回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 有關近來的MG gundam seed
hei121121
壹等兵
Rank: 1


UID 25980
精華 0
積分 0
帖子 128
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-13
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2012-6-28 11:41 PM  資料  短消息  加為好友 
有關近來的MG gundam seed

其實我想問下依家出左決鬥同埋閃電所用既骨架同N年前既突擊係咪一樣 求各c hing解答





模型界門外漢
頂部
jasonlau2005
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11513
精華 1
積分 7
帖子 948
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-7
來自 大埔
狀態 離線
發表於 2012-6-29 12:02 AM  資料  短消息  加為好友  添加 jasonlau2005 為MSN好友 通過MSN和 jasonlau2005 交談
雖然無買但睇圖唔係完全一樣 但唔多唔少有抄既部分無7成都有6成 無可口非 兄弟機體嘛

頂部
willkwok
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 35342
精華 0
積分 31
帖子 2808
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-3
狀態 離線
發表於 2012-6-29 12:30 AM  資料  短消息  加為好友 
新骨架
如果STRIKE 可以返出2.0 就更加正斗

頂部
stomata
軍曹
Rank: 2


UID 13334
精華 0
積分 7
帖子 332
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-9
狀態 離線
發表於 2012-6-29 02:41 PM  資料  短消息  加為好友  添加 stomata 為MSN好友 通過MSN和 stomata 交談
聽講PC 件一樣,但係個骨就全新。

頂部
stomata
軍曹
Rank: 2


UID 13334
精華 0
積分 7
帖子 332
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-9
狀態 離線
發表於 2012-6-29 02:42 PM  資料  短消息  加為好友  添加 stomata 為MSN好友 通過MSN和 stomata 交談


QUOTE:
原帖由 willkwok 於 2012-6-29 12:30 AM 發表
新骨架
如果STRIKE 可以返出2.0 就更加正斗

如果佢出Strike 2.0 +劍炮裝就好啦,我一直忍手冇買劍炮。

頂部
0001
二等兵
Rank: 1



UID 12
精華 0
積分 3
帖子 91
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2003-11-6
狀態 離線
發表於 2012-6-29 02:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 stomata 於 2012-6-29 02:42 PM 發表


如果佢出Strike 2.0 +劍炮裝就好啦,我一直忍手冇買劍炮。

一個可能性- Perfect Strike Gundam

頂部
willkwok
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 35342
精華 0
積分 31
帖子 2808
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-3
狀態 離線
發表於 2012-6-29 02:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 0001 於 2012-6-29 02:52 PM 發表

一個可能性- Perfect Strike Gundam

一次3裝備

頂部
史提芬
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 31986
精華 0
積分 26
帖子 1829
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-28
狀態 離線
發表於 2012-6-29 03:47 PM  資料  短消息  加為好友  添加 史提芬 為MSN好友 通過MSN和 史提芬 交談
回復 #7 willkwok 的帖子

如果而家套重製版seed 會出現3裝一齊用
出mg機會超高





好多野未搞 冇時間..
頂部
stomata
軍曹
Rank: 2


UID 13334
精華 0
積分 7
帖子 332
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-9
狀態 離線
發表於 2012-6-29 04:34 PM  資料  短消息  加為好友  添加 stomata 為MSN好友 通過MSN和 stomata 交談
一次滿足晒三個願望的話。。。
睇而家D 定價,可能又要7000 YEN...

頂部
stomata
軍曹
Rank: 2


UID 13334
精華 0
積分 7
帖子 332
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-9
狀態 離線
發表於 2012-6-29 05:59 PM  資料  短消息  加為好友  添加 stomata 為MSN好友 通過MSN和 stomata 交談
岩岩睇左第25 集。。。
我有感覺MG Buster 之後果隻唔係神盾,而係perfect Strike?

頂部
乂楓乂
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 46732
精華 0
積分 6
帖子 1334
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2012-1-31
狀態 離線
發表於 2012-6-29 06:36 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #10 stomata 的帖子

埸HD版我睇到28集了~~發現佢斬閃電既集數提早佐~27集就斬閃電了~~~

我諗佢應該出佐神盾先再到完美突擊吧~@@!!!!





SAO名言:
「這雖然是遊戲,但可不是鬧著玩的。」
頂部
stomata
軍曹
Rank: 2


UID 13334
精華 0
積分 7
帖子 332
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-9
狀態 離線
發表於 2012-6-30 12:16 AM  資料  短消息  加為好友  添加 stomata 為MSN好友 通過MSN和 stomata 交談


QUOTE:
原帖由 乂楓乂 於 2012-6-29 06:36 PM 發表
埸HD版我睇到28集了~~發現佢斬閃電既集數提早佐~27集就斬閃電了~~~

我諗佢應該出佐神盾先再到完美突擊吧~@@!!!!

唔係啦,我覺得呢,因為strike 可以用同一隻骨,所以可以改改個背包放晒三套裝d件出完美罷工
相反神盾跖同骨殞能會要遲dd
只係本人亂估~~

頂部
奇諾魚
曹長
Rank: 2



UID 15791
精華 0
積分 7
帖子 424
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-22
來自 0.0"
狀態 離線
發表於 2012-6-30 12:17 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
乂楓乂
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 46732
精華 0
積分 6
帖子 1334
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2012-1-31
狀態 離線
發表於 2012-6-30 12:27 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #13 奇諾魚 的帖子

如果係就真係好啦~@@~~~





SAO名言:
「這雖然是遊戲,但可不是鬧著玩的。」
頂部
willkwok
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 35342
精華 0
積分 31
帖子 2808
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-3
狀態 離線
發表於 2012-6-30 03:20 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 奇諾魚 於 2012-6-30 12:17 AM 發表

早左係咪因為少左好煩既回憶集?

HD版得48集

頂部
hei121121
壹等兵
Rank: 1


UID 25980
精華 0
積分 0
帖子 128
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-13
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2012-7-2 01:13 AM  資料  短消息  加為好友 
我都望佢重出strike





模型界門外漢
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 10:16 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver