回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
Mint
軍曹
Rank: 2



UID 6309
精華 0
積分 5
帖子 384
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-11
狀態 離線
發表於 2006-8-20 12:26 AM  資料  短消息  加為好友  添加 Mint 為MSN好友 通過MSN和 Mint 交談
手油公仔







好多年前,Warhammar既Orcs D膠兵
以前買落冇整,
琴日拎返出黎玩左一隻,
好好玩

有冇人又有玩過

頂部
(阿彪)
中校
Rank: 4


UID 10567
精華 0
積分 29
帖子 3130
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-8
來自 筲箕灣
狀態 離線
發表於 2006-8-20 12:30 AM  資料  短消息  加為好友  添加 彪 為MSN好友 通過MSN和 彪 交談 Yahoo!
咁細你都油到@@?
油得好好呀我覺得

頂部
Mint
軍曹
Rank: 2



UID 6309
精華 0
積分 5
帖子 384
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-11
狀態 離線
發表於 2006-8-20 12:55 AM  資料  短消息  加為好友  添加 Mint 為MSN好友 通過MSN和 Mint 交談


QUOTE:
Originally posted by 阿阿阿彪 at 2006-8-20 12:30 AM:
咁細你都油到@@?
油得好好呀我覺得

佢同種族入邊有隻叫"小精靈"既仲細隻
多謝

頂部
billychin
軍曹
Rank: 2


UID 9679
精華 0
積分 1
帖子 344
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-4
來自 HK
狀態 離線
發表於 2006-8-20 02:41 AM  資料  短消息  加為好友 
係咪warcraft d公仔黎嫁? 我覺得好似入面d人咁

頂部
Mint
軍曹
Rank: 2



UID 6309
精華 0
積分 5
帖子 384
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-11
狀態 離線
發表於 2006-8-20 10:01 AM  資料  短消息  加為好友  添加 Mint 為MSN好友 通過MSN和 Mint 交談


QUOTE:
Originally posted by billychin at 2006-8-20 02:41 AM:
係咪warcraft d公仔黎嫁? 我覺得好似入面d人咁

好似係同一個設定系,
不過呢個多D種族
有human,batonian(好似係咁串),drawf,蜥蝪人,chaos,orcs,elf,dark elf同老鼠人

頂部
nishi
上校
Rank: 4
艦魂


UID 6014
精華 0
積分 24
帖子 4265
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-2
狀態 離線
發表於 2006-8-20 11:24 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by Mint at 2006-8-20 10:01 AM:

好似係同一個設定系,
不過呢個多D種族
有human,batonian(好似係咁串),drawf,蜥蝪人,chaos,orcs,elf,dark elf同老鼠人

真係好wc feel~

下次試下油隻坦克車丫
早排好似仲出左三國定戰國時代版...





010製作小組日誌
http://blog.roodo.com/pla010

請各位多多支持~
頂部
billychin
軍曹
Rank: 2


UID 9679
精華 0
積分 1
帖子 344
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-4
來自 HK
狀態 離線
發表於 2006-8-20 11:36 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by Mint at 2006-8-20 10:01 AM:

好似係同一個設定系,
不過呢個多D種族
有human,batonian(好似係咁串),drawf,蜥蝪人,chaos,orcs,elf,dark elf同老鼠人

幾攪野喎~ 咁係咪扭蛋黎嫁?

頂部
nishi
上校
Rank: 4
艦魂


UID 6014
精華 0
積分 24
帖子 4265
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-2
狀態 離線
發表於 2006-8-20 12:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by billychin at 2006-8-20 11:36 AM:


幾攪野喎~ 咁係咪扭蛋黎嫁?

唔係, 係戰棋game入面d棋子黎
仲好鬼死貴...orz|||





010製作小組日誌
http://blog.roodo.com/pla010

請各位多多支持~
頂部
billychin
軍曹
Rank: 2


UID 9679
精華 0
積分 1
帖子 344
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-4
來自 HK
狀態 離線
發表於 2006-8-20 01:54 PM  資料  短消息  加為好友 
原來係貴野

頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2006-8-24 03:10 AM  資料  短消息  加為好友 
Good ,too delicacy, fragile

頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-24 09:59 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
好驚人,細到咁都可以咁detail!!!

請問用咩油上色呢?





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
Mint
軍曹
Rank: 2



UID 6309
精華 0
積分 5
帖子 384
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-11
狀態 離線
發表於 2006-8-24 04:58 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Mint 為MSN好友 通過MSN和 Mint 交談


QUOTE:
Originally posted by minamilai at 2006-8-24 03:10 AM:
Good ,too delicacy, fragile

thanks

QUOTE:
Originally posted by rexlee at 2006-8-24 09:59 AM:
好驚人,細到咁都可以咁detail!!!

請問用咩油上色呢?

所以佢咁貴
鐵兵同埋新果 D仲detail

塑膠彩,
如果用佢專用油會滑好多,
佢果 D都唔知咩油黎,靚到暈

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 01:57 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver