回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [裝甲騎兵] [裝甲騎兵齊齊砌]之出水狗情景2月3 updated!
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2006-8-20 12:55 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by matleung at 2006-8-20 12:51 AM:

咁都可以拎得出黎威咩?呢個係缺憾黎架喎...
我鐘意砌狗,因為佢好玩,當軍事模型黎砌...同SF3D一樣,變化多 D ,又可以大玩 detail...舊化,又可以加埋人仔玩情景...而且小眾野,吾駛同人比較呀嘛

其實狗狗設定高度係幾多??
如果用軍事模型黎睇邊個比例啱D??

我想加D 樹但現市面D 樹好似好細唔啱狗狗用.........

請指教





沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2006-8-20 12:58 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 紅色惡夢 at 2006-8-20 12:20 AM:
第一次炒左

要再由第一個上色STEP 做起~
72 -> 72 + 110 -> 72 +110 +66
最尾66 係綠, 係想D 水綠綠地

跟住用白膠槳係上面做出一D 紋(好難形容......)
乾左再用白膠槳加少 ...

d 浪花&波浪好似大左 d,但感覺真係幾似水,想像到做番令之後會更像真...
沼澤好似真係齋左少少...吾係話要加 d 乜乜物物,係顏色方面...但又好難講,因為樓主你未上晒色...但已經好好喇...靚過我以前砌既情景多多聲喇!!





LHPP . VCR .兔
頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2006-8-20 01:04 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by matleung at 2006-8-20 12:58 AM:

d 浪花&波浪好似大左 d,但感覺真係幾似水,想像到做番令之後會更像真...
沼澤好似真係齋左少少...吾係話要加 d 乜乜物物,係顏色方面...但又好難講,因為樓主你未上晒色...但已經好好喇...靚過我以前砌既情景 ...

我都第一次 都係亂黎居多

BUT ANYWAY 多謝意見, 你快D 好返LA 唔係你個POST 會吹到100頁GA





沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2006-8-20 01:08 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 紅色惡夢 at 2006-8-20 12:55 AM:



其實狗狗設定高度係幾多??
如果用軍事模型黎睇邊個比例啱D??

我想加D 樹但現市面D 樹好似好細唔啱狗狗用.........

請指教

又吾駛一定加樹喎...試下畫下 layout 諗諗先...
沼澤狗既身高,按所謂官方既標準,係3.731米高,裝甲厚度為4~14mm不等,巡航行走速度為42.0km/h(陸上就吾清楚)...
其他機體既資料,可以去以下既官方網頁:
http://www.votoms.net/
睇完主版既flash動畫,click入去左下角既"menu",再入"library"就可以搵到你想要既各項資料勒...





LHPP . VCR .兔
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2006-8-20 01:09 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 紅色惡夢 at 2006-8-20 01:04 AM:



我都第一次 都係亂黎居多

BUT ANYWAY 多謝意見, 你快D 好返LA 唔係你個POST 會吹到100頁GA

我都想...諗到 d 野,但奈何吾砌得,好手痕...





LHPP . VCR .兔
頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2006-8-20 01:37 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by matleung at 2006-8-20 01:08 AM:

又吾駛一定加樹喎...試下畫下 layout 諗諗先...
沼澤狗既身高,按所謂官方既標準,係3.731米高,裝甲厚度為4~14mm不等,巡航行走速度為42.0km/h(陸上就吾清楚)...
其他機體既資料,可以去以下既官方網頁:
[ ...

請問MAD.......唔係MAT兄
我想問下係唔係咩狗腳都可以反個噴射器出黎??





沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2006-8-20 01:52 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 紅色惡夢 at 2006-8-20 01:37 AM:


請問MAD.......唔係MAT兄
我想問下係唔係咩狗腳都可以反個噴射器出黎??

你講小腿既後面...??
如果係既話...以scope dog為基礎既機體(即係吾係「龜」、beetle果類)就只有 turbo custom既腳有「可以反出黎既噴射器」,一般既狗,無論係齋scope dog,宇宙型,沼澤狗,brutish dog, strike dog...都無呢一種設備...或者睇下模型,你會了解多一 d:
turbo custom:
http://www.hlj.com/product/WAVBK-93

一般既狗(down form版):
http://www.hlj.com/product/WAVBK-92





LHPP . VCR .兔
頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2006-8-27 03:26 AM  資料  短消息  加為好友 
第二次油人仔

油得主角咁樣衰各位狗迷唔好打面



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2006-8-27 04:22 AM  資料  短消息  加為好友 
惡夢兄,我覺得d水同個泥地嘅色對比太強烈,
會唔會d水水整番污濁d仲正呢?
不過我對沼澤冇乜研究,齋吹 ga ja......可以不理

PS:  d腳毛好誘人呀!!

頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2006-8-27 01:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by codychan at 2006-8-27 04:22 AM:
惡夢兄,我覺得d水同個泥地嘅色對比太強烈,
會唔會d水水整番污濁d仲正呢?
不過我對沼澤冇乜研究,齋吹 ga ja......可以不理

PS:  d腳毛好誘人呀!!

唔.........等我再諗諗先~~~~

THX





沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
DP
二等兵
Rank: 1


UID 1996
精華 0
積分 2
帖子 53
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-14
狀態 離線
發表於 2006-8-27 02:15 PM  資料  短消息  加為好友 
個人仔唔錯呀

頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2006-8-28 01:18 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by DP at 2006-8-27 02:15 PM:
個人仔唔錯呀

要唔要睇真正高手既片??
我再send 多d 比你





沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2006-8-28 11:10 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
紅色惡夢兄 d 水花同波紋真係一絕, 十分像真, 不過 d 水色真係似沙漠多 d, 如果係泥地唔會咁清, 要整返 d 沙似 d !!!





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2006-8-28 11:35 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by rexlee at 2006-8-28 11:10 AM:
紅色惡夢兄 d 水花同波紋真係一絕, 十分像真, 不過 d 水色真係似沙漠多 d, 如果係泥地唔會咁清, 要整返 d 沙似 d !!!

我諗可以揾隻深綠色加係d 白膠槳再厚塗一層跟住整d 草粉試試先

thx rex 兄





沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
gundamhk
壹等兵
Rank: 1


UID 612
精華 0
積分 8
帖子 200
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2005-3-23
狀態 離線
發表於 2006-8-28 11:42 AM  資料  短消息  加為好友 
用白膠漿同用golden 好似都係差唔多靚wo ^^
你D水花好鬼正





MSV - RX-78-2 05ASIA CUP - SWORD IMPULSE 06電擊 - MK-2 VERSION CONDOM
頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2006-8-28 11:49 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by gundamhk at 2006-8-28 11:42 AM:
用白膠漿同用golden 好似都係差唔多靚wo ^^
你D水花好鬼正

其實都想試下golden gel ja
但好x貴





沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
gundamhk
壹等兵
Rank: 1


UID 612
精華 0
積分 8
帖子 200
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2005-3-23
狀態 離線
發表於 2006-8-28 01:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 紅色惡夢 at 2006-8-28 11:49 AM:



其實都想試下golden gel ja
但好x貴

o個隻野係acrylic 黎....應該會硬D同個feel 實D...不過我去廣益同art supply (其他有)(gloss)都無..
我而家想去灣仔藝林買





MSV - RX-78-2 05ASIA CUP - SWORD IMPULSE 06電擊 - MK-2 VERSION CONDOM
頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2006-8-28 02:38 PM  資料  短消息  加為好友 
廣益要問佢ga wor~
我都係問左佢,佢係另一個櫃拎比我~
但太貴..........





沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
gundamhk
壹等兵
Rank: 1


UID 612
精華 0
積分 8
帖子 200
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2005-3-23
狀態 離線
發表於 2006-8-28 02:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 紅色惡夢 at 2006-8-28 02:38 PM:
廣益要問佢ga wor~
我都係問左佢,佢係另一個櫃拎比我~
但太貴..........

o個日我去有一個女人一個男人...我問佢有無 透明 ge golden?
佢話" 咩 "高登"(高chair)?
我話arcylic 黎ge...
佢話無賣wo.... @@ 可能新請番黎掛





MSV - RX-78-2 05ASIA CUP - SWORD IMPULSE 06電擊 - MK-2 VERSION CONDOM
頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2006-9-11 09:27 PM  資料  短消息  加為好友 
UPDATED!  加左d 早, 但唔多夠~~~不過幾好feel~~

ps 我尋晚真係發惡夢,不過係電腦down 左姐



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 11:00 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver