回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: AL資質才是最重要的嗎?
Z-Destiny
壹等兵
Rank: 1


UID 33412
精華 0
積分 0
帖子 183
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-23
狀態 離線
發表於 2010-2-12 10:20 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Z-Destiny 為MSN好友 通過MSN和 Z-Destiny 交談 Yahoo!
AL資質才是最重要的嗎?

唔想溫書,如題一問





升了中六,點好?迷惘,迷失。
要努力,會否力不從心?英文,學業;我會癡線嗎?
[ps:模型等完左AL先啦…]
blog:http://hk.myblog.yahoo.com/gatx105x102x303
[叫我  L.S/ Z-Destiny ,一樣的]
頂部
邪榮鬼兵
軍曹
Rank: 2


UID 26859
精華 0
積分 26
帖子 398
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
狀態 離線
發表於 2010-2-12 10:25 PM  資料  短消息  加為好友  添加 邪榮鬼兵 為MSN好友 通過MSN和 邪榮鬼兵 交談
回復 #1 Z-Destiny 的帖子

俾心機考好佢罷..
我都係過來人...[仲要唔係好耐添@@]
你考好左佢...你入到degree...回頭望返,你會過得開心d
ps:不過上到去仍然有野要忙,只係你入讀degree,hea住黎畢業就輕鬆d ge

否則,你考唔好...可能就繼續要經歷好多個似al ge考試了...
成日都會膽心今次衰左就拉低晒d分...:(

補充多少少,如果你話唔再讀la,出黎做野,ok ge...
但係今時今日ge社會....好多年後,你再成功,都可能差一張証書
小弟愚見,希望可以幫到迷失緊ge樓主

[ 本帖最後由 邪榮鬼兵 於 2010-2-12 11:45 PM 編輯 ]

頂部
Z-Destiny
壹等兵
Rank: 1


UID 33412
精華 0
積分 0
帖子 183
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-23
狀態 離線
發表於 2010-2-12 10:27 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Z-Destiny 為MSN好友 通過MSN和 Z-Destiny 交談 Yahoo!
心機真是唔識比





升了中六,點好?迷惘,迷失。
要努力,會否力不從心?英文,學業;我會癡線嗎?
[ps:模型等完左AL先啦…]
blog:http://hk.myblog.yahoo.com/gatx105x102x303
[叫我  L.S/ Z-Destiny ,一樣的]
頂部
邪榮鬼兵
軍曹
Rank: 2


UID 26859
精華 0
積分 26
帖子 398
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
狀態 離線
發表於 2010-2-12 10:29 PM  資料  短消息  加為好友  添加 邪榮鬼兵 為MSN好友 通過MSN和 邪榮鬼兵 交談


QUOTE:
原帖由 Z-Destiny 於 2010-2-12 11:45 PM 發表
心機真是唔識比

哈哈..你或者諗下日後可以多d時間黎砌模型..而家努力少少囉
mind唔mind講下你修咩科ar?:)

頂部
佐木一狼
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27511
精華 0
積分 1
帖子 1574
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-23
來自 所羅門的惡夢
狀態 離線
發表於 2010-2-12 10:30 PM  資料  短消息  加為好友 
資質係重要, 但我覺得al真係鬥勤力

仲有, 差個grade差好遠, 不如溫多陣多個grade仲好啦





0083自護萬歲!
賈圖:地聯班白痴仔,抵我一炮打沉你咁多架艦
將考AL的朋友, 請將目標set高d, 努力d
唔上唔落, 後悔就無謂喇
好熱好潮好濕好焗
gundam都係真實系好
頂部
hkio666
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12199
精華 1
積分 15
帖子 1140
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-9
狀態 離線
發表於 2010-2-12 10:38 PM  資料  短消息  加為好友  添加 hkio666 為MSN好友 通過MSN和 hkio666 交談


QUOTE:
原帖由 Z-Destiny 於 2010-2-12 11:45 PM 發表
心機真是唔識比

al都想唔溫書,咁你可以提早收皮啦

頂部
Z-Destiny
壹等兵
Rank: 1


UID 33412
精華 0
積分 0
帖子 183
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-23
狀態 離線
發表於 2010-2-12 10:58 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Z-Destiny 為MSN好友 通過MSN和 Z-Destiny 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 邪榮鬼兵 於 2010-2-12 11:47 PM 發表



哈哈..你或者諗下日後可以多d時間黎砌模型..而家努力少少囉
mind唔mind講下你修咩科ar?:)

phy chem pure





升了中六,點好?迷惘,迷失。
要努力,會否力不從心?英文,學業;我會癡線嗎?
[ps:模型等完左AL先啦…]
blog:http://hk.myblog.yahoo.com/gatx105x102x303
[叫我  L.S/ Z-Destiny ,一樣的]
頂部
Z-Destiny
壹等兵
Rank: 1


UID 33412
精華 0
積分 0
帖子 183
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-23
狀態 離線
發表於 2010-2-12 10:59 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Z-Destiny 為MSN好友 通過MSN和 Z-Destiny 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 hkio666 於 2010-2-12 11:56 PM 發表

al都想唔溫書,咁你可以提早收皮啦

唔想還唔想,我都知道要溫的





升了中六,點好?迷惘,迷失。
要努力,會否力不從心?英文,學業;我會癡線嗎?
[ps:模型等完左AL先啦…]
blog:http://hk.myblog.yahoo.com/gatx105x102x303
[叫我  L.S/ Z-Destiny ,一樣的]
頂部
Mafty
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27720
精華 0
積分 24
帖子 793
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-28
來自 Joker太陽星團
狀態 離線
發表於 2010-2-12 11:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Z-Destiny 於 2010-2-13 12:16 AM 發表

phy chem pure

我以前都係呢三科
pure做多d paper實得, chem都係差唔多
搞唔掂咪搵d名師幫下手law, 再唔係問人借notes黎睇都ok





*時間太少,想頭太大 ,火頭四起*
頂部
邪榮鬼兵
軍曹
Rank: 2


UID 26859
精華 0
積分 26
帖子 398
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
狀態 離線
發表於 2010-2-12 11:05 PM  資料  短消息  加為好友  添加 邪榮鬼兵 為MSN好友 通過MSN和 邪榮鬼兵 交談


QUOTE:
原帖由 Z-Destiny 於 2010-2-13 12:16 AM 發表

phy chem pure

pure.. 俾心機操多d pp la
好多都番炒嫁咋!!!!最緊要考ge時候定,唔好亂就得...
留意時間運用ar..唔太熟ge話呢,我ge心得就係盡力拎好手頭上自己一定拎到ge分數佢

至於phy 呢
分part做pp囉,有d topic有係必出essay咁濟..
有補習的話,佢俾d tips 可信性不低嫁
有次我補有個只得公仔頭ge老師,佢話matter有個好大機會出...
so背左,咁就拎齊晒9分:p[好似係9分]
phy唔好拖得太慢,有野唔識就快要清返d概念la...
如果唔係就好難追..無咩心機再讀落去嫁la

至於chem@@俾唔到意見你@@

anyway..快操pp la

頂部
nocturnenew
壹等兵
Rank: 1


UID 24077
精華 0
積分 10
帖子 128
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-10
狀態 離線
發表於 2010-2-13 09:10 AM  資料  短消息  加為好友 
小朋友,現家咁後生有時間就讀好書,考番個degree,就算你依家唔讀,現今社會第時出來做野最後都係要讀番d書,果時仲辛苦.仲有報紙話高學歷低人工,但係低學歷果 D仲慘,係搵唔到野做,無人工

頂部
felixchung
軍曹
Rank: 2


UID 16870
精華 0
積分 5
帖子 360
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-7
狀態 離線
發表於 2010-2-17 10:07 AM  資料  短消息  加為好友 
有D人話AL唔係考資質,但我唔太認同, 因為AL真係勁既人諗野真係會勁好多, 講野有見地

頂部
=鋼=
上校
Rank: 4


UID 16950
精華 0
積分 3
帖子 4636
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-17
來自 大天使號...
狀態 離線
發表於 2010-2-17 12:12 PM  資料  短消息  加為好友  添加 =鋼= 為MSN好友 通過MSN和 =鋼= 交談


QUOTE:
原帖由 felixchung 於 2010-2-17 10:07 發表
有D人話AL唔係考資質,但我唔太認同, 因為AL真係勁既人諗野真係會勁好多, 講野有見地

AGREE
我讀PURE,APPLIED,PHY
身邊有幾個人做數都做得好快諗得好快
但係我同其他人都係一樣諗左成個鐘都未切諗得到
資質唔同真係差好遠





Fujifilm Finepix X10
Canon EOS 450D
Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS
Canon EFS 18-55mm F3.5-5.6 IS
Canon EFS 55-250mm F4-5.6 IS
頂部
john34567
上等兵
Rank: 2
迷惘●高達●索柏


UID 781
精華 0
積分 7
帖子 218
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-9-7
來自 香港
狀態 離線
發表於 2010-2-17 12:34 PM  資料  短消息  加為好友 
的確, 好資質係會較容易獲得好的分數, 五科A的人好資質是不可缺乏的

但要知道, 沒有好資質不定AL會失敗, 後天的努力都係一個重要的因素質, 只是要比人多倍的努力

加油, 我都是沒有好資質, 只有努力, 將勤補拙的一群學生

回頭一看, 努力是沒有白費的

頂部
keita17
軍曹
Rank: 2



UID 17147
精華 0
積分 0
帖子 358
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-25
狀態 離線
發表於 2010-2-17 12:37 PM  資料  短消息  加為好友 
呢度有無c hing有AS Computer架-v-
大家覺得呢科易唔易考-v-    thx

頂部
sdcwan006
少校
Rank: 3Rank: 3
新手



UID 1954
精華 0
積分 71
帖子 2233
成品數目 71 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-30
狀態 離線
發表於 2010-2-17 05:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 keita17 於 2010-2-17 01:55 PM 發表
呢度有無c hing有AS Computer架-v-
大家覺得呢科易唔易考-v-    thx

如果有ce cit 底, 呢科真係易考...

頂部
hum994
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 26291
精華 0
積分 8
帖子 1733
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-23
狀態 離線
發表於 2010-2-17 05:46 PM  資料  短消息  加為好友 
AL?
聽話+勤力 >>>>> 資質

有資質但唔勤力, 唔跟marking答都係無用ge

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 12:14 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver