回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
GARY...
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 40045
精華 0
積分 94
帖子 1930
成品數目 94 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-21
來自 HK
狀態 離線
發表於 2012-4-19 09:32 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
回復 #60 M-jerry 的帖子

小學生同小學雞都未識分..





本人Gary AncientLuna鍾意攝影,足球,睇賽車,模型,囡囡,打機,看書,吹水,自護公国万歲!!..etc
本人Blog:
http://blog.yam.com/user/k3800.html
頂部
不列顛王
平民
Rank: 1



強盜勳章  
UID 48918
精華 0
積分 0
帖子 23
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-15
狀態 離線
發表於 2012-4-19 09:32 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
M-jerry
二等兵
Rank: 1


UID 48912
精華 0
積分 3
帖子 90
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-15
狀態 離線
發表於 2012-4-19 09:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 willkwok 於 2012-4-19 09:09 PM 發表

警察:「先生, 呢條直路黎, 麻煩你出黎做個精神藥物檢查」

唔好傻啦~~我係神~~我就係要係直路彎轉~~~~
對唔住~~我係黎抽水


本帖最近評分記錄
GARY...   2012-4-19 09:34 PM  讚好  +1   佢可能真係咁諗...




れなちゃん大好きです!!
頂部
笨小豬
上等兵
Rank: 2


UID 36379
精華 0
積分 4
帖子 264
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-27
狀態 離線
發表於 2012-4-19 09:38 PM  資料  短消息  加為好友  添加 笨小豬 為MSN好友 通過MSN和 笨小豬 交談


QUOTE:
原帖由 M-jerry 於 2012-4-19 09:27 PM 發表
簡單地說:樓主係一個天大地大不如自己大的小學雞
小學雞觀點:我唔係偷圖~我係轉貼!
                    我冇講點砌,點會係自己成品? ps:大件事了~~我兩個成品都冇講點砌~~唔係自己成品鳥~~ :e ...

咁咪要post好多相???~下次都係話偷自己既成品好了~





奮鬥!!~
https://www.facebook.com/pages/Silly-Pig-Modeling-Diary/523898677725033#
頂部
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2012-4-19 09:40 PM  資料  短消息  加為好友 
其實佢講/打咁多野都係想要多個勳章je,搵人勉為其難咁俾多個佢la

頂部
M-jerry
二等兵
Rank: 1


UID 48912
精華 0
積分 3
帖子 90
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-15
狀態 離線
發表於 2012-4-19 09:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 笨小豬 於 2012-4-19 09:38 PM 發表

咁咪要post好多相???~下次都係話偷自己既成品好了~

唔係偷自己既成品啦~~係轉貼自己既成品~~~
o~我又抽水鳥~~~





れなちゃん大好きです!!
頂部
raymondshe (新手上路)
大佐
Rank: 5Rank: 5


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1327
精華 16
積分 62
帖子 10420
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 1970-1-1
狀態 在線
發表於 2012-4-19 09:45 PM  資料  短消息  加為好友 
好啦唔好嘈啦
無論你有心或無心都好
你個po點睇都係犯左偷圖版規
通常呢個章唔係永久跟住你,但都會暫時放係你度作為一個驚惕
只要一段時間內唔再犯,就會除牌

討論到此為止, 謝謝


本帖最近評分記錄
williamgundam   2012-4-20 01:57 PM  讚好  +1   結論 處理顯心思
XM-XX   2012-4-19 09:58 PM  讚好  +1   細節處理顯心思
GARY...   2012-4-19 09:50 PM  讚好  +1   具參考價值
M-jerry   2012-4-19 09:48 PM  讚好  +1   壇主好野~~
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 09:26 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver