回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 模型飯局 2 ( 9月5日更新 - confirm 報名名單 已完成,大家到時見 ! ~ )
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2008-8-15 03:50 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 s044a20 於 2008-8-15 03:49 PM 發表

係大績加

強人黎架





頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2008-8-15 03:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 carman 於 2008-8-15 03:50 PM 發表

強人黎架

今次都有波菜面?

頂部
FNG0202
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 21335
精華 0
積分 6
帖子 519
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-18
狀態 離線
發表於 2008-8-15 03:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 carman 於 2008-8-15 03:47 PM 發表

我都會拎強人出去wo~~~

係唔係電擊隻強人炒麵 le?

頂部
^_^
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 12937
精華 2
積分 32
帖子 2046
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-31
狀態 離線
發表於 2008-8-15 03:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-8-15 03:47 PM 發表

怕未 ! ~ ....

怕~ 唔吹啦~





~~BYE BYE~~
頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2008-8-15 03:55 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2008-8-15 03:51 PM 發表

今次都有波菜面?



QUOTE:
原帖由 FNG0202 於 2008-8-15 03:52 PM 發表


係唔係電擊隻強人炒麵 le?

沼澤地呀~





頂部
正宗k
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17130
精華 0
積分 5
帖子 982
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-25
狀態 離線
發表於 2008-8-15 04:01 PM  資料  短消息  加為好友  添加 正宗k 為MSN好友 通過MSN和 正宗k 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 carman 於 2008-8-15 03:55 PM 發表




沼澤地呀~

原來係沼澤地中的波菜面,
失敬失敬~

頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2008-8-15 04:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 carman 於 2008-8-15 03:47 PM 發表

我都會拎強人出去wo~~~

電擊果隻?
死,我仲未砌起隻sazabi同你果隻過招tim

頂部
eriol
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24255
精華 0
積分 14
帖子 1193
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
狀態 離線
發表於 2008-8-15 08:02 PM  資料  短消息  加為好友  添加 eriol 為MSN好友 通過MSN和 eriol 交談
其實係咪諗定食乜野會好d呢?
好似上次一個套餐??
散叫d平平地的??
六圍枱都係食一樣的野??
$90又夠唔夠??

呢d野係咪諗定會好d??
唔係到時先決定就會突然有好多意見出左黎~~
到時就未必夠時間8:00食完架啦~~

(個人小小意見~~唔好見怪)





大家可以叫我∼∼L∼∼

http://hk.myblog.yahoo.com/eriol92335414/
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2008-8-15 08:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 eriol 於 2008-8-15 08:02 PM 發表
其實係咪諗定食乜野會好d呢?
好似上次一個套餐??
散叫d平平地的??
六圍枱都係食一樣的野??
$90又夠唔夠??

呢d野係咪諗定會好d??
唔係到時先決定就會突然有好多意見出左黎~~
到時就未必夠時間8:0 ...

我會同william,千影 6點上去時即刻睇食咩, 計好大約$90位 (包兩罐汽水)既野食.
即係我同william, 千影 渣 fit食咩   對唔住各位, 臺臺食既野張會一樣了.

頂部
eriol
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24255
精華 0
積分 14
帖子 1193
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
狀態 離線
發表於 2008-8-15 08:38 PM  資料  短消息  加為好友  添加 eriol 為MSN好友 通過MSN和 eriol 交談


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2008-8-15 08:20 PM 發表


我會同william,千影 6點上去時即刻睇食咩, 計好大約$90位 (包兩罐汽水)既野食.
即係我同william, 千影 渣 fit食咩   對唔住各位, 臺臺食既野張會一樣了.

好野
咁我地就負責坐係度等食啦~~





大家可以叫我∼∼L∼∼

http://hk.myblog.yahoo.com/eriol92335414/
頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2008-8-15 08:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2008-8-15 08:20 PM 發表


我會同william,千影 6點上去時即刻睇食咩, 計好大約$90位 (包兩罐汽水)既野食.
即係我同william, 千影 渣 fit食咩   對唔住各位, 臺臺食既野張會一樣了.

仲好,唔使煩.旨意你地





轉虧為"型"
頂部
eriol
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24255
精華 0
積分 14
帖子 1193
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
狀態 離線
發表於 2008-8-15 09:32 PM  資料  短消息  加為好友  添加 eriol 為MSN好友 通過MSN和 eriol 交談


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2008-8-15 08:20 PM 發表


我會同william,千影 6點上去時即刻睇食咩, 計好大約$90位 (包兩罐汽水)既野食.
即係我同william, 千影 渣 fit食咩   對唔住各位, 臺臺食既野張會一樣了.

最後一個意見~~
如果真係食到位位$90~~
咁就記得搵人帶多d散銀方便找錢

唔係到時個個比張$100比你既時候~~
去邊度搵咁多$10比返人





大家可以叫我∼∼L∼∼

http://hk.myblog.yahoo.com/eriol92335414/
頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2008-8-15 09:35 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
強人波菜炒麵





長門,,,製造中...
頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2008-8-15 09:37 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2008-8-15 08:20 PM 發表


我會同william,千影 6點上去時即刻睇食咩, 計好大約$90位 (包兩罐汽水)既野食.
即係我同william, 千影 渣 fit食咩   對唔住各位, 臺臺食既野張會一樣了.

無所謂啦





長門,,,製造中...
頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-8-15 09:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 eriol 於 2008-8-15 09:32 PM 發表

最後一個意見~~
如果真係食到位位$90~~
咁就記得搵人帶多d散銀方便找錢

唔係到時個個比張$100比你既時候~~
去邊度搵咁多$10比返人

依d野係酒樓做嫁啵

不過我個人都會建議一人帶多小小錢會好一些





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-8-15 09:40 PM  資料  短消息  加為好友 
我地去左同場地方面夾過,以下為當日大約流程,大家有興趣可以參考一下:

當日流程 :
6 : 00 pm   ->  到達皇上皇
6 : 45 pm   ->  上菜開飯 ( 知道有D朋友未收工可能要大約 7 : 00 至到,
                      呢個時間應該可以就倒,希望唔好介意黎到已經岩岩開左飯 )
8 : 00 pm   ->  食完飯後 會放三張正方枱拍埋用作擺件之用,擺件後 開始作品交流
10 : 30 至 11 : 00 pm  ->  交流完畢,開始抽獎
11 : 30 pm  ->  活動結束 ( 參加者如有急切需要,於飯後可自行決定何時先走 )

* 於 8 : 00 pm 擺件後既作品交流時段,
歡迎初接觸模型或新手者 發問對於模型製作上遇倒既常見問題,
會有高手盡量解答 (唔係我  ),希望盡量達到交流目的 ~




已報名人數:
=========

1. williamgundam
2. 龍千影
3. VampireA
4. carman
5. popoandrew
6. 小牛牛ex
7. 正樹
8. Woo
9. LifeAfterDeath
10. 正宗k
11. 驚天地
12. 可羅索
13. 王子老師
14. 靜
15. GUNDAM0079
16. garyyu
17. ykk
18. 角木肇
19. eriol
20. momomomomomomo
21. momomomomomomo's Friend
22. ch1983ho
23. i4546546
24. 傻小子
25. Tony仔
26. hum994
27. ckl1202
28. wilson28994
29. tomtomng1234
30. Freedomsc
31. ~LAZY~
32. 1d20
33. Eyeshield
34. vk99183
35. DayNight
36. Hyakushiki
37. kevinchoi
38. levi's
39. char_aznabule
40. Jerry556
41. SKYLINE-GT-R
42. chiu768
43. gundam@jkl
44. rabbitchau
45. yiu1
46. 高朗
47. 蟻仔
48. 由零開始
49. 千本櫻
50. choichoi
51. 小杰
52. njvf
53. KC
54. 南部響介
55. 富
56. 風樂度
57. gp01a
58. 潘安
59. 天馬飛
60. 有heart人
61. sieg~~
62. 000-3901-0
63. FNG0202
64. nicky8908
65. 楊生
66. davewong007
67. ultraleo
68. 小林
69: heisonson

[ 本帖最後由 龍千影 於 2008-8-15 10:25 PM 編輯 ]





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
eriol
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24255
精華 0
積分 14
帖子 1193
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
狀態 離線
發表於 2008-8-15 09:42 PM  資料  短消息  加為好友  添加 eriol 為MSN好友 通過MSN和 eriol 交談


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-8-15 09:38 PM 發表


依d野係酒樓做嫁啵

不過我個人都會建議一人帶多小小錢會好一些

跟住下次酒樓見到又係呢班友去食飯
唔做我地生意





大家可以叫我∼∼L∼∼

http://hk.myblog.yahoo.com/eriol92335414/
頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-8-15 09:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 eriol 於 2008-8-15 09:42 PM 發表

跟住下次酒樓見到又係呢班友去食飯
唔做我地生意

禽日開會,實地上酒樓考察

個女主任已經認得我、黎明、Alex啦





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2008-8-15 09:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-8-15 09:44 PM 發表


禽日開會,實地上酒樓考察

個女主任已經認得我、黎明、Alex啦

你地就黎做左VIP





轉虧為"型"
頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2008-8-15 09:45 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2008-8-15 09:44 PM 發表


你地就黎做左VIP

有9折





長門,,,製造中...
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 01:43 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver