日期真係唔知到幾時lu~

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:22 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver