回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 七一籃球活動 (已book場)
  本主題由 KC 於 2009-9-6 02:48 PM 解除置頂 
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-3-29 03:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Tony仔 於 2009-3-29 10:55 AM 發表

我5月15返黎ar

咁快   可以走轉水貨喎





路過既厚多士
頂部
sunnycch
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 4149
精華 0
積分 3
帖子 2198
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-30
狀態 離線
發表於 2009-3-29 03:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 有heart人 於 2009-3-28 23:54 發表
sunny are you still able to play...haha... i guess you haven't see me play for long time...the strength is gone buddy...

actually not. ha ha
I can watch people playing tennis downstairs, Rugby 7 while babysitting, midnight Champions League as I need midnight feeding anyway...

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-3-29 04:08 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2009-3-29 04:12 PM 發表


咁快   可以走轉水貨喎

係law!!!
要走水貨





存貨太多,時間太少...
頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-3-29 05:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2009-3-29 12:43 AM 發表
要唔要每人買兩套唔同色既波衫呢~~~

冇意見





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-3-30 10:34 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 三金仔 於 2009-3-29 12:28 AM 發表



我都有興趣打

比d book場info你睇睇:

book場市區要$236/hrs(九龍&港島區)
新界區就平d,$148/hrs
如果用學生價book,一定要全部人有學生證,重要係full time

good^^
add左你啦^^
好似多數人都方案一!!!!


我會去book 場!!!!
but!!!正如三金仔講!

因為我唸對做野的人就無咩問題!
but,學生哥可能覺得貴.....

book市區場好似有少少貴.......打2小時,15個人平均要$31!
唔知大家會唔會介意入新界打???打2小時,15個人平均要$19.8!
eg,沙田的場都ok近沙田火車站!(行10mins)

我就新界/九龍都ok!!!
唔知大家想打where呢????
我會呢起明天(人嚟的???)開始,pm大家,收集聯絡電話!!!
請大家表態邊日ok!!!5月9/10/16/17/23/24
方便我早上book場!





存貨太多,時間太少...
頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2009-3-30 10:44 AM  資料  短消息  加為好友 
老人隊 - Hades 報到!
5月9/10/16/17/23/24 新界/九龍都ok.
我perfer book 朝早...

打乜位都無所謂除左中鋒

P.S. 2年前打完文康杯之後都無摸過波波呀...記得就住我呢d 老人家呀..





自我封閉期...
頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2009-3-30 12:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2009-3-30 11:04 AM 發表


good^^
add左你啦^^
好似多數人都方案一!!!!


我會去book 場!!!!
but!!!正如三金仔講!

因為我唸對做野的人就無咩問題!
but,學生哥可能覺得貴.....

book市區場好似有少少貴.... ...

葵芳得唔得??





頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-3-30 12:07 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 明天 於 2009-3-30 12:34 PM 發表


葵芳得唔得??

最緊要方便!!!!
大家方便就ok!
我無問題!





存貨太多,時間太少...
頂部
thardaway
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16417
精華 0
積分 2
帖子 951
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-2
來自 HKSAR
狀態 離線
發表於 2009-3-30 12:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2009-3-30 12:07 PM 發表



最緊要方便!!!!
大家方便就ok!
我無問題!

可以o既話最好唔好 Kwai Fong
因為我無直車到...
不過如果大部份人無問題我都 okay





工作中:
1) ... Hi-Zack 進行中!
2) ... 機戰白騎士
3) ... 舊版 1/144 Nemo (40%)
4) ... 電擊放棄作 (或者下年用)
5) ... 嘍囉型魔蟹 (35%)
頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2009-3-30 01:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2009-3-30 11:04 AM 發表


good^^
add左你啦^^
好似多數人都方案一!!!!


我會去book 場!!!!
but!!!正如三金仔講!

因為我唸對做野的人就無咩問題!
but,學生哥可能覺得貴.....

book市區場好似有少少貴.... ...

我地點無乜問題, 如果九龍緊係好啦, 五月都ok~

頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2009-3-30 01:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2009-3-30 12:34 PM 發表


葵芳得唔得??

葵芳哩個地點對我來講,好到無得再好,不過林士德個場唔係好得, 不過好耐無去過, 唔知有冇執過。

頂部
yan519
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 33883
精華 0
積分 19
帖子 1071
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-2
狀態 離線
發表於 2009-3-30 01:13 PM  資料  短消息  加為好友 
ME都係老人家...方案1,2都OK...
絕對唔勁...!!!

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-3-31 09:14 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談
1. ..................... yiuming                   方案一
2. ..................... saviour-sean          方案一
3. ..................... ~《北極熊》~
4. ..................... Cybray                   方案一
6........................龍千影                   兩個方案都得
6. ..................... 小杰                       方案一
7.......................thardaway              兩個方案都得
8. ..................... EXII                        方案一
9.......................大頭                       方案一
10.....................有heart人
11.....................正宗k                       方案一
12.....................哈帝斯                     方案一
13....................正樹                          兩個方案都得
14....................明天                一及二都冇問題,最緊要打完有地方沖涼!!!
15....................三金仔
16....................yan519           兩個方案都得
17....................sunnycch


已落實方案一!!!!!
我會再pm大家收集大家的聯絡電話!
之後會pm番個contract list俾大家^^

[ 本帖最後由 yiuming 於 2009-3-31 10:09 AM 編輯 ]





存貨太多,時間太少...
頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2009-3-31 10:09 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談
我又去, 確定日子之後call我~





頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-3-31 10:17 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 carman 於 2009-3-31 10:39 AM 發表
我又去, 確定日子之後call我~

ok!

1. ..................... yiuming                  
2. ..................... saviour-sean         
3. ..................... ~《北極熊》~
4. ..................... Cybray                  
6........................龍千影                  
6. ..................... 小杰                       
7.......................thardaway              
8. ..................... EXII                        
9.......................大頭                       
10.....................有heart人
11.....................正宗k                       
12.....................哈帝斯                     
13....................正樹                          
14....................明天               
15....................三金仔
16....................yan519           
17....................sunnycch
18....................carman





存貨太多,時間太少...
頂部
Qoo
上等兵
Rank: 2


UID 3368
精華 0
積分 4
帖子 280
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-16
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-3-31 11:33 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  Yahoo!
請問還接受報名嗎?我都想打籃球呢。

頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2009-3-31 11:37 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2009-3-31 10:47 AM 發表



ok!

1. ..................... yiuming                  
2. ..................... saviour-sean         
3. ..................... ~《北極熊》~
4. ..................... Cybray          ...

咦,男女混戰??





頂部
ngszewai
少校
Rank: 3Rank: 3


熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 4770
精華 33
積分 168
帖子 2341
成品數目 168 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-17
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-3-31 11:54 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
方案一同方案二我都OK.

不過我好屎....





FaceBook Album :
https://www.facebook.com/profile.php?id=100050400941878

相片集
https://photos.app.goo.gl/1prkL2BYZJxV4WEv7
頂部
正樹
上校
Rank: 4
人工知能改


熱讚榜勳章  
UID 12935
精華 3
積分 67
帖子 4628
成品數目 67 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-31
狀態 離線
發表於 2009-4-1 12:48 AM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
如果15號後,不如等埋TONY仔~





!@#$%^&*(())_..................!@#$%^&*
頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2009-4-1 01:55 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #79 正樹 的帖子

可以去d街場玩下熱下身先播....





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 04:55 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver