回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 其實HG都唔失禮 多魯機斯II 已加新相
chris2222
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11418
精華 0
積分 20
帖子 734
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-4
狀態 離線
發表於 2013-2-23 08:08 PM  資料  短消息  加為好友 
其實HG都唔失禮 多魯機斯II 已加新相

一直都覺得HG呢個造形已經好掂,只係可動性差D
趕得切係MG第二代出前完成,呢隻係HKML收返黎砌左一半比人放棄左
第二次試陰影,雖然唔太均勻但已經好過第一次好多~滲線都係衰左,應該噴得唔夠油,要噴層消光先得,
同埋下次唔可以懶刻深返D線先得
去相~多謝大家支持

[ 本帖最後由 chris2222 於 2013-2-24 12:03 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最近評分記錄
titans.aoz   2013-2-25 02:11 PM  讚好  +1   佳作
一條輝   2013-2-25 01:54 PM  讚好  +1   佳作
enzolam   2013-2-25 12:51 PM  讚好  +1   上色一流
pakyip209   2013-2-25 02:23 AM  讚好  +1   佳作
Genes   2013-2-24 11:46 PM  讚好  +1   佳作
sm_bear   2013-2-24 05:02 PM  讚好  +1   用色或改做具風格
嘉熙高達   2013-2-24 03:18 PM  讚好  +1   佳作
alanwhc   2013-2-24 03:13 PM  讚好  +1   佳作
zxevaone1   2013-2-24 01:07 PM  讚好  +1   不俗之作
panpan923   2013-2-24 12:46 PM  讚好  +1   佳作
CARWAR   2013-2-24 11:55 AM  讚好  +1   佳作
kamiru88   2013-2-24 10:41 AM  讚好  +1   佳作
笑笑口   2013-2-24 02:35 AM  讚好  +1   佳作
HKGB497   2013-2-24 02:02 AM  讚好  +1   一流作品
waiting4wt   2013-2-24 01:07 AM  讚好  +1   佳作
twinsa   2013-2-24 12:26 AM  讚好  +1   不俗之作
~薰~   2013-2-24 12:21 AM  讚好  +1   佳作
kitkit...   2013-2-24 12:12 AM  讚好  +1   佳作
njvf   2013-2-23 09:58 PM  讚好  +1   一流作品
MAHTC   2013-2-23 09:54 PM  讚好  +1   佳作
頂部
chris2222
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11418
精華 0
積分 20
帖子 734
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-4
狀態 離線
發表於 2013-2-23 08:10 PM  資料  短消息  加為好友 
加新相

[ 本帖最後由 chris2222 於 2013-2-24 12:02 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最近評分記錄
MAHTC   2013-2-23 09:55 PM  讚好  +1   佳作
頂部
robotkel
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 38906
精華 9
積分 31
帖子 4767
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-29
狀態 離線
發表於 2013-2-23 08:11 PM  資料  短消息  加為好友 
師兄上色舊化都幾好, 不過這機體真係唔識欣賞

頂部
chris2222
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11418
精華 0
積分 20
帖子 734
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-4
狀態 離線
發表於 2013-2-23 08:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 robotkel 於 2013-2-23 08:11 PM 發表
師兄上色舊化都幾好, 不過這機體真係唔識欣賞

其實係滲線抺唔乾淨~當舊化都幾好

頂部
swisssonlee
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 49206
精華 0
積分 292
帖子 1460
成品數目 292 件
閱讀權限 10
註冊 2012-5-15
狀態 離線
發表於 2013-2-24 02:03 AM  資料  短消息  加為好友 
呢部~你都唔擺個型啲嘅甫士~嘥曬~





Wechat:626123010廣州玩家,高達·動漫·日系機甲·模型愛好者,港澳文化愛好者,TVB愛好者,粵語·英語·日語愛好者,港譯愛好者,港產片愛好者
頂部
└佳→┐
壹等兵
Rank: 1


UID 31393
精華 0
積分 1
帖子 140
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-1
狀態 離線
發表於 2013-2-24 04:57 AM  資料  短消息  加為好友  添加 └佳→┐ 為MSN好友 通過MSN和 └佳→┐ 交談
招牌"棟槍"POSE都冇............

頂部
danny1218
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 382
精華 0
積分 3
帖子 557
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
狀態 離線
發表於 2013-2-24 01:17 PM  資料  短消息  加為好友  添加 danny1218 為MSN好友 通過MSN和 danny1218 交談
hg 隻多魯機斯3同144隻2係咪同一個模?





我個模型blog: http://blog.yahoo.com/danny1987
頂部
正樹
上校
Rank: 4
人工知能改


熱讚榜勳章  
UID 12935
精華 3
積分 67
帖子 4628
成品數目 67 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-31
狀態 離線
發表於 2013-2-24 01:31 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
滲線最好係光滑面滲, 消光面會化開, 有刻線就最好! 加油!





!@#$%^&*(())_..................!@#$%^&*
頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2013-2-24 02:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 danny1218 於 2013-2-24 01:17 PM 發表
hg 隻多魯機斯3同144隻2係咪同一個模?

Yes,1-3都砌到





轉虧為"型"
頂部
chris2222
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11418
精華 0
積分 20
帖子 734
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-4
狀態 離線
發表於 2013-2-25 10:54 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 正樹 於 2013-2-24 01:31 PM 發表
滲線最好係光滑面滲, 消光面會化開, 有刻線就最好! 加油!

今次衰左都係一個好好既經驗,當係化舊化同重陰影D,好彩睇落都仲OK

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 07:13 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver