原帖由
joey 於 2011-2-10 11:43 AM 發表

想問個問題.......希望ching們唔好介意....
近日睇過d 機同鏡, 其實canon system 同nikon system大家係起點時係點簡架呢?
係body先決?
一或係lens先決?
先謝!
兩個 systems 都有各自0既優缺點 , 亦都取代唔到對方 , 去到宜家兩個系統各自走唔同路
開初 nikon 主打相機性能同靚 zoom 鏡 , 高 iso , canon 主打係鏡頭方面 , 相對平 d 輕 d 0既恆定 F4 zoom , 大光圈定焦 , 高像素 ,
nikon 最近都出埋大光圈定焦 , 而 canon 又有番 d 叫好叫座0既變焦鏡
nikon 真材實料但相對就係重量 , canon 比人覺得弧寒 , 但我覺得佢成個系統幾 user fdly
nikon 閃燈系統無敵 , 對焦相對亦較 canon 少問題 , canon 就比較多機會機鏡要夾下八字 , 買機換鏡一定要試清楚先
相反 auto WB canon 似乎比 nikon 準 , 唔駛下下為 AWB 去影 RAW , canon 專用軟件跟機送 , nikon 要自費 , 當然用 photoshop 就大家都 free
要選擇的話第一都係睇你多影咩題材 , 第二就係身邊朋友用邊個系統多 , 第三就係如果你睇得出分別0既就睇下兩個系統影相出黎0既分別 , 自已鐘意邊個多 d