回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [落場車齊齊砌]PENNZOIL NISMO GT-R (R34)
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2007-2-5 07:29 PM  資料  短消息  加為好友 
[落場車齊齊砌]PENNZOIL NISMO GT-R (R34)

作為今次齊齊砌既主辦人 ,
我都要開始砌啦~~

[落場車齊齊砌] : 1. PENNZOIL NISMO GT-R (R34)
                              2. Xanavi NISMO GT-R (R34)
                              3. McLaren Mercedes MP4/13

對於依盒車 ,
我係第一次砌水貼車 ,
但係對於依盒車 ,
有好多疑問 :
1. (a)我係應該用 ts-16 定係 ts-47 ??
         因為ts-16 好似偏青 , 但 ts-47 就偏橙 ......
    (b)佢有話可以用 "pearl yellow" 作為車身顏色 ,
         但只係寫左 "TS" ........
         即係用 ts-16 定係 ts-47 定係 "pearl yellow"  ??????
2. AS-12 係叫" Bare-metal sliver .......咩來的???
3. 有冇 d 咩地方要注意 ????


過程 : 一陣上左灰先.......
          (因為上灰係一定冇錯......)

頂部
ERICTONG
中校
Rank: 4
烏龜先生


UID 3014
精華 0
積分 26
帖子 3720
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2007-2-5 07:37 PM  資料  短消息  加為好友 
E隻黃色岩唔岩呀



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2007-2-5 07:37 PM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態
e.. skyline兄你上身麼  狂砌 ==”

頂部
ERICTONG
中校
Rank: 4
烏龜先生


UID 3014
精華 0
積分 26
帖子 3720
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2007-2-5 07:38 PM  資料  短消息  加為好友 
我睇左我post的黃色了.ts-47

頂部
tommyyip1111
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 2829
精華 0
積分 21
帖子 1253
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 馬鞍山
狀態 離線
發表於 2007-2-5 08:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SKYLINE-GT-R 於 2007-2-5 07:29 PM 發表
作為今次齊齊砌既主辦人 ,
我都要開始砌啦~~

[落場車齊齊砌] : 1. PENNZOIL NISMO GT-R (R34)
                              2. Xanavi NISMO GT-R (R34)
                              3. McLaren Mercedes MP4/13

對於依盒車 ,
我係第一次砌水貼車 ,
但係對於依盒車 ,
有好多疑問 :
1. (a)我係應該用 ts-16 定係 ts-47 ??
         因為ts-16 好似偏青 , 但 ts-47 就偏橙 ......
    (b)佢有話可以用 "pearl yellow" 作為車身顏色 ,
         但只係寫左 "TS" ........
         即係用 ts-16 定係 ts-47 定係 "pearl yellow"  ??????
2. AS-12 係叫" Bare-metal sliver .......咩來的???
3. 有冇 d 咩地方要注意 ????


過程 : 一陣上左灰先.......
          (因為上灰係一定冇錯......)

(1)我就唔知ts-16係咩色,不過就知TS-47就係CHROME YELLOW
2.AS-12有個sliver,咁姐係銀色囉,我覺得銀色差別唔太大,是旦一支銀色就算...懶
3.基本上冇,不過第一次砌咁多水貼車一定要注意噴光油o個度,頭幾層要簿簿咁噴,如果唔係水貼會起泡嫁,祝你成功,到時又有兄弟車睇

頂部
REFF
上校
Rank: 4


UID 9080
精華 0
積分 23
帖子 4707
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-11
狀態 離線
發表於 2007-2-5 08:20 PM  資料  短消息  加為好友 
鮮奶暴走了





砌菜,砌狗,砌車,砌高達,砌人仔,砌首辦 ,砌戰機, 砌戰車,砌囡囡   乜都砌!!
頂部
freeze123
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 13740
精華 0
積分 0
帖子 2357
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-2
來自 素組天國
狀態 離線
發表於 2007-2-5 08:21 PM  資料  短消息  加為好友 
鬼上身

頂部
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2007-2-5 10:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ERICTONG 於 2007-2-5 07:38 PM 發表
我睇左我post的黃色了.ts-47

ts-47 又好似深左 d .....

QUOTE:
原帖由 tommyyip1111 於 2007-2-5 08:19 PM 發表

(1)我就唔知ts-16係咩色,不過就知TS-47就係CHROME YELLOW
2.AS-12有個sliver,咁姐係銀色囉,我覺得銀色差別唔太大,是旦一支銀色就算...懶
3.基本上冇,不過第一次砌咁多水貼車一定要注意噴光油o個度,頭幾層要簿簿咁噴,如果唔係水貼會起泡嫁,祝你成功,到時又有兄弟車睇

ts-16 係"yellow"

QUOTE:
原帖由 timling 於 2007-2-5 07:37 PM 發表
e.. skyline兄你上身麼  狂砌 ==”



QUOTE:
原帖由 REFF 於 2007-2-5 08:20 PM 發表
鮮奶暴走了



QUOTE:
原帖由 freeze123 於 2007-2-5 08:21 PM 發表
鬼上身

見依家有時間 ,
咪快手 d 砌起佢......


依家諗到好煩.......
ts-16 直頭可以話係"lemon yellow" , 比真車淺 d .......
ts-47 又比真車深色 .......
點算.....
有冇人打救我.........

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2007-2-5 11:05 PM  資料  短消息  加為好友 
wa ...
比我還走得快...

頂部
uh
中尉
Rank: 3Rank: 3
Reach the maximum


UID 4288
精華 0
積分 19
帖子 911
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-3
來自 Track
狀態 離線
發表於 2007-2-5 11:16 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SKYLINE-GT-R 於 2007-2-5 10:59 PM 發表

ts-47 又好似深左 d .....

ts-16 係"yellow"




見依家有時間 ,
咪快手 d 砌起佢......


依家諗到好煩.......
ts-16 直頭可以話係"lemon yellow" , 比真車淺 d .......
ts-47 又比真車深色 .......
點算.....
有冇人打救我.........

你噴厚少少隻黃會深d架





頂部
Alex_xelA
上校
Rank: 4



UID 3899
精華 0
積分 7
帖子 4961
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-24
來自 sydney
狀態 離線
發表於 2007-2-6 01:11 AM  資料  短消息  加為好友  添加 Alex_xelA 為MSN好友 通過MSN和 Alex_xelA 交談
haha my fav JGTC GTR~ add oil ar brother milk





Back...... hopefully......
頂部
Mirror
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4287
精華 2
積分 56
帖子 1370
成品數目 56 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-3
狀態 離線
發表於 2007-2-6 01:43 AM  資料  短消息  加為好友 
嘩!!砌o甘多部水貼車, 見到都
加油, 等睇靚車

頂部
winstonm3bmw
上校
Rank: 4


UID 7071
精華 1
積分 9
帖子 5687
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 Kowloon
狀態 離線
發表於 2007-2-6 06:23 AM  資料  短消息  加為好友 
個人小小意見。Follow 説明書的顔色就可以、試想下同一架黄色真車放在天晴、陰天、雨天、Show Room 的効果也不同、辺個最好??要Follow辺個??我就説不出。

頂部
Mirror
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4287
精華 2
積分 56
帖子 1370
成品數目 56 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-3
狀態 離線
發表於 2007-2-6 01:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2007-2-6 06:23 AM 發表
個人小小意見。Follow 説明書的顔色就可以、試想下同一架黄色真車放在天晴、陰天、雨天、Show Room 的効果也不同、辺個最好??要Follow辺個??我就説不出。

絕對同意, 光源顏色有直接o既影響, 所以自己認為 ok 就得啦
p.s. 我o個部用 TS-16

頂部
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2007-2-7 11:48 PM  資料  短消息  加為好友 
經過一番測驗 ,
車身最後用左 TS -16 ,
多謝各位的意見~~!!

過程 : suspension 完成
           散熱器完成
           四條車鈴完成 (上水貼)
           車胎只完成左一條........
           (條分模線我磨到死咁滯.......)



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2007-2-7 11:49 PM  資料  短消息  加為好友 
經過一番測驗 ,
車身最後用左 TS -16 ,
多謝各位的意見~~!!

過程 : suspension 完成
           散熱器完成
           四條車鈴完成 (上水貼)
           車胎只完成左一條........
           (條分模線我磨到死咁滯.......)



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2007-2-10 11:19 PM  資料  短消息  加為好友 
更新了.........
貼左車身水貼啦.......
足足貼左一日 ....
貼完後既第一感覺 : 好似老左幾十年.......

post 假組相........



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2007-2-10 11:20 PM  資料  短消息  加為好友 
更新了.........
貼左車身水貼啦.......
足足貼左一日 ....
貼完後既第一感覺 : 好似老左幾十年.......

仲有就係車頭個三個散熱口開左洞......

post 假組相........



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
winstonm3bmw
上校
Rank: 4


UID 7071
精華 1
積分 9
帖子 5687
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 Kowloon
狀態 離線
發表於 2007-2-10 11:43 PM  資料  短消息  加為好友 
墳光油。Go Go Go

頂部
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2007-2-11 12:59 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2007-2-10 11:43 PM 發表
墳光油。Go Go Go

已經噴左兩層薄既......

不過真係諗唔到 ,
原來用在水貼車既精神 , 比用在普通車既係好多倍......

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 04:07 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver