回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 幪面超人-RiderBout(用bluestacks刷招待)
musicalnote
壹等兵
Rank: 1


UID 51139
精華 0
積分 0
帖子 146
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-12-19
狀態 離線
發表於 2013-4-15 06:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Black 於 2013-4-15 09:54 AM 發表

昨日未有太多時間打多幾個字....
昨日訓醒都未知係C兄幫我刷左招待,見到無啦啦多左D訓前無的卡,真係有D驚喜,見到個時間刷到成點幾鐘,真係超感激C兄的!!!而家無腰帶,有埋腰帶就可以實現龍騎打法了!!!

而家 ...

客氣了...剛剛正好回家煮晚餐中..我用按鍵精靈半自動刷...不會太麻煩..!!
升滿他吧....招待這張很好用的...

頂部
musicalnote
壹等兵
Rank: 1


UID 51139
精華 0
積分 0
帖子 146
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-12-19
狀態 離線
發表於 2013-4-15 06:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Black 於 2013-4-15 04:58 PM 發表

打到LV28,係今朝LV15有隻海豚介指.....其餘都係一大堆N咭....

今天我2流星...1開關..1獅子...!!
快來多張流星開關...就有5星了...

頂部
bbpoon130
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14829
精華 0
積分 5
帖子 1104
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
狀態 離線
發表於 2013-4-15 08:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 milk11022000 於 2013-4-15 16:49 發表
師兄小弟想加你~~ ,小弟叫'肥明拉打',多多指教

加左,不過記得只用90+招待龍騎打wo

頂部
milk11022000
二等兵
Rank: 1


UID 9257
精華 0
積分 5
帖子 61
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-19
來自 S S P
狀態 離線
發表於 2013-4-15 08:21 PM  資料  短消息  加為好友 
收到~多謝師兄~
小弟之前兩日都拎唔到ex 咭 真係心灰....

頂部
bbpoon130
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14829
精華 0
積分 5
帖子 1104
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
狀態 離線
發表於 2013-4-15 10:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 milk11022000 於 2013-4-15 20:21 發表
收到~多謝師兄~
小弟之前兩日都拎唔到ex 咭 真係心灰....

我狂拎ex卡......
不過係壺同心心

唔知點解我啲fd話我d怪人好易出正野(金卡&戒指 )

[ 本帖最後由 bbpoon130 於 2013-4-15 10:34 PM 編輯 ]

頂部
milk11022000
二等兵
Rank: 1


UID 9257
精華 0
積分 5
帖子 61
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-19
來自 S S P
狀態 離線
發表於 2013-4-15 10:41 PM  資料  短消息  加為好友 
師兄,你好勁呀 ,咁快就44lv

頂部
bbpoon130
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14829
精華 0
積分 5
帖子 1104
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
狀態 離線
發表於 2013-4-15 10:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 milk11022000 於 2013-4-15 22:41 發表
師兄,你好勁呀 ,咁快就44lv

其實隻怪好易打,有人幫手+儲夠cost打

頂部
bbpoon130
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14829
精華 0
積分 5
帖子 1104
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
狀態 離線
發表於 2013-4-15 10:47 PM  資料  短消息  加為好友 
俾d正野你地睇
[attach]415009[/attach]

[attach]415010[/attach]

[attach]415011[/attach]

[attach]415012[/attach]

45lv我笑了



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
milk11022000
二等兵
Rank: 1


UID 9257
精華 0
積分 5
帖子 61
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-19
來自 S S P
狀態 離線
發表於 2013-4-15 11:06 PM  資料  短消息  加為好友 
45lv... 好多心心..
我見唔到你隻45lv怪

頂部
~LAZY~
中校
Rank: 4


UID 4412
精華 1
積分 43
帖子 3260
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-8
狀態 離線
發表於 2013-4-15 11:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 musicalnote 於 2013-4-14 02:27 PM 發表


你又欠多少隻呦??

18隻
想起都覺得煩





模型之火全滅...
頂部
Black
軍曹
Rank: 2


UID 2083
精華 0
積分 4
帖子 350
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
來自 荷蘭園舊建一
狀態 離線
發表於 2013-4-16 12:14 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Black 為MSN好友 通過MSN和 Black 交談 QQ ICQ 狀態
我打到lv35,也是很多壺同心心,所以現在拿去升下lv

頂部
bbpoon130
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14829
精華 0
積分 5
帖子 1104
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
狀態 離線
發表於 2013-4-16 12:18 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 milk11022000 於 2013-4-15 23:06 發表
45lv... 好多心心..
我見唔到你隻45lv怪

因為我夠cost所以自己打

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-4-16 09:16 AM  資料  短消息  加為好友 
暫時係4張R流星、1張SR流星、4張R Beast、1張SR Beast...
LV30出左2支滿藍水俾我

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-4-16 09:28 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 bbpoon130 於 2013-4-15 10:47 PM 發表
俾d正野你地睇
415009

415010

415011

415012

45lv我笑了

我見過5X心心
果個人當堂"W... T.. F...",哈哈

頂部
Black
軍曹
Rank: 2


UID 2083
精華 0
積分 4
帖子 350
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
來自 荷蘭園舊建一
狀態 離線
發表於 2013-4-16 11:43 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Black 為MSN好友 通過MSN和 Black 交談 QQ ICQ 狀態
岩岩打到LV41,出左第三隻海豚介指

頂部
Black
軍曹
Rank: 2


UID 2083
精華 0
積分 4
帖子 350
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
來自 荷蘭園舊建一
狀態 離線
發表於 2013-4-16 11:49 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Black 為MSN好友 通過MSN和 Black 交談 QQ ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 bbpoon130 於 2013-4-15 08:13 PM 發表

加左,不過記得只用90+招待龍騎打wo

今個任我唔加入個招待龍騎打法戰團先啦,差條腰帶先升盡,期待下個任再一齊打

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-4-16 11:52 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Black 於 2013-4-16 11:43 AM 發表
岩岩打到LV41,出左第三隻海豚介指

果頭話人地,呢頭自己打LV35就出5X心心、實行、擊破都係心心,7個心心
不過打LV34有海豚戒指

頂部
Black
軍曹
Rank: 2


UID 2083
精華 0
積分 4
帖子 350
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
來自 荷蘭園舊建一
狀態 離線
發表於 2013-4-16 12:16 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Black 為MSN好友 通過MSN和 Black 交談 QQ ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2013-4-16 11:52 AM 發表


果頭話人地,呢頭自己打LV35就出5X心心、實行、擊破都係心心,7個心心
不過打LV34有海豚戒指

我頭先LV40都係全部心心....得一張R怪人...激死

頂部
Black
軍曹
Rank: 2


UID 2083
精華 0
積分 4
帖子 350
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
來自 荷蘭園舊建一
狀態 離線
發表於 2013-4-16 04:29 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Black 為MSN好友 通過MSN和 Black 交談 QQ ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2013-4-14 11:14 PM 發表




反而sr wizard(可進化ur)、sr breast(上次果張)、sr breast(今次)
就比較好,有個4星加攻既
果個3星防真係

我依家都砌個低d cost既team方便打任
153 COST

UR影月、SR Black RX、UR Fou ...

我用開的team有7COMBO 146COST
換入今次任的SR+流星的話就8 COMBO 146COST
都有五萬幾攻的



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-4-16 04:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Black 於 2013-4-16 04:29 PM 發表

我用開的team有7COMBO 146COST
換入今次任的SR+流星的話就8 COMBO 146COST
都有五萬幾攻的

果4隻RX系列有幾個COMBO?
劍聖都連到COMBO?

剛剛問到AGITO有COMBO
而WIZARD系既數值實在太低(不過如果有5100PT既話,MAX水龍砌個WIZARD系又OK既,平衡番BEAST既低防 )

依家係咁
4隻FOURZA系(2 UR、2 SR)
2隻AGITO系(1 UR、1 SR)
2隻RX系(1 UR、1 SR)
最後補隻強防既裝甲響鬼

173 COST

[ 本帖最後由 ch_lycab 於 2013-4-16 05:13 PM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 11:16 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver