回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 小雲伍長&小雄士兵報到(新相在28樓)
  本主題由 rexlee 於 2006-10-27 01:05 AM 移動 
kitsir935
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10233
精華 0
積分 42
帖子 1289
成品數目 42 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-23
來自 伊 謝 爾 倫 要 塞
狀態 離線
發表於 2006-7-2 11:17 AM  資料  短消息  加為好友 
小雲伍長&小雄士兵報到(新相在28樓)

小弟的第一次用塑膠彩作品,請各位師兄指點;由於等緊筆地乾,所以隨手拿來練習下.....隻小雲深水土步貨(大家明)衰左無咁赤麻

[ Last edited by kitsir935 on 2006-8-5 at 01:54 PM ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




坦克男
頂部
kitsir935
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10233
精華 0
積分 42
帖子 1289
成品數目 42 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-23
來自 伊 謝 爾 倫 要 塞
狀態 離線
發表於 2006-7-2 11:20 AM  資料  短消息  加為好友 
就係用佢油o架,深圳書城買$31(人仔),香港買$70勁唔底。但油出o黎有光澤,完成後要消光處理。

[ Last edited by kitsir935 on 2006-7-2 at 03:13 PM ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




坦克男
頂部
小林
少校
Rank: 3Rank: 3
You wil never walk alone


UID 5944
精華 0
積分 18
帖子 2802
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2005-11-27
狀態 離線
發表於 2006-7-2 11:21 AM  資料  短消息  加為好友 
機械人來的
我想問.....這算非科幻嗎??





要睇刀法就睇刀譜,睇劍法就睇劍譜,睇腳法緊係睇利物浦啦
頂部
kitsir935
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10233
精華 0
積分 42
帖子 1289
成品數目 42 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-23
來自 伊 謝 爾 倫 要 塞
狀態 離線
發表於 2006-7-2 11:23 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 黑暗黃彤 at 2006-7-2 11:21:
機械人來的
我想問.....這算非科幻嗎??

咁點算呀~`軍人唔係尼樹咩?





坦克男
頂部
魚蛋聰
上校
Rank: 4


UID 9546
精華 0
積分 8
帖子 5297
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-29
狀態 離線
發表於 2006-7-2 11:36 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by kitsir935 at 2006-7-2 11:23 AM:

咁點算呀~`軍人唔係尼樹咩?

小雲 = 機械人

頂部
kitsir935
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10233
精華 0
積分 42
帖子 1289
成品數目 42 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-23
來自 伊 謝 爾 倫 要 塞
狀態 離線
發表於 2006-7-2 11:39 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by pkkind at 2006-7-2 11:36:

小雲 = 機械人

下次唔會o架la

[ Last edited by kitsir935 on 2006-7-2 at 03:57 PM ]





坦克男
頂部
Joe_Lo
上校
Rank: 4
口模一族


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 8838
精華 15
積分 49
帖子 4973
成品數目 49 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-28
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2006-7-2 04:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by kitsir935 at 2006-7-2 11:20 AM:
就係用佢油o架,深圳書城買$31(人仔),香港買$70勁唔底。但油出o黎有光澤,完成後要消光處理。

[ Last edited by kitsir935 on 2006-7-2 at 03:13 PM ]

Winsor & Newton 賣 $31 ? 流定堅 ?

頂部
kitsir935
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10233
精華 0
積分 42
帖子 1289
成品數目 42 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-23
來自 伊 謝 爾 倫 要 塞
狀態 離線
發表於 2006-7-2 06:13 PM  資料  短消息  加為好友 
堅過美利堅!授權國產出的。Joe_Lo兄尼隻塑膠彩得唔得呢?不過d漸變唔係掌握得好好。


[ Last edited by kitsir935 on 2006-7-2 at 06:16 PM ]





坦克男
頂部
機動老鬼
少佐
Rank: 4


UID 2020
精華 1
積分 12
帖子 6645
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-20
狀態 離線
發表於 2006-7-2 06:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by Joe_Lo at 2006-7-2 04:51 PM:

Winsor & Newton 賣 $31 ? 流定堅 ?

天津生產,旺角都有得賣,12枝裝$45。

頂部
louisuni
大佐
Rank: 5Rank: 5


大毒梟勳章  
UID 11196
精華 8
積分 24
帖子 11997
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2006-7-3 11:42 AM  資料  短消息  加為好友 
有 d 油彩既問題呀... 麻煩幫幫忙

曾經嘗試係市面搵一 d 油彩做舊化, 但係所有都係標明 acrylic, 呢 d 係咪已經可以用黎同模型上色架喇 ? 因為我只知 acrylic 係水性咁架, 所以唔敢亂買.   

使用既時候, 係用水開丫, 定係用其他溶劑去開架 ? ( 酒清, 白電油 ? )


樓主的小雲很精美呀 , 十字勳章係點樣上色架 ? 面相筆 ?

頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2006-7-3 12:21 PM  資料  短消息  加為好友 
D油好唔好上?

頂部
Joe_Lo
上校
Rank: 4
口模一族


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 8838
精華 15
積分 49
帖子 4973
成品數目 49 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-28
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2006-7-3 02:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by kitsir935 at 2006-7-2 06:13 PM:
堅過美利堅!授權國產出的。Joe_Lo兄尼隻塑膠彩得唔得呢?不過d漸變唔係掌握得好好。


[ Last edited by kitsir935 on 2006-7-2 at 06:16 PM ]

呢隻塑膠彩得唔得我就唔知, 不過支裝既塑膠彩膠質比較重, 好難做到全啞色效果. 原因係支裝既塑膠彩主要係用喺畫紙上, 所以生產商就出咗模型專用既塑膠彩. 如果你唔係要求油出黎全啞色既話, 呢個都係唔錯既選擇, 起碼價錢會平好多.

頂部
機動老鬼
少佐
Rank: 4


UID 2020
精華 1
積分 12
帖子 6645
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-20
狀態 離線
發表於 2006-7-3 04:13 PM  資料  短消息  加為好友 
但環牛賣緊果批日本牌子塑膠彩,油出o黎都好以幾啞色下,摸上手仲有 d 絨面感覺,不過成$16一枝,同樽裝價錢有得fight,不過正如你所講,可能佢都係生產for模型上色效果用,所以咁貴

頂部
ZG
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10797
精華 0
積分 3
帖子 1408
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-17
來自 西灣河
狀態 離線
發表於 2006-7-3 04:41 PM  資料  短消息  加為好友 
用塑膠彩
咁細隻會否好難攪
都幾好喎

題外話,如果用塑膠彩上金钃面得否,耐左會吾會甩,煩請指教





偶有幾根白髮,心情微近中年,做了過河卒子,只能拚命向前。
頂部
機動老鬼
少佐
Rank: 4


UID 2020
精華 1
積分 12
帖子 6645
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-20
狀態 離線
發表於 2006-7-3 04:56 PM  資料  短消息  加為好友 
如果用塑膠彩上金钃面得否,耐左會吾會甩<------我估唔會卦,事關 d 師兄用o黎髹鉛兵都用佢.......(我估咋)

頂部
ZG
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10797
精華 0
積分 3
帖子 1408
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-17
來自 西灣河
狀態 離線
發表於 2006-7-3 05:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 機動老鬼 at 2006-7-3 16:56:
如果用塑膠彩上金钃面得否,耐左會吾會甩<------我估唔會卦,事關 d 師兄用o黎髹鉛兵都用佢.......(我估咋)


Thx!!!!





偶有幾根白髮,心情微近中年,做了過河卒子,只能拚命向前。
頂部
kitsir935
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10233
精華 0
積分 42
帖子 1289
成品數目 42 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-23
來自 伊 謝 爾 倫 要 塞
狀態 離線
發表於 2006-7-3 07:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by louisuni at 2006-7-3 11:42:
有 d 油彩既問題呀... 麻煩幫幫忙

曾經嘗試係市面搵一 d 油彩做舊化, 但係所有都係標明 acrylic, 呢 d 係咪已經可以用黎同模型上色架喇 ? 因為我只知 acrylic 係水性咁架, 所以唔敢亂買.   

使用既時候, 係 ...

用水開就得la~不過油完晒後會有光澤,要噴層消光,噴完筆地後上油d色都好食下。
個十字勳章用國貨公司(龜筆)先上銀色,然後在上面用黑色油十字,你唔手震一定得!

[ Last edited by kitsir935 on 2006-7-3 at 07:33 PM ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




坦克男
頂部
kitsir935
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10233
精華 0
積分 42
帖子 1289
成品數目 42 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-23
來自 伊 謝 爾 倫 要 塞
狀態 離線
發表於 2006-7-3 07:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by ZG at 2006-7-3 16:41:
用塑膠彩
咁細隻會否好難攪
都幾好喎

題外話,如果用塑膠彩上金钃面得否,耐左會吾會甩,煩請指教

噴層金屬專用底油再噴灰,然後上色,我試過無甩





坦克男
頂部
kitsir935
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10233
精華 0
積分 42
帖子 1289
成品數目 42 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-23
來自 伊 謝 爾 倫 要 塞
狀態 離線
發表於 2006-7-3 07:12 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by minamilai at 2006-7-3 12:21:
D油好唔好上?

好食筆地下下隻翻油對象-----士兵小熊

[ Last edited by kitsir935 on 2006-7-3 at 07:35 PM ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




坦克男
頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2006-7-4 12:44 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by kitsir935 at 2006-7-3 07:12 PM:

好食筆地下下隻翻油對象-----士兵小熊

[ Last edited by kitsir935 on 2006-7-3 at 07:35 PM ]

質感似油or水性油?用咩開?

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 09:14 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver