回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 广州一德路模型店
高昂
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 8037
精華 0
積分 16
帖子 558
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-4
來自 USA
狀態 離線
發表於 2010-2-14 01:30 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 高昂 為MSN好友 通過MSN和 高昂 交談 QQ
广州一德路模型店

请问各位坛友,在广州一德路,那一间模型店买模型会比较齐全和价格便宜呢?
我想买一些GUANDAN和素斯兽模型,普遍是多少折计算的呢?

頂部
Arudo.C (Arudo.C)
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32435
精華 3
積分 30
帖子 1542
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-5
來自 無所事事共和國
狀態 離線
發表於 2010-2-14 04:17 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Arudo.C 為MSN好友 通過MSN和 Arudo.C 交談 QQ
6.5算.......................

頂部
ltm88
壹等兵
Rank: 1


UID 1039
精華 0
積分 0
帖子 119
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-18
狀態 離線
發表於 2010-2-14 07:42 AM  資料  短消息  加為好友 
幾時上去..?1齊go

頂部
ash329393536
平民
Rank: 1


UID 18917
精華 0
積分 0
帖子 41
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-22
狀態 離線
發表於 2010-2-15 10:56 PM  資料  短消息  加為好友 
5.5~6算甘咯...不过最近广州人兴去香港买..因为汇率之后...仲没你地系当地买好...

頂部
Figuration
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2579
精華 0
積分 1
帖子 1497
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-13
來自 N.Y.
狀態 離線
發表於 2010-2-15 11:16 PM  資料  短消息  加為好友 
咦~高兄,麼你返左中國咩

會晤會去香港玩阿?





バンダイのプラモは化け物か?!
頂部
高昂
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 8037
精華 0
積分 16
帖子 558
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-4
來自 USA
狀態 離線
發表於 2010-2-16 12:37 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 高昂 為MSN好友 通過MSN和 高昂 交談 QQ
回復 #5 Figuration 的帖子

有朋友翻广州,顺便叫朋友帮我扫少少货.

頂部
高昂
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 8037
精華 0
積分 16
帖子 558
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-4
來自 USA
狀態 離線
發表於 2010-2-16 12:43 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 高昂 為MSN好友 通過MSN和 高昂 交談 QQ
回復 #4 ash329393536 的帖子

香港还便宜?香港是几折算?

頂部
Figuration
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2579
精華 0
積分 1
帖子 1497
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-13
來自 N.Y.
狀態 離線
發表於 2010-2-16 01:47 AM  資料  短消息  加為好友 
據我所知除非你親自到日本,否則香港係最平既...

PS : 咁你個朋友會晤會過香港?

[ 本帖最後由 Figuration 於 2010-2-16 03:07 AM 編輯 ]





バンダイのプラモは化け物か?!
頂部
Rpha
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3663
精華 0
積分 8
帖子 1441
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-21
狀態 離線
發表於 2010-2-16 10:52 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Rpha 為MSN好友 通過MSN和 Rpha 交談 ICQ 狀態
沒錯, 香港的價係平d, 加上就如廣州的模型都唔會打價錢而要問店員答你幾算, 即係任佢講同埋即係個價非常浮動
如果工具的話或者多少平一d
而且內地模型似乎多數係水貨

頂部
ash329393536
平民
Rank: 1


UID 18917
精華 0
積分 0
帖子 41
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-22
狀態 離線
發表於 2010-2-17 07:51 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 高昂 於 2010-2-16 02:01 AM 發表
香港还便宜?香港是几折算?

你林下..88鸡人民币变100鸡港币....甘你林同样算数..边个抵....
广州噶话..讲一间你知道..5.2~5.3算....坐地铁市二宫站....A出口...乐浩模型...
费事比人话做广告...有需要噶自己入以下网址看店地址........
http://store.taobao.com/shop/vie ... 636f6501cb36806.htm

[ 本帖最後由 ash329393536 於 2010-2-17 09:16 AM 編輯 ]

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2010-2-17 09:05 PM  資料  短消息  加為好友 
一德路我好幾年前已經開始逛,呢兩年已經少行左,
第一唔平,算番港紙同落旺角差不多,有時仲貴D,那樣又何必自己攞得甘辛苦呢?
第二選擇少,完全比唔上旺角,每次去都有種浪費自己時間的感覺,搵自己笨!!
可取的是:工具比香港便宜,不過便宜的工具鴨寮街都有,
有老番模型書,印到同正版一模一樣,價錢係正版的20-30%,不過係得兩三本,選擇不多。
所以,對我來説,結論係:唔洗去, 除非你係好得閑又想逛下。

頂部
Rpha
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3663
精華 0
積分 8
帖子 1441
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-21
狀態 離線
發表於 2010-2-18 12:19 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Rpha 為MSN好友 通過MSN和 Rpha 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 ash329393536 於 2010-2-17 09:09 AM 發表


你林下..88鸡人民币变100鸡港币....甘你林同样算数..边个抵....
广州噶话..讲一间你知道..5.2~5.3算....坐地铁市二 ...

d貨的價錢還不錯呢, 謝謝好消息
下次上廣州返學時要去了~

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 10:16 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver