回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: CNC團友圍砌作(CNC友請進)
kinkin_710
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18670
精華 0
積分 0
帖子 553
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-16
來自 CNC團
狀態 離線
發表於 2009-9-22 09:04 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kinkin_710 為MSN好友 通過MSN和 kinkin_710 交談


QUOTE:
原帖由 junior 於 2009-9-22 09:26 PM 發表


咦~ 卒之買左啦,   後尾去左邊到買? 幾銀?

旺角之後去了>灣仔>砲台山>北角>太古城>馬鞍山

到了最後樓下買了   HKD$268 店員服務態度好好,所以支持下

頂部
HEAT
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 11663
精華 4
積分 45
帖子 612
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
來自 新宿租界
狀態 離線
發表於 2009-9-22 09:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kinkin_710 於 2009-9-22 22:04 發表



旺角之後去了>灣仔>砲台山>北角>太古城>馬鞍山

到了最後樓下買了   HKD$268 店員服務態度好好,所以支持下

紅狗268!!!???

頂部
kinkin_710
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18670
精華 0
積分 0
帖子 553
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-16
來自 CNC團
狀態 離線
發表於 2009-9-22 09:06 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kinkin_710 為MSN好友 通過MSN和 kinkin_710 交談


QUOTE:
原帖由 lunatix 於 2009-9-22 09:35 PM 發表

紅狗268!!!???

是呀 ~ 粉紅色的那隻

頂部
HEAT
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 11663
精華 4
積分 45
帖子 612
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
來自 新宿租界
狀態 離線
發表於 2009-9-22 09:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kinkin_710 於 2009-9-22 22:06 發表


是呀 ~ 粉紅色的那隻

嘩.......我可以160拎到wor...

頂部
kinkin_710
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18670
精華 0
積分 0
帖子 553
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-16
來自 CNC團
狀態 離線
發表於 2009-9-22 09:15 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kinkin_710 為MSN好友 通過MSN和 kinkin_710 交談


QUOTE:
原帖由 lunatix 於 2009-9-22 09:38 PM 發表

嘩.......我可以160拎到wor...

沒法子喇~ 今日下午 勁痕

頂部
HEAT
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 11663
精華 4
積分 45
帖子 612
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
來自 新宿租界
狀態 離線
發表於 2009-9-22 09:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kinkin_710 於 2009-9-22 22:15 發表


沒法子喇~ 今日下午 勁痕

都話d狗好毒ga la

頂部
kinkin_710
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18670
精華 0
積分 0
帖子 553
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-16
來自 CNC團
狀態 離線
發表於 2009-9-22 09:23 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kinkin_710 為MSN好友 通過MSN和 kinkin_710 交談


QUOTE:
原帖由 lunatix 於 2009-9-22 09:47 PM 發表

都話d狗好毒ga la

原本想買埋 [03] 紅肩狗 HKD$315
不過未砌過機械人模型 .... 都係睇睇是什麼東西先

頂部
HEAT
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 11663
精華 4
積分 45
帖子 612
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
來自 新宿租界
狀態 離線
發表於 2009-9-22 09:30 PM  資料  短消息  加為好友 
CNC友們check左 PM未???

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-9-22 09:35 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談
蝕刻綠狗250-260  x1
thx^^





存貨太多,時間太少...
頂部
Levi's
中尉
Rank: 3Rank: 3
CNC團


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 13977
精華 8
積分 45
帖子 710
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-11
狀態 離線
發表於 2009-9-22 10:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kinkin_710 於 2009-9-22 09:34 PM 發表



旺角之後去了>灣仔>砲台山>北角>太古城>馬鞍山

到了最後樓下買了   HKD$268 店員服務態度好好,所以支持下

砲台山??唔call我high tea?!呢幾日我放假





唔駛講咁多 砌野把啦
頂部
HEAT
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 11663
精華 4
積分 45
帖子 612
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
來自 新宿租界
狀態 離線
發表於 2009-9-22 10:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Levi's 於 2009-9-22 23:03 發表

砲台山??唔call我high tea?!呢幾日我放假

check 左pm未呀!南爺

頂部
boboboy5182000
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12323
精華 4
積分 29
帖子 813
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-13
狀態 離線
發表於 2009-9-22 10:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Levi's 於 2009-9-22 10:33 PM 發表

砲台山??唔call我high tea?!呢幾日我放假

放假?幫我執件

頂部
eded
曹長
Rank: 2
CNC團


UID 31737
精華 0
積分 17
帖子 417
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-8-7
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-9-22 10:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lunatix 於 2009-9-22 10:00 PM 發表
CNC友們check左 PM未???

我0岩0岩開機 ... 無 pm 喎
究竟我係咪 CNC 團架 ...

頂部
賣男孩的高跟鞋
上尉
Rank: 3Rank: 3
請叫我....浪子!!!


UID 33518
精華 0
積分 9
帖子 1178
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 CNC團
狀態 離線
發表於 2009-9-22 10:13 PM  資料  短消息  加為好友 
我又要狗啊...整隻平狗來玩玩





頭可斷,血可流,模型玩具不可不追求!
頂部
kinkin_710
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18670
精華 0
積分 0
帖子 553
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-16
來自 CNC團
狀態 離線
發表於 2009-9-22 10:17 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kinkin_710 為MSN好友 通過MSN和 kinkin_710 交談


QUOTE:
原帖由 Levi's 於 2009-9-22 10:33 PM 發表

砲台山??唔call我high tea?!呢幾日我放假

原本想在 砲台山 時電你~~
但發覺身上冇帶 你隻 CD ,所以唔敢電你

頂部
HEAT
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 11663
精華 4
積分 45
帖子 612
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
來自 新宿租界
狀態 離線
發表於 2009-9-22 10:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 eded 於 2009-9-22 23:10 發表

我0岩0岩開機 ... 無 pm 喎
究竟我係咪 CNC 團架 ...

SEND左laaa

頂部
Levi's
中尉
Rank: 3Rank: 3
CNC團


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 13977
精華 8
積分 45
帖子 710
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-11
狀態 離線
發表於 2009-9-22 10:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lunatix 於 2009-9-22 10:37 PM 發表

check 左pm未呀!南爺

check 左喇,但係我未搞掂個outlook,要技術支援呀

QUOTE:
原帖由 boboboy5182000 於 2009-9-22 10:39 PM 發表

放假?幫我執件

我開左第二個情景喇,點幫你呀文西







唔駛講咁多 砌野把啦
頂部
HEAT
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 11663
精華 4
積分 45
帖子 612
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
來自 新宿租界
狀態 離線
發表於 2009-9-22 10:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Levi's 於 2009-9-22 23:56 發表

check 左喇,但係我未搞掂個outlook,要技術支援呀


我開左第二個情景喇,點幫你呀文西

http://farm3.static.flickr.com/2 ...

打俾我,教你點搞
5分鐘內完成

頂部
Wall仔
軍曹
Rank: 2


UID 8859
精華 0
積分 3
帖子 375
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-1
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-9-22 10:59 PM  資料  短消息  加為好友 
嘩...起雙飛??????

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-9-22 11:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2009-9-22 11:09 AM 發表


$220好抵, 點解我見唔倒呢

我也擁有一部咁大把....299買回來的...

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 11:02 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver