回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
大頭
少校
Rank: 3Rank: 3
醫生遠離我


UID 5129
精華 1
積分 23
帖子 2670
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-30
來自 雞籠
狀態 離線
發表於 2011-2-9 05:50 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 大頭 為MSN好友 通過MSN和 大頭 交談
回復 #19698 紅色惡夢 的帖子

你買完應該冇逗你...





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2011-2-9 06:14 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 紅色惡夢 於 2011-2-9 03:46 PM 發表



你都傻既! 買黎襯衫架嘛!

襯衫就要買番幾件關刀領





頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2011-2-9 06:18 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #19701 大頭 的帖子

你買完應該勁比人逗....太型了





沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
lamcm0204
壹等兵
Rank: 1


UID 549
精華 0
積分 6
帖子 167
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-25
狀態 離線
發表於 2011-2-10 08:40 AM  資料  短消息  加為好友 
想問下各位師兄平時D野想易手會放去邊到放多?

頂部
大頭
少校
Rank: 3Rank: 3
醫生遠離我


UID 5129
精華 1
積分 23
帖子 2670
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-30
來自 雞籠
狀態 離線
發表於 2011-2-10 08:43 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 大頭 為MSN好友 通過MSN和 大頭 交談


QUOTE:
原帖由 lamcm0204 於 2011-2-10 08:40 發表
想問下各位師兄平時D野想易手會放去邊到放多?

呢度...

仲有 dc兇, 肥花...





頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2011-2-10 09:33 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lamcm0204 於 2011-2-10 08:28 AM 發表
想問下各位師兄平時D野想易手會放去邊到放多?

有咩好野??!!





頂部
raymondshe (新手上路)
大佐
Rank: 5Rank: 5


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1327
精華 16
積分 62
帖子 10420
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 1970-1-1
狀態 離線
發表於 2011-2-10 09:39 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2011-2-10 09:21 AM 發表


有咩好野??!!

99%新
少用
冇花冇塵冇毛
長放防潮櫃

頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2011-2-10 10:43 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


超正


本帖最近評分記錄
大頭   2011-2-10 01:23 PM  讚好  +1   咩系統...跟...
  2011-2-10 12:34 PM  讚好  +1   上色一流!
紅色惡夢   2011-2-10 10:55 AM  讚好  +1   佳作!




頂部
ten
上等兵
Rank: 2
mhten10 - MH4 LV173


UID 1550
精華 0
積分 10
帖子 265
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-13
來自 香港
狀態 離線
發表於 2011-2-10 10:45 AM  資料  短消息  加為好友 
I like it  





懷中想擁, 一起看夜空
情心款款, 留心中
情火深刻, 一生祗愛您一個
頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2011-2-10 10:51 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!





頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2011-2-10 10:52 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #19708 lastman 的帖子

靚女喎





LHPP . VCR .兔
頂部
joey
少將
Rank: 5Rank: 5


熱誠勳章   毅力勳章   熱讚榜勳章  
UID 779
精華 8
積分 100
帖子 14004
成品數目 100 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-5
狀態 離線
發表於 2011-2-10 11:55 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
想問個問題.......希望ching們唔好介意....

近日睇過d 機同鏡, 其實canon system 同nikon system大家係起點時係點簡架呢?
係body先決?
一或係lens先決?

先謝!





JOEYKO.com
To be a good winner sometimes you have to be a good loser too. It doesn't mean you have to be very happy about it to be second or to lose but to give the enjoyment and pleasure for the driver who has won.
頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2011-2-10 12:38 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 joey 於 2011-2-10 11:43 AM 發表
想問個問題.......希望ching們唔好介意....

近日睇過d 機同鏡, 其實canon system 同nikon system大家係起點時係點簡架呢?
係body先決?
一或係lens先決?

先謝!

兩個 systems 都有各自0既優缺點 , 亦都取代唔到對方 , 去到宜家兩個系統各自走唔同路

開初 nikon 主打相機性能同靚 zoom 鏡 , 高 iso , canon 主打係鏡頭方面 , 相對平 d  輕 d 0既恆定 F4  zoom , 大光圈定焦 , 高像素 ,

nikon 最近都出埋大光圈定焦 , 而 canon 又有番 d 叫好叫座0既變焦鏡

nikon 真材實料但相對就係重量 ,  canon 比人覺得弧寒 , 但我覺得佢成個系統幾 user fdly

nikon 閃燈系統無敵 , 對焦相對亦較 canon 少問題 , canon 就比較多機會機鏡要夾下八字 , 買機換鏡一定要試清楚先

相反 auto WB canon 似乎比 nikon 準 , 唔駛下下為 AWB 去影 RAW , canon  專用軟件跟機送 , nikon 要自費 , 當然用 photoshop 就大家都 free

要選擇的話第一都係睇你多影咩題材 , 第二就係身邊朋友用邊個系統多 , 第三就係如果你睇得出分別0既就睇下兩個系統影相出黎0既分別 , 自已鐘意邊個多 d





頂部
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2011-2-10 01:09 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談


QUOTE:
原帖由 lastman 於 2011-2-10 12:26 PM 發表



兩個 systems 都有各自0既優缺點 , 亦都取代唔到對方 , 去到宜家兩個系統各自走唔同路

開初 nikon 主打相機性能同靚 zoom 鏡 , 高 iso , canon 主打係鏡頭方面 , 相對平 d  輕 d 0既恆定 F4  zoom , 大 ...

唔係大魔頭先決咩XD

其實講2邊都未玩過

由頭學就2邊都差唔多

反而多數決定你用咩既係你d fd用咩

唔識都有熟人答





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2011-2-10 01:10 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談


QUOTE:
原帖由 lastman 於 2011-2-10 10:39 AM 發表
http://www.dcfever.com/trading2/view.php?itemID=847284

5d +VG   85% new  $8.5k

等埋5d3出仲平XD





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
lamcm0204
壹等兵
Rank: 1


UID 549
精華 0
積分 6
帖子 167
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-25
狀態 離線
發表於 2011-2-10 01:16 PM  資料  短消息  加為好友 
放棄單鏡~
有部D300S SC 約3100
50 1.8
SIGMA 17-70
全部行重有保

頂部
大頭
少校
Rank: 3Rank: 3
醫生遠離我


UID 5129
精華 1
積分 23
帖子 2670
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-30
來自 雞籠
狀態 離線
發表於 2011-2-10 01:16 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 大頭 為MSN好友 通過MSN和 大頭 交談


QUOTE:
原帖由 joey 於 2011-2-10 11:55 發表
想問個問題.......希望ching們唔好介意....

近日睇過d 機同鏡, 其實canon system 同nikon system大家係起點時係點簡架呢?
係body先決?
一或係lens先決?

先謝!

我起初揀係朋友玩咩系統就跟住玩...
點知我朋友由開始到而家...都係一機兩鏡...
我就...中伏...

其實咩操控 手感都係假...你用開自然熟...自然習慣...
兩個系統鏡群都係一堆...基本上唔存在你有佢冇既情況...

仲有咩映景 nikon 影人 canon 都係得個講字...
而家 digital 世界...用 PS cal 兩 cal...咩系統你都講唔出...(當然有 d 大師分得出...我就分唔到... )
所以講既係後制時間...如果你唔多時間後制...nikon 係色濃同 sharp d... canon 就冇咁硬...柔 d...
其他對焦 閃燈 lastman 都講哂~~
睇下你自己需要再去買...(不過好多人會話我咩都會映... )

實際 d 就係你 set 左 budget...之後試下機...睇下邊部岩自己...

或者約呢樹 d 大師出黎試下機...吸下毒...好快你就咩野岩自己咧...





頂部
大頭
少校
Rank: 3Rank: 3
醫生遠離我


UID 5129
精華 1
積分 23
帖子 2670
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-30
來自 雞籠
狀態 離線
發表於 2011-2-10 01:18 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 大頭 為MSN好友 通過MSN和 大頭 交談


QUOTE:
原帖由 lamcm0204 於 2011-2-10 13:16 發表
放棄單鏡~
有部D300S SC 約3100
50 1.8
SIGMA 17-70
全部行重有保

你想放幾多?!?!
btw 點解放棄呀...咁好玩~~





頂部
大頭
少校
Rank: 3Rank: 3
醫生遠離我


UID 5129
精華 1
積分 23
帖子 2670
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-30
來自 雞籠
狀態 離線
發表於 2011-2-10 01:21 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 大頭 為MSN好友 通過MSN和 大頭 交談


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2011-2-10 13:09 發表


唔係大魔頭先決咩XD

其實講2邊都未玩過

由頭學就2邊都差唔多

反而多數決定你用咩既係你d fd用咩

唔識都有熟人答

我就係跟個 fd...而家佢成日黎問返我...
所以你真係要諗清楚係咩 fd....
如果係"新屎坑"就中伏咧...





頂部
lamcm0204
壹等兵
Rank: 1


UID 549
精華 0
積分 6
帖子 167
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-25
狀態 離線
發表於 2011-2-10 01:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 大頭 於 2011-2-10 01:06 PM 發表


你想放幾多?!?!
btw 點解放棄呀...咁好玩~~

返工都冇乜時間玩
加上部野都幾重下
轉返DC會好D

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 05:59 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver