回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] 膽粗粗, 開個post... fujimi subaru impreza sti 2005
hl_0521
上校
Rank: 4


UID 16655
精華 0
積分 3
帖子 5898
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-23
來自 香港、九龍、新界
狀態 離線
發表於 2008-8-29 01:44 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lailo 於 2008-8-28 23:22 發表
試裝後多角度留影... 果然係好高.. 好off road....
228646
228645
228647
228648
228649

圖中車仔經已low低左前後各1mm.....

使咁使咁快手啊,人地就話八日起部nismo-Z 嗻,咁通你又想四日起部subaru impreza sti 呀





車迷【 圖片交流、分享區 】歡迎大家在此分享各類有關汽車圖片
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-8-29 01:54 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 wongleo 於 2008-8-29 01:23 發表
我覺得可以再LOW低一D,睇落仲係好高

LOW左啦不過未影相... 但係只可以再low個頭.. 因為hi沙板lu....
一係就搵過套大d既鈴, 不過好多鈴都唔好睇... 煩~~

QUOTE:
原帖由 percy 於 2008-8-29 01:24 發表



..........都好d
如果你放法拉利.....
大檸樂

哈, 會有wor... 288gto同f430... 不過我砌花奶真係油麻地.....

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-8-29 01:55 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談
回復 #61 hl_0521 的帖子

砌左4個幾月啦.... 係前日先開post咋~~~~

頂部
hl_0521
上校
Rank: 4


UID 16655
精華 0
積分 3
帖子 5898
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-23
來自 香港、九龍、新界
狀態 離線
發表於 2008-8-29 03:01 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #63 lailo 的帖子

哦,原來如此,唔怪得啦,我仲以為你又想試吓四日起貨會有乜嘢feel添!





車迷【 圖片交流、分享區 】歡迎大家在此分享各類有關汽車圖片
頂部
AMG
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16994
精華 1
積分 2
帖子 615
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-24
狀態 離線
發表於 2008-8-29 03:02 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #41 lailo 的帖子

Hi,  Lailo,   how are you

   Wow !  一部製作得相當有 heart 的 Impreza sti, 車高解決後, 相信跑感更強 !  努力加油吧 !!  

Bye Bye !!





                                  ///AMG///
頂部
joey
少將
Rank: 5Rank: 5


熱誠勳章   毅力勳章   熱讚榜勳章  
UID 779
精華 8
積分 100
帖子 14004
成品數目 100 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-5
狀態 離線
發表於 2008-8-29 09:14 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lailo 於 2008-8-28 09:41 AM 發表


唉... 車聚一野要成日..... 都係約下飲茶算... 而且.... 而家weekend一定出唔到黎~~~ 比老婆x死.....

咁搵日放工喇~
太早真係走唔到....





JOEYKO.com
To be a good winner sometimes you have to be a good loser too. It doesn't mean you have to be very happy about it to be second or to lose but to give the enjoyment and pleasure for the driver who has won.
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-8-29 04:34 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 hl_0521 於 2008-8-29 03:01 發表
哦,原來如此,唔怪得啦,我仲以為你又想試吓四日起貨會有乜嘢feel添!

我真係唔會咁辛苦自己.... 自己砌比自己又冇錢收既~~

QUOTE:
原帖由 AMG 於 2008-8-29 03:02 發表
Hi,  Lailo,   how are you

   Wow !  一部製作得相當有 heart 的 Impreza sti, 車高解決後, 相信跑感更強 !  努力加油吧 !!  

Bye Bye !!

thanks... 比你地影響到.... d野愈玩愈細粒
車高問題, 整盡左都仲係好高下.....

QUOTE:
原帖由 joey 於 2008-8-29 09:14 發表


咁搵日放工喇~
太早真係走唔到....

我知你啦~~ 下星期我會約hl兄比番張decal佢, 星期1,2左右啦... 到時pm你~~

[ 本帖最後由 lailo 於 2008-8-29 04:36 PM 編輯 ]

頂部
=鋼=
上校
Rank: 4


UID 16950
精華 0
積分 3
帖子 4636
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-17
來自 大天使號...
狀態 離線
發表於 2008-8-29 08:01 PM  資料  短消息  加為好友  添加 =鋼= 為MSN好友 通過MSN和 =鋼= 交談
lailo兄
部車個車頭車胎會唔會高左少少
會唔會LOW低佢呀

頂部
skywoo1105
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 19598
精華 0
積分 0
帖子 990
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-6
狀態 離線
發表於 2008-8-29 11:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2008-8-29 12:26 AM 發表

,哦 咁勁既 玩咩賽?叫咩名(唔方便既話pm講黎聽下)

中國HKSchina廠手Ricky Ng~~~~~~~~
我之前整果部34咪佢部愛驅囉xdd (不過佢賣左lu t^t)
圖下為佢廠戰車-0- (for落場)

到而家我都係好鍾意佢部GTT...


to lailo:你講到落場我就估到係佢,,,點知你開埋估xdd







[url=http://i273.photobucket.com/albums/jj214/skywoo1105/banner.jpg]http://i273.photobucket.com/albums/jj214/skywoo1105/banner.jpg[/url]
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-8-29 11:56 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 =鋼= 於 2008-8-29 20:01 發表
lailo兄
部車個車頭車胎會唔會高左少少
會唔會LOW低佢呀

LOW左啦.... 今晚要早訓, 過兩day先update.... 不過都仲係高左d... 唔知d人直做唔low低會點既樣.....

QUOTE:
原帖由 skywoo1105 於 2008-8-29 23:41 發表

中國HKSchina廠手Ricky Ng~~~~~~~~
我之前整果部34咪佢部愛驅囉xdd (不過佢賣左lu t^t)
圖下為佢廠戰車-0- (for落場)

到而家我都係好鍾意佢部GTT...


to lailo:你講到落場我就估到係佢,,,點知你開埋 ...

我識幾多個啫~~ 唔係, 應該咁講, 有幾多個洗得我郁丫~~~

頂部
skywoo1105
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 19598
精華 0
積分 0
帖子 990
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-6
狀態 離線
發表於 2008-8-30 04:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lailo 於 2008-8-29 11:56 PM 發表


LOW左啦.... 今晚要早訓, 過兩day先update.... 不過都仲係高左d... 唔知d人直做唔low低會點既樣.....



我識幾多個啫~~ 唔係, 應該咁講, 有幾多個洗得我郁丫~~~

不過佢真係好勁...
香港行街都兩部車..
一部仲要係gs300... $3.6/km...
佢做廠手一定好高人工xd





[url=http://i273.photobucket.com/albums/jj214/skywoo1105/banner.jpg]http://i273.photobucket.com/albums/jj214/skywoo1105/banner.jpg[/url]
頂部
Raybirg NSX
少校
Rank: 3Rank: 3
高橋國光


UID 26418
精華 0
積分 14
帖子 2281
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-26
來自 Team Kunimitsu 國光車隊
狀態 離線
發表於 2008-8-30 05:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lailo 於 2008-8-29 04:34 PM 發表



我知你啦~~ 下星期我會約hl兄比番張decal佢, 星期1,2左右啦... 到時pm你~~

最衰要開工呀
如果唔係可以會一會你哋吹吓水 .........





頂部
simonheat
上尉
Rank: 3Rank: 3
無成品出廠



UID 25126
精華 0
積分 9
帖子 1424
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-14
來自 香港
狀態 離線
發表於 2008-8-30 06:33 PM  資料  短消息  加為好友 
DASH BOARD 真係整得好有心機 就黎出車啦啵~~

頂部
=鋼=
上校
Rank: 4


UID 16950
精華 0
積分 3
帖子 4636
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-17
來自 大天使號...
狀態 離線
發表於 2008-8-30 06:54 PM  資料  短消息  加為好友  添加 =鋼= 為MSN好友 通過MSN和 =鋼= 交談


QUOTE:
原帖由 lailo 於 2008-8-29 11:56 PM 發表


LOW左啦.... 今晚要早訓, 過兩day先update.... 不過都仲係高左d... 唔知d人直做唔low低會點既樣.....

唔通依部係RALLY的

頂部
hl_0521
上校
Rank: 4


UID 16655
精華 0
積分 3
帖子 5898
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-23
來自 香港、九龍、新界
狀態 離線
發表於 2008-8-30 09:36 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #72 Raybirg NSX 的帖子

我都係收工先去咋!





車迷【 圖片交流、分享區 】歡迎大家在此分享各類有關汽車圖片
頂部
Raybirg NSX
少校
Rank: 3Rank: 3
高橋國光


UID 26418
精華 0
積分 14
帖子 2281
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-26
來自 Team Kunimitsu 國光車隊
狀態 離線
發表於 2008-8-30 10:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hl_0521 於 2008-8-30 09:36 PM 發表
我都係收工先去咋!

我要開幾晚夜呢......





頂部
hl_0521
上校
Rank: 4


UID 16655
精華 0
積分 3
帖子 5898
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-23
來自 香港、九龍、新界
狀態 離線
發表於 2008-8-30 10:10 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #76 Raybirg NSX 的帖子

,唔緊要丫,咪下次囉!





車迷【 圖片交流、分享區 】歡迎大家在此分享各類有關汽車圖片
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-8-30 11:30 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 skywoo1105 於 2008-8-30 16:30 發表

不過佢真係好勁...
香港行街都兩部車..
一部仲要係gs300... $3.6/km...
佢做廠手一定好高人工xd

好啦... 吹水唔緊要, 唔好係度爆我friend d私隱.....

QUOTE:
原帖由 Raybirg NSX 於 2008-8-30 17:25 發表


最衰要開工呀
如果唔係可以會一會你哋吹吓水 .........

總有雞燴既.... 唔好灰心~~

QUOTE:
原帖由 simonheat 於 2008-8-30 18:33 發表
DASH BOARD 真係整得好有心機 就黎出車啦啵~~

thanks, 但係d後期... 可大可小......

QUOTE:
原帖由 =鋼= 於 2008-8-30 18:54 發表

唔通依部係RALLY的

fujimi d野... 係咁上下啦.. 其實佢最大問題係個轆做細左...

QUOTE:
原帖由 hl_0521 於 2008-8-30 21:36 發表
我都係收工先去咋!

咁就5pm係mk上次果度得啦... 自己坐底啦唔好怕醜~~ 我約左joey啦~~

頂部
hl_0521
上校
Rank: 4


UID 16655
精華 0
積分 3
帖子 5898
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-23
來自 香港、九龍、新界
狀態 離線
發表於 2008-8-30 11:42 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #78 lailo 的帖子

我係話5pm先收工啊,出到黎要6pm啊!





車迷【 圖片交流、分享區 】歡迎大家在此分享各類有關汽車圖片
頂部
skywoo1105
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 19598
精華 0
積分 0
帖子 990
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-6
狀態 離線
發表於 2008-8-31 09:53 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lailo 於 2008-8-30 11:30 PM 發表


好啦... 吹水唔緊要, 唔好係度爆我friend d私隱.....



總有雞燴既.... 唔好灰心~~



thanks, 但係d後期... 可大可小......



fujimi d野... 係咁上下啦.. 其實佢最大問題係個轆做細 ...

佢d野超多人知xd
係我仲以為佢渣GTT果陣
某人已經同我講,,佢換左gs300 =.=





[url=http://i273.photobucket.com/albums/jj214/skywoo1105/banner.jpg]http://i273.photobucket.com/albums/jj214/skywoo1105/banner.jpg[/url]
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 07:09 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver