回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 而家D小朋友知什麼是高達嗎
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-24 09:27 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #34 lamsaitat 的帖子

我都係,不過因為堆得太多比人禁左~~~





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-24 09:28 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #37 lamsaitat 的帖子

我次次都唔中得我大佬中左3次><





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-24 09:30 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #40 龍千影 的帖子

但係如果係咁一路到大,對自己有興趣既野都不求甚解就去中意的話出到黎社會會點?





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-24 09:31 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #42 lamsaitat 的帖子

我3歲就研究遊戲機既原理(絕對真實),不過因為我知冇人同我砌返,想過拆開佢好多次都冇做過><





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-24 09:32 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #43 L.EGEND 的帖子

所以我好慶幸屋企人禁左,唔洗睇佢衰,康豬田d漫畫真係好正(最喜愛角色係薯包包~~~)





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-24 09:34 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #46 龍千影 的帖子

我冇去過,因為貝獸軍團同字獄組成日輸比我大佬套暗deck~~~





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-24 09:35 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #48 lamsaitat 的帖子

因為我地呢個年代同埋上一代對自己有興趣喜歡既野都好自行研究,社會先會進步,如果呢種風氣消失左對社會對世界都唔係好事~~





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-24 09:36 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #52 *呀浩_∼ 的帖子

終於聽到呢個世界仲有小朋友正常~~~





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-24 09:41 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #54 fockelo 的帖子

我唔係話佢地要知哂先玩得,只不過連是不是新,什麼故事和名字都不知,一來對中小學生黎講,係咪真係冇時間到咁都仲有時間係間模型店留成粒鍾(我係幾清閒架個日),而且我都有冇糾正返佢地唔係重點,因為咁樣人地家長係度,只會覺得我多事,只不過真係乜都唔知的話,買左彃卞爾都唔知發生緊咩事,仲要中小學生咁大個人係咪有d可悲呢





頂部
ccm880
上尉
Rank: 3Rank: 3
我係新手們的小師弟



UID 20902
精華 0
積分 18
帖子 1624
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-6
來自 SIDE 7
狀態 離線
發表於 2009-3-24 10:56 AM  資料  短消息  加為好友  添加 ccm880 為MSN好友 通過MSN和 ccm880 交談


QUOTE:
原帖由 lamsaitat 於 2009-3-23 11:56 PM 發表

seed咪即係0079
分分鍾d𡃁仔話你0079抄seed仲想吊頸啦

除非班細路真係白癡到見到d畫功都仲係咁樣講,我無計...





我係新手們的小師弟
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-24 11:02 AM  資料  短消息  加為好友 
好難講^^"~~~~~~~~





頂部
mamansing
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16891
精華 0
積分 0
帖子 874
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-10
來自 我媽的怨念
狀態 離線
發表於 2009-3-24 11:50 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 24-3-2009 09:12 AM 發表
ME2,個陣2,3歲左右睇zz,星矢個d,所以可以話一出世就係普露fans~~~

小朋友學人評高達
事件#1一一

小朋友1號:唉,, 呢家D高達好Q廢

小朋友2號:做乜@@??

我心諗:唔通呢家D小朋友咁成熟 識得評高達@ ...

呢個世界已經被扭曲…將來社會靠呢班傻仔就死梗

QUOTE:
原帖由 ccm880 於 24-3-2009 10:56 AM 發表

除非班細路真係白癡到見到d畫功都仲係咁樣講,我無計...

佢地未睇就已經會講:「d畫面咁差架,我唔睇呀」

佢地真係咁白痴…

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-3-24 12:28 PM  資料  短消息  加為好友 
點解砌/玩盒模型要好似係研究生咁要知道晒盒模盒既來龍去脈. 都係玩意姐, 有人鍾意認真又得, 輕鬆面對又得.
而且, 我當你清楚晒高達世界又如何.. 作為一個學生, 唔係應該有更重要既野去學去了解去記嗎??





路過既厚多士
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-3-24 12:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mamansing 於 2009-3-24 11:50 AM 發表


呢個世界已經被扭曲…將來社會靠呢班傻仔就死梗




佢地未睇就已經會講:「d畫面咁差架,我唔睇呀」

佢地真係咁白痴…

"高達"都真只係一系列既虛構故事, 記到熟一熟又如何呢  唔係所有行入模型鋪既小朋友都要係"高達"超級fans 呀.

如果係一個"高達"比賽既參賽者咩都攪亂晒先好笑姐.

[ 本帖最後由 VampireA 於 2009-3-24 12:35 PM 編輯 ]





路過既厚多士
頂部
木頭
軍曹
Rank: 2


UID 33627
精華 0
積分 1
帖子 333
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-28
來自 '西' 九龍
狀態 離線
發表於 2009-3-24 12:46 PM  資料  短消息  加為好友 
唔識邊隻打邊隻, 邊隻最新就唔玩得高達模型?

咁我就唔玩得 00 (因我未睇過), 小朋友又唔玩得 0079,
新血如果唔進取搜尋舊高達史, 則只可玩新高達

結果玩高達既圈子越縮越細, 跟住 D 模型店因太多死貨屯積好快會執哂,
自已建築起個 高達學歷 既圍牆, 以為自已學歷高人小小就好叻,
又唔知出面世界其實好大, 唔識高達都唔會有損失, 最後係現實自己反而變成小眾被人排擠返轉頭

[ 本帖最後由 ericni 於 2009-3-24 01:21 PM 編輯 ]

頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-24 12:47 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #73 VampireA 的帖子

問題係"對自己有興趣既野不求甚解"呢樣野,我見佢兩個都應該就升中,呢個年紀正常都應該對自己中意既野有一定既研究,但係佢地中意又唔去理解一下,咁大個人,如果個個係咁既話好多時候係學唔到真正既知識,連玩都唔識去認識一下佢的話,第時出黎社會點算,咩都唔去理解,人地話點就點,玩都已經係咁,何況現實工作上,係社會同人相處~~





頂部
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2009-3-24 12:53 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-24 01:17 PM 發表
問題係"對自己有興趣既野不求甚解"呢樣野,我見佢兩個都應該就升中,呢個年紀正常都應該對自己中意既野有一定既研究,但係佢地中意又唔去理解一下,咁大個人,如果個個係咁既話好多時候係學唔到真正既知識,連玩 ...

兩睇啦,

好似周街都見人玩孖寶賽車咁,你隨便玩同認真玩都好大分別wor,有時玩既識得向前向後放野未得羅,

唔駛要背晒轉灣位,bug位,小路,跑法地圖先玩得既,

就算佢真係唔識D咩打咩高達,認真用心去砌就得啦(反正好多人砌五星根本都唔知個隻係乜.... )





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
小小文
軍曹
Rank: 2


UID 24348
精華 0
積分 0
帖子 353
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-20
狀態 離線
發表於 2009-3-24 12:55 PM  資料  短消息  加為好友 
咁遲d電擊可能要分兩份paper, paper1係筆試, paper2先係實習...

頂部
木頭
軍曹
Rank: 2


UID 33627
精華 0
積分 1
帖子 333
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-28
來自 '西' 九龍
狀態 離線
發表於 2009-3-24 01:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-24 01:17 PM 發表
問題係"對自己有興趣既野不求甚解"呢樣野,我見佢兩個都應該就升中,呢個年紀正常都應該對自己中意既野有一定既研究,但係佢地中意又唔去理解一下,咁大個人,如果個個係咁既話好多時候係學唔到真正既知識,連玩 ...

現實同興趣係兩回事, 第日你出黎工作就會知道

為左搵食賺錢, 現實一切你會好俾心機學習

反而興趣既野, 既然講得出興趣, 唔上進學小 D 唔駛死既

[ 本帖最後由 ericni 於 2009-3-24 01:36 PM 編輯 ]

頂部
hoey_bbbider
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 25345
精華 0
積分 11
帖子 2443
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-20
狀態 離線
發表於 2009-3-24 01:11 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 hoey_bbbider 為MSN好友 通過MSN和 hoey_bbbider 交談


QUOTE:
原帖由 小小文 於 2009-3-24 01:25 PM 發表
咁遲d電擊可能要分兩份paper, paper1係筆試, paper2先係實習...






http://hk.myblog.yahoo.com/hoey_bbbider

搖搖 模型我都有玩,不過唔係好精果隻

大家多多指教下~~
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 05:49 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver