回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: U記有字幕獨角獸啦 !!~
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2010-2-24 08:04 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 savepilot 於 2010-2-23 11:12 PM 發表


我咁問係因為公主見到佢手腕上o既"釣嘴"就知到係自己友,
所以好奇地問.

個個係模型飛機,冇關

兩人唔相識





轉虧為"型"
頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2010-2-24 08:11 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2010-2-24 09:18 AM 發表


巴納吉一開波都講左, 佢只係想公主需要佢
難度鎖匙就係巴納吉? 真係期待之後既發展

食檸檬

其實unicorn代表左鎖匙





轉虧為"型"
頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2010-2-24 08:22 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2010-2-24 09:29 AM 發表

食檸檬

其實unicorn代表左鎖匙

佢食完檸檬之後, 個樣好似死左咁

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2010-2-24 08:36 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2010-2-24 09:40 AM 發表


佢食完檸檬之後, 個樣好似死左咁

小說寫得仲入肉,仲hurt
返去睇下先





轉虧為"型"
頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2010-2-24 09:42 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2010-2-24 09:29 AM 發表

食檸檬

其實unicorn代表左鎖匙

呢個檸檬佢食硬嫁啦,
人地同佢三唔識7,
一開始就扮熟

你講起鎖匙, 我就覺得巴納吉先係鎖匙....

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2010-2-24 09:44 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2010-2-24 09:18 AM 發表


巴納吉一開波都講左, 佢只係想公主需要佢
難度鎖匙就係巴納吉? 真係期待之後既發展

其實睇左咁多本小說,
佢都係為女死為女亡,
唔係公主佢留係連邦做咩

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2010-2-24 09:50 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 siuterry 於 2010-2-24 11:00 AM 發表

呢個檸檬佢食硬嫁啦,
人地同佢三唔識7,
一開始就扮熟

你講起鎖匙, 我就覺得巴納吉先係鎖匙....

啱左一半啦

交易個陣,卡帝亞斯話只有鎖匙

命運安排之下由自己親生子保管鎖匙





轉虧為"型"
頂部
ln0
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5806
精華 0
積分 0
帖子 649
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-27
狀態 離線
發表於 2010-2-24 10:51 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 siuterry 於 2010-2-24 09:09 AM 發表

以我理解,
獨角獸係AE社做出黎,
AE社原本就係中立睇錢做人,
佢又幫新自護同連邦生產機体,
根本無分邊一邊,
要睇分邊一方,
係取決於用果個人(巴納吉)
今次呢部高達唔同前果幾代,
唔係好似NEW同rx78咁做 ...

唔多o岩, 獨角獸係uc計劃o既機體, uc計劃係聯邦
發起用黎消滅新類型人o既兵器, 聯邦叫AE社開發,
所以獨角獸應該係屬於聯邦, 原本獨角獸完成左之後係要交比聯邦,
只係比個中立o既巴仔坐左上去...
仲有就係拉普拉斯盒子打開係可以令聯邦政權倒台,唔
係消滅新類型人, 而獨角獸本身係設計用黎對付新類型人,
係兩樣唔同o既野黎, 只係卡帝亞斯將兩樣野連埋一齊

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2010-2-24 11:33 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ln0 於 2010-2-24 12:09 PM 發表


唔多o岩, 獨角獸係uc計劃o既機體, uc計劃係聯邦
發起用黎消滅新類型人o既兵器, 聯邦叫AE社開發,
所以獨角獸應該係屬於聯邦, 原本獨角獸完成左之後係要交比聯邦,
只係比個中立o既巴仔坐左上去...
仲有就 ...

原來係咁, 我仲想問下
Unicorn先係鎖匙而唔係巴小朋友
假如一個毫毛相干GE人上左上,
係咪代表咩人都可以搵到個盒?
但個盒GE座標唔係要開左NT-D先睇到咩,
NT-D MODE 的G力係小說講過,
一般人係底受唔到....
咁咪代表有鎖匙都去唔到搵個盒?

頂部
ln0
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5806
精華 0
積分 0
帖子 649
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-27
狀態 離線
發表於 2010-2-24 12:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 siuterry 於 2010-2-24 12:51 PM 發表

原來係咁, 我仲想問下
Unicorn先係鎖匙而唔係巴小朋友
假如一個毫毛相干GE人上左上,
係咪代表咩人都可以搵到個盒?
但個盒GE座標唔係要開左NT-D先睇到咩,
NT-D MODE 的G力係小說講過,
一般人係底受唔到. ...

理論上應該係要NT先得, 所以卡帝亞斯將RX0
交比帶袖, 因為佢地係提倡NT主義, 由NT去打開拉普拉斯盒

頂部
天馬飛
曹長
Rank: 2


UID 17138
精華 0
積分 8
帖子 481
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-25
來自 地球
狀態 離線
發表於 2010-2-24 12:36 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ln0 於 2010-2-24 10:51 AM 發表


唔多o岩, 獨角獸係uc計劃o既機體, uc計劃係聯邦
發起用黎消滅新類型人o既兵器, 聯邦叫AE社開發,
所以獨角獸應該係屬於聯邦, 原本獨角獸完成左之後係要交比聯邦,
只係比個中立o既巴仔坐左上去...
仲有就 ...

小說有講過係聯邦叫 AE社 開發 Unicorn ?? (我睇到第4本咋)
咁點解第一本裡面話卡蒂亞斯專登隔離班開發人員秘密o係工業 7 號製造 Unicorn ?
另外 Unicorn 2 號機係咪無 NT-D 系統?

頂部
ln0
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5806
精華 0
積分 0
帖子 649
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-27
狀態 離線
發表於 2010-2-24 01:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 天馬飛 於 2010-2-24 01:54 PM 發表



小說有講過係聯邦叫 AE社 開發 Unicorn ?? (我睇到第4本咋)
咁點解第一本裡面話卡蒂亞斯專登隔離班開發人員秘密o係工業 7 號製造 Unicorn ?
另外 Unicorn 2 號機係咪無 NT-D 系統?

有講過, AE社個老婦馬莎(卡帝亞斯個妹), 就係知卡提亞斯擅自將獨角獸1號機比帶袖, 令聯邦對AE
社信任大跌, 所以佢帶瑪莉妲去新類型人研究所, 為左完成2號機測試討好番聯邦...

1號機之所以要咁秘密開發, 係因為加左拉普拉斯系統, 唔可以比聯邦知.
2號機都有NTD(變高達)

[ 本帖最後由 ln0 於 2010-2-24 02:50 PM 編輯 ]

頂部
天馬飛
曹長
Rank: 2


UID 17138
精華 0
積分 8
帖子 481
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-25
來自 地球
狀態 離線
發表於 2010-2-24 04:34 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ln0 於 2010-2-24 01:31 PM 發表



有講過, AE社個老婦馬莎(卡帝亞斯個妹), 就係知卡提亞斯擅自將獨角獸1號機比帶袖, 令聯邦對AE
社信任大跌, 所以佢帶瑪莉妲去新類型人研究所, 為左完成2號機測試討好番聯邦...

1號機之所以要咁秘密開發 ...

icic, 多謝解答

我都要追番 d 小說先, 第時睇往後幾集都睇得投入 d

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2010-2-24 10:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ln0 於 2010-2-24 01:19 PM 發表


理論上應該係要NT先得, 所以卡帝亞斯將RX0
交比帶袖, 因為佢地係提倡NT主義, 由NT去打開拉普拉斯盒

如果係咁唔係變得好矛盾咩?
雖然都有好多歷代高達都係由NT去控制,
但係如果好似你咁講Unicorn做出黎係對付新人類兵器,
佢又知一定有NT去開Unicorn, 因為係NT始終大多數都係敵人,

頂部
ln0
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5806
精華 0
積分 0
帖子 649
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-27
狀態 離線
發表於 2010-2-25 07:47 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 siuterry 於 2010-2-24 11:58 PM 發表

如果係咁唔係變得好矛盾咩?
雖然都有好多歷代高達都係由NT去控制,
但係如果好似你咁講Unicorn做出黎係對付新人類兵器,
佢又知一定有NT去開Unicorn, 因為係NT始終大多數都係敵人,

事實上UNICORN o既設計係一般人承受唔到, 而本來要查封o既NT研究
所亦根本冇封到, 就係為左要做強化人去渣UNICORN

頂部
吳繫仁
曹長
Rank: 2


UID 4100
精華 0
積分 0
帖子 409
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-28
狀態 離線
發表於 2010-2-26 09:24 PM  資料  短消息  加為好友 
壓縮左好多
如果不是睇過小說的話
理解D來龍去脈真挪命

頂部
edwardomen
壹等兵
Rank: 1


UID 6937
精華 0
積分 0
帖子 123
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-2
狀態 離線
發表於 2010-2-26 10:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 aozaki 於 2010-2-23 12:37 AM 發表
gundam要係咁先正
睇完..先知正統浮游砲係咁操作
唔係基大神果 D 打鍵盤 唔係壓倒性秒殺
冇睇過小說..有d混亂..突襲果班係唔係聯邦黎...
個公主又係邊 邊人..?好 ...

如果你係高達宇宙世紀迷~公主這角色一家令人大聲呼叫~..因為佢係0079已經出現~當年係手抱BB....近年安彥老師更加在漫畫中描寫了佢老豆點樣追佢阿媽而生左佢..
佢戲份已經連續了四部作品....佢俾馬沙仲要威~~

頂部
edwardomen
壹等兵
Rank: 1


UID 6937
精華 0
積分 0
帖子 123
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-2
狀態 離線
發表於 2010-2-26 10:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 鳴海空 於 2010-2-23 02:51 AM 發表
好正! 剛開始見到獨角獸的時候完全沒有任何感覺, 但開角之後卻有一種不能言喻的感動
雖然是第一次看但有一種好像看見老朋友的感動, 特別是最後公主壓軸的一句「GUNDAM」
還有劇中的對白勾起了不少回憶,這是小 ...

無錯~我小說也睇了~~根本是兩回事~互相都有其好處....不應強加比較

頂部
edwardomen
壹等兵
Rank: 1


UID 6937
精華 0
積分 0
帖子 123
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-2
狀態 離線
發表於 2010-2-26 10:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 billy1976 於 2010-2-23 11:45 PM 發表



因打中了核熔合爐!

無錯~依家野~其實係0079已經係咁,阿寶第一次打渣古都發現這情況嚴重~因此佢要小心避開核熔合爐來打~~

頂部
edwardomen
壹等兵
Rank: 1


UID 6937
精華 0
積分 0
帖子 123
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-2
狀態 離線
發表於 2010-2-26 11:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 siuterry 於 2010-2-24 01:22 AM 發表

以我理解,
1. 剎帝利單機打爆左好多部連邦機,
當時殖民地星可能得番佢一部機,
咁Unicorn出場見到佢咪覺得佢係入侵者/開戰者...
2. 新自護係果個年代係殘黨,
對於連邦管轄下新自護當然是公敵.

獨角獸 ...

睇到第八集~可以話原來係有個局...目的都係想為個盒...來得到政治籌碼~~~

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 10:45 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver