回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 因為Mark哥既鼓勵, 終於整左呢樣嘢!
eddielck
壹等兵
Rank: 1



UID 18273
精華 0
積分 2
帖子 147
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-4
狀態 離線
發表於 2012-9-13 12:48 PM  資料  短消息  加為好友 
因為Mark哥既鼓勵, 終於整左呢樣嘢!

因為早前去Mark哥舖頭吹完水, 俾佢鼓勵我執番下件, 但因為家中小朋友關係, 終於整左個走鬼檔喺公司執件!!多謝Mark哥~~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
simmonelai
少校
Rank: 3Rank: 3


我最喜愛的版聚作品 勳章   熱讚榜勳章  
UID 42944
精華 4
積分 41
帖子 2861
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-26
狀態 離線
發表於 2012-9-13 02:08 PM  資料  短消息  加為好友 
你個走鬼檔都幾明顯吓, 基本上枱下全部玩嘢, 好難唔發覺 wo.

定係你本身係老細之一

頂部
eddielck
壹等兵
Rank: 1



UID 18273
精華 0
積分 2
帖子 147
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-4
狀態 離線
發表於 2012-9-13 02:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 simmonelai 於 2012-9-13 02:08 PM 發表
你個走鬼檔都幾明顯吓, 基本上枱下全部玩嘢, 好難唔發覺 wo.

定係你本身係老細之一

我係俾老細使既阿四, 不過叫做有間房仔坐下啫......

見到玩嘢唔緊要, 最緊要係唔好俾大老細見到我返工時間執緊件啫

頂部
multi_crab
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16940
精華 0
積分 5
帖子 1118
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-16
來自 大埔
狀態 離線
發表於 2012-9-13 03:58 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
家中有小朋友, 為何整個走鬼檔喺公司??





http://hk.myblog.yahoo.com/multi_crab
頂部
haba
上校
Rank: 4


UID 23791
精華 0
積分 4
帖子 4229
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-30
來自 HK
狀態 離線
發表於 2012-9-13 04:42 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
唔怪得一早有人話我又道人砌野啦。
講真屋企有細路變相有得睇無得砌好慘架。





<font color="red">來看看吧!
http://www.castlemodelgk.com/
頂部
eddielck
壹等兵
Rank: 1



UID 18273
精華 0
積分 2
帖子 147
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-4
狀態 離線
發表於 2012-9-14 10:10 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 multi_crab 於 2012-9-13 03:58 PM 發表
家中有小朋友, 為何整個走鬼檔喺公司??

自從個仔出世後, 我連間模型玩具房都冇埋......唔好話噴油, 連素組都話執件果時D膠碎會影響到阿仔, 你話仲點可能喺屋企砌嘢

頂部
eddielck
壹等兵
Rank: 1



UID 18273
精華 0
積分 2
帖子 147
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-4
狀態 離線
發表於 2012-9-14 10:15 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 haba 於 2012-9-13 04:42 PM 發表
唔怪得一早有人話我又道人砌野啦。
講真屋企有細路變相有得睇無得砌好慘架。

你邊有道我啫, 你教我做人既道理之嗎

喺屋企有得睇已經好, 我D模型玩具全部迫遷呀......呀, 唔係, 仲有四個紙皮箱既首辦喺床下底, 不過完全禁止攞嚟睇, 我只能夠喺屋企冇人果時偷偷地同佢地相聚一刻咋......

頂部
simmonelai
少校
Rank: 3Rank: 3


我最喜愛的版聚作品 勳章   熱讚榜勳章  
UID 42944
精華 4
積分 41
帖子 2861
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-26
狀態 離線
發表於 2012-9-14 10:36 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #7 eddielck 的帖子

男人是好奇怪的.

偷吓偷吓, 特別想砌


本帖最近評分記錄
andrewzero   2012-9-17 02:55 PM  讚好  +1   笑左!!
williamgundam   2012-9-14 01:19 PM  讚好  +1   唔 ... 字裡有玄機,值得深思 ~
頂部
eddielck
壹等兵
Rank: 1



UID 18273
精華 0
積分 2
帖子 147
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-4
狀態 離線
發表於 2012-9-14 10:47 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 simmonelai 於 2012-9-14 10:36 AM 發表
男人是好奇怪的.

偷吓偷吓, 特別想砌

完全同意!!

頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2012-9-14 01:22 PM  資料  短消息  加為好友 
師兄個走鬼檔較枱面突出唔少,小心隻手埃左落去會"反枱"喎 ! ~

祝開工順利 ! ~





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
kne
平民
Rank: 1



UID 5268
精華 0
積分 0
帖子 49
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-6
狀態 離線
發表於 2012-9-14 11:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 eddielck 於 2012-9-14 10:10 AM 發表


自從個仔出世後, 我連間模型玩具房都冇埋......唔好話噴油, 連素組都話執件果時D膠碎會影響到阿仔, 你話仲點可能喺屋企砌嘢

身同感受, 我間模型房都冇左喇 ...

幸好仲可以執件, 不過要好小心好小心, 好慢咁整, 唔可以俾o的碎粒呀粉呀彈走 ....

頂部
eddielck
壹等兵
Rank: 1



UID 18273
精華 0
積分 2
帖子 147
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-4
狀態 離線
發表於 2012-9-17 11:16 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2012-9-14 01:22 PM 發表
師兄個走鬼檔較枱面突出唔少,小心隻手埃左落去會"反枱"喎 ! ~

祝開工順利 ! ~

多謝晒!

至於反枱方面, 都有D危, 不過就住應該OK, 有諗過再整細少少, 但係擔心唔多夠位執件加放工具, 所以都係維持喺呢個SIZE!

[ 本帖最後由 eddielck 於 2012-9-17 11:17 AM 編輯 ]

頂部
eddielck
壹等兵
Rank: 1



UID 18273
精華 0
積分 2
帖子 147
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-4
狀態 離線
發表於 2012-9-17 11:17 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kne 於 2012-9-14 11:17 PM 發表



身同感受, 我間模型房都冇左喇 ...

幸好仲可以執件, 不過要好小心好小心, 好慢咁整, 唔可以俾o的碎粒呀粉呀彈走 ....

師兄你就好, 仲可以執件, 我連攞出嚟睇, 我老婆都話唔得, 驚D細件會俾BB執左嚟食呀.......

頂部
Devil
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17019
精華 3
積分 5
帖子 1883
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-27
來自 冇果樣整果樣的搖籃
狀態 離線
發表於 2012-9-17 02:30 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
回復 #12 eddielck 的帖子

執件果陣,唯有走鬼檔同個tray掉位
咁好似冇咁凸





KURE NISMO GT-R   ---------------------- 100%
1/24 98 WRC TOYOTA COROLLA -----100%
1/24 ALEX LANCER EVOLUTION VII 100%
F1 Lotus 107 Ford 體驗砌 -------- 2%
https://www.facebook.com/sammy.leung.31
頂部
eddielck
壹等兵
Rank: 1



UID 18273
精華 0
積分 2
帖子 147
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-4
狀態 離線
發表於 2012-9-17 04:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Devil 於 2012-9-17 02:30 PM 發表
執件果陣,唯有走鬼檔同個tray掉位
咁好似冇咁凸

而家執果時個TRAY會放出D, 因為個TRAY都係COVER之一

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 04:15 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver