回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
進騰光
曹長
Rank: 2



UID 24431
精華 0
積分 2
帖子 471
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-23
狀態 離線
發表於 2012-4-10 08:08 PM  資料  短消息  加為好友 
second in係做D乜?

*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
lamsum1982
平民
Rank: 1



UID 43612
精華 0
積分 0
帖子 25
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-9-10
來自 中華人民共和國香港特別行政區
狀態 離線
發表於 2012-4-10 08:21 PM  資料  短消息  加為好友 
second interview係見工常見的。second interview應該是見大老闆的,好好表現自己。

你都做左23年人,咪玩啦

[ 本帖最後由 lamsum1982 於 2012-4-10 08:22 PM 編輯 ]

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2012-4-10 08:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lamsum1982 於 2012-4-10 08:21 PM 發表
second interview係見工常見的。second interview應該是見大老闆的,好好表現自己。

你都做左23年人,咪玩啦

極少係大老闆的. (除非個位好高啦) 係"好話得事"果個啦. 可以係dept head 之類. 或者係你未來既"亞頭"啦.

人事部見完 filter 左d 廢人未到 dept head 自己親自選 lor.

[ 本帖最後由 VampireA 於 2012-4-10 08:37 PM 編輯 ]





路過既厚多士
頂部
DM
中校
Rank: 4


UID 9725
精華 8
積分 19
帖子 3258
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-5
狀態 離線
發表於 2012-4-10 08:37 PM  資料  短消息  加為好友 
可能叫你上去話比你聽[唔請]


本帖最近評分記錄
XM-XX   2012-4-11 02:02 AM  讚好  +1   笑鳥
matleung   2012-4-11 12:01 AM  讚好  +1   具參考價值
小杰   2012-4-10 09:56 PM  讚好  +1   具參考價值
herrickwok   2012-4-10 09:23 PM  讚好  +1   幾可亂真
VampireA   2012-4-10 08:38 PM  讚好  +1   佳作
頂部
進騰光
曹長
Rank: 2



UID 24431
精華 0
積分 2
帖子 471
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-23
狀態 離線
發表於 2012-4-10 08:43 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-4-10 08:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2012-4-10 08:43 PM 發表

之前見D工全部都係見1次

總之一日未死,重有希望,問題你自己怎樣去爭取!

頂部
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2012-4-10 09:04 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2012-4-10 08:43 PM 發表

之前見D工全部都係見1次

之前做手術室都係見一次咁兒戲?





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
史提芬
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 31986
精華 0
積分 26
帖子 1829
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-28
狀態 離線
發表於 2012-4-10 09:04 PM  資料  短消息  加為好友  添加 史提芬 為MSN好友 通過MSN和 史提芬 交談


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2012-4-10 08:43 PM 發表

之前見D工全部都係見1次

正常都會有sec in
冇sec in果d
其實接近話左你知唔請





好多野未搞 冇時間..
頂部
進騰光
曹長
Rank: 2



UID 24431
精華 0
積分 2
帖子 471
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-23
狀態 離線
發表於 2012-4-10 09:07 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
進騰光
曹長
Rank: 2



UID 24431
精華 0
積分 2
帖子 471
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-23
狀態 離線
發表於 2012-4-10 09:08 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
史提芬
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 31986
精華 0
積分 26
帖子 1829
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-28
狀態 離線
發表於 2012-4-10 10:08 PM  資料  短消息  加為好友  添加 史提芬 為MSN好友 通過MSN和 史提芬 交談


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2012-4-10 09:08 PM 發表

見馬會,麥記,醫院全部都冇sec in

馬會同老麥係PART TIME?

醫院就真係唔知





好多野未搞 冇時間..
頂部
atkex
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 4202
精華 4
積分 28
帖子 513
成品數目 28 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-31
狀態 離線
發表於 2012-4-10 10:16 PM  資料  短消息  加為好友 
醫院sec in與否係該院自己決定,唔係必定有或無,當然職位都係一個影響既因素

我自己果時就無sec in

頂部
simmonelai
少校
Rank: 3Rank: 3


我最喜愛的版聚作品 勳章   熱讚榜勳章  
UID 42944
精華 4
積分 41
帖子 2861
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-26
狀態 離線
發表於 2012-4-11 12:04 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #10 進騰光 的帖子

應該係呃你, 無理由 1st interview都飛你唔走 .

一定係想玩多你一鍋

萬一 3rd inn 点算  , 請你又点算 .

等吓先, 唔好急, 反正上吓網又一 day


本帖最近評分記錄
nickytnickyt   2012-4-11 12:35 AM  讚好  +1   具參考價值
lamsum1982   2012-4-11 12:19 AM  讚好  +1   去高登啦。
matleung   2012-4-11 12:07 AM  讚好  +1   上第二 d 網站會好 d...
頂部
tailoxxx
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18818
精華 0
積分 1
帖子 1449
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-19
來自 OOB男 直砌司令 - 查布羅基地
狀態 離線
發表於 2012-4-11 12:19 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #10 進騰光 的帖子

照我睇SECOND IN 通常都係一個局,  好以老MAC 咁見你都不外乎想呃你兩蚊, 壓下工資咁, 都幾無良, 叻人好以你咁根本就唔洗SECOND IN, 玩咩, 你話係唔係, 大家咁熟, 咪話唔單聲你, 不過你見下都無妨, 本死無大害咁, 有咩唔妥咪大佢囉, 大大聲咁同佢講, 阿叔嚟SECOND IN 都係睇下咩料, 做唔做你份工由我決定, 呢度我係主場, 咩呀! ~~ 嘩, 你對住塊鏡多D綀習, 一定建立到你自信心, 幾有氣勢呀! 我睇起你架細姪 !


本帖最近評分記錄
zeruel   2012-4-11 10:35 AM  讚好  +1   幾可亂真
illuka   2012-4-11 12:24 AM  讚好  +1   做人要自信,唔係自大.自悲.自私!
頂部
lamsum1982
平民
Rank: 1



UID 43612
精華 0
積分 0
帖子 25
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-9-10
來自 中華人民共和國香港特別行政區
狀態 離線
發表於 2012-4-11 12:23 AM  資料  短消息  加為好友 

頂部
大咀鳥
壹等兵
Rank: 1



UID 1829
精華 0
積分 0
帖子 184
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-1-24
來自 我的母親&天使之島
狀態 離線
發表於 2012-4-11 01:07 AM  資料  短消息  加為好友 
有冇睇nba?
知吾知乜野系"in&out" ?

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2012-4-11 01:07 AM  資料  短消息  加為好友 
呃人既公司, 1st in 已經昆咗你~

先放你走 2nd in 再昆你~? 你有冇見d 寶藥黨呃阿婆前叫個阿婆返屋企諗清諗楚 or同屋企人商量下先~?

再者, 閣下技能又冇錢又冇, 正宗青頭仔一名, 你仲有乜可以俾人呃~?


23 歲仔連見工 2nd in 都未識, 真係人唔笑狗都吠... 得閒用個腦分析下d 野, 咪成日係屋企坐住唔用先得 ga...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
ethan0080
上等兵
Rank: 2


UID 16760
精華 0
積分 4
帖子 257
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-24
來自 Calgary, AB
狀態 離線
發表於 2012-4-11 01:10 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2012-4-10 05:08 AM 發表
今日收到e-mail
叫我second in
做乜要in完又in?
會唔會呃人架?
第1次要second in

OMG... you again.. lolz..

Anyways usually second interview is the final screen between you and your future supervisor or boss. Usually what happen to final screen is the supervisor or boss already choosen the people they want to hire.
But they want to know them better (personality vise) and see you are the right canadiate.

It happens to bigger firm or government job.

You are lucky that you are in second interview is because the boss or HR likes you. And higher chance that they may want to hire you right a way.

C'mon i saw your others people you are old enough to know all these thing.

And please grow up and being mature. Stop complaining. Life is like that.

Good luck on your second interview.

頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-4-11 01:15 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ethan0080 於 2012-4-11 01:10 AM 發表


OMG... you again.. lolz..

Anyways usually second interview is the final screen between you and your future supervisor or boss. Usually what happen to final screen is the supervisor or boss ...

師兄!我讀書少!鵝腸咁長點明?


本帖最近評分記錄
firesun   2012-4-11 02:48 PM  讚好  +1   其實有好多意思不明的地方,我也看不懂= =
頂部
lamsum1982
平民
Rank: 1



UID 43612
精華 0
積分 0
帖子 25
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-9-10
來自 中華人民共和國香港特別行政區
狀態 離線
發表於 2012-4-11 01:17 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ethan0080 於 2012-4-11 01:10 AM 發表


OMG... you again.. lolz..

Anyways usually second interview is the final screen between you and your future supervisor or boss. Usually what happen to final screen is the supervisor or boss ...

government job?不會吧?

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:50 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver