回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 這次日本的掃貨之旅(第4頁加相)
kula
曹長
Rank: 2



UID 2184
精華 0
積分 1
帖子 408
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-4-1 05:41 PM  資料  短消息  加為好友 
這次日本的掃貨之旅(第4頁加相)

這次日本的掃貨之旅[attach]273062[/attach]


魂spec的show的相都是偷偷地影的, 當我影到其中一隻時, 竟然前後出現2個正義爆崩的日本小朋友說, 這處唔可以影相的唷


這次的旅程最好笑的是, 當我在睇高達模型時, 我一拿起睇時, 突然有一隻手好自然將我的模型搶去, 然後聽到一把聲說: 這是什麼來的, 我轉頭一睇, 原來是一個約4-5歲的日本小朋友-.-

[ 本帖最後由 kula 於 2009-4-2 12:03 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
kula
曹長
Rank: 2



UID 2184
精華 0
積分 1
帖子 408
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-4-1 05:48 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #1 kula 的帖子

testing一下  好像看不到

頂部
B.y
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12441
精華 0
積分 1
帖子 588
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-17
來自 地球軍
狀態 離線
發表於 2009-4-1 06:00 PM  資料  短消息  加為好友  添加 B.y 為MSN好友 通過MSN和 B.y 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 kula 於 2009-4-1 06:18 PM 發表
testing一下  好像看不到

看到....
你有冇影下d鋪頭  街咁呀@@?

頂部
黑曜命
少校
Rank: 3Rank: 3
模型女孩N號-黑鴨


UID 29962
精華 0
積分 24
帖子 2841
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
來自 沒有聲音的世界
狀態 離線
發表於 2009-4-1 06:16 PM  資料  短消息  加為好友 
(指) 雙子座啊!!HKD $5百幾蚊啊!!!
(再指) 螞蟻媽咪!!!!估唔到樓主咁色~你咁中意波霸0_0

頂部
卡嘉莉.
中校
Rank: 4
陵桜学園S0S團員


UID 5422
精華 0
積分 1
帖子 3036
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-12
來自 奧布
狀態 離線
發表於 2009-4-1 06:49 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 卡嘉莉. 為MSN好友 通過MSN和 卡嘉莉. 交談 ICQ 狀態
CHROCHE呀!!!!!!





紅贄之儀
不要看“虛”,否則眼睛將失去光明。
不要說“虛”,否則嘴將失去聲音。
不要聽“虛”,否則將失去心志。

努 力 讀 書 準 備 上 U
頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2009-4-1 06:52 PM  資料  短消息  加為好友 
如無意外,小弟6月都會去果邊

題外話,如果唔係驚到時去到日本買唔到PG Red Astray 既初回特典,都唔會依家訂左

頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2009-4-1 07:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2009-4-1 06:52 PM 發表
如無意外,小弟6月都會去果邊

題外話,如果唔係驚到時去到日本買唔到PG Red Astray 既初回特典,都唔會依家訂左

多謝樓主分享 ~


6月去 ? 你就爽啦 ~

睇黎你都好中意 PG Red Astray 咁播 ~



.

[ 本帖最後由 williamgundam 於 2009-4-1 07:17 PM 編輯 ]





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
kula
曹長
Rank: 2



UID 2184
精華 0
積分 1
帖子 408
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-4-1 10:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 黑曜命 於 2009-4-1 06:46 PM 發表
(指) 雙子座啊!!HKD $5百幾蚊啊!!!
(再指) 螞蟻媽咪!!!!估唔到樓主咁色~你咁中意波霸0_0

咁都被你發現到timo.o, 這隻香港我買不到:p  所以充卜3買嚕

雙子座這一邊好搶呀-.-  同一天, 秋葉原除了壽屋外, 其他完賣, 新宿所有店都完賣-0-

頂部
kula
曹長
Rank: 2



UID 2184
精華 0
積分 1
帖子 408
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-4-1 10:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2009-4-1 07:22 PM 發表
如無意外,小弟6月都會去果邊

題外話,如果唔係驚到時去到日本買唔到PG Red Astray 既初回特典,都唔會依家訂左

這隻pg 日本買好便宜都在10xxx~11800 內

頂部
黑曜命
少校
Rank: 3Rank: 3
模型女孩N號-黑鴨


UID 29962
精華 0
積分 24
帖子 2841
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
來自 沒有聲音的世界
狀態 離線
發表於 2009-4-1 10:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kula 於 2009-4-1 11:02 PM 發表


咁都被你發現到timo.o, 這隻香港我買不到:p  所以充卜3買嚕

雙子座這一邊好搶呀-.-  同一天, 秋葉原除了壽屋外, 其他完賣, 新宿所有店都完賣-0-

0[]0咁受歡迎!? (半奸半忠 的角色 可受歡迎=v=?)

頂部
kula
曹長
Rank: 2



UID 2184
精華 0
積分 1
帖子 408
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-4-1 10:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 B.y 於 2009-4-1 06:30 PM 發表

看到....
你有冇影下d鋪頭  街咁呀@@?

我這次沒有影街呀, 涉谷好多靚女 (如要睇女介紹一下地方給你, 109 lady)  好似離了題:p

頂部
kula
曹長
Rank: 2



UID 2184
精華 0
積分 1
帖子 408
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-4-1 10:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 黑曜命 於 2009-4-1 11:04 PM 發表


0[]0咁受歡迎!? (半奸半忠 的角色 可受歡迎=v=?)

我原本都想, 沒可能賣完既, 所以才轉戰到大型商場買(因可退稅會更便宜), 不知出乎我意料之外-0-

頂部
黑曜命
少校
Rank: 3Rank: 3
模型女孩N號-黑鴨


UID 29962
精華 0
積分 24
帖子 2841
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
來自 沒有聲音的世界
狀態 離線
發表於 2009-4-1 10:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kula 於 2009-4-1 11:06 PM 發表



我原本都想, 沒可能賣完既, 所以才轉戰到大型商場買(因可退稅會更便宜), 不知出乎我意料之外-0-

0__0

個車仔...女仔...我一睇feel有d似靜留...=[]=(咁耐都記得靜夏.....GL...  )

P.S 晚安 聽日再吹

頂部
魔孽逆天
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 34469
精華 0
積分 2
帖子 639
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-12
狀態 離線
發表於 2009-4-1 10:44 PM  資料  短消息  加為好友 
我看第一張的時候...
還以為你買了一堆Robot魂回來量產...

頂部
kula
曹長
Rank: 2



UID 2184
精華 0
積分 1
帖子 408
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-4-1 11:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 魔孽逆天 於 2009-4-1 11:14 PM 發表
我看第一張的時候...
還以為你買了一堆Robot魂回來量產...

如買一堆, 銀彈好快玩完qq

頂部
kula
曹長
Rank: 2



UID 2184
精華 0
積分 1
帖子 408
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-4-1 11:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 黑曜命 於 2009-4-1 11:08 PM 發表


0__0

個車仔...女仔...我一睇feel有d似靜留...=[]=(咁耐都記得靜夏.....GL...  )

P.S 晚安 聽日再吹

什麼車仔, 好仔, 不明白中

頂部
kula
曹長
Rank: 2



UID 2184
精華 0
積分 1
帖子 408
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-4-1 11:33 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #16 kula 的帖子

我還有買了這個東西, 這個是我考慮了好多天才在最後一天買的L5 有人睇得明白它包什麼嗎,  因我原本買21000YEN這套, 可惜我再去時, 只餘下這一個套裝, 買單25XXX YEN,

我去到海關這裡時, 海關查左我好耐, 要我從HAND CARRY的袋中, 取出給他們看, 和要單盒過X 光機2次, 嚇死我 以為不能出境



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
初少
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3382
精華 0
積分 0
帖子 1810
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-17
來自 h.k.
狀態 離線
發表於 2009-4-2 12:36 AM  資料  短消息  加為好友  添加 初少 為MSN好友 通過MSN和 初少 交談
呢隻泵d散熱得唔得ga??

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2009-4-2 12:45 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2009-4-1 07:43 PM 發表



多謝樓主分享 ~


6月去 ? 你就爽啦 ~

睇黎你都好中意 PG Red Astray 咁播 ~



.

無計,女友要生日係日本過,所以每年都要6月去一次
起碼係淡季,都ok既

呢隻評語咁好,點都要支持下,反正呢幾個月,除左去油麻地交學費俾"老闆"之外,都無咩買模型
而且到時6月去到,真係無左初回就喊三聲,都係差4百蚊,無謂令自己後悔姐

頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-4-2 12:50 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kula 於 2009-4-2 12:03 AM 發表
我還有買了這個東西, 這個是我考慮了好多天才在最後一天買的L5 有人睇得明白它包什麼嗎,  因我原本買21000YEN這套, 可惜我再去時, 只餘下這一個套裝, 買單25XXX YEN,

我去到海關這裡時, 海關查左我好耐,  ...

依隻L5係好野黎嫁

之前我問過朋友借黎用過,ok好用,開泵時好靜,用45分鐘都唔會點過熱

隔水都ok唔錯,當時我趕比賽落住雨噴都冇事





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-28 10:45 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver