回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 幪面超人-RiderBout(用bluestacks刷招待)
kitkit...
曹長
Rank: 2



UID 38314
精華 0
積分 7
帖子 438
成品數目 7 件
閱讀權限 0
註冊 2010-4-19
來自 H.K
狀態 離線
發表於 2013-2-12 03:11 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kitkit... 為MSN好友 通過MSN和 kitkit... 交談
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
bbpoon130
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14829
精華 0
積分 5
帖子 1104
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
狀態 離線
發表於 2013-2-12 04:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kitkit... 於 2013-2-12 15:11 發表

草左差5多20支水...5G好5好用係到...

有愛就用,冇愛88
我只係想拎白鳥同翼龍

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-2-12 05:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 p_g_seed 於 2013-2-12 03:06 PM 發表
Very 痴線, 上次80都打唔到, 今次冇望

100都唔係問題,而係黑幕出野不嬲唔好
第一隻黑幕夠膽死出"經驗朱古力"同經驗壼......


本帖最近評分記錄
~LAZY~   2013-2-12 08:57 PM  讚好  +1   same here
頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-2-12 05:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kitkit... 於 2013-2-12 03:11 PM 發表

草左差5多20支水...5G好5好用係到...

100隻喎,睇過先,最尾1-2日先考慮啦

頂部
kitkit...
曹長
Rank: 2



UID 38314
精華 0
積分 7
帖子 438
成品數目 7 件
閱讀權限 0
註冊 2010-4-19
來自 H.K
狀態 離線
發表於 2013-2-12 05:22 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kitkit... 為MSN好友 通過MSN和 kitkit... 交談
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-2-12 05:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kitkit... 於 2013-2-12 05:22 PM 發表

你岩,我5想又有人冇劍揸。。。

因為今日1點玩,超順
姐係證明幾多人放棄左呢個任,甚至隻game...

頂部
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2013-2-12 09:35 PM  資料  短消息  加為好友 
其實個人覺得e隻game已經算係唔太課金,任ge UR/SR其實只要你好彩o係你能力極限之前都可以拎到一張半張,打到送全部野只係確保一定有UR/SR。好似我咁,我完全冇諗過用現錢,好彩ge就好似之前咁最後一次機會就拎到UR,唔好彩ge都每一次都有張SR,咁平時打故事完全冇問題,狙人腰帶又有得揀,揀d弱d ge就唔怕唔齊腰帶,根本冇必要dum錢落去,就算打任,學ch_lycab兄話齋,UR同SR都係爭幾百,變+仲好,好彩ge有好多好似e度d ching咁上岸就自動波幫人打,唔好彩ge咁打到極限咪幫o下其他ching手拎返d協力報酬lor,所以見到有課金神打到lv.100十面鬼我都「哇」o左出o來,我諗玩e個app ge咁多位都係對rider有愛,就算隻game遲d變到超課金都到要打1000隻咪得啖笑hea玩lor

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-2-12 11:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedom1994 於 2013-2-12 09:35 PM 發表
其實個人覺得e隻game已經算係唔太課金,任ge UR/SR其實只要你好彩o係你能力極限之前都可以拎到一張半張,打到送全部野只係確保一定有UR/SR。好似我咁,我完全冇諗過用現錢,好彩ge就好似之前咁最後一次機會就拎 ...

或者咁講
就算俾你攞晒UR都出唔晒
一張UR 23 COST,9張即係 207 COST
以依家玩家LV上限,基本上出唔晒
當MAX大約185 COST
大約6張UR+3張SR(大約 180 COST),所以打任第2下唔可以FULL TEAM(唔夠時間回)
所以未來課金向會更嚴重

頂部
musicalnote
壹等兵
Rank: 1


UID 51139
精華 0
積分 0
帖子 146
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-12-19
狀態 離線
發表於 2013-2-13 01:26 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2013-2-12 11:21 PM 發表


或者咁講
就算俾你攞晒UR都出唔晒
一張UR 23 COST,9張即係 207 COST
以依家玩家LV上限,基本上出唔晒
當MAX大約185 COST
大約6張UR+3張SR(大約 180 COST),所以打任第2下唔可以FULL TEAM(唔夠時 ...

呼呼~這幾天都要外出...100隻..說笑吧...24小時打都回不了行動...有行動都回不了攻擊....
這次目標是水瓶女算了...也不想玩得太累....!!

還有就是你說中重點了....
再多UR SR咭都不夠COST....我現在就是這樣了...有一張要用R...
還有到現在都不增加一下咭片數量100張開始不夠用了....
雖然用的都是UR SR又不太想掉了些R咭

頂部
bbpoon130
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14829
精華 0
積分 5
帖子 1104
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
狀態 離線
發表於 2013-2-13 01:45 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2013-2-12 23:21 發表


或者咁講
就算俾你攞晒UR都出唔晒
一張UR 23 COST,9張即係 207 COST
以依家玩家LV上限,基本上出唔晒
當MAX大約185 COST
大約6張UR+3張SR(大約 180 COST),所以打任第2下唔可以FULL TEAM(唔夠時 ...

我70lv,上限184cost,行動力88,一定用唔哂UR

[ 本帖最後由 bbpoon130 於 2013-2-13 11:09 AM 編輯 ]

頂部
musicalnote
壹等兵
Rank: 1


UID 51139
精華 0
積分 0
帖子 146
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-12-19
狀態 離線
發表於 2013-2-13 04:15 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2013-2-12 05:01 PM 發表


100都唔係問題,而係黑幕出野不嬲唔好
第一隻黑幕夠膽死出"經驗朱古力"同經驗壼......

我打第一隻黑幕出了kivara..+ 朱古力

頂部
musicalnote
壹等兵
Rank: 1


UID 51139
精華 0
積分 0
帖子 146
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-12-19
狀態 離線
發表於 2013-2-13 04:39 AM  資料  短消息  加為好友 
新開的分身第一隻黑幕出了SR+水瓶女...

高防咭來的.LV1..SR+ 攻1880 防3490

[ 本帖最後由 musicalnote 於 2013-2-13 04:44 AM 編輯 ]

頂部
kitkit...
曹長
Rank: 2



UID 38314
精華 0
積分 7
帖子 438
成品數目 7 件
閱讀權限 0
註冊 2010-4-19
來自 H.K
狀態 離線
發表於 2013-2-13 07:28 AM  資料  短消息  加為好友  添加 kitkit... 為MSN好友 通過MSN和 kitkit... 交談
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-2-13 11:24 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 musicalnote 於 2013-2-13 04:15 AM 發表


我打第一隻黑幕出了kivara..+ 朱古力



QUOTE:
原帖由 musicalnote 於 2013-2-13 04:39 AM 發表
新開的分身第一隻黑幕出了SR+水瓶女...

高防咭來的.LV1..SR+ 攻1880 防3490



QUOTE:
原帖由 kitkit... 於 2013-2-13 07:28 AM 發表

Ching好好彩。。。我第一隻竟然出n亞極陀。。。。我無言。。。

打左兩隻黑幕,都係出垃圾
反而係地下執到張EX朱古力,依家等緊隻R卡轉SR

[ 本帖最後由 ch_lycab 於 2013-2-13 11:28 AM 編輯 ]

頂部
kitkit...
曹長
Rank: 2



UID 38314
精華 0
積分 7
帖子 438
成品數目 7 件
閱讀權限 0
註冊 2010-4-19
來自 H.K
狀態 離線
發表於 2013-2-13 11:30 AM  資料  短消息  加為好友  添加 kitkit... 為MSN好友 通過MSN和 kitkit... 交談
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-2-13 11:41 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kitkit... 於 2013-2-13 11:30 AM 發表

冇諗過打地下D野...好似好晒COST咁...

佢講明地上既心形盒"有機會"攞到"進化EX卡"

頂部
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2013-2-13 12:47 PM  資料  短消息  加為好友 
有特效打o左21隻都未出黑幕,有冇人知點用ga

頂部
bbpoon130
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14829
精華 0
積分 5
帖子 1104
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
狀態 離線
發表於 2013-2-13 01:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedom1994 於 2013-2-13 12:47 發表
有特效打o左21隻都未出黑幕,有冇人知點用ga

做leader

頂部
bbpoon130
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14829
精華 0
積分 5
帖子 1104
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
狀態 離線
發表於 2013-2-13 01:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2013-2-13 11:41 發表


佢講明地上既心形盒"有機會"攞到"進化EX卡"

我打黑幕出左R卡,如果有機會就希望地上執到EX卡la

頂部
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2013-2-13 01:40 PM  資料  短消息  加為好友 
第1次打黑幕......N Agito......

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 09:26 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver