回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: DIABLO 3 煉獄
叉燒丙
壹等兵
Rank: 1


UID 34041
精華 0
積分 5
帖子 157
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-5
狀態 離線
發表於 2012-6-12 03:28 PM  資料  短消息  加為好友 
DIABLO 3 煉獄

有冇玩DIABLO 3師兄有興趣一齊打煉獄, 利申:善良人,善良裝, SOLO冇力! 希望有師兄帶刷寶(美服)

頂部
呀建
曹長
Rank: 2



UID 40893
精華 0
積分 3
帖子 452
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2010-6-7
狀態 離線
發表於 2012-6-12 04:40 PM  資料  短消息  加為好友 
我都係玩美服, 岩岩先50過左惡夢入地獄,

野蠻人 岩岩50LV

頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2012-6-12 05:17 PM  資料  短消息  加為好友 
我美服, lv53 wizard, 尋日同個friend打煉獄, 佢係lv 60 demon hunter, 我只有10,000dps, 佢20.000dps, 兩舊豆腐打act 2死到hi hi

煉獄不過正常人打的,





我是被虐狂
頂部
呀建
曹長
Rank: 2



UID 40893
精華 0
積分 3
帖子 452
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2010-6-7
狀態 離線
發表於 2012-6-12 06:19 PM  資料  短消息  加為好友 
-_-我重係得千五攻,
師兄有無50武,賣/送DD 過度裝?

頂部
Airway
曹長
Rank: 2



UID 15276
精華 0
積分 0
帖子 405
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-2
狀態 離線
發表於 2012-6-12 08:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 叉燒丙 於 2012-6-12 03:28 PM 發表
有冇玩DIABLO 3師兄有興趣一齊打煉獄, 利申:善良人,善良裝, SOLO冇力! 希望有師兄帶刷寶(美服)

ching 你是用近攻定係遠攻角色的?因為我是用野蠻人想要遠攻支援

同埋我覺得一個最好的TEAM 是有野蠻人,武僧,法師同埋弓手~


同埋我咁上下:
56000HP,回血1250 一秒
攻最多可以去到27000
7200甲,物抗好似到左613,之後其他抗有400+

姐係自己要單打ACT 1 沒太大問題,但ACT 2 OK 易死~

[ 本帖最後由 Airway 於 2012-6-12 08:21 PM 編輯 ]

頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2012-6-13 12:07 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 呀建 於 2012-6-12 06:19 PM 發表
-_-我重係得千五攻,
師兄有無50武,賣/送DD 過度裝?

你去買D降低LV要求, 即係係LV50買支降低LV要求-10個LV既, 把野既ILV即是60既野, 會好打好多





我是被虐狂
頂部
DexCyf
壹等兵
Rank: 1



UID 40580
精華 0
積分 2
帖子 116
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-31
狀態 離線
發表於 2012-6-13 12:38 AM  資料  短消息  加為好友 
Dh 60lv 17000dmg ,if play d3 find me DEX

頂部
呀建
曹長
Rank: 2



UID 40893
精華 0
積分 3
帖子 452
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2010-6-7
狀態 離線
發表於 2012-6-13 10:41 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2012-6-13 12:07 AM 發表


你去買D降低LV要求, 即係係LV50買支降低LV要求-10個LV既, 把野既ILV即是60既野, 會好打好多

減要求,好似好少見咁,

今晚去拍賣睇下先

慢慢咁打緊地獄,煉獄聯想到ACT1 有幾恐怖- -

頂部
呀建
曹長
Rank: 2



UID 40893
精華 0
積分 3
帖子 452
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2010-6-7
狀態 離線
發表於 2012-6-13 11:41 AM  資料  短消息  加為好友 
係呢同埋師兄有無發現以家ACT1 屠夫,係未改左

以前可以直接飛三樓,以家要行幾層先去到-_-

頂部
叉燒丙
壹等兵
Rank: 1


UID 34041
精華 0
積分 5
帖子 157
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-5
狀態 離線
發表於 2012-6-13 12:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Airway 於 2012-6-12 08:14 PM 發表


ching 你是用近攻定係遠攻角色的?因為我是用野蠻人想要遠攻支援

同埋我覺得一個最好的TEAM 是有野蠻人,武僧,法師同埋弓手~


同埋我咁上下:
56000HP,回血1250 一秒
攻最多可以去到27000
7200 ...

小弟係用善良野人, 你啲裝好過我好多 我血得果兩萬幾, 8千甲, DPS12000, 最傷係得百幾抗
我想刷ACT 1都有困難 我見啲人要SOLO act 3 要70000HP UP 全抗要700UP先有計傾, 全抗500-600
就要萬幾甲, 近戰好食裝

頂部
呀建
曹長
Rank: 2



UID 40893
精華 0
積分 3
帖子 452
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2010-6-7
狀態 離線
發表於 2012-6-13 12:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 叉燒丙 於 2012-6-13 12:01 PM 發表


小弟係用善良野人, 你啲裝好過我好多 我血得果兩萬幾, 8千甲, DPS12000, 最傷係得百幾抗
我想刷ACT 1都有困難 我見啲人要SOLO act 3 要70000HP UP 全抗要700UP先有計傾, 全 ...

如果有返D2 聖騎/野蠻人,某D技會舒服D

-_-講真D3 出技D CD時間唔多鐘意,好似邊左WOW咁

不過可能未慣慢慢玩會舒服D,話哂都唔係專業玩家,慢慢磨睇下劇情XD

頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2012-6-13 12:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 呀建 於 2012-6-13 10:41 AM 發表


減要求,好似好少見咁,

今晚去拍賣睇下先

慢慢咁打緊地獄,煉獄聯想到ACT1 有幾恐怖- -

去睇吓, 都有唔少平野執, 同大多都係for lv 5x





我是被虐狂
頂部
Airway
曹長
Rank: 2



UID 15276
精華 0
積分 0
帖子 405
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-2
狀態 離線
發表於 2012-6-13 01:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 叉燒丙 於 2012-6-13 12:01 PM 發表


小弟係用善良野人, 你啲裝好過我好多 我血得果兩萬幾, 8千甲, DPS12000, 最傷係得百幾抗
我想刷ACT 1都有困難 我見啲人要SOLO act 3 要70000HP UP 全抗要700UP先有計傾, 全 ...

我記得當時我殺完地獄後,我很驚訝一個煉獄的喪屍我要斬佢十幾下才死 (而現在我有時可以秒他了~~~~ )

咁之後過多小小果0的超快的青蛙十幾秒內殺曬我JOIN 的 TEAM~~~~~~


而咁之後我就打返地獄ACT 4 同埋有時殺去歡樂谷找錢~~~~ 找的錢不多但也是可以去拍賣買到一點OK 的裝的,一件一件的換上去貨比貨咁看~~

而去到咁上下勁又去殺下,咁殺下殺下又隨時殺到點好工具出來的的~~~


全抗的東西沒錢的話都買唔到了,要自己出街打人找回來的~~~



但我真心的覺得這個世界會不會有人玩HARDCORE 可以破煉獄......

頂部
叉燒丙
壹等兵
Rank: 1


UID 34041
精華 0
積分 5
帖子 157
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-5
狀態 離線
發表於 2012-6-13 02:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Airway 於 2012-6-13 01:37 PM 發表


我記得當時我殺完地獄後,我很驚訝一個煉獄的喪屍我要斬佢十幾下才死 (而現在我有時可以秒他了~~~~ )

咁之後過多小小果0的超快的青蛙十幾秒內殺曬我JOIN 的 TEAM~~~~~~


而咁之後我就打 ...

就算神裝都只係增加容錯率, 就算RUSH精英都RUSH唔晒, 喺煉獄FARM又勁易死,除非FARM$買神裝否則........非常認同師兄講法

頂部
Airway
曹長
Rank: 2



UID 15276
精華 0
積分 0
帖子 405
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-2
狀態 離線
發表於 2012-6-13 08:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 叉燒丙 於 2012-6-13 02:53 PM 發表


就算神裝都只係增加容錯率, 就算RUSH精英都RUSH唔晒, 喺煉獄FARM又勁易死,除非FARM$買神裝否則........非常認同師兄講法

其實ACT 1 打裝係好難好難打到好東西的,係ACT 2 好小小,但ACT2 有時都打唔死籃怪~~

情況咁的頭先先同人玩ACT2 ,我已經是叫做好難死果個人 0的法C 同埋 弓手只係比0的行得快小小的白怪碰兩下已經瓜左,佢地真係"趣"到難以想像~~但講來講去一0的籃怪好多時都好難搞


同埋現在又搞維護....唉~~~

[ 本帖最後由 Airway 於 2012-6-13 08:22 PM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 04:07 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver