回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: Studio Reckless 齊齊砌 - [截止交件日:2010年6月30日]
  本主題由 KC 於 2010-8-6 01:22 PM 設置高亮 
jawi888
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2370
精華 1
積分 38
帖子 600
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-29
來自 爛件
狀態 離線
發表於 2010-7-18 11:29 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 jawi888 為MSN好友 通過MSN和 jawi888 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 versionka 於 2010-7-18 12:33 PM 發表
Part 5 update

NIEC SHOT

拍的跟會場展示品一樣

只差下面沒有販售定價

應該要標示一下每尊定價 100000 USD





RECKLESS MSN-04 SAZABI 1/144可動檢討完成  請來逛逛^^
http://tw.myblog.yahoo.com/wawe0621-wawe0621
頂部
jawi888
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2370
精華 1
積分 38
帖子 600
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-29
來自 爛件
狀態 離線
發表於 2010-7-18 11:31 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 jawi888 為MSN好友 通過MSN和 jawi888 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 woo 於 2010-7-18 12:44 PM 發表
個晚我黎錯地方!

個個師承小松原

仲有個擬似小松原

因為裡面有個被小松原皮鞭的惡魔

被惡魔附身了~

惡魔中的惡魔

[ 本帖最後由 jawi888 於 2010-7-18 01:15 PM 編輯 ]





RECKLESS MSN-04 SAZABI 1/144可動檢討完成  請來逛逛^^
http://tw.myblog.yahoo.com/wawe0621-wawe0621
頂部
jawi888
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2370
精華 1
積分 38
帖子 600
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-29
來自 爛件
狀態 離線
發表於 2010-7-18 11:35 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 jawi888 為MSN好友 通過MSN和 jawi888 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 newwave 於 2010-7-18 12:45 PM 發表


Thanks, I can see the huge difference between DSLR and DC, great job man.....could you please forward me those in original resolution??

看圖著實是一種享受

給我原檔(伸手)

實在很訝異100kb以內的圖檔如此的清晰

[ 本帖最後由 jawi888 於 2010-7-18 12:55 PM 編輯 ]





RECKLESS MSN-04 SAZABI 1/144可動檢討完成  請來逛逛^^
http://tw.myblog.yahoo.com/wawe0621-wawe0621
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2010-7-18 12:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GK奴隸 於 2010-7-17 07:55 PM 發表

師兄打算砌邊隻~~~~等我落簿先

我呢d 叫師弟 ja... 我梗係砌埋隻 Zeta 改件先, 尋日試咗小小刻線... 仲有排...  



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
versionka
壹等兵
Rank: 1


UID 1645
精華 0
積分 0
帖子 120
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-30
狀態 離線
發表於 2010-7-18 02:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 newwave 於 2010-7-18 12:45 PM 發表


Thanks, I can see the huge difference between DSLR and DC, great job man.....could you please forward me those in original resolution??

Dear you are always welcomed! BTW, whoever wants a copy of it, let me know with your e-mail by PM.





Caution: Overuse of these timely and informative news updates can lead to excessive expenditure on hobby products. Use with care to avoid potential financial and/or maritial distress.
頂部
EXII
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 484
精華 1
積分 18
帖子 1247
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-21
狀態 離線
發表於 2010-7-18 04:43 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 versionka 於 2010-7-18 03:18 PM 發表

Dear you are always welcomed! BTW, whoever wants a copy of it, let me know with your e-mail by PM.

Thanks a lot for your effort man!~

I want a copy, you know my email lah~  Next time remember to bring your completed kit too





My BLOG   http://hk.myblog.yahoo.com/exiihk
Reckless x N 隻  (+_+)
頂部
byg_zam
中校
Rank: 4


UID 2015
精華 0
積分 1
帖子 3090
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-15
狀態 離線
發表於 2010-7-18 05:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 versionka 於 2010-7-18 14:00 發表

Dear you are always welcomed! BTW, whoever wants a copy of it, let me know with your e-mail by PM.

我又要





頂部
newwave
上尉
Rank: 3Rank: 3
仲有 ??? 隻.....


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 6746
精華 1
積分 28
帖子 1110
成品數目 28 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-27
來自 一個小島
狀態 離線
發表於 2010-7-18 06:22 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
又再嚟






https://www.facebook.com/SpaceInGundamUniverse

http://newwavegundam.wordpress.com/
頂部
EXII
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 484
精華 1
積分 18
帖子 1247
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-21
狀態 離線
發表於 2010-7-18 07:04 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 newwave 於 2010-7-18 07:40 PM 發表
又再嚟

?ib_____DtLdAj7Dt

埋隻我都攪緊, 你個盾有無出事?





My BLOG   http://hk.myblog.yahoo.com/exiihk
Reckless x N 隻  (+_+)
頂部
newwave
上尉
Rank: 3Rank: 3
仲有 ??? 隻.....


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 6746
精華 1
積分 28
帖子 1110
成品數目 28 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-27
來自 一個小島
狀態 離線
發表於 2010-7-18 07:19 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 EXII 於 2010-7-18 08:22 PM 發表


埋隻我都攪緊, 你個盾有無出事?

好齊齊砌

個盾無事, 幾好.....我隻係MB件, 出得幾好





https://www.facebook.com/SpaceInGundamUniverse

http://newwavegundam.wordpress.com/
頂部
GK奴隸
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 19891
精華 4
積分 29
帖子 1034
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-14
來自 爛件地獄
狀態 離線
發表於 2010-7-18 11:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 jawi888 於 2010-7-18 12:47 PM 發表

NIEC SHOT

拍的跟會場展示品一樣

只差下面沒有販售定價

應該要標示一下每尊定價 100000 USD

當晚很高興,下次你都來香港吧!

QUOTE:
原帖由 woo 於 2010-7-18 12:44 PM 發表
個晚我黎錯地方!

個個師承小松原

仲有個擬似小松原

仲有個擬似小松原--->雖然無佢當日沒帶墨鏡,但我知佢係有心穿黑衣搞鬼

QUOTE:
原帖由 versionka 於 2010-7-18 03:18 PM 發表

Dear you are always welcomed! BTW, whoever wants a copy of it, let me know with your e-mail by PM.

當日真係比較暗,影得很辛苦吧 真係唔該哂!

QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2010-7-18 01:53 PM 發表

我呢d 叫師弟 ja... 我梗係砌埋隻 Zeta 改件先, 尋日試咗小小刻線... 仲有排...  

尋日試咗小小刻線... 仲有排 ---->  有心唔怕遲,好快又有part2

QUOTE:
原帖由 EXII 於 2010-7-18 08:22 PM 發表


埋隻我都攪緊, 你個盾有無出事?

part2出現了

[ 本帖最後由 GK奴隸 於 2010-7-19 01:36 AM 編輯 ]





Studio Reckless奴隸
http://www5e.biglobe.ne.jp/~reckless/
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2010-7-19 01:55 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GK奴隸 於 2010-7-19 12:53 AM 發表
尋日試咗小小刻線... 仲有排 ---->  有心唔怕遲,好快又有part2...

Really~?  咁我都要加速, 年尾前一次出兩隻~





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
versionka
壹等兵
Rank: 1


UID 1645
精華 0
積分 0
帖子 120
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-30
狀態 離線
發表於 2010-7-19 08:13 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 byg_zam 於 2010-7-18 06:34 PM 發表

我又要

copies will be sent tonite. Bewared at 6MB per photos.





Caution: Overuse of these timely and informative news updates can lead to excessive expenditure on hobby products. Use with care to avoid potential financial and/or maritial distress.
頂部
byg_zam
中校
Rank: 4


UID 2015
精華 0
積分 1
帖子 3090
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-15
狀態 離線
發表於 2010-7-19 08:17 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 versionka 於 2010-7-19 08:13 發表

copies will be sent tonite. Bewared at 6MB per photos.

THX.





頂部
jawi888
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2370
精華 1
積分 38
帖子 600
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-29
來自 爛件
狀態 離線
發表於 2010-7-22 11:33 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 jawi888 為MSN好友 通過MSN和 jawi888 交談 Yahoo!
Part.2是GM嗎^^~~~


這次選用日本RECKLESS出品的採光貼 厚度是我之前使用採光貼的3倍以上?
韌度較高 適合拉弧面 不過太厚 零件需磨小些




鏡面居然可以反射我的桌子以及SONY古董T33相機?!?


感謝haba~美件!稜邊細節都很優~

看到奴隸的陸戰系列太震撼害我又手癢了

[ 本帖最後由 jawi888 於 2010-7-22 12:59 PM 編輯 ]





RECKLESS MSN-04 SAZABI 1/144可動檢討完成  請來逛逛^^
http://tw.myblog.yahoo.com/wawe0621-wawe0621
頂部
GK奴隸
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 19891
精華 4
積分 29
帖子 1034
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-14
來自 爛件地獄
狀態 離線
發表於 2010-7-22 11:42 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 jawi888 於 2010-7-22 12:51 PM 發表
Part.2是GM嗎^^~~~


這次選用日本RECKLESS出品的採光貼 厚度是我之前使用採光貼的3倍以上?
韌度較高 適合拉弧面 不過太厚 零件需磨小些


...

我都好想試試
請問是什麼底色

[ 本帖最後由 GK奴隸 於 2010-7-22 01:02 PM 編輯 ]





Studio Reckless奴隸
http://www5e.biglobe.ne.jp/~reckless/
頂部
alphateng
軍曹
Rank: 2


UID 3456
精華 5
積分 63
帖子 379
成品數目 63 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-18
來自 中国.广州
狀態 離線
發表於 2010-7-22 11:42 AM  資料  短消息  加為好友 
这彩光贴也太犀利了吧....

頂部
jawi888
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2370
精華 1
積分 38
帖子 600
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-29
來自 爛件
狀態 離線
發表於 2010-7-22 12:25 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 jawi888 為MSN好友 通過MSN和 jawi888 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 GK奴隸 於 2010-7-22 01:00 PM 發表

我都好想試試
請問是什麼底色

田宮消光黑 XF-1(亮光黑用完了~~^^||)抓力強~俊式容易剝落

撕貼了3次才OK 浪費了大半張





RECKLESS MSN-04 SAZABI 1/144可動檢討完成  請來逛逛^^
http://tw.myblog.yahoo.com/wawe0621-wawe0621
頂部
GK奴隸
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 19891
精華 4
積分 29
帖子 1034
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-14
來自 爛件地獄
狀態 離線
發表於 2010-7-22 05:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 jawi888 於 2010-7-22 01:43 PM 發表

田宮消光黑 XF-1(亮光黑用完了~~^^||)抓力強~俊式容易剝落

撕貼了3次才OK 浪費了大半張

這隻RGM-79(G)是砌橙色的嗎?





Studio Reckless奴隸
http://www5e.biglobe.ne.jp/~reckless/
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 12:47 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver