回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [AFV] german panzer
毛毛68
中佐
Rank: 4
新手A


熱誠勳章  
UID 20865
精華 5
積分 31
帖子 8631
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-4
來自 香港,大陸兩邊走
狀態 離線
發表於 2008-4-19 10:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ricoodelia 於 2008-4-19 10:07 PM 發表
http://www.greatmodels.com/
呢個網有好多補品
你只要搵到自己砌緊果架車
佢就會自動幫你搵埋岩用既補品
唔駛自己周圍搵
不過個price就貴d
佢有d係in stock
好快就有
冇貨就係要special order比你
我 ...

咁郵費大約幾$

頂部
ricoodelia
壹等兵
Rank: 1


UID 24945
精華 1
積分 4
帖子 186
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-9
來自 sham shui po
狀態 離線
發表於 2008-4-19 10:09 PM  資料  短消息  加為好友 
我都係係呢度睇到
唔記得係邊位師兄介紹

頂部
ricoodelia
壹等兵
Rank: 1


UID 24945
精華 1
積分 4
帖子 186
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-9
來自 sham shui po
狀態 離線
發表於 2008-4-19 10:11 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #101 毛毛68 的帖子

香港大約10美金
按重量收費

[ 本帖最後由 ricoodelia 於 2008-4-19 10:16 PM 編輯 ]

頂部
ricoodelia
壹等兵
Rank: 1


UID 24945
精華 1
積分 4
帖子 186
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-9
來自 sham shui po
狀態 離線
發表於 2008-4-19 10:13 PM  資料  短消息  加為好友 
sorry
岩岩check左
原來us本土都要收7美金
fedex or ups速

頂部
毛毛68
中佐
Rank: 4
新手A


熱誠勳章  
UID 20865
精華 5
積分 31
帖子 8631
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-4
來自 香港,大陸兩邊走
狀態 離線
發表於 2008-4-19 10:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ricoodelia 於 2008-4-19 10:11 PM 發表
香港大約10美金
按重量收費

10蚊美金又唔算貴

頂部
louisuni
大佐
Rank: 5Rank: 5


大毒梟勳章  
UID 11196
精華 8
積分 24
帖子 11997
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2008-4-19 10:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ricoodelia 於 2008-4-19 10:07 PM 發表
http://www.greatmodels.com/
呢個網有好多補品
你只要搵到自己砌緊果架車
佢就會自動幫你搵埋岩用既補品
唔駛自己周圍搵
不過個price就貴d
佢有d係in stock
好快就有
冇貨就係要special order比你
我 ...

thanks.  我都有去過 great models 訂過貨, 而家都仲有 back order.





頂部
J.J.Lam
上等兵
Rank: 2


UID 16992
精華 0
積分 5
帖子 237
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-23
狀態 離線
發表於 2008-4-19 10:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alvin 於 2008-4-19 10:00 PM 發表

有冇好介紹,但此終都係心理障礙

噴鎗我個人都係用badger系列,平既200系列都係二百幾(single action)~加個台灣泵spraymax4/5百蚊左右掛~我估其實一買用幾年一定回本既~
以前個個都介紹星星spraywork...呢個我未用過唔敢講~

頂部
louisuni
大佐
Rank: 5Rank: 5


大毒梟勳章  
UID 11196
精華 8
積分 24
帖子 11997
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2008-4-19 10:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 毛毛68 於 2008-4-19 10:23 PM 發表


10蚊美金又唔算貴

10蚊老美 ? ... 梗係唔得啦. 普通模型都唔得啦, 何況仲係 fm tracks





頂部
alvin
上等兵
Rank: 2



UID 15350
精華 0
積分 6
帖子 265
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-5
狀態 離線
發表於 2008-4-19 10:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 J.J.Lam 於 2008-4-19 10:42 PM 發表


噴鎗我個人都係用badger系列,平既200系列都係二百幾(single action)~加個台灣泵spraymax4/5百蚊左右掛~我估其實一買用幾年一定回本既~
以前個個都介紹星星spraywork...呢個我未用過唔敢講~

多謝你先,但都要諗諗,因此終怕自己唔玩模型e下先..

頂部
毛毛68
中佐
Rank: 4
新手A


熱誠勳章  
UID 20865
精華 5
積分 31
帖子 8631
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-4
來自 香港,大陸兩邊走
狀態 離線
發表於 2008-4-19 10:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2008-4-19 10:43 PM 發表


10蚊老美 ? ... 梗係唔得啦. 普通模型都唔得啦, 何況仲係 fm tracks

10蚊美金郵費呀

頂部
J.J.Lam
上等兵
Rank: 2


UID 16992
精華 0
積分 5
帖子 237
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-23
狀態 離線
發表於 2008-4-19 10:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alvin 於 2008-4-19 10:49 PM 發表

多謝你先,但都要諗諗,因此終怕自己唔玩模型e下先..

放心,買左一定玩...
我放棄左幾年一見到個泵我又忍唔住去新填地配返o的氣喉再噴返模型呀!

而且唔係噴模型一樣野嗎...屋企人會叫我噴下翻新o的鞋呀,傢私呀,或者幫o的野上下光油,或者用黎吹氣噴空氣整乾o的野又得!
實在係居家旅行~家頭細務必備良物!

頂部
alvin
上等兵
Rank: 2



UID 15350
精華 0
積分 6
帖子 265
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-5
狀態 離線
發表於 2008-4-19 11:12 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 J.J.Lam 於 2008-4-19 10:53 PM 發表



放心,買左一定玩...
我放棄左幾年一見到個泵我又忍唔住去新填地配返o的氣喉再噴返模型呀!

而且唔係噴模型一樣野嗎...屋企人會叫我噴下翻新o的鞋呀,傢私呀,或者幫o的野上下光油, ...

你果個有幾大

頂部
louisuni
大佐
Rank: 5Rank: 5


大毒梟勳章  
UID 11196
精華 8
積分 24
帖子 11997
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2008-4-19 11:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 毛毛68 於 2008-4-19 10:50 PM 發表


10蚊美金郵費呀

我就係想講, 點會 10蚊美金郵費咁平.....  





頂部
毛毛68
中佐
Rank: 4
新手A


熱誠勳章  
UID 20865
精華 5
積分 31
帖子 8631
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-4
來自 香港,大陸兩邊走
狀態 離線
發表於 2008-4-19 11:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2008-4-19 11:22 PM 發表


我就係想講, 點會 10蚊美金郵費咁平.....  


頂部
ricoodelia
壹等兵
Rank: 1


UID 24945
精華 1
積分 4
帖子 186
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-9
來自 sham shui po
狀態 離線
發表於 2008-4-19 11:46 PM  資料  短消息  加為好友 
經過測試後
郵費係根據貨物價格多少而定

example 1. vm pe (留意價錢下面UPSP air果個就係郵費)


example 2. plus model


example 3. fm tracks(數量多少都有分別)



頂部
毛毛68
中佐
Rank: 4
新手A


熱誠勳章  
UID 20865
精華 5
積分 31
帖子 8631
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-4
來自 香港,大陸兩邊走
狀態 離線
發表於 2008-4-20 01:11 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ricoodelia 於 2008-4-19 11:46 PM 發表
經過測試後
郵費係根據貨物價格多少而定

example 1. vm pe (留意價錢下面UPSP air果個就係郵費)


example 2. plus model
http://xed.xang ...

咁都幾甘

頂部
ricoodelia
壹等兵
Rank: 1


UID 24945
精華 1
積分 4
帖子 186
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-9
來自 sham shui po
狀態 離線
發表於 2008-4-20 11:04 PM  資料  短消息  加為好友 
履帶上左色
做埋舊化就完成



4號都已經上左底色




d桿接紋我唔知有冇做得過左火位
各位師兄睇完比少少意見

同埋
用噴罐係唔係整唔到迷彩??
如果整到有冇師兄可以教一教路
麻煩曬

頂部
毛毛68
中佐
Rank: 4
新手A


熱誠勳章  
UID 20865
精華 5
積分 31
帖子 8631
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-4
來自 香港,大陸兩邊走
狀態 離線
發表於 2008-4-20 11:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ricoodelia 於 2008-4-20 11:04 PM 發表
履帶上左色
做埋舊化就完成



4號都已經上左底色
http://x49.xanga.com/315c2 ...

D相咁細張,好難睇得清

用噴罐噴迷彩,要封邊噴

頂部
ricoodelia
壹等兵
Rank: 1


UID 24945
精華 1
積分 4
帖子 186
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-9
來自 sham shui po
狀態 離線
發表於 2008-4-20 11:19 PM  資料  短消息  加為好友 
咁我放大D


頂部
毛毛68
中佐
Rank: 4
新手A


熱誠勳章  
UID 20865
精華 5
積分 31
帖子 8631
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-4
來自 香港,大陸兩邊走
狀態 離線
發表於 2008-4-20 11:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ricoodelia 於 2008-4-20 11:19 PM 發表
咁我放大D


都ok下次最好做粗幼平均D,直D

[ 本帖最後由 毛毛68 於 2008-4-20 11:31 PM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 04:42 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver