回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 紓發一下~今多人唔like~算吧!!
mingx5
二等兵
Rank: 1



UID 47009
精華 0
積分 5
帖子 87
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-3
狀態 離線
發表於 2012-4-14 03:03 PM  資料  短消息  加為好友 
紓發一下~今多人唔like~算吧!!

琴日同朋友食飯仔~~~
無聊on居居地同朋友開fb睇下以前d中學同學點~~一時笑下邊個同邊個拍拖~~一時又睇下佢做咩~~~
點知一個唔該~開了以前的女友fb ...見佢回復單身~~唔知點解就想返以前的野~~~~
死啦~~~我今次真係唔死都唔得.....
--------------------------------
大家睇來比光sir攪到好敏感~~~
我講死係形容詞姐~~形容一下自己覺得好大單野~~唔係真係去死的~~
其實最佳的形容詞係跌倒在地上~~唔明的上wiki~~
-----------------------------------------
睇來大家覺得我係自憐,自我沉醉係「博同情」既人~~
講真~~我只係想講下~~紓發下姐~~唔like的~~ok

[ 本帖最後由 mingx5 於 2012-4-15 05:39 PM 編輯 ]

頂部
Kawai.2010
軍曹
Rank: 2


UID 41992
精華 2
積分 6
帖子 371
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-8
狀態 離線
發表於 2012-4-14 03:35 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
睇標題仲以為有人又見唔成工


本帖最近評分記錄
密斯威爾   2012-4-14 04:46 PM  讚好  +1   細節處理顯心思




http://kawai2010.blogspot.com
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2012-4-14 03:53 PM  資料  短消息  加為好友 
個 Friend 回復單身~? 你打算溝佢~





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2012-4-14 03:55 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 mingx5 於 2012-4-14 15:03 發表
琴日同朋友食飯仔~~~
無聊on居居地同朋友開fb睇下以前d中學同學點~~一時笑下邊個同邊個拍拖~~一時又睇下佢做咩~~~
點知一個唔該~開了以前的fb ...見佢回復單身~~唔知點解就 ...

唔明....
者係你見到以前(女友?)的FB
見佢回復單身
想翻撻

如果係咁,撻得著咪撻lor





荒廢了模技....
頂部
Laion
上校
Rank: 4
囡囡至上主義~


UID 950
精華 5
積分 73
帖子 4350
成品數目 73 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-22
狀態 離線
發表於 2012-4-14 03:56 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
等等, 樓主係唔係光sir??





"只有經歷過痛苦先會學懂同情"
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2012-4-14 04:02 PM  資料  短消息  加為好友 
奇案!「舊友回復單身之際,便是自己魂斷之時」!
如果樓主生命受到威脅,何不報警呢?


本帖最近評分記錄
40342   2012-4-14 06:37 PM  讚好  +1   細節處理顯心思




LHPP . VCR .兔
頂部
mingx5
二等兵
Rank: 1



UID 47009
精華 0
積分 5
帖子 87
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-3
狀態 離線
發表於 2012-4-14 04:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 白果先生 於 2012-4-14 03:55 PM 發表


唔明....
者係你見到以前(女友?)的FB
見佢回復單身
想翻撻

如果係咁,撻得著咪撻lor

=-="她現在是一位有為女仕~~~我仲係待業青年...............
撻得起都比唔起她了~~~

頂部
mingx5
二等兵
Rank: 1



UID 47009
精華 0
積分 5
帖子 87
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-3
狀態 離線
發表於 2012-4-14 04:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Laion 於 2012-4-14 03:56 PM 發表
等等, 樓主係唔係光sir??

唔係~~~
光sir甘勁~~~我拍馬都比唔上~~~

頂部
mingx5
二等兵
Rank: 1



UID 47009
精華 0
積分 5
帖子 87
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-3
狀態 離線
發表於 2012-4-14 04:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Kawai.2010 於 2012-4-14 03:35 PM 發表
睇標題仲以為有人又見唔成工

-------------------------------------------------
放心~~~我唔會見唔成工就要死....

頂部
mingx5
二等兵
Rank: 1



UID 47009
精華 0
積分 5
帖子 87
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-3
狀態 離線
發表於 2012-4-14 04:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2012-4-14 04:02 PM 發表
奇案!「舊友回復單身之際,便是自己魂斷之時」!
如果樓主生命受到威脅,何不報警呢?

係舊女友回復單身......
我講死....唔係真係去....

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2012-4-14 04:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mingx5 於 2012-4-14 04:06 PM 發表


-------------------------------------------------
放心~~~我唔會見唔成工就要死....

你重勁過佢...人地回復單身已經要死

頂部
mingx5
二等兵
Rank: 1



UID 47009
精華 0
積分 5
帖子 87
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-3
狀態 離線
發表於 2012-4-14 04:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2012-4-14 04:11 PM 發表

你重勁過佢...人地回復單身已經要死

形容詞姐~~唔係真係去死的~~~~
我好d~~我會認自己係講下~~~有人唔認~~~
佢真係去~我

頂部
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2012-4-14 04:50 PM  資料  短消息  加為好友 
既然師兄知道現在的自己配唔起人為何又要鐘個頭埋去呢~~
停一停,諗一諗! 調節好自己既情緒及心理~~
現在的你只是在懷緬過去~

頂部
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2012-4-14 04:57 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 mingx5 於 2012-4-14 16:03 發表


=-="她現在是一位有為女仕~~~我仲係待業青年...............
撻得起都比唔起她了~~~

咁你想點
又想又唔敢





荒廢了模技....
頂部
mingx5
二等兵
Rank: 1



UID 47009
精華 0
積分 5
帖子 87
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-3
狀態 離線
發表於 2012-4-14 05:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 密斯威爾 於 2012-4-14 04:50 PM 發表
既然師兄知道現在的自己配唔起人為何又要鐘個頭埋去呢~~
停一停,諗一諗! 調節好自己既情緒及心理~~
現在的你只是在懷緬過去~

maybe~~

頂部
mingx5
二等兵
Rank: 1



UID 47009
精華 0
積分 5
帖子 87
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-3
狀態 離線
發表於 2012-4-14 05:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 白果先生 於 2012-4-14 04:57 PM 發表


咁你想點
又想又唔敢

就係唔知自己想點~~~
可能我e家只因在一個月一次的時期~~~
個人有d痴痴地

頂部
WASHING
二等兵
Rank: 1


UID 40846
精華 0
積分 4
帖子 79
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2010-6-6
狀態 離線
發表於 2012-4-14 05:08 PM  資料  短消息  加為好友 
你係鍾意人咁到低以前為左咩分開, 先不論佢有無為,有心同人一齊我諗遲左起步都可以盡力去追上另一半既進度, 如果真係回憶就諗下算喇, 問清楚自已係真心定係回味以前, 無為為左一時興起就鐘個頭去丫

有時你想人地唔想咪又係得個諗字

頂部
mingx5
二等兵
Rank: 1



UID 47009
精華 0
積分 5
帖子 87
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-3
狀態 離線
發表於 2012-4-14 05:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 WASHING 於 2012-4-14 05:08 PM 發表
你係鍾意人咁到低以前為左咩分開, 先不論佢有無為,有心同人一齊我諗遲左起步都可以盡力去追上另一半既進度, 如果真係回憶就諗下算喇, 問清楚自已係真心定係回味以前, 無為為左一時興起就鐘個頭去丫

有時 ...

我重讀~~佢讀其他school~~慢慢就自然死亡

頂部
角木肇
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1971
精華 3
積分 106
帖子 1318
成品數目 106 件
閱讀權限 10
註冊 2004-2-21
狀態 離線
發表於 2012-4-14 06:35 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態 Yahoo!
又一個骨骼精奇嘅樓主⋯





工作進度極慢...時間太少...要砌ge野太多...
頂部
mingx5
二等兵
Rank: 1



UID 47009
精華 0
積分 5
帖子 87
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-3
狀態 離線
發表於 2012-4-14 06:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 角木肇 於 2012-4-14 06:35 PM 發表
又一個骨骼精奇嘅樓主⋯

???

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 11:56 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver