回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 現在香港的模型市場都比台灣貴了
kula
曹長
Rank: 2



UID 2184
精華 0
積分 1
帖子 408
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2012-4-3 01:16 AM  資料  短消息  加為好友 
現在香港的模型市場都比台灣貴了

從前台灣的模型店的價錢都比香港貴, 這次唷. 台灣的都比香港便宜多, 去到的第一天有看到HG 魔象出了, NT425, 大約HKD114. MG的報喪女妖是否NT1349(連特典) HKD#364, HG的力姆沙(獨角版) NT398, HKD#107.   但奇怪的事, 為什麼地下街和西門也找不到RG 突擊

頂部
chris11164
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 1776
精華 4
積分 35
帖子 2684
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-17
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2012-4-3 01:31 AM  資料  短消息  加為好友 
多個理由去台灣鳥





我的studio
脹爆Studio
頂部
GARY...
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 40045
精華 0
積分 94
帖子 1930
成品數目 94 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-21
來自 HK
狀態 離線
發表於 2012-4-3 02:09 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
但係快就係香港快到貨,是在FB得知的.
好似這盒初音BMW就買早台灣成個禮拜





本人Gary AncientLuna鍾意攝影,足球,睇賽車,模型,囡囡,打機,看書,吹水,自護公国万歲!!..etc
本人Blog:
http://blog.yam.com/user/k3800.html
頂部
ski20
二等兵
Rank: 1



UID 29466
精華 0
積分 1
帖子 81
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-13
狀態 離線
發表於 2012-4-3 02:33 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
willkwok
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 35342
精華 0
積分 31
帖子 2808
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-3
狀態 離線
發表於 2012-4-3 03:29 AM  資料  短消息  加為好友 
咪同SSP FL 差一兩蚊

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2012-4-3 08:25 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ski20 於 2012-4-3 02:33 AM 發表
宜家D租金咁貴·~~呢兩年好多模型鋪收皮

呢加D傳統舊鋪都被威逼利誘結束咯!加加加加加.............而加粉嶺茶餐廳賣個午餐都要38元,唔賣得夠价都頂唔順
茶餐廳、辦舘、生果店........都變成賣手錶、珠寶首飾、皮袋,
一日港幣Pack美元,一日都要跟佢一齊快速貶值,但我地經濟又無美國甘咸蝦,外來投資咪覺得香港D野(例如物業)抵買,
未來幾年呢种情況可能持續添架,有排挨呀!

[ 本帖最後由 timng 於 2012-4-3 08:30 AM 編輯 ]

頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2012-4-3 08:58 AM  資料  短消息  加為好友 
你只係攞巾黎做比較, 可能係笨大HK代理食水深過人啫





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
stomata
軍曹
Rank: 2


UID 13334
精華 0
積分 7
帖子 332
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-9
狀態 離線
發表於 2012-4-3 09:03 AM  資料  短消息  加為好友  添加 stomata 為MSN好友 通過MSN和 stomata 交談
我幾年前去台灣,地下街D 模型便過香港好多架喎。

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2012-4-3 10:12 AM  資料  短消息  加為好友 
記得第一次去日本秋葉原 & 中野, 見好多模型 & Figure 都比香港平好多, 於是狂掃五六盒, 但到執行李返黎就知領野, 盒盒的確係平十幾廿蚊, 但山長水遠拎去火車站, 上機, 落機, 搭車返屋企... 辛辛苦苦就為咗 Total 平一二百, 完全唔化算...

自此以後規定去親日本只可買一盒模型, 其他就買d 香港唔會買倒既野 : 書 / 首辦 / Figure / 限定品 / 補品 /工具...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
cintom
少尉
Rank: 3Rank: 3
豬豬


UID 37409
精華 0
積分 29
帖子 611
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-6
來自 香港
狀態 離線
發表於 2012-4-3 11:07 AM  資料  短消息  加為好友  QQ
我2-3年前已經發覺香港D模型貴過大陸。我依家無論工具、模型大部分都向掏寶買,而且選擇重多!





自強不息 厚德載物
頂部
firesun
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 14153
精華 0
積分 3
帖子 2146
成品數目 3 件
閱讀權限 0
註冊 2006-9-17
狀態 離線
發表於 2012-4-3 01:16 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2012-4-3 03:21 PM  資料  短消息  加為好友 
無相 你講幾平都得啦

http://blog.yam.com/tommyliu168/article/40050909


去 日本 當然 雜誌 / 漫畫 抵d , 香港100yen =13.5
慳4成, 如果book off ,中古 更抵

[ 本帖最後由 alexlee2 於 2012-4-3 03:56 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




[size=5]識字 識上網 自己搵啦!
成日問[/size]
頂部
skyz
壹等兵
Rank: 1


UID 37661
精華 0
積分 7
帖子 129
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-10
狀態 離線
發表於 2012-4-3 04:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kula 於 2012-4-3 01:16 發表
從前台灣的模型店的價錢都比香港貴, 這次唷. 台灣的都比香港便宜多, 去到的第一天有看到HG 魔象出了, NT425, 大約HKD114. MG的報喪女妖是否NT1349(連特典) HKD#364, HG的力姆沙(獨角版) NT398, HKD#107.   但奇 ...

匯率不同,而且,香港租金太貴,很多店都不願入太多貨,再加上代理商瑞x行的行銷手法........ 我看再過幾年,正宗的模型店都不會剩下多少間,可能五間之內吧...........

頂部
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2012-4-3 11:04 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #12 alexlee2 的帖子

下..... 佢咁好彩  105 yen 掃到本二手  how to build gundam 2...  ..

[ 本帖最後由 ▲▲27▽▽ 於 2012-4-3 11:24 PM 編輯 ]





ガラスの夜空 君を映すとき
叶わぬ夢数えて 眠れない夜
頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-4-3 11:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ski20 於 2012-4-3 02:33 AM 發表
宜家D租金咁貴·~~呢兩年好多模型鋪收皮

無他嘅,地產霸權!唔係淨係模型鋪,其他小商户亦做唔住宣佈結束營業!

頂部
kula
曹長
Rank: 2



UID 2184
精華 0
積分 1
帖子 408
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2012-4-4 12:03 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alexlee2 於 2012-4-3 03:21 PM 發表
無相 你講幾平都得啦

http://blog.yam.com/tommyliu168/article/40050909


去 日本 當然 雜誌 / 漫畫 抵d , 香港100yen =13.5
慳4成, 如果book off ,中古 更抵

不好意思嚕, 拍照也沒用, 也看不到價錢. 因為報喪女妖MG, 在萬年的商店都正在鬥價中, 故不會在盒上打價錢. 台北地下街也只有放在第一盒上貼了一個大星星上寫"NT1349".

另外, 這個單純分享資訊給網友/模友, 並不是交代, 證明自己清白, 沒講大話. 你想求證. 可詢問這網站上的台灣網友吧

頂部
kula
曹長
Rank: 2



UID 2184
精華 0
積分 1
帖子 408
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2012-4-4 12:05 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 illuka 於 2012-4-3 11:10 PM 發表


無他嘅,地產霸權!唔係淨係模型鋪,其他小商户亦做唔住宣佈結束營業!

我從前BANDAI每月出的HG和MG都會買. 現在的價錢我會忍手. 或便宜OR 到日本才買


本帖最近評分記錄
illuka   2012-4-4 12:11 AM  讚好  +1   忍手!少咗好多趣!
頂部
kula
曹長
Rank: 2



UID 2184
精華 0
積分 1
帖子 408
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2012-4-4 11:59 PM  資料  短消息  加為好友 
SSP, now it is bought $145=.=|(炒風很濃)

頂部
manho020
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 27014
精華 0
積分 8
帖子 1143
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-12
來自 新自護
狀態 離線
發表於 2012-4-7 11:40 AM  資料  短消息  加為好友 
其實最大問題系代理果度,其實唔止香港的模型貴,大陸一樣,我有朋友系長期系大陸做野,所以有時都會系大陸買模型,真係睇住個價系甘升,重要唔夠貨,好似神話ex甘,宜家閑閑地都炒到6/7百一隻,距問過D相熟的老闆,話系大陸的代理cut單cut到癲晒,可以cut成56成甘多,又成日升價,有乜辦法唔貴!





轉戰成品,慢慢清堆積!
頂部
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2012-4-7 12:19 PM  資料  短消息  加為好友 
東海模型 專業GUNPLA販售店與BANDAI官方魂商店
http://www.facebook.com/pages/%E ... %B7/105469112824042
--

愛瑜模型店
Age-hg系列全部低價促銷中

電玩瘋_第69集
http://www.youtube.com/watch?fea ... amp;v=It-6zdVVqFU#!
---

QUOTE:
原帖由 kula 於 2012-4-4 11:59 PM 發表
SSP, now it is bought $145=.=|(炒風很濃)

好似減到135
拉上補下 唶, 好過 旺角廣華街點都唔減價

[ 本帖最後由 alexlee2 於 2012-4-7 06:54 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




[size=5]識字 識上網 自己搵啦!
成日問[/size]
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 09:14 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver