回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 幫忙填問卷
JasonHo
上等兵
Rank: 2


UID 36377
精華 0
積分 3
帖子 214
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-27
狀態 離線
發表於 2012-4-11 08:48 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JasonHo 為MSN好友 通過MSN和 JasonHo 交談
幫忙填問卷

我知道好多師兄都有睇動漫嘅習慣
我下星期要交IES (HKDSE啲功課)
SET左份問卷
希望師兄們可以用1-2分鐘幫幫我做問卷
我仲差19份先夠100份
THX

http://www.mysurvey.tw/s/yMQYANGz


PS.  有冇睇動漫都可以做呢份問卷  THX


===============管理線=====================
總壇規 [2011年10月6日]

為確保論壇及所有人的利益,尊重他人及遵守網絡禮儀,請細閱及遵守以下壇規。

六. 發表文章時必需要有明確標題,例:"help"、"請問"、"求助"等含糊不清之主題一律禁止。

請修改你的標題.
========================================


[ 本帖最後由 JasonHo 於 2012-4-11 10:17 PM 編輯 ]

頂部
乂楓乂
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 46732
精華 0
積分 6
帖子 1334
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2012-1-31
狀態 離線
發表於 2012-4-11 08:55 PM  資料  短消息  加為好友 
個網LOAN唔到入去做-_-....

Status Code        500
Message        could not initialize a collection: [com.zw.questionnaire.server.domain.survey.Question.options#1504057]
Type       
Exception        ???errorPage.message???

咁樣-_-





SAO名言:
「這雖然是遊戲,但可不是鬧著玩的。」
頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-4-11 09:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 JasonHo 於 2012-4-11 08:48 PM 發表
我知道好多師兄都有睇動漫嘅習慣
我下星期要交IES (HKDSE啲功課)
SET左份問卷
希望師兄們可以用1-2分鐘幫幫我做問卷
我仲差19份先夠100份
THX

http://www.mysurvey.t ...

請問老餅填唔填得?

頂部
古風戰士
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 23873
精華 0
積分 8
帖子 1764
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-3
來自 中西區
狀態 離線
發表於 2012-4-11 09:14 PM  資料  短消息  加為好友 
份問卷有少少問題
第10條問完會唔會買動漫產品
答"會"都要答
14. 若閣下不會買動漫產品,為甚麼?





General
Unilateral
Neuro-link
Dispersive
Autonomic
Maneuver
頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-4-11 09:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 古風戰士 於 2012-4-11 09:14 PM 發表
份問卷有少少問題
第10條問完會唔會買動漫產品
答"會"都要答
14. 若閣下不會買動漫產品,為甚麼?

有問題!最好唔好填!

頂部
古風戰士
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 23873
精華 0
積分 8
帖子 1764
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-3
來自 中西區
狀態 離線
發表於 2012-4-11 09:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 illuka 於 2012-4-11 09:18 PM 發表


有問題!最好唔好填!

填左.........
不過應該可以係果條答左o既總數減番第10條答左會o既人數

[ 本帖最後由 古風戰士 於 2012-4-11 09:26 PM 編輯 ]





General
Unilateral
Neuro-link
Dispersive
Autonomic
Maneuver
頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-4-11 09:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 古風戰士 於 2012-4-11 09:24 PM 發表

填左.........

O---MY----GOD------!


本帖最近評分記錄
古風戰士   2012-4-11 09:27 PM  讚好  +1   不過應該可以係果條答左o既總數減番第 ...
頂部
JasonHo
上等兵
Rank: 2


UID 36377
精華 0
積分 3
帖子 214
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-27
狀態 離線
發表於 2012-4-11 09:30 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JasonHo 為MSN好友 通過MSN和 JasonHo 交談


QUOTE:
原帖由 illuka 於 2012-4-11 09:02 PM 發表


請問老餅填唔填得?

可以是但選個歲數

QUOTE:
原帖由 古風戰士 於 2012-4-11 09:14 PM 發表
份問卷有少少問題
第10條問完會唔會買動漫產品
答"會"都要答
14. 若閣下不會買動漫產品,為甚麼?

解決了SOR

頂部
JasonHo
上等兵
Rank: 2


UID 36377
精華 0
積分 3
帖子 214
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-27
狀態 離線
發表於 2012-4-11 09:30 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JasonHo 為MSN好友 通過MSN和 JasonHo 交談


QUOTE:
原帖由 bb1915200 於 2012-4-11 08:55 PM 發表
個網LOAN唔到入去做-_-....

Status Code        500
Message        could not initialize a collection: [com.zw.questionnaire.server.domain.survey.Question.options#1504057]
Type       
Exception        ???errorPage.messag ...

F5便可以了

頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-4-11 09:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 古風戰士 於 2012-4-11 09:24 PM 發表

填左.........
不過應該可以係果條答左o既總數減番第10條答左會o既人數

其實好怕呢類問卷!要你揀D有限制選擇,又冇得發表感想,意見,觀點!

[ 本帖最後由 illuka 於 2012-4-11 09:43 PM 編輯 ]

頂部
JasonHo
上等兵
Rank: 2


UID 36377
精華 0
積分 3
帖子 214
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-27
狀態 離線
發表於 2012-4-11 09:49 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JasonHo 為MSN好友 通過MSN和 JasonHo 交談


QUOTE:
原帖由 illuka 於 2012-4-11 09:33 PM 發表


其實好怕呢類問卷!要你揀D有限制選擇,又冇得發表感想,意見,觀點!

個LS老師派膠唔比發表感想,意見,觀點嘅QUESTION多過兩題
我唯有全部轉哂去MC

頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-4-11 09:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 JasonHo 於 2012-4-11 09:49 PM 發表

個LS老師派膠唔比發表感想,意見,觀點嘅QUESTION多過兩題
我唯有全部轉哂去MC

請問依家D老師係怎樣?難為D學生!

頂部
JasonHo
上等兵
Rank: 2


UID 36377
精華 0
積分 3
帖子 214
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-27
狀態 離線
發表於 2012-4-11 10:00 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JasonHo 為MSN好友 通過MSN和 JasonHo 交談


QUOTE:
原帖由 illuka 於 2012-4-11 09:53 PM 發表


請問依家D老師係怎樣?難為D學生!

應該係個教育制度
改到咩咁-.-
出年到我做白老鼠了

頂部
古風戰士
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 23873
精華 0
積分 8
帖子 1764
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-3
來自 中西區
狀態 離線
發表於 2012-4-11 10:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 illuka 於 2012-4-11 09:33 PM 發表


其實好怕呢類問卷!要你揀D有限制選擇,又冇得發表感想,意見,觀點!

做ies如果太多open-ended question會好難分析
因為睇唔到個趨勢..............
唔同人有唔同o既觀點,好難係個report度寫曬出黎..........





General
Unilateral
Neuro-link
Dispersive
Autonomic
Maneuver
頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-4-11 10:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 JasonHo 於 2012-4-11 10:00 PM 發表

應該係個教育制度
改到咩咁-.-
出年到我做白老鼠了

O--------MY--------GOD------------!
年青人為目標奮鬥!

頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2012-4-11 10:07 PM  資料  短消息  加為好友 
總壇規 [2011年10月6日]

為確保論壇及所有人的利益,尊重他人及遵守網絡禮儀,請細閱及遵守以下壇規。

六. 發表文章時必需要有明確標題,例:"help"、"請問"、"求助"等含糊不清之主題一律禁止。

請修改你的標題.





LHPP . VCR .兔
頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-4-11 10:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 古風戰士 於 2012-4-11 10:04 PM 發表

做ies如果太多open-ended question會好難分析
因為睇唔到個趨勢..............
唔同人有唔同o既觀點,好難係個report度寫曬出黎..........

明白!初中時有中文老師,何來家財萬貫!他教導學生習作給與好大空間,要我們自己發掘問題,批評,觀點,意見,想法!令你對事多方面去考察!
現在老師好似交功課,答案係咁,照做!忽略學生需要!

頂部
JasonHo
上等兵
Rank: 2


UID 36377
精華 0
積分 3
帖子 214
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-27
狀態 離線
發表於 2012-4-13 09:01 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JasonHo 為MSN好友 通過MSN和 JasonHo 交談
尚差13份
希望師兄繼續幫助

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 08:09 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver