回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
熒惑
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7312
精華 0
積分 4
帖子 1460
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-14
來自 鬼眼狂刀
狀態 離線
發表於 2006-7-25 10:48 PM  資料  短消息  加為好友 
100%手油肉作 亞夜

因為無用閃光燈  兼且開住黃燈影  所以全部相偏黃了
遲下加返d相



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




問世間情為何物 直教人生死相許 天南地北相飛客 老翅幾回寒暑 歡樂趣 離別苦 就中更有癡兒女
頂部
vestige
壹等兵
Rank: 1


UID 2489
精華 0
積分 2
帖子 139
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-7
狀態 離線
發表於 2006-7-25 10:55 PM  資料  短消息  加為好友 
I think the eyes is too big,make it very horrible

頂部
嗚澤唯
少尉
Rank: 3Rank: 3
復出模型人及槍手


UID 1509
精華 1
積分 45
帖子 535
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2004-2-5
來自 貧民窟
狀態 離線
發表於 2006-7-25 11:25 PM  資料  短消息  加為好友 
手油唔算差,買支鎗同pump吧!
你畫d眼唔錯





十幾年後再入坑!眼已矇~
頂部
熒惑
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7312
精華 0
積分 4
帖子 1460
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-14
來自 鬼眼狂刀
狀態 離線
發表於 2006-7-25 11:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 嗚澤唯 at 2006-7-25 11:25 PM:
手油唔算差,買支鎗同pump吧!
你畫d眼唔錯

種種原因之下我唔會買泵的  用gas又成日噴唔出  鬼死咁煩
所以我絕少噴野既
噴血就噴得多
下隻多數整下圖o個隻

[ Last edited by 熒惑 on 2006-7-26 at 12:41 AM ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




問世間情為何物 直教人生死相許 天南地北相飛客 老翅幾回寒暑 歡樂趣 離別苦 就中更有癡兒女
頂部
嗚澤唯
少尉
Rank: 3Rank: 3
復出模型人及槍手


UID 1509
精華 1
積分 45
帖子 535
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2004-2-5
來自 貧民窟
狀態 離線
發表於 2006-7-26 01:02 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 熒惑 at 2006-7-25 11:44 PM:

種種原因之下我唔會買泵的  用gas又成日噴唔出  鬼死咁煩
所以我絕少噴野既
噴血就噴得多
下隻多數整下圖o個隻

[ Last edited by 熒惑 on 2006-7-26 at 12:41 AM ]

淫蕩!佢右手炒蟹





十幾年後再入坑!眼已矇~
頂部
REFF
上校
Rank: 4


UID 9080
精華 0
積分 23
帖子 4707
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-11
狀態 離線
發表於 2006-7-26 01:03 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 嗚澤唯 at 2006-7-26 01:02 AM:

淫蕩!佢右手炒蟹

唔好咁直啦





砌菜,砌狗,砌車,砌高達,砌人仔,砌首辦 ,砌戰機, 砌戰車,砌囡囡   乜都砌!!
頂部
熒惑
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7312
精華 0
積分 4
帖子 1460
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-14
來自 鬼眼狂刀
狀態 離線
發表於 2006-7-26 01:05 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 嗚澤唯 at 2006-7-26 01:02 AM:

淫蕩!佢右手炒蟹

你個大魔頭整o個d咪仲淫蕩





問世間情為何物 直教人生死相許 天南地北相飛客 老翅幾回寒暑 歡樂趣 離別苦 就中更有癡兒女
頂部
kog (^^;)
少校
Rank: 3Rank: 3
玲明美


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 582
精華 15
積分 96
帖子 2951
成品數目 96 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-11
來自 GAForum
狀態 離線
發表於 2006-7-26 01:12 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 熒惑 at 2006-7-25 10:48 PM:
因為無用閃光燈  兼且開住黃燈影  所以全部相偏黃了
遲下加返d相

唔好怪我直接,入到來第一眼覺得...........吸血鬼.........





頂部
kog (^^;)
少校
Rank: 3Rank: 3
玲明美


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 582
精華 15
積分 96
帖子 2951
成品數目 96 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-11
來自 GAForum
狀態 離線
發表於 2006-7-26 01:14 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 嗚澤唯 at 2006-7-26 01:02 AM:

淫蕩!佢右手炒蟹

咩叫"炒蟹"....................





頂部
Kazuma
曹長
Rank: 2


UID 8712
精華 0
積分 0
帖子 431
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-23
來自 藍田人 :)
狀態 離線
發表於 2006-7-26 01:19 AM  資料  短消息  加為好友 
右手可能唔係 炒蟹 呢 ==  可能係大比 痕 = =

頂部
熒惑
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7312
精華 0
積分 4
帖子 1460
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-14
來自 鬼眼狂刀
狀態 離線
發表於 2006-7-26 01:19 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by kog at 2006-7-26 01:12 AM:

唔好怪我直接,入到來第一眼覺得...........吸血鬼.........

可能燈光問題掛  不過又真係幾似
我唔想跟MB張相黎油   黑色頭髮同眼都唔靚  條裙又難攪  索性改色
頭髮同眼跟追返漫畫   條裙改黑色算數





問世間情為何物 直教人生死相許 天南地北相飛客 老翅幾回寒暑 歡樂趣 離別苦 就中更有癡兒女
頂部
熒惑
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7312
精華 0
積分 4
帖子 1460
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-14
來自 鬼眼狂刀
狀態 離線
發表於 2006-7-26 01:21 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by kog at 2006-7-26 01:14 AM:

咩叫"炒蟹"....................

你唔好扮唔知喎





問世間情為何物 直教人生死相許 天南地北相飛客 老翅幾回寒暑 歡樂趣 離別苦 就中更有癡兒女
頂部
claudio
平民
Rank: 1


UID 335
精華 0
積分 0
帖子 19
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2003-10-27
來自 馬德里
狀態 離線
發表於 2006-7-26 10:47 AM  資料  短消息  加為好友 
我無睇過套動畫,不過對眼橙色好似好怪,唔知係咪燈光問題呢

頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-7-26 07:19 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
熒惑加油, 一次比一次好啦, 眼仔都ok, 快 d 砌多 d 囡囡帶黎版聚啦~





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
sunnywong
平民
Rank: 1


UID 10817
精華 0
積分 0
帖子 22
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-18
狀態 離線
發表於 2006-7-26 09:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 熒惑 at 2006-7-26 01:05 AM:

你個大魔頭整o個d咪仲淫蕩

x2

頂部
【鋼】
上等兵
Rank: 2



UID 11723
精華 0
積分 0
帖子 266
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-15
來自 大埔
狀態 離線
發表於 2006-7-26 09:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by kog at 2006-7-26 01:14 AM:

咩叫"炒蟹"....................

*2

頂部
Laion
上校
Rank: 4
囡囡至上主義~


UID 950
精華 5
積分 73
帖子 4350
成品數目 73 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-22
狀態 離線
發表於 2006-7-26 09:35 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by 【鋼】 at 2006-7-26 09:34 PM:


*2

我都唔知wor.....





"只有經歷過痛苦先會學懂同情"
頂部
突擊高達
平民
Rank: 1



UID 12861
精華 0
積分 1
帖子 36
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-29
來自 hk
狀態 離線
發表於 2006-7-30 09:26 PM  資料  短消息  加為好友 
炒蟹

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 02:07 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver