回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 由HKML停運期間至今在我身上發生了好多事
進騰光
曹長
Rank: 2



UID 24431
精華 0
積分 2
帖子 471
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-23
狀態 離線
發表於 2012-2-19 09:22 PM  資料  短消息  加為好友 
由HKML停運期間至今在我身上發生了好多事

*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
模型怪
少佐
Rank: 4
MG決定中


UID 14823
精華 0
積分 14
帖子 6456
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
來自 模型星
狀態 離線
發表於 2012-2-19 09:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2012-2-19 09:22 PM 發表
畢業了後失業了,絕望期間又搵到人生第一份長工(做手術室),用人工買了一部新電話(以前人送多),但做唔夠一個月,就頂唔順d壓力辭職,現在又失業了......

慢慢黎啦 放鬆D心情 有時間味形下模型唔好迫自己入牛角尖





果頭放左模型, 而家又開始入返模型~果然係 模型怪
別人笑我砌模型一舊舊, 我笑別人看不穿
頂部
pbaa
上校
Rank: 4


齊齊砌搞手章  
UID 25458
精華 1
積分 10
帖子 5342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-24
來自 19xx年
狀態 離線
發表於 2012-2-19 09:37 PM  資料  短消息  加為好友 
我都係...老爸過身, 大受打擊...咪又係咁過啦...年青人, 放開0的啦...明天會更好架

支持你


本帖最近評分記錄
andrewzero   2012-2-19 10:08 PM  讚好  +1   具參考價值




冇得砌模型啦...最後倒數了...
頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2012-2-19 09:47 PM  資料  短消息  加為好友 
一個月係未適應到姐,如果過多幾個月包你習慣到啦!難頂得過無錢洗?
我係你就算幾難頂,除非炒我否則點都唔走。

而加再搵過咯,後生仔有的是青春,不過仲要有鬥志!加油!

頂部
@迪@
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 42358
精華 0
積分 17
帖子 1258
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-15
狀態 離線
發表於 2012-2-19 09:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 pbaa 於 2012-2-19 09:37 PM 發表
我都係...老爸過身, 大受打擊...咪又係咁過啦...年青人, 放開0的啦...明天會更好架

支持你

你都幾堅強,咁快冇事

頂部
@迪@
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 42358
精華 0
積分 17
帖子 1258
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-15
狀態 離線
發表於 2012-2-19 09:51 PM  資料  短消息  加為好友 
唉..遲D就輪到我
歡樂時光剩下不足一年


本帖最近評分記錄
pbaa   2012-2-20 07:29 AM  讚好  +1   明天會更好架^^
頂部
進騰光
曹長
Rank: 2



UID 24431
精華 0
積分 2
帖子 471
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-23
狀態 離線
發表於 2012-2-19 09:58 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2012-2-19 10:34 PM  資料  短消息  加為好友 
一個月 就話壓力大

On Call 36小時

剛過新年,在深圳的勞動力市場裡,可以看到一批衣著時髦、神態輕鬆的90後打工者。他們找工作並不把工資多少放在第一位,而更看重工作是否相對輕鬆有意思,或者說能否給自己帶來快樂。「錢少一點沒關係,關鍵是要好玩」和「工作不能太累,如果忙得沒時間玩,那多沒意思啊」是這一代打工者較普遍的心態。

[ 本帖最後由 alexlee2 於 2012-2-19 10:36 PM 編輯 ]





[size=5]識字 識上網 自己搵啦!
成日問[/size]
頂部
巨熊
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34194
精華 0
積分 17
帖子 670
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-7
狀態 離線
發表於 2012-2-19 10:52 PM  資料  短消息  加為好友 
我倒是沒甚麼變,是工作忙了,天天回家骨頭好像會散的一樣,

作品量下降...


本帖最近評分記錄
戰斧   2012-2-19 10:56 PM  讚好  +1   
頂部
eriol
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24255
精華 0
積分 14
帖子 1193
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
狀態 離線
發表於 2012-2-19 10:53 PM  資料  短消息  加為好友  添加 eriol 為MSN好友 通過MSN和 eriol 交談


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2012-2-19 09:22 PM 發表
畢業了後失業了,絕望期間又搵到人生第一份長工(做手術室),用人工買了一部新電話(以前人送多),但做唔夠一個月,就頂唔順d壓力辭職,現在又失業了......

咁都叫長工??
起碼都做返3個月~過左個試用期先走啦...
唔係第時去見工,人地問你做過d咩~~你點答





大家可以叫我∼∼L∼∼

http://hk.myblog.yahoo.com/eriol92335414/
頂部
進騰光
曹長
Rank: 2



UID 24431
精華 0
積分 2
帖子 471
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-23
狀態 離線
發表於 2012-2-19 10:58 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
raymondshe (新手上路)
大佐
Rank: 5Rank: 5


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1327
精華 16
積分 62
帖子 10420
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 1970-1-1
狀態 離線
發表於 2012-2-19 11:24 PM  資料  短消息  加為好友 
做手術室?即係咩工黎?


本帖最近評分記錄
松尾明   2012-2-19 11:25 PM  讚好  +1   同問~~
頂部
進騰光
曹長
Rank: 2



UID 24431
精華 0
積分 2
帖子 471
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-23
狀態 離線
發表於 2012-2-19 11:30 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
raymondshe (新手上路)
大佐
Rank: 5Rank: 5


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1327
精華 16
積分 62
帖子 10420
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 1970-1-1
狀態 離線
發表於 2012-2-19 11:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2012-2-19 11:30 PM 發表

站在醫生旁,比D手術工具比醫生果位
但我地唔係nurse,更加冇學過e d野
政府想出來的縮皮位一個......(以前全部由nurse做的)

醫護助理?
但呢d工駛唔駛讀過相關科目先做得?
另問,你係讀咩科? asso dep or u grade?

[ 本帖最後由 raymondshe 於 2012-2-19 11:41 PM 編輯 ]

頂部
haba
上校
Rank: 4


UID 23791
精華 0
積分 4
帖子 4229
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-30
來自 HK
狀態 離線
發表於 2012-2-19 11:54 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
回復 #13 進騰光 的帖子

以前由nurse做的,現在你不用學過就要你做.
政府想出來的縮皮位真係失敗,遞工具都有咁大壓力.
咁D護士真係能人所不能,誰人沒壓力??


本帖最近評分記錄
Devil   2012-2-20 12:54 AM  讚好  +1   具參考價值
twinsa   2012-2-20 12:00 AM  讚好  +1   細節處理顯心思




<font color="red">來看看吧!
http://www.castlemodelgk.com/
頂部
進騰光
曹長
Rank: 2



UID 24431
精華 0
積分 2
帖子 471
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-23
狀態 離線
發表於 2012-2-19 11:55 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
進騰光
曹長
Rank: 2



UID 24431
精華 0
積分 2
帖子 471
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-23
狀態 離線
發表於 2012-2-20 12:00 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2012-2-20 01:22 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #8 alexlee2 的帖子

唔洗養家買樓咩,錢少D都唔知幾時先搞錢比首期,尤其而家D樓比D黑心既炒家炒貴哂

我個陣讀IVE要買電腦又咪係自己出去打工打餐死,返到屋企11點幾仲要做屋企野,功課同溫書又咪係讀到,有咩問題





頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2012-2-20 01:35 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2012-2-20 12:00 AM 發表

你要知道個醫生做緊乜,準備定比佢,同時間你又要整理其它野
D護士可以用幾個月學ge野,我地只有2星期學就要做
我地完全無概念,淨係洗手後要分乜係掂得,乜係唔掂得已經好吃力

我以前 F.5 出黎都去護士學校讀過一陣子, 當年同你一樣讀一個月就要上病房做野, 期間仲要繼續讀書考試, 壓力大到不得了, 結果頂唔住辭工...

但之後出黎做事真正面對社會, 才發現各行各業一樣 / 甚至更大壓力, 做護士今日做唔好俾護士長閙完明天做返好便是, 但而家做野要做決定要 Follow Up, 壓力大到無法想像, 日日朝 9 但 OT 到 9~10pm, 返到屋企食完飯沖完涼一點幾都要 Check 下 E-Mail 睇外國客人有乜事發生, 諗定明天要點做, 更甚者新年放假 Manager 會打俾你話 Ship 俾客d 貨出咗事, 日日拜完年返屋企都要覆 E-Mail...

回想當年做學護時d 所謂壓力, No Big Deal la...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
宏仔
少尉
Rank: 3Rank: 3
aka Bazooka


UID 16420
精華 0
積分 17
帖子 560
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-2
來自 月球上的人
狀態 離線
發表於 2012-2-20 04:09 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
重以為咩樹
搵到工, 買電話, 失業
都係濕濕碎小事,  要開 post??





http://bazookabarrel.blogspot.com
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 06:03 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver