回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 想識女仔應該點???
hoey_bbbider
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 25345
精華 0
積分 11
帖子 2443
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-20
狀態 離線
發表於 2008-9-26 09:09 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 hoey_bbbider 為MSN好友 通過MSN和 hoey_bbbider 交談
你有冇睇中間果幾十頁架
講左好多野架





http://hk.myblog.yahoo.com/hoey_bbbider

搖搖 模型我都有玩,不過唔係好精果隻

大家多多指教下~~
頂部
modular
平民
Rank: 1



UID 16923
精華 0
積分 0
帖子 49
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
來自 HKSAR
狀態 離線
發表於 2008-9-26 09:46 PM  資料  短消息  加為好友 
hoey_bbbider

重記得我嗎?上次問你有關屋仔模型果個係我。0係你開學果時我已經有提你係時候要收拾心情讀書,點之你無聽,而加重諗僅點識女仔。

拿好老實講,你明知對方係 repeater 我相信佢都應該諗著讀多次之後有機會升中六,會考期屬於搏殺期,七八個月時間其實好快過,我唔之你本身成績如何,保守估計屬僅僅合格果種,你可能會因為掛著打機、砌模型同識女仔而令到會考成績變差,繼而升唔到中六。(要作最壞打算)

「認真既說話未必0岩聽,但係會考放榜後就要面對現實。」

頂部
CKT
上校
Rank: 4


UID 13028
精華 0
積分 19
帖子 4711
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
狀態 離線
發表於 2008-9-26 09:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 modular 於 2008-9-26 09:46 PM 發表
hoey_bbbider

重記得我嗎?上次問你有關屋仔模型果個係我。0係你開學果時我已經有提你係時候要收拾心情讀書,點之你無聽,而加重諗僅點識女仔。

拿好老實講,你明知對方係 repeater 我相信佢都應該諗著讀 ...

而家仲想學人玩結他, 樓主真係唔當會考係重要事





Project Unicorn:
MG Unicorn 0%
MG Banshee 0%
MG Sinanju 0%
PG Unicorn 0%
頂部
hoey_bbbider
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 25345
精華 0
積分 11
帖子 2443
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-20
狀態 離線
發表於 2008-9-26 09:57 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 hoey_bbbider 為MSN好友 通過MSN和 hoey_bbbider 交談


QUOTE:
原帖由 modular 於 2008-9-26 09:46 PM 發表
hoey_bbbider

重記得我嗎?上次問你有關屋仔模型果個係我。0係你開學果時我已經有提你係時候要收拾心情讀書,點之你無聽,而加重諗僅點識女仔。

拿好老實講,你明知對方係 repeater 我相信佢都應該諗著讀 ...

好多野都係想下架姐
結他果 D幾時玩都ok
不過我真係想識個女仔





http://hk.myblog.yahoo.com/hoey_bbbider

搖搖 模型我都有玩,不過唔係好精果隻

大家多多指教下~~
頂部
齋胡
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 15505
精華 0
積分 6
帖子 2219
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-11
來自 媽安山
狀態 離線
發表於 2008-9-26 10:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hoey_bbbider 於 2008-9-26 09:57 PM 發表

好多野都係想下架姐
結他果 D幾時玩都ok
不過我真係想識個女仔

引用你果句改少少野

女仔果 D幾時識都ok

你依家讀書最重要

頂部
eddiechan5
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27015
精華 0
積分 0
帖子 567
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-12
狀態 離線
發表於 2008-9-26 10:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 齋胡 於 2008-9-26 10:23 PM 發表

引用你果句改少少野

女仔果 D幾時識都ok

你依家讀書最重要

非常同意,
我個舅父佢都三十幾,四十歲都仲未拍過施,
e d野等讀完書先再講la...

頂部
sunnycch
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 4149
精華 0
積分 3
帖子 2198
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-30
狀態 離線
發表於 2008-9-26 11:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hoey_bbbider 於 2008-9-26 20:31 發表
呀,唔夠膽同佢講野
講過幾句野only
因為我好細膽

算吧啦!!!
等你邊日儲夠膽先上來再講過





many boxes of Gunpla in stock
頂部

上等兵
Rank: 2


UID 21444
精華 0
積分 5
帖子 256
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-21
狀態 離線
發表於 2008-9-26 11:16 PM  資料  短消息  加為好友  添加 富 為MSN好友 通過MSN和 富 交談


QUOTE:
原帖由 eddiechan5 於 2008-9-26 10:29 PM 發表

非常同意,
我個舅父佢都三十幾,四十歲都仲未拍過施,
e d野等讀完書先再講la...

三十幾,四十歲都仲未拍過施??
嚴重左少少wor=~=





hey~~~man~
頂部
高朗
上等兵
Rank: 2


UID 21269
精華 0
積分 6
帖子 256
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-16
狀態 離線
發表於 2008-9-26 11:50 PM  資料  短消息  加為好友 
9月就快完,差唔多時候要溫會考,當你考得唔好,到到睇返自己考會考前幾月做左d咩,千祈唔好拎任張result係到話要repeat無書讀

樓主都係同個女仔做住朋友先啦....朋友呢d野,有緣自然會識到,冇緣你做咩佢都當你無到

我讀左5年男校都覺得中學唔應該拍拖

頂部
mamansing
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16891
精華 0
積分 0
帖子 874
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-10
來自 我媽的怨念
狀態 離線
發表於 2008-9-27 12:06 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hoey_bbbider 於 26-9-2008 09:57 PM 發表

好多野都係想下架姐
結他果 D幾時玩都ok
不過我真係想識個女仔

會考啦大佬
我依家乜都冇稔
都驚上唔到中六
你仲要搞咁多野

你當同佢做普通fd先
慢慢熟左自然就成事啦



P.S.我情況同你相反
我由上年開始發現係班上有幾個女同學"目及"我(我自問唔算靚仔)
之後唔知點解由三唔識七變到依家好熟(我係150%被動架)

最大鑊係我班男女人數比例係3x:11
兼且我果班d女可以話係全form最樣衰 + 性格恐怖
我扮女人都比佢地有女人味
死未?

頂部
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2008-9-27 01:03 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2008-9-26 09:03 PM 發表


咁點教都無用啦....

同某人一樣,唔開聲一切都唔會有改變ga

你講野好有骨播,小兄弟
究竟講緊邊個先?

[ 本帖最後由 1d20 於 2008-9-27 01:55 AM 編輯 ]





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
eddiechan5
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27015
精華 0
積分 0
帖子 567
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-12
狀態 離線
發表於 2008-9-27 10:13 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mamansing 於 2008-9-27 12:06 AM 發表

會考啦大佬
我依家乜都冇稔
都驚上唔到中六
你仲要搞咁多野

你當同佢做普通fd先
慢慢熟左自然就成事啦



P.S.我情況同你相反
我由上年開始發現係班上有幾個女同學"目及"我(我自問唔算靚 ...

咁真係死得人多..
咁你班d女仔咪扮男仔比你地仲有男人味!!?

頂部
kurumi
上尉
Rank: 3Rank: 3
我係低手


UID 10745
精華 0
積分 0
帖子 1203
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-15
來自 side 7
狀態 離線
發表於 2008-9-27 01:19 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
無精神睇咁多頁,三句說話講晒,識女仔定識朋友都好,要主動,永遠做被動想對方主動你永遠都唔洗指意結識異性 / 朋友。

見你單單九月份都開左咁多個post,稍為離一離題,揾到一個post。

http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... %F0%B5M%B7Q%A7V%A4O

希望你之前o個個post唔係因為覺得悶而隨便講下就算,對自己講過既野付責任,如果你開咁多個post既目的只係揾網友黎消遣,你目的已達到,唔該你正正經經咁讀好d書,無謂再浪費時間係上網打機。

[ 本帖最後由 kurumi 於 2008-9-27 01:20 PM 編輯 ]





雖然自知技不如人,對模型熱情不會因此減退

「**** 隱藏信息 要砌上一百幾十盒模型才能顯示 *****」
頂部
mamansing
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16891
精華 0
積分 0
帖子 874
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-10
來自 我媽的怨念
狀態 離線
發表於 2008-9-27 01:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 eddiechan5 於 27-9-2008 10:13 AM 發表

咁真係死得人多..
咁你班d女仔咪扮男仔比你地仲有男人味!!?

非也
佢地只係行為舉止同性格令人反感
eg講野大聲到我係課室一角都聽到佢地講乜
大聲爆粗
唔理場合講野/笑到勁大聲…(尋日落禮堂就係
某一兩個老師經常講講下書都要打斷黎叫佢地

男人味就冇
粗魯就係真

頂部
hoey_bbbider
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 25345
精華 0
積分 11
帖子 2443
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-20
狀態 離線
發表於 2008-9-27 06:27 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 hoey_bbbider 為MSN好友 通過MSN和 hoey_bbbider 交談


QUOTE:
原帖由 kurumi 於 2008-9-27 01:19 PM 發表
無精神睇咁多頁,三句說話講晒,識女仔定識朋友都好,要主動,永遠做被動想對方主動你永遠都唔洗指意結識異性 / 朋友。

見你單單九月份都開左咁多個post,稍為離一離題,揾到一個post。

http://www.hkml. ...

呀.好,希望學期完果時 可以係度講我升到上中6





http://hk.myblog.yahoo.com/hoey_bbbider

搖搖 模型我都有玩,不過唔係好精果隻

大家多多指教下~~
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 08:10 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver