回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 去完jam返黎la
JoeLai2005
少校
Rank: 3Rank: 3
みおは& ...


UID 5308
精華 0
積分 15
帖子 2143
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-7
來自 世界上某一角落
狀態 離線
發表於 2008-10-7 11:12 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JoeLai2005 為MSN好友 通過MSN和 JoeLai2005 交談
去完jam返黎la

今次真係好正
夠熱血
夠激動
有d意外就係入左場無奈
竟然播Japan Fight
直到開始
No border用英文唱[一開始聽唔出]
首次聽到ハローダーウィン!∼好奇心オンデマンド∼
紅ノ牙都好正
唱中文歌果part就係多啦a夢
今次可惜就係無得玩Motto Motto
影山講sunny boy果時聽到有人講仆街
ps:有無人中簽名板或聚會飛?





かがみん=兄貴の嫁w
萌え萌え キュン
sd AC1:中村悠一
sd AC2:好球福利蛋
頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2008-10-7 11:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 JoeLai2005 於 2008-10-7 11:12 PM 發表
今次真係好正
夠熱血
夠激動
有d意外就係入左場無奈
竟然播Japan Fight
直到開始
No border用英文唱[一開始聽唔出]
首次聽到ハローダーウィン! ...

有得聽武裝鍊金真係好開心~~ 但可惜無fire bomber~





沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
JoeLai2005
少校
Rank: 3Rank: 3
みおは& ...


UID 5308
精華 0
積分 15
帖子 2143
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-7
來自 世界上某一角落
狀態 離線
發表於 2008-10-7 11:22 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JoeLai2005 為MSN好友 通過MSN和 JoeLai2005 交談


QUOTE:
原帖由 紅色惡夢 於 2008-10-7 11:21 PM 發表



有得聽武裝鍊金真係好開心~~ 但可惜無fire bomber~

5
都有好多二線歌





かがみん=兄貴の嫁w
萌え萌え キュン
sd AC1:中村悠一
sd AC2:好球福利蛋
頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2008-10-7 11:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 JoeLai2005 於 2008-10-7 11:22 PM 發表

5
都有好多二線歌

我而家係一邊耳仔聽唔到野





沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
轟羽
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 27726
精華 0
積分 0
帖子 1260
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-28
狀態 離線
發表於 2008-10-7 11:23 PM  資料  短消息  加為好友  添加 轟羽 為MSN好友 通過MSN和 轟羽 交談
係邊樹聽呀,禁正

頂部
番茄揚
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1956
精華 0
積分 0
帖子 508
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-31
來自 Quark 夸克
狀態 離線
發表於 2008-10-7 11:26 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 番茄揚 為MSN好友 通過MSN和 番茄揚 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 紅色惡夢 於 2008-10-7 11:23 PM 發表



我而家係一邊耳仔聽唔到野

夢生都有去~??





錢唔係萬能,但係無錢您會好頭痕~
頂部
lokwokcheung
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7146
精華 0
積分 1
帖子 1045
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-9
來自 大紅蓮團
狀態 離線
發表於 2008-10-7 11:29 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lokwokcheung 為MSN好友 通過MSN和 lokwokcheung 交談
No Border改左歌詞,有d不知所措





JAM Project
燃燒吧!!鋼之魂!!
永遠懷念卡米那大哥
頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2008-10-7 11:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 番茄揚 於 2008-10-7 11:26 PM 發表

夢生都有去~??

有啊





沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
JoeLai2005
少校
Rank: 3Rank: 3
みおは& ...


UID 5308
精華 0
積分 15
帖子 2143
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-7
來自 世界上某一角落
狀態 離線
發表於 2008-10-7 11:31 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JoeLai2005 為MSN好友 通過MSN和 JoeLai2005 交談


QUOTE:
原帖由 lokwokcheung 於 2008-10-7 11:29 PM 發表
No Border改左歌詞,有d不知所措

不是改歌詞
是用英文唱





かがみん=兄貴の嫁w
萌え萌え キュン
sd AC1:中村悠一
sd AC2:好球福利蛋
頂部
hkio666
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12199
精華 1
積分 15
帖子 1140
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-9
狀態 離線
發表於 2008-10-7 11:32 PM  資料  短消息  加為好友  添加 hkio666 為MSN好友 通過MSN和 hkio666 交談
好係好正,叫到喉嚨疼

頂部
番茄揚
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1956
精華 0
積分 0
帖子 508
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-31
來自 Quark 夸克
狀態 離線
發表於 2008-10-7 11:34 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 番茄揚 為MSN好友 通過MSN和 番茄揚 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 紅色惡夢 於 2008-10-7 11:30 PM 發表



有啊

嗚..........
無錢去唔到.......





錢唔係萬能,但係無錢您會好頭痕~
頂部
JoeLai2005
少校
Rank: 3Rank: 3
みおは& ...


UID 5308
精華 0
積分 15
帖子 2143
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-7
來自 世界上某一角落
狀態 離線
發表於 2008-10-7 11:35 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JoeLai2005 為MSN好友 通過MSN和 JoeLai2005 交談
早知檢查下椅底先la





かがみん=兄貴の嫁w
萌え萌え キュン
sd AC1:中村悠一
sd AC2:好球福利蛋
頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2008-10-7 11:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 番茄揚 於 2008-10-7 11:34 PM 發表

嗚..........
無錢去唔到.......

oh   錯失左一次熱血既機會





沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
lokwokcheung
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7146
精華 0
積分 1
帖子 1045
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-9
來自 大紅蓮團
狀態 離線
發表於 2008-10-7 11:42 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lokwokcheung 為MSN好友 通過MSN和 lokwokcheung 交談
回復 #9 JoeLai2005 的帖子

是但啦,總之唔係平時果隻啦
我隔離d人都唔識唱歌,搞到好似得我係度自high咁





JAM Project
燃燒吧!!鋼之魂!!
永遠懷念卡米那大哥
頂部
CY.Heart
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 19061
精華 0
積分 9
帖子 2488
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2008-10-7 11:42 PM  資料  短消息  加為好友 
在下中簽名XD(舉手

勝利的感覺真好阿!(被打

打算把簽名簽在膠板上作來著的機戰模型素材!

第一次可以叫到像限制器解除的樣子 情況還High過D場XD

感覺也像一次過做了10年份的運動量(死

[ 本帖最後由 田心不正 於 2008-10-7 11:44 PM 編輯 ]

頂部
JoeLai2005
少校
Rank: 3Rank: 3
みおは& ...


UID 5308
精華 0
積分 15
帖子 2143
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-7
來自 世界上某一角落
狀態 離線
發表於 2008-10-7 11:47 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JoeLai2005 為MSN好友 通過MSN和 JoeLai2005 交談


QUOTE:
原帖由 lokwokcheung 於 2008-10-7 11:42 PM 發表
是但啦,總之唔係平時果隻啦
我隔離d人都唔識唱歌,搞到好似得我係度自high咁

我隔離全揚坐低





かがみん=兄貴の嫁w
萌え萌え キュン
sd AC1:中村悠一
sd AC2:好球福利蛋
頂部
lokwokcheung
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7146
精華 0
積分 1
帖子 1045
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-9
來自 大紅蓮團
狀態 離線
發表於 2008-10-7 11:49 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lokwokcheung 為MSN好友 通過MSN和 lokwokcheung 交談
JP演唱會-廣東歌部份
http://v.youku.com/v_show/id_XNDYwNDg4Mjg=.html
放youtube好似好危,所以放第二度





JAM Project
燃燒吧!!鋼之魂!!
永遠懷念卡米那大哥
頂部
番茄揚
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1956
精華 0
積分 0
帖子 508
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-31
來自 Quark 夸克
狀態 離線
發表於 2008-10-7 11:50 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 番茄揚 為MSN好友 通過MSN和 番茄揚 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 紅色惡夢 於 2008-10-7 11:39 PM 發表



oh   錯失左一次熱血既機會

夢生坐邊~??

我d錢要留黎做其他野........





錢唔係萬能,但係無錢您會好頭痕~
頂部
lokwokcheung
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7146
精華 0
積分 1
帖子 1045
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-9
來自 大紅蓮團
狀態 離線
發表於 2008-10-7 11:51 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lokwokcheung 為MSN好友 通過MSN和 lokwokcheung 交談


QUOTE:
原帖由 JoeLai2005 於 2008-10-7 11:47 PM 發表

我隔離全揚坐低

真係唔敢相信有d咁既事





JAM Project
燃燒吧!!鋼之魂!!
永遠懷念卡米那大哥
頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2008-10-7 11:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 番茄揚 於 2008-10-7 11:50 PM 發表

夢生坐邊~??

我d錢要留黎做其他野........

我坐係其中一邊喇叭前面幾行~~





沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 05:12 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver