回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 046 今次真係手痕之作,唔知擺邊好!
  本主題由 rexlee 於 2006-10-27 01:11 AM 移動 
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-6-19 06:00 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
046 今次真係手痕之作,唔知擺邊好!

前陣子見佢清貨$10一隻,所以買左返黎,最近突然想玩吓生化野,所以整左佢!:em22:

佢係遊戲王d角色,但小弟完全未睇過,所以無咩可以介紹呢∼:em01:

今次特點係全隻野都只係用左透明色(手臂兩把刀除左),所以係一次好好嘅practice!:em14:
話時話,d透明色真係好好玩,可以不停變色,又可以互相覆蓋,值得一試!

大家覺得上色後有無d生化感覺呢?:em13:

[ Last edited by rexlee on 2006-7-25 at 03:19 PM ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-6-19 06:02 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
跟住係上色圖!:em05:



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-6-19 06:03 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
重有重有∼



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-6-19 06:05 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
最後係加地台再影∼:em14:
希望大家比d意見!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
kit19409
平民
Rank: 1



UID 1945
精華 0
積分 0
帖子 30
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
狀態 離線
發表於 2005-6-19 06:06 PM  資料  短消息  加為好友 
幾好呀
d口水幾正

頂部
s99099
少尉
Rank: 3Rank: 3
全人類都變成AGITO


UID 1376
精華 0
積分 9
帖子 593
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-26
狀態 離線
發表於 2005-6-19 07:34 PM  資料  短消息  加為好友 
隻黑魔龍呀

無左隻feel

頂部
digitim
平民
Rank: 1
阿tim人


UID 414
精華 0
積分 1
帖子 45
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-31
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2005-6-19 07:51 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by s99099 at 2005-6-19 07:34 PM:
隻黑魔龍呀

無左隻feel

=.=" I feel it too,lost the felling of this黑魔龍





HG Freedom..........70% HG 狙擊型吉姆...........60% MG Freedom..........10% MG Gundam ver0079..50%(已上骨架色)
頂部
rh78
平民
Rank: 1
白い妖精


UID 1339
精華 0
積分 0
帖子 22
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-22
狀態 離線
發表於 2005-6-19 08:09 PM  資料  短消息  加為好友 
rexlee.好靚呀   我做左個地台  用黏土  差沒上色

頂部
隱藏人物
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1988
精華 0
積分 8
帖子 504
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-11
來自 HKSAR 大埔
狀態 離線
發表於 2005-6-19 09:49 PM  資料  短消息  加為好友  添加 隱藏人物 為MSN好友 通過MSN和 隱藏人物 交談 ICQ 狀態 Yahoo!
D 口水令我想起異形...
腳板D紅黃漸變令我林起牙肉發炎.
幾有生化FEEL.

[ Last edited by 隱藏人物 on 2005-6-19 at 09:52 PM ]

頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-6-19 11:00 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by kit19409 at 2005-6-19 06:06 PM:
幾好呀
d口水幾正

謝謝讚賞!
口水係最後突然諗到先加上去嘅, 我自己都覺得效果唔錯呢~:em15:





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
double4
平民
Rank: 1
BB狂熱者


UID 431
精華 0
積分 1
帖子 50
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-28
狀態 離線
發表於 2005-6-19 11:08 PM  資料  短消息  加為好友 
栩栩如生!!!
:em15::em15:





久唔久睇見人吹水, 吹到八九幾頁, 是好風氣嗎?

SD PROVIDENCE 30%(停滯中)
SD JUSTICE REFINE VERSION 構思中
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-6-19 11:31 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by s99099 at 2005-6-19 07:34 PM:
隻黑魔龍呀

無左隻feel

to s99099 & digitim:

請問什麼是黑魔龍? 其實我自己未睇過, 所以都唔知呢~:em22:

不過佢原色都係綠色, 睇圖一便知, 我主要係把紫色換左紅色, 同想整到生化感強d, 至於原來的模樣其實我一d都唔介意!:em13:

咁如果唔理原來果條黑魔龍, 呢隻野又噴得如何呢?





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-6-19 11:34 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by rh78 at 2005-6-19 08:09 PM:
rexlee.好靚呀   我做左個地台  用黏土  差沒上色

謝謝! 咁幾時post製作過程出來比我地睇睇呀?

好想睇多d唔同人嘅情景作品呢~:em07:

[ Last edited by rexlee on 2005-6-19 at 11:47 PM ]





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-6-19 11:36 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 隱藏人物 at 2005-6-19 09:49 PM:
D 口水令我想起異形...
腳板D紅黃漸變令我林起牙肉發炎.
幾有生化FEEL.

[ Last edited by 隱藏人物 on 2005-6-19 at 09:52 PM ]

聽你講完再望住自己隻野搞到有d頭暈身慶tim!:em11:





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-6-19 11:43 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by double4 at 2005-6-19 11:08 PM:
栩栩如生!!!
:em15::em15:

謝謝~ :em14:

真係好開心聽到呢個comment! 不過d色會唔會太令呢? :em14:





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
小公主
少校
Rank: 3Rank: 3
Dancing Queen


大毒梟勳章   齊齊砌搞手章   熱讚榜勳章  
UID 1846
精華 11
積分 70
帖子 2972
成品數目 70 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-2
狀態 離線
發表於 2005-6-20 12:03 AM  資料  短消息  加為好友 
隻翼好正,整體感覺好好,我唔知原色設定係點,但而家原創色我覺得無咩問題,砌科巧模型如果只會跟原色咁又點會有創意~~~~

頂部
110066
二等兵
Rank: 1
火星人


UID 23
精華 0
積分 2
帖子 61
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-3
來自 火星
狀態 離線
發表於 2005-6-20 02:14 AM  資料  短消息  加為好友 
分別真係好大呢~~!
但我覺得對眼做得唔夠凶~~(小意見)





我整模型=單求喜愛~ 我post模型=唔係攞彩~
頂部
隱藏人物
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1988
精華 0
積分 8
帖子 504
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-11
來自 HKSAR 大埔
狀態 離線
發表於 2005-6-20 02:56 AM  資料  短消息  加為好友  添加 隱藏人物 為MSN好友 通過MSN和 隱藏人物 交談 ICQ 狀態 Yahoo!
我下次會講少句. :em08:
其實D白骨全白可能會自然D.(大象的象牙都唔會有紅色)
佈景搞D怪獸打交仲正.

題外話: 你有冇買warcraft 出的蟲,都好有生化FEEL. 買齊兩隻打交正爆. 應該差唔多Size.
http://www.starshipmodeler.com/other/cj_star.htm:em05:

係BOR, 你話D 透明色其實點用法?

[ Last edited by 隱藏人物 on 2005-6-20 at 04:03 AM ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部

少尉
Rank: 3Rank: 3
我唔識字


熱誠勳章  
UID 1992
精華 4
積分 19
帖子 621
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2003-6-17
來自 摸
狀態 離線
發表於 2005-6-20 05:29 AM  資料  短消息  加為好友 
佢個樣好惡
d色漸變得好自然,係唔係手油??





你睇我唔到!
頂部
mingkeilee
平民
Rank: 1
笨大死忠者


UID 1133
精華 0
積分 1
帖子 18
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-10
來自 大埔
狀態 離線
發表於 2005-6-20 09:18 AM  資料  短消息  加為好友  添加 mingkeilee 為MSN好友 通過MSN和 mingkeilee 交談 ICQ 狀態
好鬼正比原版好睇好多~~~~~





1:144 SRW-003 WILDWURGER 100% 1:100 Ver.ka RX-79-2 100% 1:400 流星號 20% 1:24 MAZDA RX-7R1 0% 1:24 Xanavi NISMO Z 100%
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 01:57 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver