回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 想問幾個macross模型既問題
  本主題由 KC 於 2009-2-10 11:06 PM 移動 
cecil
中尉
Rank: 3Rank: 3
俺がガン ...



UID 35123
精華 0
積分 5
帖子 749
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2008-12-15
來自 Celestial Being
狀態 離線
發表於 2009-2-8 09:00 PM  資料  短消息  加為好友 
想問幾個macross模型既問題

本人都係岩岩先愛上左macross,打算買返隻vf 25f玩下,不過我見d人都上色好靚所以想問下係唔係砌macross一定會陰型,入面個隻人仔點上色上到咁靚定係佢一開始就有色,因為我見d人上色就算係白色都會上到好灰唔知係唔係砌macross通常都咁做,同埋d人仔好靚我拍唔夠技術,可以既話可唔可提供少少意見會點上.........

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-2-8 10:06 PM  資料  短消息  加為好友 
呢樣兩睇啦!
因為砌飛機模型大多會用陰影.
但科幻飛機就未必.自由度大d.
而人仔方面要用面相筆慢慢試啦





轉虧為"型"
頂部
~薰~
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29613
精華 6
積分 36
帖子 556
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-17
狀態 離線
發表於 2009-2-8 10:19 PM  資料  短消息  加為好友 
借個位問一個問題..........想問一下........
macross zero 中,最後主角,真 用的是VF-0 S定A?

頂部
DSOA
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 23054
精華 3
積分 145
帖子 4012
成品數目 145 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-7
來自 Lonely Planet
狀態 離線
發表於 2009-2-8 10:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~薰~ 於 2009-2-8 10:19 PM 發表
借個位問一個問題..........想問一下........
macross zero 中,最後主角,真 用的是VF-0 S定A?

A~~~~

頂部
~薰~
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29613
精華 6
積分 36
帖子 556
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-17
狀態 離線
發表於 2009-2-8 11:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 DSOA 於 2009-2-8 10:50 PM 發表


A~~~~

姐系要等長記就出個盒=.="

頂部
zenki0080
上等兵
Rank: 2



UID 5554
精華 0
積分 5
帖子 254
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-2-9 04:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~薰~ 於 2009-2-8 10:19 PM 發表
借個位問一個問題..........想問一下........
macross zero 中,最後主角,真 用的是VF-0 S定A?

。。。師兄想整爛翼戰損版???

頂部
~薰~
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29613
精華 6
積分 36
帖子 556
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-17
狀態 離線
發表於 2009-2-10 04:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 zenki0080 於 2009-2-9 04:45 PM 發表


。。。師兄想整爛翼戰損版???

唔系呀....不過好鐘意macorss zero....所以想做哂last 個2隻vf -0

頂部
raymondshe (新手上路)
大佐
Rank: 5Rank: 5


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1327
精華 16
積分 62
帖子 10420
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 1970-1-1
狀態 離線
發表於 2009-2-10 04:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~薰~ 於 2009-2-8 11:02 PM 發表

姐系要等長記就出個盒=.="

唔係一早出左A型咩??





或者我再重申一次,科林係一個公開留言o既地方,任何回覆不代表全網站會員.
I will now recap in English...
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-2-10 04:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 raymondshe 於 2009-2-10 04:10 PM 發表

唔係一早出左A型咩??

A/B/D/S 都出晒喇. 問題係之前有冇買到姐.





路過既厚多士
頂部
~薰~
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29613
精華 6
積分 36
帖子 556
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-17
狀態 離線
發表於 2009-2-10 06:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2009-2-10 04:55 PM 發表


A/B/D/S 都出晒喇. 問題係之前有冇買到姐.

我買左s,但唔多見有A..................

頂部
DSOA
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 23054
精華 3
積分 145
帖子 4012
成品數目 145 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-7
來自 Lonely Planet
狀態 離線
發表於 2009-2-10 08:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~薰~ 於 2009-2-10 06:32 PM 發表

我買左s,但唔多見有A..................

其實換個 A頭就得啦
問呢度砌過 1/72 VF-0 機械人的網友
要一個 A頭吧
(通常大家都砌 S頭, 留下 A頭沒用)

[ 本帖最後由 DSOA 於 2009-2-10 08:31 PM 編輯 ]

頂部
~薰~
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29613
精華 6
積分 36
帖子 556
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-17
狀態 離線
發表於 2009-2-10 09:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 DSOA 於 2009-2-10 08:25 PM 發表



其實換個 A頭就得啦
問呢度砌過 1/72 VF-0 機械人的網友
要一個 A頭吧
(通常大家都砌 S頭, 留下 A頭沒用)

我想沒有這樣easy呢.......(重有水貼...個機身NO唔同ga wo XDD)

頂部
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2009-2-10 10:25 PM  資料  短消息  加為好友 
陰影是D高手 滲線+ washing (綿花棒掃panel lines with Tamiya Enamel paints, cleaned up with enamel thinner

プラモつくろう Vol.13 [樱井信之VF-0S Macross Zero]PART 1
http://www.youtube.com/watch?v=2EZ3NjseURw

vf 0
http://blog.livedoor.jp/kumander/archives/cat_50030391.html

vf25
http://thanks04.blog.shinobi.jp/Category/63/1/

人仔點上色, 上2期大陸模魂誌有...
其他人有無心得


肯等下有新款
3月 super vf25S
http://www2.moeyo.com/img/09/02/09/1/146.html

4月 藍色vf25G
http://www2.moeyo.com/img/09/02/09/1/150.html

[ 本帖最後由 alexlee2 於 2009-2-10 10:37 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
cecil
中尉
Rank: 3Rank: 3
俺がガン ...



UID 35123
精華 0
積分 5
帖子 749
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2008-12-15
來自 Celestial Being
狀態 離線
發表於 2009-2-12 05:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alexlee2 於 2009-2-10 10:25 PM 發表
陰影是D高手 滲線+ washing (綿花棒掃panel lines with Tamiya Enamel paints, cleaned up with enamel thinner

プラモつくろう Vol.13 [樱井信之VF-0S Ma ...

嘩你咁勁既.教下我得唔得- -

頂部
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2009-2-12 08:05 PM  資料  短消息  加為好友 
又不是我拍的,
以前得閒 search 返來

D勁人都在 成品區, macrossworld

剛剛search 返 pilot 上色
http://www.warpfor.com/html/vf0_2.html

translate
http://www.excite.co.jp/world/chinese/web/

頂部
cecil
中尉
Rank: 3Rank: 3
俺がガン ...



UID 35123
精華 0
積分 5
帖子 749
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2008-12-15
來自 Celestial Being
狀態 離線
發表於 2009-2-14 12:00 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alexlee2 於 2009-2-12 08:05 PM 發表
又不是我拍的,
以前得閒 search 返來

D勁人都在 成品區, macrossworld

剛剛search 返 pilot 上色
http://www.warpfor.com/html/vf0_2.html

translate
http://www.excite.co.jp/world/chinese/web/

唔該哂呀alexlee2兄

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-28 06:58 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver