回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 模型飯局 2 ( 9月5日更新 - confirm 報名名單 已完成,大家到時見 ! ~ )
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2008-8-17 06:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2008-8-17 02:51 PM 發表


還有gm添啊...
嗯...要開個製作post先

千影唔偷聯邦既,我估

頂部
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2008-8-17 06:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2008-8-17 02:29 PM 發表



老爺車啦

電單車啦

死囉....
我一架車都帶唔到...... =_=|||

頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-8-17 09:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2008-8-17 06:00 PM 發表

千影唔偷聯邦既,我估

作為一個自護先fan屎 更加要毀滅佢啦





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
eriol
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24255
精華 0
積分 14
帖子 1193
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
狀態 離線
發表於 2008-8-17 11:26 PM  資料  短消息  加為好友  添加 eriol 為MSN好友 通過MSN和 eriol 交談
想問下有無人會帶囡囡去??

得我一個帶~~會好寂寞的

[ 本帖最後由 eriol 於 2008-8-17 11:47 PM 編輯 ]





大家可以叫我∼∼L∼∼

http://hk.myblog.yahoo.com/eriol92335414/
頂部
楊生
少尉
Rank: 3Rank: 3
懶人一個


UID 3710
精華 0
積分 30
帖子 608
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-21
狀態 離線
發表於 2008-8-17 11:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 eriol 於 2008-8-17 11:26 PM 發表
想問下有無人會帶囡囡去??
又係得我一個帶~~會好寂寞的

潘sir個依隻算唔算
http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... &extra=page%3D2

頂部
eriol
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24255
精華 0
積分 14
帖子 1193
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
狀態 離線
發表於 2008-8-17 11:46 PM  資料  短消息  加為好友  添加 eriol 為MSN好友 通過MSN和 eriol 交談


QUOTE:
原帖由 楊生 於 2008-8-17 11:44 PM 發表

潘sir個依隻算唔算
http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... &extra=page%3D2

算~~
好野~~~





大家可以叫我∼∼L∼∼

http://hk.myblog.yahoo.com/eriol92335414/
頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2008-8-17 11:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-8-17 09:03 PM 發表


作為一個自護先fan屎 更加要毀滅佢啦

哈哈,我支援你(擋住老師) ,你要快D沖去破壞佢
聯邦> <千影

頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2008-8-18 08:55 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-8-17 09:03 PM 發表


作為一個自護先fan屎 更加要毀滅佢啦

破壞係重生既開始....

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2008-8-18 12:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2008-8-18 08:55 AM 發表

破壞係重生既開始....

hello newbbb

頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2008-8-18 01:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2008-8-18 12:58 PM 發表

hello

o殊~~~~~~!!!

頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2008-8-18 02:10 PM  資料  短消息  加為好友 
  

由於報名人數已達上限 72 人,
所以飯局現已截止報名,多謝大家支持 !! ~


我地於 8月31日 會再 pm 各位確認出席,請大家留意 !
並請於 9月3日 晚上十二時前回覆作實,如於 9月3日 後沒有回覆,將假設不會出席,敬請注意 !

而晚飯當日未能於六時到達 而會遲來的模友,請於回覆 pm 時表明,以方便安排坐位,
回覆 pm 中亦請留下聯絡電話,方便緊急時互相聯絡,多謝!~

各位,到時見 !! ~


( 提提大家,歡迎參加者捐助模型作飯局抽獎之用 !! ~ )  



如有問題可繼續回覆 post 或 pm 我地查詢 !! ~

-------------------------------------------------------------------------------------------------

當日流程 :
6 : 00 pm   ->  到達皇上皇
6 : 45 pm   ->  上菜開飯 ( 知道有D朋友未收工可能要大約 7 : 00 至到,
                      呢個時間應該可以就倒,希望唔好介意黎到已經岩岩開左飯 )
8 : 00 pm   ->  食完飯後 會放三張正方枱拍埋用作擺件之用,擺件後 開始作品交流
10 : 30 至 11 : 00 pm  ->  交流完畢,開始抽獎
11 : 30 pm  ->  活動結束 ( 參加者如有急切需要,於飯後可自行決定何時先走 )

* 於 8 : 00 pm 擺件後既作品交流時段,
歡迎初接觸模型或新手者 發問對於模型製作上遇倒既常見問題,
會有高手盡量解答 (唔係我 ),希望盡量達到交流目的 ~



已報名人數:
------------------
1. williamgundam
2. 龍千影
3. VampireA
4. carman
5. popoandrew
6. 小牛牛ex
7. 正樹
8. Woo
9. LifeAfterDeath
10. 正宗k
11. 驚天地
12. 可羅索
13. 王子老師
14. 靜
15. GUNDAM0079
16. garyyu
17. ykk
18. 角木肇
19. eriol
20. momomomomomomo
21. momomomomomomo's Friend
22. ch1983ho
23. i4546546
24. 傻小子
25. Tony仔
26. hum994
27. ckl1202
28. wilson28994
29. tomtomng1234
30. Freedomsc
31. ~LAZY~
32. 1d20
33. Eyeshield
34. vk99183
35. DayNight
36. Hyakushiki
37. kevinchoi
38. levi's
39. char_aznabule
40. Jerry556
41. SKYLINE-GT-R
42. chiu768
43. gundam@jkl
44. rabbitchau
45. yiu1
46. 高朗
47. 蟻仔
48. 由零開始
49. 千本櫻
50. choichoi
51. 小杰
52. njvf
53. KC
54. 南部響介
55. 富
56. 風樂度
57. gp01a
58. 潘安
59. 天馬飛
60. 有heart人
61. sieg~~
62. 000-3901-0
63. FNG0202
64. nicky8908
65. 楊生
66. davewong007
67. ultraleo
68. 小林
69: heisonson
70. Suntung
71. 肥鳥.真
72. s044a20 (劉活昇)


.

[ 本帖最後由 williamgundam 於 2008-8-18 02:30 PM 編輯 ]





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2008-8-18 04:14 PM  資料  短消息  加為好友 
係喎...提一提你地...記緊計埋加一....

頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2008-8-18 04:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2008-8-18 04:14 PM 發表
係喎...提一提你地...記緊計埋加一....

已經預埋,thanks ! ~





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2008-8-18 10:23 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-8-18 04:33 PM 發表


已經預埋,thanks ! ~

黎生你帶邊隻去飯局





長門,,,製造中...
頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-8-19 12:35 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SKYLINE-GT-R 於 2008-8-17 06:08 PM 發表

死囉....
我一架車都帶唔到...... =_=|||

你唔係馬????
我找埋架f-14去先...

頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-8-19 01:37 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wilson28994 於 2008-8-18 10:23 PM 發表


黎生你帶邊隻去飯局

我要睇佢頭像果隻





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-8-19 01:38 AM  資料  短消息  加為好友 
[size=6]由於報名人數已達上限 72 人,
所以飯局現已截止報名,多謝大家支持 !! ~


我地於 8月31日 會再 pm 各位確認出席,請大家留意 !
並請於 9月3日 晚上十二時前回覆作實,如於 9月3日 後沒有回覆,將假設不會出席,敬請注意 !

而晚飯當日未能於六時到達 而會遲來的模友,請於回覆 pm 時表明,以方便安排坐位,
回覆 pm 中亦請留下聯絡電話,方便緊急時互相聯絡,多謝!~

各位,到時見 !! ~  

( 提提大家,歡迎參加者捐助模型作飯局抽獎之用 !! ~ )   


如有問題可繼續回覆 post 或 pm 我地查詢 !! ~  
-------------------------------------------------------------------------------------------------

當日流程 :
6 : 00 pm   ->  到達皇上皇
6 : 45 pm   ->  上菜開飯 ( 知道有D朋友未收工可能要大約 7 : 00 至到,
                      呢個時間應該可以就倒,希望唔好介意黎到已經岩岩開左飯 )
8 : 00 pm   ->  食完飯後 會放三張正方枱拍埋用作擺件之用,擺件後 開始作品交流
10 : 30 至 11 : 00 pm  ->  交流完畢,開始抽獎
11 : 30 pm  ->  活動結束 ( 參加者如有急切需要,於飯後可自行決定何時先走 )

* 於 8 : 00 pm 擺件後既作品交流時段,
歡迎初接觸模型或新手者 發問對於模型製作上遇倒既常見問題,
會有高手盡量解答 (唔係我  ),希望盡量達到交流目的 ~



已報名人數:
------------------
1. williamgundam
2. 龍千影
3. VampireA
4. carman
5. popoandrew
6. 小牛牛ex
7. 正樹
8. Woo
9. LifeAfterDeath
10. 正宗k
11. 驚天地
12. 可羅索
13. 王子老師
14. 靜
15. GUNDAM0079
16. garyyu
17. ykk
18. 角木肇
19. eriol
20. momomomomomomo
21. momomomomomomo's Friend
22. ch1983ho
23. i4546546
24. 傻小子
25. Tony仔
26. hum994
27. ckl1202
28. wilson28994
29. tomtomng1234
30. Freedomsc
31. ~LAZY~
32. 1d20
33. Eyeshield
34. vk99183
35. DayNight
36. Hyakushiki
37. kevinchoi
38. levi's
39. char_aznabule
40. Jerry556
41. SKYLINE-GT-R
42. chiu768
43. gundam@jkl
44. rabbitchau
45. yiu1
46. 高朗
47. 蟻仔
48. 由零開始
49. 千本櫻
50. choichoi
51. 小杰
52. njvf
53. KC
54. 南部響介
55. 富
56. 風樂度
57. gp01a
58. 潘安
59. 天馬飛
60. 有heart人
61. sieg~~
62. 000-3901-0
63. FNG0202
64. nicky8908
65. 楊生
66. davewong007
67. ultraleo
68. 小林
69: heisonson
70. Suntung
71. 肥鳥.真
72. s044a20 (劉活昇)

[ 本帖最後由 龍千影 於 2008-8-19 01:39 AM 編輯 ]





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
suntung
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 12325
精華 0
積分 5
帖子 1528
成品數目 5 件
閱讀權限 0
註冊 2006-7-14
來自 hk漫油者
狀態 離線
發表於 2008-8-19 01:56 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2008-8-19 08:31 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 suntung 於 2008-8-19 01:56 AM 發表
嘩!有4個囡囡去好熱鬧呢

邊四個?

頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2008-8-19 08:57 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-8-19 01:37 AM 發表


我要睇佢頭像果隻

x2





長門,,,製造中...
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 08:22 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver