回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] LM■08小隊戰鬥■波波球
swisssonlee
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 49206
精華 0
積分 292
帖子 1460
成品數目 292 件
閱讀權限 10
註冊 2012-5-15
狀態 離線
發表於 2013-7-9 02:34 AM  資料  短消息  加為好友 
LM■08小隊戰鬥■波波球

呢部波波球~細細個睇翡翠臺播08小隊第一集就出現~
之後就前前後後買過好多盒HG嘅08小隊機體~
睇模型圖鑒~發現原嚟呢部波波球有出過144~
原嚟同利奧嗰類一個系列~LM~
雖然家陣HGUC都出咗~但都幾鍾情呢部~
感謝MR Miu嘅協助~









[ 本帖最後由 HKGB497 於 2013-7-10 12:55 AM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
OTTOLAM   2013-7-9 08:33 PM  讚好  +1   佳作
69hong   2013-7-9 11:48 AM  讚好  +1   不俗之作
kongjjj   2013-7-9 11:07 AM  讚好  +1   不俗之作
kitkit...   2013-7-9 09:23 AM  讚好  +1   佳作
DSOA   2013-7-9 08:53 AM  讚好  +1   不俗之作
shark999   2013-7-9 03:39 AM  讚好  +1   不俗之作
capetakart   2013-7-9 03:23 AM  讚好  +1   佳作
豬肉榮   2013-7-9 03:12 AM  讚好  +1   佳作




Wechat:626123010廣州玩家,高達·動漫·日系機甲·模型愛好者,港澳文化愛好者,TVB愛好者,粵語·英語·日語愛好者,港譯愛好者,港產片愛好者
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 05:13 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver