回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 數百人要求日本道歉賠償
蒼月升
上等兵
Rank: 2


UID 37444
精華 0
積分 3
帖子 204
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-7
來自 櫻花騎士團
狀態 離線
發表於 2010-9-26 04:48 PM  資料  短消息  加為好友 
數百人要求日本道歉賠償

數百人要求日本道歉賠償(星島)

數百市民遊行至日本    駐港總領事館抗議,要求日本就扣留中國船長詹其雄作出道歉及賠償。

約300市民從中環    遮打花園遊行至日本駐港總領事館抗議,要求日本就扣留中國船長詹其雄作出道歉及賠償。由於領事館休息沒有接信,示威人士在門外撕毀紙製的日本軍旗及抗議信後,和平散去。

發起遊行的工聯會    副會長黃國健表示,雖然詹其雄已經獲釋放,但是釣魚島的主權紛爭仍未解決。他指出,根據史實釣魚島一直是中國領土,因此支持詹其雄繼續在釣魚島海域捕魚,中央在適當時候有責任派漁政執法船保護漁民。
.
中国好野!!!!





曉連霸
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-9-26 05:15 PM  資料  短消息  加為好友 
"根據史實" ... "領土"從來都會擴展或者縮小... "根據史實".. "戰爭"其中一個原因都係領土問題已引起..





路過既厚多士
頂部
after80ss
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 40994
精華 0
積分 0
帖子 2409
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-6-9
來自 貧窮線之下
狀態 離線
發表於 2010-9-26 05:16 PM  資料  短消息  加為好友 
大陸都係講多過做! 唔好惗住有下文!

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2010-9-26 05:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2010-9-26 06:33 PM 發表
"根據史實" ... "領土"從來都會擴展或者縮小... "根據史實".. "戰爭"其中一個原因都係領土問題已引起..

係呀,根據史實,黑龍江以北、外蒙古(依家既蒙古)都係中國版圖,咁佢地去晒邊,駛唔駛收番呢?

[ 本帖最後由 ch_lycab 於 2010-9-26 07:08 PM 編輯 ]

頂部
rohk2
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16399
精華 0
積分 11
帖子 758
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-30
狀態 離線
發表於 2010-9-26 06:12 PM  資料  短消息  加為好友 
根據史實 歐洲同中東曾經係我地中國人(成吉思汗)既領土

強烈要求歐盟解體 瓜分中東石油!!

頂部
ch1983ho
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30120
精華 0
積分 24
帖子 696
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-1
狀態 離線
發表於 2010-9-26 08:18 PM  資料  短消息  加為好友 
上面既師兄們我都心同感受..

現今既国土係咪唔應該用歷史去區分?
話釣島有前人既古物說法, 係咪太過強人所難?
咁好多地方都有古中國既古碗古快.咁又點計?

去過沖繩既朋友都知道, 沖繩好多建築及歷史及現今日本所展示既都老老實實解釋了係清朝既附庸國之一, 由滿清所統治
咁中國為什么又唔去追回沖繩島?

再追索古時日本也有向中國進貢, 咁又係唔係要將整個日本納入中國版圖??

我覺得釣島只係一條導火線..
大家醒一醒, 諗一諗.. 背後其因為何.

不是單單領土原整咁簡單吧?
成件事會否太單方面? 大家唔係起國內, 又有無人聽聽日本方面的聲音? (我指唔係由中方公佈的日本回應既消息, 係自己上網找)
凡事有因, 才有果..

做個聰明既香港人, 唔好做個只聽大陸單方面的解畫..
現今日本, 也不是蠻不講理既國家..
只係中國乜都說不..  令我懷疑,是否中國借此事件順理成章合法開採油氣田...
打擊日本及借此事件,減少國內近日不滿現今政權聲音, 轉移視線一至對外..





頂部
SD
平民
Rank: 1


UID 20609
精華 0
積分 0
帖子 39
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-30
來自 月世界
狀態 離線
發表於 2010-9-26 09:21 PM  資料  短消息  加為好友  QQ Yahoo!
是嗎?但唔好唔記得釣魚台系我地中國。系當初日本強行在釣魚島上起左個燈塔先話係日本的財產啊
“現今日本, 也不是蠻不講理既國家..”嗎?甘你可以想起日本如何參拜靖國神社…
日本的教科書是如何歪曲歷史事實…
中國雖然國民素質低…有極多的貪污人才…
但溫爺爺他竟然會親身出面說要日方立即無條件放人,這樣也可以懷疑?認為中國會從中利用而獲取利益?
敢問聲自己是否中國人?

[ 本帖最後由 SD 於 2010-9-26 09:44 PM 編輯 ]





無垢識・
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-9-26 09:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SD 於 2010-9-26 09:21 PM 發表
是嗎?但唔好唔記得釣魚台系我地中國。系當初日本強行在釣魚島上起左個燈塔先話係日本的財產啊
“現今日本, 也不是蠻不講理既國家..”嗎?甘你可以想起日本如何參拜靖國神社…
日本的教科書是如何歪曲歷史事實…

真正"歷史"唔係一個燈塔以定既..

靖國神社亦因為祭祀對象包括了14名甲級戰犯, 所以視為日本軍國主義的象徵, 但神社本身唔止供奉二次大戰死左既士兵, 仲有由明治維新之後百多年內死左既士兵.

日本有右翼, 美國有鷹派, 你估中國就冇咩.. 政治既野, 唔可以只係由一個方向睇既呢..


美國人是最大幫兇?日本竊取釣魚島始末
http://www.stnn.cc:82/gate/big5/ ... 100908_1411813.html

第二次世界大戰後,中日之間懸而未決的釣魚島主權爭議,是美國在中日之間留下的一個領土“疙瘩”。

  美軍佔領琉球之後,曾于1946年1月29日發佈的《聯合國最高司令部訓令第667號》,其中第三項中已明確規定了日本版圖所包括的範圍,即 “日本的四個主要島嶼(北海道、本州、四國、九州)及包括對馬諸島、北緯30°以南的琉球諸島的約1000個鄰近小島”,其中根本不包括釣魚島。

  隨著冷戰局面的出現,美國才于1953年12月25日發出一份美國民政府第27號令,即關於“琉球列島地理界線”的佈告。該佈告稱,“根據1951年9月8日簽署的對日和約”,有必要重新指定琉球列島的地理界線,並將當時美國政府和琉球政府管轄的區域指定為,包括北緯24°、東經122°區域內各島、小島、環形礁、岩礁及領海。這是美國對釣魚島的非法侵佔。1971年6月17日,日美簽署的歸還沖繩協定(《關於琉球諸島及大東諸島的日美協定》)中宣佈的日本領土範圍,與1953年美國民政府第27號令完全相同。這樣就將釣魚島切給日本的沖繩縣。日本政府據此主張該島屬於沖繩縣的一部分,並將釣魚島及其周圍海域劃入日本自衛隊的“防空識別圈”內。美國將釣魚島私下擅自交給日本,結果引起70年代包括美國在內的世界各地華人保衛釣魚島運動的浪潮。在此情況下,美國政府不得不于1971年10月表示:“美國認為,把原從日本取得的對這些島嶼的行政權歸還給日本,毫不損害有關主權的主張。美國既不能給日本增加在它們將這些島嶼行政權移交給我們之前所擁有的法律權利,也不能因為歸還給日本行政權而削弱其他要求者的權利。……對此等島嶼的任何爭議的要求均為當事者所應彼此解決的事項。”(7)直到1996年9月11日,美國政府發言人伯恩斯仍表示:“美國既不承認也不支援任何國家對釣魚列島的主權主張。”





路過既厚多士
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-9-26 10:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SD 於 2010-9-26 09:21 PM 發表
但溫爺爺他竟然會親身出面說要日方立即無條件放人,這樣也可以懷疑?認為中國會從中利用而獲取利益?
敢問聲自己是否中國人?

係溫老出聲定係因為中國扣查四名日本人以牙還牙有效呢?? 定係海關檢查提高至100%有用d呢??


.
.

QUOTE:
河北石家莊市國家安全機關稱,4名日本    人近日擅自進入河北省某軍事管理區並對軍事目標作非法錄影,案件正審理。

河北省石家莊市國家安全機關接到報告後,即對上述人員依法採取措施,並對其問題進行審查。目前此案正在審理中。4名日人中其中1人名叫高橋定。日本共同社稱,4人是建築業人員。

中國海關據報加強抽檢日出進口貨
(星島)2010年9月26日 星期日 10:38

中國部分海關    出現對出口至日本    和進口自日本的商品加強檢查的現象,因手續趨嚴而耽擱通關的事件頻傳,可能與最近釣魚台    事件有關,日本政府急於確認並掌握實際情況。

「讀賣新聞」今天報道,上海    的海關當局21日通知日本主要的運輸業者,通常只有3成的抽樣檢查將提高至100%,由於全部產品的檢查費時,預定出口至日本的電子零組件已出現無法即時運上飛機的問題。

此外,福建省、廣東省和遼寧省的海關也提高抽樣檢查的比例或進行全部的檢查,並要求通關資料除英文之外也要追加中文資料。

報道指出,中國通關趨嚴可能是中國因漁船在釣魚台被衝撞、船長遭扣問題對日本採取的對抗措施,對日本企業的影響不可忽視,日本政府也展開調查,急於掌握實際情況。

[ 本帖最後由 VampireA 於 2010-9-26 10:06 PM 編輯 ]





路過既厚多士
頂部
rohk2
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16399
精華 0
積分 11
帖子 758
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-30
狀態 離線
發表於 2010-9-26 10:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SD 於 2010-9-26 10:39 PM 發表
是嗎?但唔好唔記得釣魚台系我地中國。系當初日本強行在釣魚島上起左個燈塔先話係日本的財產啊
“現今日本, 也不是蠻不講理既國家..”嗎?甘你可以想起日本如何參拜靖國神社…
日本的教科書是如何歪曲歷史事 ...

呢個當初真係非常值得討論
如果你要計"當初"
咁美國一定係屬於黑人 奧洲都係屬於黑人
咁有正義感你應該先打美國人同奧洲人

話係中國既 除左基於中國本位主義之外
小弟實在睇唔到有咩更強既理由支持
同時 如果呢種主義同思維係arm
咁你亦唔可以怪日本人既日本本位主義

至於係咪中國人 我會話我係香港人
正正因為我地有言論自由 有知識 會客觀分析
先睇到中國既教科書 都有改人地同土共既歷史 咁又算點?

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2010-9-26 10:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SD 於 2010-9-26 10:39 PM 發表
是嗎?但唔好唔記得釣魚台系我地中國。系當初日本強行在釣魚島上起左個燈塔先話係日本的財產啊
“現今日本, 也不是蠻不講理既國家..”嗎?甘你可以想起日本如何參拜靖國神社…
日本的教科書是如何歪曲歷史事實…
中國雖然國民素質低…有極多的貪污人才…
但溫爺爺他竟然會親身出面說要日方立即無條件放人,這樣也可以懷疑?認為中國會從中利用而獲取利益?
敢問聲自己是否中國人?

請多讀歷史,要講中國既,單是青海、西藏、東北三省以北、外蒙古,係清末至中共建國所失去既土地,就已經係數千、數萬個釣魚台
點解果 D咁遼闊唔追?
因為釣魚台細,易追d,又或因為人地日本比俄羅斯(當時蘇聯)、印度等等好蝦?
日本歪曲既可能只有二次大戰,中共單計普遍認識既有六四、汶川豆腐渣工程、毒奶事件,還未計三反五反、大躍進、四人幫時掛的假口號,要比多麼?
兄弟應多接觸政治人物,世界上有兩種人最不可信,一.推銷員,二.政治人物
我是一個理性的中國人,而不是只由民族主義出發的中國人

[ 本帖最後由 ch_lycab 於 2010-9-26 11:53 PM 編輯 ]

頂部
SD
平民
Rank: 1


UID 20609
精華 0
積分 0
帖子 39
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-30
來自 月世界
狀態 離線
發表於 2010-9-26 10:35 PM  資料  短消息  加為好友  QQ Yahoo!


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2010-9-26 09:46 PM 發表




真正"歷史"唔係一個燈塔以定既..

靖國神社亦因為祭祀對象包括了14名甲級戰犯, 所以視為日本軍國主義的象徵, 但神社本身唔止供奉二次大戰死左既士兵, 仲有由明治維新之後百多年內死左既士兵.

日本 ...

(ps:我不是來罵戰的
我明白∼“為了與自身利益有關係的一切從而喪心病狂地走向明知是錯的邪未歪路”的人在這國家…不· 在這世界里大有人才…中國也自然不用說
但是一而次,再二三地參拜又如何解釋?
这分明是对中國挑拨离间的行为啦!!因日本是十分之看不起中國!
難道這樣也是正確的行為?
在我立場中日本人是比當今日本社會(政府)的偽做事實,所不明地迷惑(就以地圖、教科書為例)從而不明真實而盲目愛國
中國不用說也知有極多的盲目愛國分子,動不動就說打倒日本抵制日貨的人存在
但要走正確或錯誤的方向最終也只有看你們如何理解罷了…





無垢識・
頂部
SD
平民
Rank: 1


UID 20609
精華 0
積分 0
帖子 39
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-30
來自 月世界
狀態 離線
發表於 2010-9-26 10:49 PM  資料  短消息  加為好友  QQ Yahoo!


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2010-9-26 10:33 PM 發表


請多讀歷史,要講中國既,單是青海、西藏、東北三省以北、外蒙古,係清末至中共建國所失去既土地,就已經係數千、數萬個釣魚台
點解果 D咁遼闊唔追?
因為釣魚台細,易追d,又或因為人地日本比俄羅斯(當時 ...

唉… 我沒打出來姐,又沒話5識…
大大話話我歷史都有八十幾分的哦   唉………





無垢識・
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-9-26 10:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SD 於 2010-9-26 10:35 PM 發表


(ps:我不是來罵戰的
我明白∼“為了與自身利益有關係的一切從而喪心病狂地走向明知是錯的邪未歪路”的人在這國家…不· 在這世界里大有人才…中國也自然不用說
但是一而次,再二三地參拜又如 ...

看不起又如何???? 唔尊重又如何???? 簡單講, 你奈得佢咩野何呀???   人地就係睇唔起你中國, 吹咩??

世界就係咁, 要人睇得起你, 唔係口講既, 係講力量既... 國與國之間既政治, 從來都係由力量既角力既.. 錢, 武力, 資源......

改教科書??? 係"中國人"既角度當然唔o岩, 但係"日本人"既角度, 我教咩野關你輪事...

中國自己都改左唔少"歷史"去迎合主政者/政權既"口味"啦...

政治就係污衊既.

[ 本帖最後由 VampireA 於 2010-9-26 11:03 PM 編輯 ]





路過既厚多士
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-9-26 10:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SD 於 2010-9-26 10:49 PM 發表


唉… 我沒打出來姐,又沒話5識…
大大話話我歷史都有八十幾分的哦   唉………

八十幾分... 但教既課程又係邊個定既呢?? 又有幾詳細幾"真實"既中國近代歷史呢??.. 模友, 放眼看世界啦





路過既厚多士
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2010-9-26 10:59 PM  資料  短消息  加為好友 
要講歷史正统既話, 咁有樣野好值得相確... 滿清係外族, 唔係正统漢人, 咁係佢统治時佔令返黎既土地又屬唔屬於中國~?  

如果答案係否, 咁包括新彊, 蒙古, 黑龍江, 西藏 & 台灣根本唔屬於明朝既中國... 咁我地駛唔駛將呢d 地方交還俾滿清後人 or 俾佢地獨立~?

如果答案係是, 咁 "鈎魚島" 近代史係屬於邊個國家~? 在心中 la...  





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-9-26 11:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2010-9-26 10:33 PM 發表


請多讀歷史,要講中國既,單是青海、西藏、東北三省以北、外蒙古,係清末至中共建國所失去既土地,就已經係數千、數萬個釣魚台
點解果 D咁遼闊唔追?
因為釣魚台細,易追d,又或因為人地日本比俄羅斯(當時 ...

唔好講土地啦. 放係大英博物館 同其他國家博物館入面都有大把係搶劫得返來既國寶, 又有幾多人有行出來講要歸還????





路過既厚多士
頂部
SD
平民
Rank: 1


UID 20609
精華 0
積分 0
帖子 39
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-30
來自 月世界
狀態 離線
發表於 2010-9-26 11:05 PM  資料  短消息  加為好友  QQ Yahoo!


QUOTE:
原帖由 rohk2 於 2010-9-26 10:16 PM 發表


呢個當初真係非常值得討論
如果你要計"當初"
咁美國一定係屬於黑人 奧洲都係屬於黑人
咁有正義感你應該先打美國人同奧洲人

話係中國既 除左基於中國本位主義之外
小弟實在睇唔到有咩更強既理由支持
...

本來這世界就沒分正義邪惡之分…
你是說中國特色社會主義嗎?還是“缺乏大局觀和全局意識”小團體主義吧?
對不起我極度討厭中國社會主義,因本來就是紙上談兵,但是沒有這個主義中國又怎麼會快速發展
香港人也是中國人哦∼呵呵

[ 本帖最後由 SD 於 2010-9-26 11:11 PM 編輯 ]





無垢識・
頂部
SD
平民
Rank: 1


UID 20609
精華 0
積分 0
帖子 39
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-30
來自 月世界
狀態 離線
發表於 2010-9-26 11:06 PM  資料  短消息  加為好友  QQ Yahoo!


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2010-9-26 10:53 PM 發表



八十幾分... 但教既課程又係邊個定既呢?? 又有幾詳細幾"真實"既中國近代歷史呢??.. 模友, 放眼看世界啦

失敬失敬,系世界歷史吖∼
真實嗎…我們尼d平民又看得幾多吖∼

[ 本帖最後由 SD 於 2010-9-26 11:16 PM 編輯 ]





無垢識・
頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2010-9-26 11:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2010-9-27 12:18 AM 發表


唔好講土地啦. 放係大英博物館 同其他國家博物館入面都有大把係搶劫得返來既國寶, 又有幾多人有行出來講要歸還????

咁不如好似買番呢d國寶咁買番釣魚台番黎

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 04:12 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver