回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 砌梗型last果part係咪噴光油?(新手多問題thx)
黑衣
二等兵
Rank: 1


UID 40121
精華 0
積分 1
帖子 56
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-22
來自 父精母血
狀態 離線
發表於 2010-5-27 07:36 PM  資料  短消息  加為好友  添加 黑衣 為MSN好友 通過MSN和 黑衣 交談
砌梗型last果part係咪噴光油?(新手多問題thx)

素組 > 噴灰 > 噴油 > 滲線 >噴光油/消光  <----請問師兄們程序上係咪樣??

光油 同消光有咩分別??  

如果我副模型以灰黑色為主 , 咁請問要噴邊一款??

如果噴消光/光油噴白左件 , 應該點處理??

最後唔該哂咁多位師兄幫忙

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2010-5-27 07:44 PM  資料  短消息  加為好友 
光油 同消光,後者係啞色

視乎你需要





轉虧為"型"
頂部
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2010-5-27 08:25 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!
你可以上埋水貼先都得.
噴白左可以係上面薄噴一層thinner





荒廢了模技....
頂部
ahb0
軍曹
Rank: 2


UID 18482
精華 1
積分 7
帖子 313
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-9
狀態 離線
發表於 2010-5-27 08:41 PM  資料  短消息  加為好友 
噴得太厚而發白就無得救

頂部
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2010-5-28 12:05 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!
無得救者係要成件洗油啦....慘





荒廢了模技....
頂部
GARY...
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 40045
精華 0
積分 94
帖子 1930
成品數目 94 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-21
來自 HK
狀態 離線
發表於 2010-5-28 06:00 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
小心d啦,每個環節.





本人Gary AncientLuna鍾意攝影,足球,睇賽車,模型,囡囡,打機,看書,吹水,自護公国万歲!!..etc
本人Blog:
http://blog.yam.com/user/k3800.html
頂部
黑衣
二等兵
Rank: 1


UID 40121
精華 0
積分 1
帖子 56
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-22
來自 父精母血
狀態 離線
發表於 2010-5-28 03:25 PM  資料  短消息  加為好友  添加 黑衣 為MSN好友 通過MSN和 黑衣 交談


QUOTE:
原帖由 白果先生 於 2010-5-27 09:43 PM 發表
你可以上埋水貼先都得.
噴白左可以係上面薄噴一層thinner

如果以G3 GUNDAM 為例 , 係咪噴消光好過噴光油??

我用噴罐的 , 薄噴一層光油 再噴消光 會唔會冇咁易白化???

唔該哂你 sorry 太多問題

[ 本帖最後由 黑衣 於 2010-5-28 08:10 PM 編輯 ]

頂部
GaryMok
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2425
精華 0
積分 9
帖子 1117
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-3
來自 HK
狀態 離線
發表於 2010-5-28 06:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 黑衣 於 2010-5-28 04:43 PM 發表


啫係完成副模型,last果Part就係噴消光??

消光係成隻噴 定係拆開手手腳腳噴??

thinneR係咩梨??

唔該哂你 sorry 太多問題

1. 消光只係topcoating既一種, 而且唔一定要噴, 噴既作用係保護d油, 令水貼邊無咁明顯或者統一光澤度  
2. 成隻噴唔係唔得, 但係分件噴會仔細d 同埋關節位會噴得全面d
3 thinner = 天拿水



係依到比少少意見你, 我見你好似好想問一個砌模型既標準步驟咁, 但係整模型其實同煮餸一樣, 無話點整係最好, 唔同人有唔同口味, 有人種鐘意咸d有人鐘意甜d, 而且好視符你有幾多時間放落一件模型到同埋你依家有幾多功力
如果你係第一次整模型既話建議你先從簡單做起, 補夾口-->上色-->滲/劃線 已經好夠
要練好依3部曲已經好唔簡單

頂部
GaryMok
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2425
精華 0
積分 9
帖子 1117
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-3
來自 HK
狀態 離線
發表於 2010-5-28 07:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 黑衣 於 2010-5-28 04:43 PM 發表


如果以G3 GUNDAM 為例 , 係咪噴消光好過噴光油??

我用噴罐的 , 薄噴一層光油 再噴消光 會唔會冇咁易白化???

唔該哂你 sorry 太多問題

無話邊隻好過邊隻, 睇下你想要咩效果
我既經驗係新手通常噴消光會比較好, 因為啞色面會令到瑕疵無咁明顯, 而且薄薄一層已經好有效果, 又適合絕大多數高達模型
相反噴光面要噴得好需要既技巧多好多, 唔易噴得靚.
你亦都可以選擇噴半光


噴一層光油再噴消光係唔會冇咁易白化
想無白化  噴罐: 離遠d噴, 適合距離係30cm (不過好嘥油)
                 噴筆: 加d光油落消光到噴

[ 本帖最後由 GaryMok 於 2010-5-28 08:35 PM 編輯 ]

頂部
wilson1292
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 38098
精華 0
積分 2
帖子 582
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-16
來自 瘋人院
狀態 離線
發表於 2010-5-28 07:46 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wilson1292 為MSN好友 通過MSN和 wilson1292 交談
滲線個時
好似要用thinner
用thinner個時唔會洗走你之前噴個油

頂部
黑衣
二等兵
Rank: 1


UID 40121
精華 0
積分 1
帖子 56
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-22
來自 父精母血
狀態 離線
發表於 2010-5-28 08:28 PM  資料  短消息  加為好友  添加 黑衣 為MSN好友 通過MSN和 黑衣 交談


QUOTE:
原帖由 GaryMok 於 2010-5-28 08:32 PM 發表




無話邊隻好過邊隻, 睇下你想要咩效果
我既經驗係新手通常噴消光會比較好, 因為啞色面會令到瑕疵無咁明顯, 而且薄薄一層已經好有效果, 又適合絕大多數高達模型
相反噴光面要噴得好需要既技巧多好多, 唔 ...

咁我隻G3 噴既色係油性 , 要噴消光就要用水性   係咪要咁樣???

同埋咩情況先叫做 完成左消光既過程??  係咪愈深色愈好?
唔該哂你地

[ 本帖最後由 黑衣 於 2010-5-28 10:00 PM 編輯 ]

頂部
GaryMok
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2425
精華 0
積分 9
帖子 1117
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-3
來自 HK
狀態 離線
發表於 2010-5-28 11:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 黑衣 於 2010-5-28 09:46 PM 發表



咁我隻G3 噴既色係油性 , 要噴消光就要用水性   係咪要咁樣???

同埋咩情況先叫做 完成左消光既過程??  係咪愈深色愈好?
唔該哂你地

唔係, 底油用油性 消光可以同同樣用油性或者水性(油性油噴得太厚係有機會溶左層底油, 但係正常既情況下係唔會, 你驚就用水性啦)

你成隻模型都噴左一層咪叫完成左囉........用噴罐一層已經好夠

噴完乾左唔會變深色而係變啞色, 手感會變"粗"", "鞋"   打個比喻就好似由普通玻璃杯變左做磨砂玻璃咁.......
講左咁多你再唔明都無辦法= ="

[ 本帖最後由 GaryMok 於 2010-5-29 01:19 AM 編輯 ]

頂部
GaryMok
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2425
精華 0
積分 9
帖子 1117
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-3
來自 HK
狀態 離線
發表於 2010-5-29 12:18 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wilson1292 於 2010-5-28 09:04 PM 發表
滲線個時
好似要用thinner
用thinner個時唔會洗走你之前噴個油

雖然好appreciate你熱心幫人, 但係你唔識請先多看看, 唔好亂咁教人.......你咁樣可以會害左人地

thinner 通常係指天拿水! 係油性顏料既稀釋劑, 主要用黎開稀或抹除油性顏料
但thinner係咁多種主要顏料溶劑入面最強力既, 可以溶埋琺瑯油(松節水, 田宮x20, 打火機油做溶劑) 同水性油(水或酒精做溶劑)

滲線通常用琺瑯油
所以滲線次後係用打火機油or X20

[ 本帖最後由 GaryMok 於 2010-5-29 01:37 AM 編輯 ]

頂部
ahb0
軍曹
Rank: 2


UID 18482
精華 1
積分 7
帖子 313
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-9
狀態 離線
發表於 2010-5-29 08:18 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GaryMok 於 2010-5-28 08:17 PM 發表




1. 消光只係topcoating既一種, 而且唔一定要噴, 噴既作用係保護d油, 令水貼邊無咁明顯或者統一光澤度  
2. 成隻噴唔係唔得, 但係分件噴會仔細d 同埋關節位會噴得全面d
3 thinner = 天拿水



係依 ...

消光油除你所講既外,最主要都係令模型無咁反光...咁光油都當然係要多d反光。
就好似坦克咁...一般俾人既感覺係啞面,若果噴左光油就俾人感覺格格不入,咁另類玩法又另計既!!!
又好似跑車咁...好少會要啞面吧,係街上面既跑車多數呤面,啞面就俾人感覺好似撞過,另類玩法另計!!!
至於高達系,就好睇自己既喜好

thinner 唔一定係天拿水,thinner 係稀釋劑,任何溝油既稀釋劑既英文都叫thinner,只不過香港裝修人將溝手髹漆(Laquer)既thinner讀作 "天拿" 水,所似香港人先將天拿水特定指係Laquer系裝修用既開油水,但thinner這英文字始終在模型朋友中都是指稀釋劑而不是特定指定是天拿水

[ 本帖最後由 ahb0 於 2010-5-29 11:01 AM 編輯 ]

頂部
ahb0
軍曹
Rank: 2


UID 18482
精華 1
積分 7
帖子 313
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-9
狀態 離線
發表於 2010-5-29 08:35 AM  資料  短消息  加為好友 
噴消光減少白化方法,以前都有好多post講過,歸納如下:
1. 濕度高唔好噴
2. 唔好用那隻消光附加劑溝thinner黎噴(郡氏號碼忘了..),若用郡氏就用182號消光就可以(應該係182號......)
3. 不要一次噴太厚
4. 溝油時可溝稀些 (即係多d thinner)
5. 有師兄建議用風筒吹熱模型件再噴消光

頂部
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2010-5-29 02:06 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!
如果要滲線,而你會先噴一層光油先滲的話.就唔建議用水性光油topcoat.
因為用 X20抹滲線會抹甩水性光油.之再噴topcoat就有可能效果唔統一.





荒廢了模技....
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 04:09 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver