回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: help呀!!!五金舖個條友
terrykafai
上等兵
Rank: 2


UID 26214
精華 0
積分 2
帖子 270
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-19
來自 hk-lstlkkc
狀態 離線
發表於 2008-8-9 09:30 AM  資料  短消息  加為好友 
help呀!!!五金舖個條友

help呀!!!五金舖個條友
我去五金舖念著買原子灰
點知個條友問我:你用原子灰補咩呀
我都唔知點答佢呀

有冇人可以教我點答

頂部
斯巴達人
少校
Rank: 3Rank: 3
人渣精英


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 13038
精華 8
積分 14
帖子 2614
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
來自 戰狼團
狀態 離線
發表於 2008-8-9 09:39 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 terrykafai 於 2008-8-9 09:30 AM 發表
help呀!!!五金舖個條友
我去五金舖念著買原子灰
點知個條友問我:你用原子灰補咩呀
我都唔知點答佢呀

有冇人可以教我點答

你應該一句問返佢"有冇德國綠色罐既原子灰賣!"有就比錢,冇咪走人law....





頂部
wingary
曹長
Rank: 2


UID 23240
精華 0
積分 3
帖子 472
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-12
狀態 離線
發表於 2008-8-9 09:45 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 terrykafai 於 2008-8-9 09:30 AM 發表
help呀!!!五金舖個條友
我去五金舖念著買原子灰
點知個條友問我:你用原子灰補咩呀
我都唔知點答佢呀

有冇人可以教我點答

大大聲同佢講砌模型囉。
你好細?佢咁問唔想做你生意!
但做乜唔買雙星,依家出o左細支裝,$30幾,就唔會俾人問長問短。

頂部
ahb0
軍曹
Rank: 2


UID 18482
精華 1
積分 7
帖子 313
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-9
狀態 離線
發表於 2008-8-9 09:48 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 terrykafai 於 2008-8-9 09:30 AM 發表
help呀!!!五金舖個條友
我去五金舖念著買原子灰
點知個條友問我:你用原子灰補咩呀
我都唔知點答佢呀

有冇人可以教我點答

一係好似#2樓咁答...一係...老實答佢,整模型囉......
你不是怕醜嘛?

頂部
星矢
曹長
Rank: 2


UID 2408
精華 0
積分 2
帖子 451
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-2
狀態 離線
發表於 2008-8-9 10:04 AM  資料  短消息  加為好友 
你話補膠咪得0羅
就算直接話補模型都好合理

多年前我第一次買水沙紙,我連買幾號都未識......
佢問我磨咩?......我話磨模型....佢就賣張1000號我

原子灰都係......我話補模型.....
佢話補膠.....介紹你用隻靚d.....德國出的
個時都未流行上網......少d人知德國原子灰

頂部
GD.PANZER
中佐
Rank: 4


UID 16806
精華 0
積分 1
帖子 8517
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-27
狀態 離線
發表於 2008-8-9 10:14 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
買梨製炸彈,得唔得!





網站主頁 : https://sites.google.com/site/mamodelaction/
Facebook: https://www.facebook.com/model.action       whatsapp: 93665287
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2008-8-9 10:40 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 斯巴達人 於 2008-8-9 09:39 AM 發表

你應該一句問返佢"有冇德國綠色罐既原子灰賣!"有就比錢,冇咪走人law....



如果貴過$40就錢都唔好俾, 去第二間好過了.

頂部
terrykafai
上等兵
Rank: 2


UID 26214
精華 0
積分 2
帖子 270
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-19
來自 hk-lstlkkc
狀態 離線
發表於 2008-8-9 10:47 AM  資料  短消息  加為好友 
我14歲仔.....熱血青年....好我today就同佢講補模型

頂部
rice
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16377
精華 3
積分 20
帖子 1232
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-29
來自 貨倉部
狀態 離線
發表於 2008-8-9 10:51 AM  資料  短消息  加為好友  QQ ICQ 狀態
呢牌成日落落雨.....可能個o個條友好心驚你買錯o野呢.........買修補皇點知買錯原子灰....所以咪問o下你囉....

頂部
terrykafai
上等兵
Rank: 2


UID 26214
精華 0
積分 2
帖子 270
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-19
來自 hk-lstlkkc
狀態 離線
發表於 2008-8-9 10:53 AM  資料  短消息  加為好友 
唔知佢我聽佢問我 我唔知點答咪去左羅

頂部
gp01a
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 29027
精華 1
積分 31
帖子 2360
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-30
來自 天宮
狀態 離線
發表於 2008-8-9 10:55 AM  資料  短消息  加為好友 
說是補夾口就行了.....
我去的時候...都是說做模型時用的...
你只要說德國那隻原子灰就行了!





blog : http://hk.myblog.yahoo.com/keroro1878200
頂部
simonheat
上尉
Rank: 3Rank: 3
無成品出廠



UID 25126
精華 0
積分 9
帖子 1424
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-14
來自 香港
狀態 離線
發表於 2008-8-9 11:28 AM  資料  短消息  加為好友 
唔洗同佢講咁多啦...有就買...冇就走囉 :O)

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2008-8-9 12:15 PM  資料  短消息  加為好友 
應該係岩價就買,唔岩就走

頂部
crabchiu
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 6257
精華 12
積分 29
帖子 1180
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-9
來自 Model Arena
狀態 離線
發表於 2008-8-9 12:24 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 crabchiu 為MSN好友 通過MSN和 crabchiu 交談
唉……

你係消費者,你要大聲過佢﹗俾D信心,第時點見工丫……





燃燒了...雪白地...燃燒著...變成完全雪白的灰燼了...

http://hk.myblog.yahoo.com/crabchiu/profile
頂部
hl_0521
上校
Rank: 4


UID 16655
精華 0
積分 3
帖子 5898
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-23
來自 香港、九龍、新界
狀態 離線
發表於 2008-8-9 12:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2008-8-9 10:40 發表




如果貴過$40就錢都唔好俾, 去第二間好過了.

好在我果樹買$35嗟!





車迷【 圖片交流、分享區 】歡迎大家在此分享各類有關汽車圖片
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2008-8-9 12:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hl_0521 於 2008-8-9 12:30 PM 發表


好在我果樹買$35嗟!

因為聽講加左價麻.

頂部
gimp
曹長
Rank: 2


UID 15218
精華 0
積分 4
帖子 470
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-23
來自 Amsterdam
狀態 離線
發表於 2008-8-9 12:49 PM  資料  短消息  加為好友 
may be 五金舖個條友 was being nice and responsible. Some poeple use 原子灰 補 metal, wooden parts. Just may be he was thinking if he could show you something better.

If you feel un-comfortable to tell him you need the 原子灰補 models, then simply ask for 德國原子灰, green can.





Work in progress:---
Fine Molds Millenium Falcon 75%
MG Gouf Custom + Air lifter 40%

Work in waiting, 好多火頭, 火燒后欄
MG Gyan Custom 5%
Neograde Sazabi 0%
Coreswork GP04 0%
頂部
大塚愛
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13426
精華 0
積分 4
帖子 1608
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
狀態 離線
發表於 2008-8-9 01:29 PM  資料  短消息  加為好友 
唔通樓主係怕醜仔??

你一定不會成功 ( 啊燦 ) .jpg

頂部
terrykafai
上等兵
Rank: 2


UID 26214
精華 0
積分 2
帖子 270
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-19
來自 hk-lstlkkc
狀態 離線
發表於 2008-8-9 03:54 PM  資料  短消息  加為好友 
大佬我怕講左野佢入去羅刀斬我呀
人地開五金舖....一定好多刀

頂部
Raybirg NSX
少校
Rank: 3Rank: 3
高橋國光


UID 26418
精華 0
積分 14
帖子 2281
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-26
來自 Team Kunimitsu 國光車隊
狀態 離線
發表於 2008-8-9 05:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hl_0521 於 2008-8-9 12:30 PM 發表


好在我果樹買$35嗟!

你買邊隻呀
上個月尾買長頸鹿 1L 原子灰 $60
舊年年中買都係 $43 咋





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:19 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver