回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 緊急通告!懇求聲援反對高鐵西九專用通道方案
好平
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 7070
精華 0
積分 52
帖子 2725
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 模魂
狀態 離線
發表於 2010-1-13 10:22 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #65 VampireA 的帖子

小弟亦有一點心聲..
係香港既精英教育下, 個個同學都要死爭 火闌 爭先可以係社會向上流動
本住乖乖地, 實冇死 既心態 , 到死果日如是
到而家, 青年既組織工作終於有一點曙光 (雖然唔係我做)
真係一個奇蹟 ,
聽過唔少朋友比社會上既人話, (當然出得黎都預左)
你地搞少D野, 我地就唔洗做咁多野LA  BY藍帽子
你地覺唔覺得自己好天真呀?  BY 某報館記者
etc..
面對咁多既沖擊,佢地仍然可以堅守自己既理念, 相信社會公義 , 真係好難得 ( 佢地唔係食飽飯冇屎ALL)
而家仲要比人整多個咩"80後現象",  真係睇到都心UP..

之前強制驗毒做問卷調查仲好笑.. "呢樣野係侵犯你既人權嫁WOR"    某學生:  " 冇咩問題WOR"...

[ 本帖最後由 好平 於 2010-1-13 10:24 PM 編輯 ]

頂部
貴族小子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1939
精華 0
積分 4
帖子 1424
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-10
狀態 離線
發表於 2010-1-13 10:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wilsonchanky 於 2010-1-13 09:54 PM 發表


去廣州就話姐,,,去北京點計?

如果攪唔成一地兩檢
橫掂都要係深圳檢查
點解唔直接上去深圳搭高鐵
平d多d班次

頂部
新人王
曹長
Rank: 2


UID 23813
精華 0
積分 0
帖子 484
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-1
狀態 離線
發表於 2010-1-13 10:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 好平 於 2010-1-13 11:34 PM 發表
小弟亦有一點心聲..
係香港既精英教育下, 個個同學都要死爭 火闌 爭先可以係社會向上流動
本住乖乖地, 實冇死 既心態 , 到死果日如是
到而家, 青年既組織工作終於有一點曙光 (雖然唔係我做)
真係一個奇 ...

上一輩既思想係安份守己, 顧掂自己就夠
所以佢地想下一代保持呢種做人態度
後生仔讀好d書, 第時搵份好工賺多d錢就得啦
其他同自己無切身關係既就唔好理
我返工個到既長輩好多都覺得班「八十後」係食飽飯無屎屙

頂部
貴族小子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1939
精華 0
積分 4
帖子 1424
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-10
狀態 離線
發表於 2010-1-13 10:51 PM  資料  短消息  加為好友 
轉貼
http://www.hkej.com/template/for ... blog_posts_id=43271

QUOTE:
各位朋友,我係文太,第一次響呢度留言,想呻下我個死佬d衰格野....
我同我老公結左婚12年,冇生細路.近來我老公話要用屋企d錢買車,係一架六十六萬九o既歐洲跑車.雖然我地家庭收入唔差,但六十幾萬都唔係小數目,所以我梗係要考慮清楚啦...
第一,我地都唔係成日出街,主要都係返老爺奶奶屋企,加上附近有地鐵站,所以其實架車都唔會成日用,我老公就猛咁話將來應該會成日揸車,但又講唔出實際理由....
第二,我問佢點解要買架咁貴o既跑車,買架普通日本車都係三十幾萬啫,慳番d錢可以做好多野(屋企好耐冇裝修過,電器又舊,我地又冇買醫療保險...), 佢又猛咁話歐洲跑車比日本車好好多,但係好o係邊度,佢就講到一舊舊,我都唔係好明 (其實我都去攞左d日本車o既資料番黎,都做左d分析,點知佢望兩眼就算,仲話我婦孺之見)
第三,佢之前買親野都奉旨超支,好似幾年前果套高級音響,買左番黎之後,又話要加個機座,又話要換喇叭線,結果用多左好多錢.
而最關鍵o既係,我地屋企附近冇曬停車場位!最近o既停車場都要行十幾分鐘,所以表面上揸車返老爺奶奶屋企係快左好多,但其實計埋行去停車場o既時間,揸車其實同坐地鐵差唔多!我問我老公點解決,佢竟然話買左架車先至慢慢諗,叫我信佢喎!未解決車位又點可以買車呀,大佬!
其實佢認認真真同我講要買車都係呢一兩個月o既事,我問多兩句都好合理啊!佢都唔記得我地當初結婚果時佢話會審慎理財,又話會尊重我意見,佢又唔記得其實每月d家用我係佔六成....
仲有一樣最衰格o既,就係佢成日用"一家之主"黎"撻"我...大佬,而家咩野年代啊,人人都講男女平等啦! 我前幾日同佢鬧交,佢話"全家得你一個反對喳,阻住地球轉",我話"全家得我同你喳噃",佢就話"老爺奶奶都贊成買跑車"....頂佢個肺,你老豆媽媽次次都企響你果邊架啦 (除左零三年果次,我響佢d親戚面前發難,之後佢媽媽良心發現,撐我).次次鬧交就拎老豆媽媽出黎,次次鬧交都話得我一個反對,你講曬啦!屈機!
點知尋日俾我偷聽到佢同朋友講電話,原來其實係佢媽媽想佢買車,車佢媽媽去街,又話其他兄弟姊妹都有靚車,佢冇車好寒酸,我老公仲話揸跑車先至有型喎....
頭家我都有份架,係唔係想洗曬d錢,臨老過唔到世?!
真係越講越"慶",大家話點算?

[ 本帖最後由 貴族小子 於 2010-1-13 10:58 PM 編輯 ]

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2010-1-13 11:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 貴族小子 於 2010-1-14 12:03 AM 發表
轉貼
http://www.hkej.com/template/for ... blog_posts_id=43271







通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
魚蛋聰
上校
Rank: 4


UID 9546
精華 0
積分 8
帖子 5297
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-29
狀態 離線
發表於 2010-1-13 11:12 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 nok031059 於 2010-1-13 12:04 PM 發表

有實物,迪士尼樂園你有眼睇啦?
高鐵最失敗既係:要香港人出錢,享受得最多既又唔係香港人,咁你係咪揾笨先?
既然香港人享受得唔多,咁大部份既錢都應該由內地方面出返
最離譜係選址,係西九龍設站話要推廣 ...

http://www.youtube.com/watch?v=s ... ure=player_embedded

條片好正 ....

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2010-1-13 11:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 貴族小子 於 2010-1-14 12:03 AM 發表
轉貼
http://www.hkej.com/template/for ... blog_posts_id=43271


唔止篇野,連部份回應都好抵死

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2010-1-13 11:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ice 於 2010-1-13 11:21 PM 發表

政府話每年9萬定每日9萬?

每日 9 萬都天方夜譚 la~

西九附近有幾多人會時時返大陸~?  佢地連上去包ニ奶都唔會, 係包都包 Local 二三線明星仔 or 公司個秘書 la~

果班中產有錢人有頭有面, 根本不肖返大陸玩 (係都去日本 / 歐州 / 美國), 高鐵站開係果樹只係方便班 "大陸有錢佬" 落黎...

但, 唔通要香港人相信一個天方夜譚, 日日都有班 "大陸有錢佬" 選搭高鐵上上落落九萬次~? 香港機場每日都冇接送咁多人往返大陸 bor~

高鐵站係西九其實只係為o左再炒高果樹樓價, 令小部份住西九既人富者越富... 其他香港賤民~? 乖乖交稅舖靚條路俾d 有錢人繼續發財 lor...


最後, 有人將機場比高鐵... 但機場最賺錢其實係貨運, 高鐵呢方面又做唔倒, 咁重點比~





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2010-1-13 11:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2010-1-14 12:54 AM 發表

每日 9 萬都天方夜譚 la~

西九附近有幾多人會時時返大陸~?  佢地連上去包ニ奶都唔會, 係包都包 Local 二三線明星仔 or 公司個秘書 la~

果班中產有錢人有頭有面, 根本不肖返大陸玩 (係都去日本 / 歐州 / 美國), 高鐵站開係果樹只係方便班 "大陸有錢佬" 落黎...

但, 唔通要香港人相信一個天方夜譚, 日日都有班 "大陸有錢佬" 選搭高鐵上上落落九萬次~? 香港機場每日都冇接送咁多人往返大陸 bor~

高鐵站係西九其實只係為o左再炒高果樹樓價, 令小部份住西九既人富者越富... 其他香港賤民~? 乖乖交稅舖靚條路俾d 有錢人繼續發財 lor...   


最後, 有人將機場比高鐵... 但機場最賺錢其實係貨運, 高鐵呢方面又做唔倒, 咁重點比~

佢個預計數據真係夠膽死咁作出黎,不過佢地都作慣數......9千變9萬唔係難事

果班人咁比法,真係白痴到無朋友....

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2010-1-14 12:44 PM  資料  短消息  加為好友 
高鐵又唔可以做貨運,真係唔知有咩利潤?人口販賣?

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2010-1-14 02:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2010-1-14 01:56 PM 發表
高鐵又唔可以做貨運,真係唔知有咩利潤?人口販賣?

假結婚、香港產子攞居留權、北姑高速到會服務等等

頂部
striker_shinn
平民
Rank: 1


UID 19406
精華 0
積分 4
帖子 38
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-1
狀態 離線
發表於 2010-1-14 02:29 PM  資料  短消息  加為好友 
政府可恥,亂用納稅人既錢

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2010-1-14 02:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2010-1-14 03:23 PM 發表


假結婚、香港產子攞居留權、北姑高速到會服務等等

高速到會

頂部
正樹
上校
Rank: 4
人工知能改


熱讚榜勳章  
UID 12935
精華 3
積分 67
帖子 4628
成品數目 67 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-31
狀態 離線
發表於 2010-1-14 02:53 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2010-1-14 03:23 PM 發表


假結婚、香港產子攞居留權、北姑高速到會服務等等

我覺得係高速放清兵入關





!@#$%^&*(())_..................!@#$%^&*
頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2010-1-14 03:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 正樹 於 2010-1-14 04:05 PM 發表

我覺得係高速放清兵入關

唔好亂講,好震驚架





轉虧為"型"
頂部
正樹
上校
Rank: 4
人工知能改


熱讚榜勳章  
UID 12935
精華 3
積分 67
帖子 4628
成品數目 67 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-31
狀態 離線
發表於 2010-1-14 03:18 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 woo 於 2010-1-14 04:16 PM 發表

唔好亂講,好震驚架

用23條拉我去打靶囉





!@#$%^&*(())_..................!@#$%^&*
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2010-1-14 03:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 正樹 於 2010-1-14 04:05 PM 發表

我覺得係高速放清兵入關

呢舖真係直達市中心, 殺我地呢班 "暴民" 一個措手不及~





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
3ASV444
平民
Rank: 1



UID 33836
精華 0
積分 4
帖子 37
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-1
狀態 離線
發表於 2010-1-14 03:38 PM  資料  短消息  加為好友 
好野, 有左高鐵
河蟹號可以來到香港
23條就可以立法, 大陸人就可以自己出入香港
炒高樓價, 狂生bb, 搞亂香港形象
到時我地一出來抗議, 有唔滿意
就會即刻比23條整死我地
自1997年之後, 香港已經逐漸被河蟹
當年仲係英國管治果陣時, d大陸人邊個敢亂來? 邊個地產商敢炒高樓價?
邊個敢剝奪人權, 和諧化?
真係為回歸後香港感到悲哀
37年之後, 我地都係等死啦......

頂部
好平
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 7070
精華 0
積分 52
帖子 2725
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 模魂
狀態 離線
發表於 2010-1-14 03:42 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #98 3ASV444 的帖子

師兄, 香港唔係回歸, 係倫陷 ...

頂部
aeug
上尉
Rank: 3Rank: 3
奥干擁護者


UID 77
精華 0
積分 30
帖子 1984
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2003-7-28
狀態 離線
發表於 2010-1-14 04:25 PM  資料  短消息  加為好友 
羅湖橋上都可以俾人擁抱抗議人士入深圳範圍
一陣俾d國內熱心人士夾你d目標人士上車, 一開車已經可以執行家法, 你叫天不應叫地不聞, 下一站已經係國內, 哈哈....咩香港法律咩施法獨立, 一開車就咩都可以吾存在!

[ 本帖最後由 aeug 於 2010-1-14 05:40 PM 編輯 ]





今天一切我願暫停
總必相信有日我可開始過
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 04:47 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver