回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 说点与模型无关的话题!
  本主題由 mon11463 於 2008-4-23 07:17 PM 關閉 
貴族小子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1939
精華 0
積分 4
帖子 1424
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-10
狀態 離線
發表於 2008-4-23 02:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 king1980 於 2008-4-23 02:26 PM 發表



不是无知浅薄,就是别有用心,省省吧。。。

我在講事實
看看蘇格蘭政府網頁吧,政府公開談及尋求獨立
http://www.scotland.gov.uk/Topic ... og/nat-institutions

頂部
king1980
上等兵
Rank: 2



UID 25271
精華 0
積分 15
帖子 287
成品數目 15 件
閱讀權限 0
註冊 2008-1-18
來自 中华人民共和国 ...
狀態 離線
發表於 2008-4-23 02:32 PM  資料  短消息  加為好友  QQ
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
king1980
上等兵
Rank: 2



UID 25271
精華 0
積分 15
帖子 287
成品數目 15 件
閱讀權限 0
註冊 2008-1-18
來自 中华人民共和国 ...
狀態 離線
發表於 2008-4-23 02:39 PM  資料  短消息  加為好友  QQ
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
貴族小子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1939
精華 0
積分 4
帖子 1424
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-10
狀態 離線
發表於 2008-4-23 02:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 king1980 於 2008-4-23 02:39 PM 發表



您认为谁可以放纵独立,谁可以放纵分裂就是文明?就是开化?那西方国家在您眼里应该是文明自由国度,那您了解近代世界史多少? ...

可憐的達賴講明支持一中支持奧運也繼續被打壓

頂部
aeug
上尉
Rank: 3Rank: 3
奥干擁護者


UID 77
精華 0
積分 30
帖子 1984
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2003-7-28
狀態 離線
發表於 2008-4-23 02:44 PM  資料  短消息  加為好友 
不是什麼” 白色恐怖”,而是為了止干戈、息紛爭,不希望把這裡變成論政論壇,我希望版主鎖帖!
反正這些問題根本沒完沒了,大家觀點根本不同,再爭論也不會有結果。
而且主要參與人士已經開始失去理性,再討論下去很快變駡戰了。
大家還是省點時間多砌兩盒模型吧!總比花時間在這帖中開心吧!





今天一切我願暫停
總必相信有日我可開始過
頂部
king1980
上等兵
Rank: 2



UID 25271
精華 0
積分 15
帖子 287
成品數目 15 件
閱讀權限 0
註冊 2008-1-18
來自 中华人民共和国 ...
狀態 離線
發表於 2008-4-23 02:49 PM  資料  短消息  加為好友  QQ
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
Figuration
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2579
精華 0
積分 1
帖子 1497
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-13
來自 N.Y.
狀態 離線
發表於 2008-4-23 03:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 king1980 於 2008-4-23 01:58 PM 發表
锁帖吧,请锁吧,自由正义不是你们可以摆布的,实行白色恐怖吧,严禁发表异端学说吧,在你们崇尚标榜的自由之地,也竟有以上人 ...

攻擊果方好似係你喔大叔...

你越來越離譜喔,你鍾極係你既事,一開始精神攻擊都算喇依家仲黎人身攻擊!?屈特忽?!咩混蛋阿?你咁叫老師?為人師表?我呸!

我睇你所謂既果 D愛國既學生都係你教出黎架啦,爆晒粗咁,一D道德都冇,仲話係高中生?知識份子?

連最基本既道德修養都冇仲話自己係老師?麼內地D知識份子咁既樣既咩?型晒啦,中國既將來靠晒你地喇

少少修養都冇仲學人宣揚愛國精神,連自己身邊既人都未搞掂都學人唱通全世界,你咁既樣就算愛國愛到痴肺都冇用啦!

一腳牛屎仲話人井底之蛙,你咁鍾意魯迅去做佢老婆ㄚ笨!我睇你係刨書刨SORT左定啦!魯迅前魯迅後

you're the biggest @rs0h0l3 i've ever seen! sol\lov@8itch!





バンダイのプラモは化け物か?!
頂部
king1980
上等兵
Rank: 2



UID 25271
精華 0
積分 15
帖子 287
成品數目 15 件
閱讀權限 0
註冊 2008-1-18
來自 中华人民共和国 ...
狀態 離線
發表於 2008-4-23 03:03 PM  資料  短消息  加為好友  QQ
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
Figuration
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2579
精華 0
積分 1
帖子 1497
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-13
來自 N.Y.
狀態 離線
發表於 2008-4-23 03:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 king1980 於 2008-4-23 02:49 PM 發表




o  my  god  !!!


您,哦不是,应该是你。


达赖被冠以可怜的称呼!!!荒唐,他当年是奴隶主哎,他可怜?

现在你们还未承 ...

you sure? 一定係西方傳媒既欺騙咩?唔俾中國報導管制封絕一切對達賴有利既信息啊?! are you g@y?





バンダイのプラモは化け物か?!
頂部
貴族小子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1939
精華 0
積分 4
帖子 1424
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-10
狀態 離線
發表於 2008-4-23 03:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 king1980 於 2008-4-23 02:49 PM 發表




o  my  god  !!!


您,哦不是,应该是你。


达赖被冠以可怜的称呼!!!荒唐,他当年是奴隶主哎,他可怜?

现在你们还未承 ...

達賴跟本管不了藏青會
藏青會一直支持用武力
曾批評達賴過份溫文

支持奧運支持一中是達賴本人所講
藏獨唔o岩聽...連一中都唔o岩聽
其實某D人究竟想佢點?

頂部
貴族小子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1939
精華 0
積分 4
帖子 1424
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-10
狀態 離線
發表於 2008-4-23 03:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Figuration 於 2008-4-23 03:04 PM 發表


you sure? 一定係西方傳媒既欺騙咩?唔俾中國報導管制封絕一切對達賴有利既信息啊?! are you g@y?

官方論述: 達賴幾十年的言行表明,他不是單純的宗教人士,而是打著宗教幌子,長期從事分裂祖國活動的政治流亡者。

頂部
king1980
上等兵
Rank: 2



UID 25271
精華 0
積分 15
帖子 287
成品數目 15 件
閱讀權限 0
註冊 2008-1-18
來自 中华人民共和国 ...
狀態 離線
發表於 2008-4-23 03:14 PM  資料  短消息  加為好友  QQ
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
貴族小子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1939
精華 0
積分 4
帖子 1424
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-10
狀態 離線
發表於 2008-4-23 03:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Figuration 於 2008-4-23 03:04 PM 發表


you sure? 一定係西方傳媒既欺騙咩?唔俾中國報導管制封絕一切對達賴有利既信息啊?! are you g@y?

內地係無絕對資訊流架啦
一份相對地較Liberal(以中國國情計)的南方都市報都成日俾人郁
如果用香港角度睇佢出事D報道根本就唔會覺得有咩野


最激氣係上年8月有排Flickr都被人封左... Upload相片惡夢


依家佢地有得上番Wikipedia已經好啦...

頂部
高速啤機
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 26333
精華 0
積分 4
帖子 960
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-24
來自 Kuta Beach
狀態 離線
發表於 2008-4-23 03:15 PM  資料  短消息  加為好友 
唉~~樓主你d graphic design..大字報..連滿州漢族都出埋........
你咁爆炸,
星爺見到你實開心死!!

頂部
Figuration
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2579
精華 0
積分 1
帖子 1497
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-13
來自 N.Y.
狀態 離線
發表於 2008-4-23 03:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 king1980 於 2008-4-23 03:03 PM 發表



您前边谈到的我赞同,我说过了,人的意识形态已经内化为固有观念,你我分属两个思想阵营,故,大家伐 ...

你咁仲唔明啊?中國人就係只係識得自己打自己,對住外族人就難聽D講好似狗咁啊,除非係一班極衝動既中國人聚埋一齊,否則有咩事隔離都只係得個睇字咋,中國人唔夠齊心係咩?咪就係因為太醒囉,唔想惹屎上身既心態啊,中國長大同美國長大既人,係完全唔同,就算大家都係炎黃子孫都好,中國人俾人打,中國長大既唔會幫,幫既只會係外族人同埋美國長大既中國人,本來以前ABC仲會同人講I'M CHINESE AMERICAN,但係依家只會講I'M AMERICAN...除非ABC出事,否則非ABC中國人,NO WAY 我唔識你架點解要幫你





バンダイのプラモは化け物か?!
頂部
king1980
上等兵
Rank: 2



UID 25271
精華 0
積分 15
帖子 287
成品數目 15 件
閱讀權限 0
註冊 2008-1-18
來自 中华人民共和国 ...
狀態 離線
發表於 2008-4-23 03:20 PM  資料  短消息  加為好友  QQ
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
king1980
上等兵
Rank: 2



UID 25271
精華 0
積分 15
帖子 287
成品數目 15 件
閱讀權限 0
註冊 2008-1-18
來自 中华人民共和国 ...
狀態 離線
發表於 2008-4-23 03:22 PM  資料  短消息  加為好友  QQ
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
louisuni
大佐
Rank: 5Rank: 5


大毒梟勳章  
UID 11196
精華 8
積分 24
帖子 11997
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2008-4-23 03:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 aeug 於 2008-4-23 02:44 PM 發表
不是什麼” 白色恐怖”,而是為了止干戈、息紛爭,不希望把這裡變成論政論壇,我希望版主鎖帖!
反正這些問題根本沒完沒了,大家觀點根本不同,再爭論也不會有結果。
而且主要參與人士已經開始失去理性,再討論 ...

樓主出貼的 "原意" 是希望大家更換一下頭像, 以表 '愛國' 之心, 我看這貼完全發揮不了效用.  理由不是大家沒有愛國之心, 而是樓主這狂妄的態度, 以為揮動正義旗熾, 就可以理直氣壯地到處抨激別人, 更妄加自己的看法到別人身上, 更甚要指導別人思想.   一切一切, 都不像是為這運動出一分力, 我只覺得他是在搗亂這個運動, 破壞了運動的原意, 分化了兩地的友誼.  當然, 他是非常享受及陶碎於這個口中的愛國情操.

小弟有幸多活樓主幾年, 六四時我有去遊行, 水災時我有去濟災, 身邊不少朋友亦有助養山區兒童, 支持辨學等等. 可做的, 應做的, 我已經做了.   香港某些人真是樓主口中的不愛國嗎 ? 還是在論譠中舉起美麗的旗熾才是真正的愛國, 滿口仁義道德才是定國安邦之道 ?  幸好, 我們的總理不是這樣, 否則每年雙位數的 GDP 必不可達, 龐大到令外國眼紅的外匯盈餘亦盪然無存.

這貼我也覺得還是鎖上好了, 樓主在這運動上毫無幫助,  反正年輕的發言就要回家做家課, 年長的就要回家看電視.   80年的產物真奇怪....





頂部
^_^
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 12937
精華 2
積分 32
帖子 2046
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-31
狀態 離線
發表於 2008-4-23 03:27 PM  資料  短消息  加為好友 
好野~終於開始講六四啦~
睇下呢個post發展成點先~~
好在我打香港廣東白話人地睇唔明0者~~





~~BYE BYE~~
頂部
貴族小子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1939
精華 0
積分 4
帖子 1424
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-10
狀態 離線
發表於 2008-4-23 03:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 king1980 於 2008-4-23 03:20 PM 發表
流亡喇嘛也分多派,为何现在他及正统于一身?其他派别精神领袖呢?

汗...
為何梵帝岡教宗集天主教正統於一身? <==這樣解釋明白嗎

值得一提達賴喇嘛的哥哥是一個居於香港多年的人
當然是統派/溫和派?的人啦 (不過他認50年代受過CIA資助 )

[ 本帖最後由 貴族小子 於 2008-4-23 03:28 PM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 12:09 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver