回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 产品研发:痛贴不痛
zeruel
曹長
Rank: 2


熱讚榜勳章  
UID 45529
精華 0
積分 73
帖子 401
成品數目 73 件
閱讀權限 10
註冊 2011-2-3
狀態 離線
發表於 2012-4-13 12:08 PM  資料  短消息  加為好友 
产品研发:痛贴不痛

给1/35兵仔涂迷彩,好不容易, 目前有没有人能开发水贴,我会support  如果有想要的迷彩花纹, 如 JGSDF.

环保,快,色准,有需求。

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2012-4-13 12:26 PM  資料  短消息  加為好友 
人仔平面少,而且細,水貼會留邊,

對比油眼仔,迷彩已經唔算難,數碼迷彩另計





轉虧為"型"
頂部
機動老鬼
少佐
Rank: 4


UID 2020
精華 1
積分 12
帖子 6645
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-20
狀態 離線
發表於 2012-4-13 12:31 PM  資料  短消息  加為好友 
坦克出咗迷彩水貼幾年都好似唔係幾流行,仲邊有廠家肯制

頂部
sundaymodeler
曹長
Rank: 2


UID 42201
精華 0
積分 8
帖子 461
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-12
狀態 離線
發表於 2012-4-13 01:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 zeruel 於 2012-4-13 12:08 PM 發表
给1/35兵仔涂迷彩,好不容易, 目前有没有人能开发水贴,我会support  如果有想要的迷彩花纹, 如 JGSDF.

环保,快,色准,有需求。

這是個一廂情願的想法, 環保一節我不知道, 快? 水貼工序, 我就不見得會快在那裡, 色準, 完全無根據, 水貼質感同油彩是兩碼子事! 有需求?  這視乎很多因素, 方便, 價錢.. 我就無興趣 如果你再想一下, 兵仔動態各不不同, 如果每款出一款相應既水貼, 我相信並不可行, 成本問題, 再說, 如果將人形姿勢修改, 水貼又不管用, 出一款自行剪裁既, 工序可能更加麻煩, 得不償失

歸根究底, 如果唔想手涂, 玩成品就可以, 用水貼像工廠工人多過搞制作





Sunday modeler and back seat driver !
頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2012-4-13 01:47 PM  資料  短消息  加為好友 
兵人用的迷彩水貼, 已有廠家開發了~~ 已不是新事物

問題是, 水貼印刷套色不準的話, 水貼的迷彩效果便會打折扣, 在使用上, 水貼遇上人形表面起伏不定, 要完整貼好水貼不容易


http://static.hlj.com/images/ssg/ssgmcd002.jpg

http://www.militarymodelling.com/news/article.asp?a=7674





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
goahead
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 36378
精華 16
積分 86
帖子 625
成品數目 86 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-27
狀態 離線
發表於 2012-4-13 07:28 PM  資料  短消息  加為好友 
睇過早兩季 American Chopper, 呢種 薄膜浸塗 o既方法 如果發展到家用都得, 我諗會幾好玩 ~  

條片可以由 1:40 鐘開始睇~

http://dsc.discovery.com/videos/american-chopper-5-camo-bike.html

[ 本帖最後由 goahead 於 2012-4-13 07:29 PM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
simmonelai   2012-4-18 10:58 AM  讚好  +1   interesting.
Devil   2012-4-13 09:10 PM  讚好  +1   增知識,多謝分享
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2012-4-13 09:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 goahead 於 2012-4-13 07:28 PM 發表
睇過早兩季 American Chopper, 呢種 薄膜浸塗 o既方法 如果發展到家用都得, 我諗會幾好玩 ~  

條片可以由 1:40 鐘開始睇~

http://dsc.discovery.com/videos/american-chopper-5-camo-bike.html

有三樣重要既野, 水溫, 張薄膜, 同噴係膜上面既激發劑"activator"

http://www.youtube.com/results?s ... 116.1014.11j2.13.0.





路過既厚多士
頂部
zeruel
曹長
Rank: 2


熱讚榜勳章  
UID 45529
精華 0
積分 73
帖子 401
成品數目 73 件
閱讀權限 10
註冊 2011-2-3
狀態 離線
發表於 2012-4-18 09:09 AM  資料  短消息  加為好友 
得了很多有用信息资料和看法,多谢各位啦!

有位Ching已经 猜中,我其实做弄数码迷彩。

我看only 用先用masking tape上画好再刻。

頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2012-4-18 11:44 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 zeruel 於 2012-4-13 12:08 PM 發表
给1/35兵仔涂迷彩,好不容易, 目前有没有人能开发水贴,我会support  如果有想要的迷彩花纹, 如 JGSDF.

這裡有圖案, 找人打印吧

http://bennosfiguresforum.com/viewtopic.php?t=2711





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 01:56 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver