回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 砌機問題
zetaho2003
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 8330
精華 0
積分 37
帖子 1135
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-11
狀態 離線
發表於 2010-1-19 06:45 PM  資料  短消息  加為好友  添加 zetaho2003 為MSN好友 通過MSN和 zetaho2003 交談
砌機問題

唔知有all in one 底板效能比較好. 我唔熟d 晶片組

夾邊隻cpu 好

可以做到文書, 睇到full hd等等

最好asus

http://hk.asus.com/product.aspx? ... JWET&templete=2

呢隻如何?

唔知有無介紹

[ 本帖最後由 zetaho2003 於 2010-1-19 08:08 PM 編輯 ]

頂部
sampan
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5728
精華 0
積分 1
帖子 803
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-23
來自 將軍澳廢人研究所
狀態 離線
發表於 2010-1-19 07:07 PM  資料  短消息  加為好友 
all in one我晶片組的話, 我強烈推展AMD 785G的晶片組
打機同睇高清比intel會好...





~~~ 只攻 與防 守, 超級無敵 大奔走, 狂射精 英隊 ~~~
頂部
zetaho2003
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 8330
精華 0
積分 37
帖子 1135
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-11
狀態 離線
發表於 2010-1-19 07:15 PM  資料  短消息  加為好友  添加 zetaho2003 為MSN好友 通過MSN和 zetaho2003 交談


QUOTE:
原帖由 sampan 於 2010-1-19 08:25 PM 發表
all in one我晶片組的話, 我強烈推展AMD 785G的晶片組
打機同睇高清比intel會好...

夾邊隻cpu??

我見好多抵玩組合都係用amd 多

2000-3000 砌2定4核??

os 行win7

頂部
tonyskchung
軍曹
Rank: 2


UID 32359
精華 0
積分 7
帖子 387
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2010-1-19 07:25 PM  資料  短消息  加為好友 
5000+ 爆四

頂部
sampan
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5728
精華 0
積分 1
帖子 803
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-23
來自 將軍澳廢人研究所
狀態 離線
發表於 2010-1-20 07:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 zetaho2003 於 2010-1-19 08:33 PM 發表

夾邊隻cpu??

我見好多抵玩組合都係用amd 多

2000-3000 砌2定4核??

os 行win7

$3000砌到4核機..

入門4核有2隻:  Athlon X4 620  (2.6GHz, 512KBx4  L2,  ~$740),   
                         Athlon X4 630  (2.8GHz, 512KBx4  L2,   ~$850)
高階4核有3隻:  Phenom II X4 905e  (2.5GHz, 512KBx4  L2 + 6MB L3, ~$1400),
                          Phenom II X4 925   (2.8GHz, 512KBx4  L2 + 6MB L3, ~$1000),
                          Phenom II X4 965 BlackEditon  (3.4GHz, 512KBx4  L2 + 6MB L3, ~$1400)


一般文書睇HD的話,  Athlon已經足夠有餘...





~~~ 只攻 與防 守, 超級無敵 大奔走, 狂射精 英隊 ~~~
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 04:13 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver