回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 4機合體--全天使高達
  本主題由 KC 於 2009-3-15 07:43 PM 移動 
ycf
二等兵
Rank: 1



UID 7204
精華 0
積分 7
帖子 67
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-12
狀態 離線
發表於 2009-3-14 09:09 AM  資料  短消息  加為好友 
查實樓主一直捨得俾超高價錢買新貨
點解唔儲一筆錢 , 去模型舖學返 1 , 2 堂 , 再買下工具整 ?
如果有人教 , 斷估唔會話唔識整啩

頂部
中原戰馬
軍曹
Rank: 2


UID 10475
精華 0
積分 14
帖子 357
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-4
狀態 離線
發表於 2009-3-14 09:17 AM  資料  短消息  加為好友 
就算無人教--上網問都仲得.伊度既大大一定比心機教樓主

頂部
yy23455699
軍曹
Rank: 2


UID 9860
精華 0
積分 7
帖子 311
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-10
狀態 離線
發表於 2009-3-14 09:25 AM  資料  短消息  加為好友 
呢位兄台, 要我地尊重你,你先要尊重自己, 唔好放d連未完成品都不如嘅嘢出嚟, 倒不如虛心d學吓砌模型啦
我稔呢到斑c兄可以幫到你,趁你個名仲未臭晒嘅時候好收手啦

[ 本帖最後由 yy23455699 於 2009-3-14 10:07 AM 編輯 ]

頂部
ce73stargazer
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17218
精華 0
積分 2
帖子 1146
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-12
狀態 離線
發表於 2009-3-14 09:42 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yy23455699 於 14-3-2009 09:25 AM 發表
呢位兄台, 要我地尊重你,你先要尊重自己, 唔好放d連未完成品都不如嘅嘢出嚟, 倒不如虛心d學吓砌模型啦
我稔呢到斑c兄可以幫到你,趁你個名仲未臭晒嘅時候好收手啦

臭晒, 一早就臭晒...

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-14 09:52 AM  資料  短消息  加為好友 
我見到佢成日比人罵都仲可以POST出黎,
佢似係身痕想比人罵多D,
我諗版主都係時候諗下
封IP呢個行為
因為呢個人好明顯係玩野!!!!!

頂部
史提芬
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 31986
精華 0
積分 26
帖子 1829
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-28
狀態 離線
發表於 2009-3-14 12:43 PM  資料  短消息  加為好友  添加 史提芬 為MSN好友 通過MSN和 史提芬 交談
回復 #85 siuterry 的帖子

絕對同意呀
之前俾人插到上天花板
之前仲要講過要做好一件模型
而家出個咁既post
分明係玩野

頂部
中原戰馬
軍曹
Rank: 2


UID 10475
精華 0
積分 14
帖子 357
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-4
狀態 離線
發表於 2009-3-14 02:00 PM  資料  短消息  加為好友 
應該是眼高手低吧....

頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-14 02:03 PM  資料  短消息  加為好友 
其實進步唔難,只要佢肯走出素組150Lv轉做成品2Lv(我而家評自己8Lv^^")





頂部
高昂
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 8037
精華 0
積分 16
帖子 558
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-4
來自 USA
狀態 離線
發表於 2009-3-14 02:50 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 高昂 為MSN好友 通過MSN和 高昂 交談 QQ
见到个标题好吸引就入来睇下, 结果见到只咁样合成兽 但系回复又出其的多,令我想起早排有个女性坛友开个素组POST差悟多都系咁多人复,悟同的系你呢几版嘢都系比人插,仲问人(大家睇得出我對高達00既尊重嗎?)好有挑拨性 如果你觉得咁样咁多回复会好有满足感的话,我本人觉得你的心志不太好~~~最终只会走上<变态老>的道路,回头是岸啊朋友.

頂部
呀釗
壹等兵
Rank: 1



UID 24168
精華 0
積分 0
帖子 176
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-13
狀態 離線
發表於 2009-3-14 03:43 PM  資料  短消息  加為好友 
真係...
你無聊呀  -    -!!
甚麼全天使高達...





我岩岩玩架咋...模型都係一知半解~希望各位多多指教
頂部
marcochifung
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 21053
精華 0
積分 6
帖子 643
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-10
來自 他方
狀態 離線
發表於 2009-3-14 06:08 PM  資料  短消息  加為好友  添加 marcochifung 為MSN好友 通過MSN和 marcochifung 交談
.............呢位人兄....我都冇眼睇(連我都想講:佩服佩服)...不過佢有樣勁:砌到禁款都有多過各位神手的收視率(p.s.儒子不可教也.... )

頂部
§恨§
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 33359
精華 0
積分 8
帖子 827
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-22
狀態 離線
發表於 2009-3-14 06:22 PM  資料  短消息  加為好友 
其實我覺得你地唔洗講得咁樣的說-.-人地可能係新手吧

頂部
lotty424
上校
Rank: 4


UID 28881
精華 0
積分 2
帖子 4249
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-26
來自 天水圍
狀態 離線
發表於 2009-3-14 07:14 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lotty424 為MSN好友 通過MSN和 lotty424 交談


QUOTE:
原帖由 disneygundam 於 2009-3-13 09:09 PM 發表


都係你有眼光∼∼

我發現樓主原來係搞GAG能手





屋企太細 模型冇位擺.......
放模型中......
HKML UVER頭號FANS XD
頂部
cecil
中尉
Rank: 3Rank: 3
俺がガン ...



UID 35123
精華 0
積分 5
帖子 749
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2008-12-15
來自 Celestial Being
狀態 離線
發表於 2009-3-14 09:03 PM  資料  短消息  加為好友 
其實我覺得個idea幾好不過素組就真係唔低幫不過個idea我覺得幾靚用德仔支炮^_^係衰在你唔上色,係到哂哂d錢買4盒黎就咁是但黎,我覺仲唔respect囉

頂部
hei121121
壹等兵
Rank: 1


UID 25980
精華 0
積分 0
帖子 128
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-13
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-3-14 11:25 PM  資料  短消息  加為好友 
可能佢唔識表達對模型的熱誠





模型界門外漢
頂部
中原戰馬
軍曹
Rank: 2


UID 10475
精華 0
積分 14
帖子 357
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-4
狀態 離線
發表於 2009-3-15 12:10 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-14 02:33 PM 發表
其實進步唔難,只要佢肯走出素組150Lv轉做成品2Lv(我而家評自己8Lv^^")

我剛剛LV2/_\....

頂部
mayikki
壹等兵
Rank: 1


UID 1096
精華 0
積分 1
帖子 107
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-30
狀態 離線
發表於 2009-3-15 12:33 AM  資料  短消息  加為好友 
又係你

頂部
Arudo.C (Arudo.C)
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32435
精華 3
積分 30
帖子 1542
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-5
來自 無所事事共和國
狀態 離線
發表於 2009-3-15 01:10 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Arudo.C 為MSN好友 通過MSN和 Arudo.C 交談 QQ


QUOTE:
原帖由 高昂 於 2009-3-14 03:20 PM 發表
见到个标题好吸引就入来睇下, 结果见到只咁样合成兽 但系回复又出其的多,令我想起早排有个女性坛友开个素组 ...

合成兽

系咪因为就黎又有"鋼練"做呀~~~~你真系形容得好"底死"~~~

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2009-3-15 01:31 AM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態
大家睇得出我對高達00既尊重嗎?

我想起高登..

頂部
高昂
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 8037
精華 0
積分 16
帖子 558
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-4
來自 USA
狀態 離線
發表於 2009-3-15 01:39 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 高昂 為MSN好友 通過MSN和 高昂 交談 QQ
回復 #98 Arudo.C 的帖子

收倒风真系好快有<钢之炼金术师>播,不过好似系重播悟系新的?

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 03:18 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver