回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: warhammer 40k 手塗第2作~ Ork Nobz x2
mikebear
壹等兵
Rank: 1


UID 38379
精華 0
積分 21
帖子 175
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-20
狀態 離線
發表於 2012-4-26 09:39 AM  資料  短消息  加為好友 
warhammer 40k 手塗第2作~ Ork Nobz x2










本帖最近評分記錄
theodoric   2012-7-11 11:52 PM  讚好  +1   佳作
AVENTADOR   2012-4-26 07:51 PM  讚好  +1   佳作
simmonelai   2012-4-26 03:36 PM  讚好  +1   上色一流
xdwoodyxd   2012-4-26 11:55 AM  讚好  +1   佳作
呀星   2012-4-26 11:44 AM  讚好  +1   不俗之作
multi_crab   2012-4-26 11:08 AM  讚好  +1   不俗之作
erniechun   2012-4-26 09:46 AM  讚好  +1   佳作
小公主   2012-4-26 09:45 AM  讚好  +1   佳作
頂部
multi_crab
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16940
精華 0
積分 5
帖子 1118
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-16
來自 大埔
狀態 離線
發表於 2012-4-26 11:10 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
至平都要百幾蚊一隻...我覺得幾貴





http://hk.myblog.yahoo.com/multi_crab
頂部
mikebear
壹等兵
Rank: 1


UID 38379
精華 0
積分 21
帖子 175
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-20
狀態 離線
發表於 2012-4-26 11:41 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 multi_crab 於 2012-4-26 11:10 AM 發表
至平都要百幾蚊一隻...我覺得幾貴

special character 就要...
但1d普通平兵唔洗ge, around $30有隻咖啦

頂部
multi_crab
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16940
精華 0
積分 5
帖子 1118
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-16
來自 大埔
狀態 離線
發表於 2012-4-26 02:45 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mikebear 於 2012-4-26 11:41 AM 發表

special character 就要...
但1d普通平兵唔洗ge, around $30有隻咖啦

普通兵有單隻賣? 我上星去過灣仔果間, 我印象中無一隻兩位數....





http://hk.myblog.yahoo.com/multi_crab
頂部
mikebear
壹等兵
Rank: 1


UID 38379
精華 0
積分 21
帖子 175
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-20
狀態 離線
發表於 2012-4-26 03:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 multi_crab 於 2012-4-26 02:45 PM 發表


普通兵有單隻賣? 我上星去過灣仔果間, 我印象中無一隻兩位數....

普通兵冇.....你鍾意邊隻 ??

頂部
simmonelai
少校
Rank: 3Rank: 3


我最喜愛的版聚作品 勳章   熱讚榜勳章  
UID 42944
精華 4
積分 41
帖子 2861
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-26
狀態 離線
發表於 2012-4-26 03:47 PM  資料  短消息  加為好友 
好手工 , 又慳地方, 不錯的選擇.

頂部
mikebear
壹等兵
Rank: 1


UID 38379
精華 0
積分 21
帖子 175
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-20
狀態 離線
發表於 2012-4-26 06:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 simmonelai 於 2012-4-26 03:47 PM 發表
好手工 , 又慳地方, 不錯的選擇.

同大大比差攻共地, 我只是入門level
miniature係幾盏鬼咖, 細細隻慳地方時又可玩,手油唔怕人闹又唔怕湿度高噴唔到油, 但就係價錢貴左d

頂部
icecoolio
平民
Rank: 1



UID 35281
精華 0
積分 0
帖子 8
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2009-12-17
狀態 離線
發表於 2012-6-28 04:57 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 multi_crab 於 2012-4-26 02:45 PM 發表


普通兵有單隻賣? 我上星去過灣仔果間, 我印象中無一隻兩位數....

40K 油一隊有氣勢 D!

通常一隊 5-10 隻!

頂部
mikebear
壹等兵
Rank: 1


UID 38379
精華 0
積分 21
帖子 175
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-20
狀態 離線
發表於 2012-6-28 05:47 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 icecoolio 於 2012-6-28 04:57 AM 發表



40K 油一隊有氣勢 D!

通常一隊 5-10 隻!

等我油起曬1000PTS 先啦~

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-28 05:48 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver