回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:15 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2010-1-10 01:22 AM 發表


買多部溝淡佢






LHPP . VCR .兔
頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:15 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 ArLip 於 2010-1-10 01:17 AM 發表

我都係早一星期先知身邊有人係 canon 做 >.<
我支小小白IS 都買貴了 1k >.<

不過話時話,你知唔知教協都有 body賣?佢地都係比街平的。

你支小小白IS 駛唔駛 8k





頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:16 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lastman 於 2010-1-10 01:27 AM 發表




你支小小白IS 駛唔駛 8k

9k幾 .......
果時都未知佢係 canon 做

頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:18 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2010-1-10 01:26 AM 發表

吾...吾知呀...不過我冇申請教協會員,要搵人幫手...但點都吾夠搵你個friend買得平喇...教協平幾個%,應該做吾到19500呢個街價...有 d 地方可以做到19000添

忍吾住笑左出黎

我估隊 ...

24-70出第二代的機會都 ok 高, so far 這支鏡太舊,所以員工買貨 list 到無了佢

頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:19 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2010-1-10 01:26 AM 發表

吾...吾知呀...不過我冇申請教協會員,要搵人幫手...但點都吾夠搵你個friend買得平喇...教協平幾個%,應該做吾到19500呢個街價...有 d 地方可以做到19000添

忍吾住笑左出黎

我估隊 ...

學隊長話齋一步步上MA  最基本一機一鏡一閃先, 之後慢慢入定焦囉  24105 呢個RANGE 同價錢真係好啱做KIT 鏡





沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:20 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ArLip 於 2010-1-10 01:25 AM 發表

我而家越玩部 50d 先發覺自已越唔熟佢,我想同佢棓養多些小感情,反之我而家係到等緊 24-70 的第二代.........

而家 d 機好先進,好似nikon d-lighting (canon high tone priority)呢 d 功能,傳統菲林機就冇勒...但要提升既,始終都係對攝影眼,呢樣科技幫吾到幾多手





LHPP . VCR .兔
頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:22 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2010-1-10 01:26 AM 發表


我估隊長寧願入24-70 (如果真係出第二代)多 d  

二代唔知係咪真同埋太貴了,

有 is 放心好多,你影 d 相都唔算太黑己經要用 iso 640 ,再黑 d 驚影唔到手震,用左 e3 兩年係 1/40  1/50 秒快門係唔怕手震0既



睇完你  d sample都唔錯,放心 d ,有無 d 彩色野睇下





頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:23 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 紅色惡夢 於 2010-1-10 01:21 AM 發表

快D 入支85 1.2 試下啦

有閒錢都吾係咁洗法掛...可況我冇

QUOTE:
原帖由 ArLip 於 2010-1-10 01:28 AM 發表

9k幾 .......
果時都未知佢係 canon 做

街價過左10k喇...d 鏡好貴

QUOTE:
原帖由 ArLip 於 2010-1-10 01:30 AM 發表

24-70出第二代的機會都 ok 高, so far 這支鏡太舊,所以員工買貨 list 到無了佢

新果支100mm macro L有冇??





LHPP . VCR .兔
頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:25 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2010-1-10 01:35 AM 發表

有閒錢都吾係咁洗法掛...可況我冇

街價過左10k喇...d 鏡好貴

新果支100mm macro L有冇??

百微L 我都想買,但佢話支鏡新,約等多幾個月先會有...........
但聽聞係 DSC 買around 6.5K(行貨)

頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:26 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lastman 於 2010-1-10 01:34 AM 發表



二代唔知係咪真同埋太貴了,

有 is 放心好多,你影 d 相都唔算太黑己經要用 iso 640 ,再黑 d 驚影唔到手震,用左 e3 兩年係 1/40  1/50 秒快門係唔怕手震0既



睇完你  d sample都唔錯,放心 d  ...

iso 640真係好似食生菜咁食,放大冇noise...呢點幾值得慶幸,高iso表現確係吾錯
色彩相要再去影先得,今日只係行過,冇太多時間搵野影





LHPP . VCR .兔
頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:27 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2010-1-10 01:32 AM 發表

而家 d 機好先進,好似nikon d-lighting (canon high tone priority)呢 d 功能,傳統菲林機就冇勒...但要提升既,始終都係對攝影眼,呢樣科技幫吾到幾多手

十分同意  尚要多多練習





沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:29 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 ArLip 於 2010-1-10 01:37 AM 發表

百微L 我都想買,但佢話支鏡新,約等多幾個月先會有...........
但聽聞係 DSC 買around 6.5K(行貨)

dsc 有 canon 鏡賣

賣傢私個間





頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:29 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ArLip 於 2010-1-10 01:37 AM 發表

百微L 我都想買,但佢話支鏡新,約等多幾個月先會有...........
但聽聞係 DSC 買around 6.5K(行貨)

今日睇到街有貨,細舖,6.9k...
果然,新貨員工係吾俾買住...我又吾等用,呢排亦都吾可以亂黎...過幾個月先等你果邊有得賣,睇下價錢先再決定.





LHPP . VCR .兔
頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:29 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 紅色惡夢 於 2010-1-10 01:39 AM 發表



十分同意  尚要多多練習

*2

頂部
大頭
少校
Rank: 3Rank: 3
醫生遠離我


UID 5129
精華 1
積分 23
帖子 2670
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-30
來自 雞籠
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:30 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 大頭 為MSN好友 通過MSN和 大頭 交談


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2010-1-9 23:54 發表

1. 咁照片有冇俾快門閘左 d 閃光呀?
2. 我都要試真下有冇呢個情況先
今日冇試支17-40L,反而走去試下支24-105L...呢支鏡係40D果陣最少用...而家終於可以解放番24個段焦距黎用
試機,jpg圖,r ...

閘哂...半張黑左...開頭冇為意...以為部機咩事...(幫人映緊 WEDDING...)

L 之極致....
慣左無敵兔既 PQ....令到我冇買 7D...
多 D 帶佢出街行下~~~





頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:30 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2010-1-10 01:41 AM 發表

今日睇到街有貨,細舖,6.9k...
果然,新貨員工係吾俾買住...我又吾等用,呢排亦都吾可以亂黎...過幾個月先等你果邊有得賣,睇下價錢先再決定.

3 月花展啦喎





沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:30 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lastman 於 2010-1-10 01:41 AM 發表



dsc 有 canon 鏡賣

賣傢私個間

佢有電器部架





LHPP . VCR .兔
頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:31 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lastman 於 2010-1-10 01:41 AM 發表



dsc 有 canon 鏡賣

賣傢私個間

係呀,佢有電器賣的。
皇室堡上面都有間。

頂部
大頭
少校
Rank: 3Rank: 3
醫生遠離我


UID 5129
精華 1
積分 23
帖子 2670
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-30
來自 雞籠
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:32 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 大頭 為MSN好友 通過MSN和 大頭 交談


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2010-1-10 00:05 發表

我諗如果同定焦L比較應該有段距離...但出到呢個效果,output都ok架喇...反正印刷時點都要用PS 加少少unsharp mask,出黎效果先夠正
吾知係像數大左,定係部機既default設定吾同以前 d 機,我覺得5D2影出 ...

40D 個 AWB 其實係幾差...
兔仔都算準~~~





頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:32 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2010-1-10 01:41 AM 發表

今日睇到街有貨,細舖,6.9k...
果然,新貨員工係吾俾買住...我又吾等用,呢排亦都吾可以亂黎...過幾個月先等你果邊有得賣,睇下價錢先再決定.

我覺得自已好似魔鬼中

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-28 08:09 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver