回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 緊急通告!懇求聲援反對高鐵西九專用通道方案
貴族小子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1939
精華 0
積分 4
帖子 1424
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-10
狀態 離線
發表於 2010-1-13 06:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 *呀浩_∼ 於 2010-1-12 11:07 PM 發表


你問拖緊個班

點解問親一地兩檢政府都答唔到?
反而就問到港深一段只係行170km/h (嘩...條高鐵好高速bor )

頂部
ice
大佐
Rank: 5Rank: 5
情色菲林


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 5315
精華 4
積分 98
帖子 11804
成品數目 98 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-8
來自 巴比倫
狀態 離線
發表於 2010-1-13 06:33 PM  資料  短消息  加為好友 
beyond早班火車
http://www.youtube.com/watch?v=KyMX0kddPnc&feature=related

送大家一首好歌....





2014 我活過
頂部
~薰~
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29613
精華 6
積分 36
帖子 556
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-17
狀態 離線
發表於 2010-1-13 06:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 好平 於 2010-1-13 10:50 AM 發表
http://hk.news.yahoo.com/article/100110/3/g1xc.html

呢段野真係不知所謂

社會有問題, 市民去出聲 , 有咩問題 , 香港既示威行動, 我林係世界上叫做和平到冇可能發生, 呢d叫激進?  

將個責任落係咩8 ...

呢幾日傳媒系咁話咩80後呀,90後呀,點解要標籤年青人?
年青人關心政治,社會唔系好事來的?
年青人好激進?睇下外國d例子先la........外國容咩易就衝突,香港年青人用和平手法去表達想法有問題嗎?

頂部
nok031059
壹等兵
Rank: 1



UID 27738
精華 0
積分 0
帖子 110
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-28
狀態 離線
發表於 2010-1-13 07:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wilsonchanky 於 2010-1-13 06:52 PM 發表
我們,,,不再沉默...撐高鐵,撐香港!!

撐高鐵係咪撐埋香港我就唔知
不過起高鐵就一定浪費香港納稅人既金錢

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-1-13 07:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~薰~ 於 2010-1-13 06:34 PM 發表

呢幾日傳媒系咁話咩80後呀,90後呀,點解要標籤年青人?
年青人關心政治,社會唔系好事來的?
年青人好激進?睇下外國d例子先la........外國容咩易就衝突,香港年青人用和平手法去表達想法有問題嗎?

因為係呢d人眼中, 經過由細到大既填鴨教育, 求學只為求分數, 年青人應該係貪錢, 要上位, 著名牌, 發夢住豪宅既拜金主義者, 唔係就d 只識落d場 hi野既細路...





路過既厚多士
頂部
Eyeshield
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20082
精華 0
積分 6
帖子 830
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
來自 飛龍改
狀態 離線
發表於 2010-1-13 07:28 PM  資料  短消息  加為好友 
支持起高鐵!!
我係80後.





光速蒙面俠的模型Blog, 新開發展中, 歡迎參觀 !!
http://hk.myblog.yahoo.com/spychung007/
頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2010-1-13 07:36 PM  資料  短消息  加為好友 
唔好講咁多!

星期五六去立法會集會 , 見證香港的反對聲音 !

=====================

今日返工 , 咁岩講開反高鐵 ,

我d上司問我有咩反既理據 ,

我先反問佢讚成既原因 , 佢只答到 :

跟大陸連接 , 多條鐵路提起經濟 ...

then 冇 !

問佢有冇留意反對聲音 , 佢話報章電視冇提 ...

跟本好多自以為成熟既上班族都認為有經濟效益就係所謂長遠理據 ...

經濟經濟 , 有幾多經濟增長係直接幫助到一般市民?

長遠長遠 , 當下此刻咁多社會問題都遲遲未解決到仲講咩長遠?

另外 , 反高鐵不是反鐵路本身 ,

是反背後政府既高傲 , 官商一體 , 不聽民意 !

鐵路有民間提議 , 唔接受 ,

重點資料又隱瞞 。

但是多得今次事件 , 令一班未懂是非的一輩醒來 ,

肯定地認清政府是什麼樣子 ?

破壞社會和諧的主兇 , 原來不是在立法會掟蕉的議員 ,

原本元凶就是政府 , 商界本身 !

掟蕉講粗口不單冇教壞細佬 , 更令我地呢班80後細佬擦眼看過究竟 ,

什麼母語教學 , 什麼副學士 , 上一代的"努力到來終有報"看來不再適合這是只有金錢的世界 ,

可是他們仍用這句話來催眠他們的子孫 , 用最少的金錢 , 買下我們的將來 ,

讓我們成為奴隸 !

可是香港人實在奴性太高 , 有幾多會為自己的不滿吶喊 ?

上面提及的同事咪係一個好例子 ,

大學畢業 , 卻不問世事 , 瞎目相信政府, 枉當大學生 !

這樣不理民意的政府 , 這樣誤導市民的政府 , 這樣官商一體的政府  

仍是政府嗎 ?

這實在有如外族亂政呀

頂部
wingary
曹長
Rank: 2


UID 23240
精華 0
積分 3
帖子 472
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-12
狀態 離線
發表於 2010-1-13 07:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Eyeshield 於 2010-1-13 08:40 PM 發表
支持起高鐵!!
我係80後.

根本就無人唔支持,只係要價錢及走線要合理,你亦無需要o係呢個位走出來講,同其他人對著幹。

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2010-1-13 07:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Eyeshield 於 2010-1-13 08:40 PM 發表
支持起高鐵!!
我係80後.

咁因咩原因支持?
因為你係80後,所以想與別不同,所以支持?

頂部
貴族小子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1939
精華 0
積分 4
帖子 1424
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-10
狀態 離線
發表於 2010-1-13 07:49 PM  資料  短消息  加為好友 
當年西九,今天高鐵/文﹕馬家輝
http://news.mingpao.com/20100112/msa.htm

頂部
赤君-018
中校
Rank: 4


UID 10269
精華 0
積分 4
帖子 3082
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-24
來自 房間
狀態 離線
發表於 2010-1-13 07:58 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
圓方同童軍總會都有直通巴,其實我想講無咁的需要起向西九囉
西九D富豪都慣左向圓方到坐車上去啦,依嫁起向果到咪又多舊魚"
起第二度啦,無謂晒錢

頂部
sunnycch
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 4149
精華 0
積分 3
帖子 2198
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-30
狀態 離線
發表於 2010-1-13 09:27 PM  資料  短消息  加為好友 
以宏觀睇, 高鐵係要起
問題(1) 係點起?
問題(2) 解決唔到一地兩檢, 高鐵最大既賣點--快, 冇左...
問題(3) 更深層次, 究竟隔著深圳河既呢一個"關"要keep 到幾時? 佢係阻住香港發達定保護緊香港既價值? 個"關"死先定香港死先?





many boxes of Gunpla in stock
頂部
philipks
少校
Rank: 3Rank: 3
無忘64


大毒梟勳章  
UID 2837
精華 6
積分 4
帖子 2189
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-2
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2010-1-13 09:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wingary 於 2010-1-13 08:48 PM 發表

根本就無人唔支持,只係要價錢及走線要合理,你亦無需要o係呢個位走出來講,同其他人對著幹。

咁又吾好咁講。畢竟每人都有發表權。應該尊重。
佢有無理由,說吾說服到大家又係另一會事

頂部
sunnycch
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 4149
精華 0
積分 3
帖子 2198
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-30
狀態 離線
發表於 2010-1-13 09:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 貴族小子 於 2010-1-13 21:01 發表
當年西九,今天高鐵/文﹕馬家輝
http://news.mingpao.com/20100112/msa.htm

x 2





many boxes of Gunpla in stock
頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2010-1-13 09:54 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunnycch 於 2010-1-13 10:39 PM 發表
以宏觀睇, 高鐵係要起
問題(1) 係點起?
問題(2) 解決唔到一地兩檢, 高鐵最大既賣點--快, 冇左...
問題(3) 更深層次, 究竟隔著深圳河既呢一個"關"要keep 到幾時? 佢係阻住香港發達定保護緊香港既價值? 個"關 ...

去廣州就話姐,,,去北京點計?





長門,,,製造中...
頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2010-1-13 09:55 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Eyeshield 於 2010-1-13 08:40 PM 發表
支持起高鐵!!
我係80後.

support !!!!!!





長門,,,製造中...
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2010-1-13 10:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wilsonchanky 於 2010-1-13 11:06 PM 發表


去廣州就話姐,,,去北京點計?

將來用高鐵上北京上海有幾多人~? 一萬人夠未~?

但距離目標九萬人仲差八倍 lor~





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2010-1-13 10:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wilsonchanky 於 2010-1-13 11:07 PM 發表


support !!!!!!

正如之前某師兄話齋, 支持既人根本冇論據, 只係一味盲目 Support... 唉~





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
ice
大佐
Rank: 5Rank: 5
情色菲林


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 5315
精華 4
積分 98
帖子 11804
成品數目 98 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-8
來自 巴比倫
狀態 離線
發表於 2010-1-13 10:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2010-1-13 11:15 PM 發表

將來用高鐵上北京上海有幾多人~? 一萬人夠未~?

但距離目標九萬人仲差八倍 lor~

政府話每年9萬定每日9萬?





2014 我活過
頂部
eriol
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24255
精華 0
積分 14
帖子 1193
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
狀態 離線
發表於 2010-1-13 10:17 PM  資料  短消息  加為好友  添加 eriol 為MSN好友 通過MSN和 eriol 交談
我係80前

我都支持起高鐵~~

但係我又反對個站起係西九~

其實而家西九只係豪宅區~~最多得一座ICC

我就唔多覺一定要起係西九囉~~





大家可以叫我∼∼L∼∼

http://hk.myblog.yahoo.com/eriol92335414/
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 04:47 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver