原帖由
電擊模型王 於 2009-1-10 07:02 PM 發表
其實成日話而家d後生心靈脆弱,唔通上一代人既基因真係優良d咩?換轉你地出生係e個時代,可能同我地下一輩一樣,甚至更差都唔定。
正如之前各位師兄所講,學校係人辦既。一樣地, 政府,祉會都係人辦,政策,價值觀 ...
上一代
- 屋企兄弟姊妹多, 自小就要比較誰高誰低
- 親戚 / 鄰居融洽, 時常要跟表兄弟 / 鄰居細路作比較
- 上一代父母較傳统, 時常將自己兒女比下去, 令細路知道天外有天
- 上一代細路就算做得好都會訓話幾句, 學會 "勝不驕"
- 有體罰, 以致打人時身同感受, 亦因此做野會顧及其他人感受
- 因 "物質" 娛樂缺乏, 所以創意多
- 就算有物質 (玩具), 父母都會認為俾得你就收得返, d 玩具被掃爛係平常事, 令小朋友學會珍惜
- 自細出街做街童, 自小就嘗到細路仔小社會中既 "甜酸苦辣", 友情 / 朋友反目 / 被人恰 / 恰人經驗
- 細路為o左玩 / 唔被其他絡路冷落, 會學會向其他細路道歉, 細細個就學會對 / 錯, 衰o左都會認, 唔會鑽牛角尖
- 學校上老師大哂, 唔聽話可以作體罰, 上一代父母因冇知識所以特別尊敬d 老師
- 正因自小受盡挫折, 所以不會輕言自殺 (體罰亦令佢知道 "痛")
- 亦因尊敬長輩 (智者), 有事解決唔倒亦會搵老師 / 父母 / 兄長傾訴呢一條 "出路"
新一代
- 多數一個起兩個止, 個個都係金菠蘿
- 因為上一代父母捱過, 唔想個細路受當年之苦, 所以想要乜父母都儘可能滿足, 娛樂 "物質" 不缺
- 自細小跟外界接觸, 細個多係屋企,
- 鄰居個個閉門自居, 令細路以為屋企就係一切
- 小做街童跟外面比較 / 小被人恰, 自以為是
- 未受過體罰, 唔知痛為何物, 加上電視 / 電影 / 打機影響, 所以恰人 / 打人時特別狠
- 父母多出外工作, 菲傭為o左份工唔敢鬧d 小老細, 細路無形變成大哂
- 係學校被人恰有父母會出頭, 亦因父母有知識 (甚至叻過d 先生), 所以怪責老師更不留餘地, 以致老師尊嚴下降
- 因為由細到大都係 "王", 以致遇上挫折唔識得面對
- 自小長輩被父母 / 傳媒恥辱到比自己更不如, 以至冇尊敬既人可以傾談, 谷谷埋埋, 自殺亦變成一條 "出路"...
[
本帖最後由 twinsa 於 2009-1-10 09:20 PM 編輯 ]