回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 時下D年青人遇到小小錯節就去死
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2009-1-10 01:02 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 1d20 於 2009-1-10 12:48 AM 發表

我明白人係要因應環境而作出變化,但我覺得改變左就唔係原本既自己黎,而係變左另一個人
所以我到而家都係改變唔到

沒錯,我都是這樣想,但那對我來說只限於有關道德範圍的事。難道你真的想一世做一個電車男?
我認識你和想你好才說這話,希望不要介意

頂部
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2009-1-10 01:02 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 nishi 於 2009-1-10 01:01 AM 發表
我係果個上左成個學期堂都唔記得人名既人
因為記名能力極差就是了

原來你係調返轉,唔係人地唔記得你,係你唔記得人

[ 本帖最後由 1d20 於 2009-1-10 01:06 AM 編輯 ]





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2009-1-10 01:06 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2009-1-10 01:02 AM 發表
沒錯,我都是這樣想,但那對我來說只限於有關道德範圍的事。難道你真的想一世做一個電車男?
我認識你和想你好才說這話,希望不要介意

但對我來說不只是道德,連某些戶外活動也包括在內
我自己當然唔想,曾經有鼓起勇氣去參與這些活動,但始終過唔到自己既心理關口,最終都放棄了

放心,我唔會介意的





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
nishi
上校
Rank: 4
艦魂


UID 6014
精華 0
積分 24
帖子 4265
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-2
狀態 離線
發表於 2009-1-10 01:07 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 1d20 於 2009-1-10 01:02 AM 發表

原來你係調返轉,唔係人地唔記得你,係你唔記得人

因為我成日上堂癲癲dud dud咁搞爛gag, 好少人唔記得我

QUOTE:
原帖由 1d20 於 2009-1-10 01:06 AM 發表

但對我來說不只是道德,連某些戶外活動也包括在內
我自己當然唔想,曾經有鼓起勇氣去參與這些活動,但始終過唔到自己既心理關口,最終都放棄了

放心,我唔會介意的

例如?
我覺得任何活動/户外活動, 本著去「玩玩, 開心下, 識下fd, 又唔會死既」就多數唔會有事
雖然我都有唔想做既, 例如踢波打波, 因為我下體係皮球磁石...每次打親都會吸個波埋去...砰

[ 本帖最後由 nishi 於 2009-1-10 01:09 AM 編輯 ]





010製作小組日誌
http://blog.roodo.com/pla010

請各位多多支持~
頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2009-1-10 01:11 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 nishi 於 2009-1-10 01:07 AM 發表


因為我成日上堂癲癲dud dud咁搞爛gag, 好少人唔記得我



例如?
我覺得任何活動/户外活動, 本著去「玩玩, 開心下, 識下fd, 又唔會死既」就多數唔會有事
雖然我都有唔想做既, 例如踢波打波 ...

個波爆了? 我都是一樣,打波一定會傷
沒錯呀,要練練和人溝通的技巧

頂部
nishi
上校
Rank: 4
艦魂


UID 6014
精華 0
積分 24
帖子 4265
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-2
狀態 離線
發表於 2009-1-10 01:14 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2009-1-10 01:11 AM 發表

個波爆了? 我都是一樣,打波一定會傷
沒錯呀,要練練和人溝通的技巧

我的balls爆了
我同人溝通最大問題係...無論男女, 熟定唔熟, 都唔會望住人...好大問題+_+





010製作小組日誌
http://blog.roodo.com/pla010

請各位多多支持~
頂部
freedom0087
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2828
精華 0
積分 39
帖子 1510
成品數目 39 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 星之大海
狀態 離線
發表於 2009-1-10 01:18 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
人一生出來就係要適應週遭嘅環境, 因為環境從來都唔會去遷就人. 哎..............
真係可惜. 有時"山窮水盡無路去, 如果堅持繼續. 好可能前面柳暗花明又一村呢.
又何必言死. 捱過了就一定有出路. 就這樣輕生.對得住父母嗎! 





我的征途是星之大海.
頂部
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2009-1-10 01:25 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 nishi 於 2009-1-10 01:07 AM 發表
因為我成日上堂癲癲dud dud咁搞爛gag, 好少人唔記得我

例如?
我覺得任何活動/户外活動, 本著去「玩玩, 開心下, 識下fd, 又唔會死既」就多數唔會有事
雖然我都有唔想做既, 例如踢波打波 ...

睇黎你係屬於班中既活躍份子

但如果活動中有某些情況係你需要去跟別人既指示去做,唔做就令到在場人士冇癮的話,咁對雙方都冇好處

QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2009-1-10 01:11 AM 發表

個波爆了? 我都是一樣,打波一定會傷
沒錯呀,要練練和人溝通的技巧



QUOTE:
原帖由 nishi 於 2009-1-10 01:14 AM 發表
我的balls爆了
我同人溝通最大問題係...無論男女, 熟定唔熟, 都唔會望住人...好大問題+_+

次次打波都爆balls咁大鑊?!

我同你都有同一問題……唔望人地講野會令人覺得你冇禮貌,但望住人地講野又好似好尷尬咁





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
nishi
上校
Rank: 4
艦魂


UID 6014
精華 0
積分 24
帖子 4265
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-2
狀態 離線
發表於 2009-1-10 01:28 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 1d20 於 2009-1-10 01:25 AM 發表

睇黎你係屬於班中既活躍份子

但如果活動中有某些情況係你需要去跟別人既指示去做,唔做就令到在場人士冇癮的話,咁對雙方都冇好處


次次打波都爆balls咁大鑊?!

我同你都 ...

一時時啦, 不過好多時間zzz/失蹤/腦便秘

你話例如去camp果 D?
放鬆d同班人一齊癲下就得啦~
反正又唔係得你一個跟住做指令

我對球類, 就算唔係球形既運動都好似有詛咒咁XD
中學果時體育堂, 我的移動祠堂也會給羽毛球打中...(有次最嚴重係雙打比人搵拍打中頭)

[ 本帖最後由 nishi 於 2009-1-10 01:30 AM 編輯 ]





010製作小組日誌
http://blog.roodo.com/pla010

請各位多多支持~
頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2009-1-10 01:30 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 1d20 於 2009-1-10 01:25 AM 發表

睇黎你係屬於班中既活躍份子

但如果活動中有某些情況係你需要去跟別人既指示去做,唔做就令到在場人士冇癮的話,咁對雙方都冇好處


次次打波都爆balls咁大鑊?!

我同你都 ...

望10 秒不看1-2秒就可以了

頂部
nishi
上校
Rank: 4
艦魂


UID 6014
精華 0
積分 24
帖子 4265
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-2
狀態 離線
發表於 2009-1-10 01:31 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2009-1-10 01:30 AM 發表

望10 秒不看1-2秒就可以了

女我會啤住





010製作小組日誌
http://blog.roodo.com/pla010

請各位多多支持~
頂部
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2009-1-10 01:51 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 nishi 於 2009-1-10 01:28 AM 發表
一時時啦, 不過好多時間zzz/失蹤/腦便秘

你話例如去camp果 D?
放鬆d同班人一齊癲下就得啦~
反正又唔係得你一個跟住做指令

我對球類, 就算唔係球形既運動都好似有詛咒咁XD
中學果時體育堂, 我的移動 ...

類似既群體活動啦…
咁你又講得岩既,唔係淨得我一個跟住指示黎做

咁搞笑?

QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2009-1-10 01:30 AM 發表
望10 秒不看1-2秒就可以了



QUOTE:
原帖由 nishi 於 2009-1-10 01:31 AM 發表
女我會啤住

你地唔會唔夠膽望人嗎?





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
nishi
上校
Rank: 4
艦魂


UID 6014
精華 0
積分 24
帖子 4265
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-2
狀態 離線
發表於 2009-1-10 01:57 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 1d20 於 2009-1-10 01:51 AM 發表

類似既群體活動啦…
咁你又講得岩既,唔係淨得我一個跟住指示黎做

咁搞笑?


你地唔會唔夠膽望人嗎?

唔係唔夠膽
實有eye contact既, 不過好多時視線會傾傾下移開周圍望咁解姐





010製作小組日誌
http://blog.roodo.com/pla010

請各位多多支持~
頂部
電擊模型王
二等兵
Rank: 1
(重生的)模型發燒友


UID 2351
精華 0
積分 3
帖子 75
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-9
來自 模型發燒友
狀態 離線
發表於 2009-1-10 04:42 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
其實點先叫出人頭地?做律師,買跑車,定往洋樓?人生存唔係為左讀書同打工既,如果讀得禁辛苦係為左以上既名利,就係本末倒置。係e個資本主義祉會,人人都麻目搵錢。但錢係搵唔晒,亦都帶唔走,留黎比後人做二世祖,定係為左填滿個夾萬?錢既本質係人既努力,我地努力...老實講,係為左享受人生(冇人出世係想為左受苦)。將童年同青年攞晒去讀書,冇回憶,冇思考既生存當然冇意義。我都係學生,同樣睇重自己既學業。但我只視讀書係生存既工具,唔係生命既全部。個女仔又唔係讀書唔叻(起碼叻過我多多聲),以後就算唔出人頭地,都大有前途。下下同人比,連命都唔要又何苦呢?

頂部
PoRtIoN_DeStInY
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17301
精華 0
積分 4
帖子 1760
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 元朗鄉中
狀態 離線
發表於 2009-1-10 04:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 crazyfox 於 2009-1-9 10:14 AM 發表

轉去band 2學校
band 1讀唔掂咪去band 2啦

老實講

band2轉band1就易

因為只要你成績好就唔入到

但band1轉band2就好難

因為人地唔知你靠乜入band1

要冒好大風險

最後呢班讀唔掂band1嘅學生

一係留係原校留到18歲就走

一係到外國讀

一係到遵理d私校讀

頂部
斷線寬頻
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18378
精華 0
積分 6
帖子 567
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-6
狀態 離線
發表於 2009-1-10 05:14 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 電擊模型王 於 2009-1-10 04:42 PM 發表
其實點先叫出人頭地?做律師,買跑車,定往洋樓?人生存唔係為左讀書同打工既,如果讀得禁辛苦係為左以上既名利,就係本末倒置。係e個資本主義祉會,人人都麻目搵錢。但錢係搵唔晒,亦都帶唔走,留黎比後人做二世祖,定係 ...

絕對認同
大把冇讀書既人都有成就或者叫做搵到錢
只係你肯唔肯捱姐~





http://hk.myblog.yahoo.com/wing200000hk
我個blog呀~我既成品將會係哂上面架啦!!
頂部
zombir
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2612
精華 0
積分 6
帖子 738
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-16
狀態 離線
發表於 2009-1-10 06:06 PM  資料  短消息  加為好友 
现在这种事虽然不多,但是也有报导。究其原因,到底是学生心理承受力差呢,还是学业压力太大呢?





个人blog:http://notonlyzz.spaces.live.com/
頂部
電擊模型王
二等兵
Rank: 1
(重生的)模型發燒友


UID 2351
精華 0
積分 3
帖子 75
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-9
來自 模型發燒友
狀態 離線
發表於 2009-1-10 07:02 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 zombir 於 2009-1-10 06:06 PM 發表
现在这种事虽然不多,但是也有报导。究其原因,到底是学生心理承受力差呢,还是學業壓力太大呢?

其實成日話而家d後生心靈脆弱,唔通上一代人既基因真係優良d咩?換轉你地出生係e個時代,可能同我地下一輩一樣,甚至更差都唔定。
正如之前各位師兄所講,學校係人辦既。一樣地, 政府,祉會都係人辦,政策,價值觀都係係人定,由什麼人定??不就是上一代人嗎?
學業壓力大多由家長比,但壓力大唔大就係個學生自己decide(唔盡本份既人當然唔會有壓力),為左唔比祉會淘汰既應有壓力真係唔細。
至於係唔係學生心靈脆弱,我之前都提過,兩代人係冇分別,錦點解上一代冇e個問題呢?你答番我吧

頂部
ZETA仔
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13581
精華 0
積分 1
帖子 1202
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-28
狀態 離線
發表於 2009-1-10 08:46 PM  資料  短消息  加為好友 
大把人唔讀書啦!咁多人(箭)底,驚死找唔到野做咩!

我家姐會考0分啦,但又找到高人工,讀得咁差都可以有工做

你只是讀差少少姐,駛唔駛死啊!?

搞到香港334 好似地獄咁,家人養你15年,咁就跳,我好想講話
: 你(修)皮啦!係咪串啊!扮哂野,少少野就自殺!咁香港早期學生一早玩完啦!係唔係??

講完

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2009-1-10 09:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 電擊模型王 於 2009-1-10 07:02 PM 發表


其實成日話而家d後生心靈脆弱,唔通上一代人既基因真係優良d咩?換轉你地出生係e個時代,可能同我地下一輩一樣,甚至更差都唔定。
正如之前各位師兄所講,學校係人辦既。一樣地, 政府,祉會都係人辦,政策,價值觀 ...

上一代
- 屋企兄弟姊妹多, 自小就要比較誰高誰低
- 親戚 / 鄰居融洽, 時常要跟表兄弟 / 鄰居細路作比較
- 上一代父母較傳统, 時常將自己兒女比下去, 令細路知道天外有天
- 上一代細路就算做得好都會訓話幾句, 學會 "勝不驕"
- 有體罰, 以致打人時身同感受, 亦因此做野會顧及其他人感受
- 因 "物質" 娛樂缺乏, 所以創意多
- 就算有物質 (玩具), 父母都會認為俾得你就收得返, d 玩具被掃爛係平常事, 令小朋友學會珍惜
- 自細出街做街童, 自小就嘗到細路仔小社會中既 "甜酸苦辣", 友情 / 朋友反目 / 被人恰 / 恰人經驗
- 細路為o左玩 / 唔被其他絡路冷落, 會學會向其他細路道歉, 細細個就學會對 / 錯, 衰o左都會認, 唔會鑽牛角尖
- 學校上老師大哂, 唔聽話可以作體罰, 上一代父母因冇知識所以特別尊敬d 老師
- 正因自小受盡挫折, 所以不會輕言自殺 (體罰亦令佢知道 "痛")
- 亦因尊敬長輩 (智者), 有事解決唔倒亦會搵老師 / 父母 / 兄長傾訴呢一條 "出路"


新一代
- 多數一個起兩個止, 個個都係金菠蘿
- 因為上一代父母捱過, 唔想個細路受當年之苦, 所以想要乜父母都儘可能滿足, 娛樂 "物質" 不缺
- 自細小跟外界接觸, 細個多係屋企,
- 鄰居個個閉門自居, 令細路以為屋企就係一切
- 小做街童跟外面比較 / 小被人恰, 自以為是
- 未受過體罰, 唔知痛為何物, 加上電視 / 電影 / 打機影響, 所以恰人 / 打人時特別狠
- 父母多出外工作, 菲傭為o左份工唔敢鬧d 小老細, 細路無形變成大哂
- 係學校被人恰有父母會出頭, 亦因父母有知識 (甚至叻過d 先生), 所以怪責老師更不留餘地, 以致老師尊嚴下降
- 因為由細到大都係 "王", 以致遇上挫折唔識得面對
- 自小長輩被父母 / 傳媒恥辱到比自己更不如, 以至冇尊敬既人可以傾談, 谷谷埋埋, 自殺亦變成一條 "出路"...

[ 本帖最後由 twinsa 於 2009-1-10 09:20 PM 編輯 ]





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 12:00 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver