回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 《SD高達Online》討論帖(16/2更新此帖)
lotty424
上校
Rank: 4


UID 28881
精華 0
積分 2
帖子 4249
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-26
來自 天水圍
狀態 離線
發表於 2009-7-26 06:40 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lotty424 為MSN好友 通過MSN和 lotty424 交談


QUOTE:
原帖由 聖軍師孔明 於 2009-7-26 07:02 PM 發表

借問聲邊個係「卡怪神手」
恕小弟真係唔識

你去任頻一打招人卡頭頂上的惡魔就有人應你嫁啦
見到果 D用迷紅果 D就應該識卡嫁啦(不過我見過有D神手勁到拎THE-O同突擊去卡都卡到 )





屋企太細 模型冇位擺.......
放模型中......
HKML UVER頭號FANS XD
頂部
聖軍師孔明
軍曹
Rank: 2


UID 29916
精華 0
積分 14
帖子 368
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-26
狀態 離線
發表於 2009-7-26 07:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lotty424 於 2009-7-26 07:10 PM 發表

你去任頻一打招人卡頭頂上的惡魔就有人應你嫁啦
見到果 D用迷紅果 D就應該識卡嫁啦(不過我見過有D神手勁到拎THE-O同突擊去卡都卡到 )

唔該晒
頭先都打左一陣
雖然唔得
但都多謝個三位巴打
thx:梓禁城,hk靚仔先生同r手然(如果佢地睇到)

頂部
lotty424
上校
Rank: 4


UID 28881
精華 0
積分 2
帖子 4249
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-26
來自 天水圍
狀態 離線
發表於 2009-7-26 09:53 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lotty424 為MSN好友 通過MSN和 lotty424 交談


QUOTE:
原帖由 聖軍師孔明 於 2009-7-26 07:51 PM 發表

唔該晒
頭先都打左一陣
雖然唔得
但都多謝個三位巴打
thx:梓禁城,hk靚仔先生同r手然(如果佢地睇到)

努力!





屋企太細 模型冇位擺.......
放模型中......
HKML UVER頭號FANS XD
頂部
魚蛋聰
上校
Rank: 4


UID 9546
精華 0
積分 8
帖子 5297
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-29
狀態 離線
發表於 2009-7-26 09:58 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 聖軍師孔明 於 2009-7-26 07:51 PM 發表

唔該晒
頭先都打左一陣
雖然唔得
但都多謝個三位巴打
thx:梓禁城,hk靚仔先生同r手然(如果佢地睇到)

r手然....

尼個名真係好糟糕

頂部
聖軍師孔明
軍曹
Rank: 2


UID 29916
精華 0
積分 14
帖子 368
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-26
狀態 離線
發表於 2009-7-26 10:25 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #603 lotty424 的帖子

三位都好好人,肯幫手,雖然最後都唔得

回復 #604 魚蛋聰 的帖子

本來真係粗口黎架.....我已經處理左先post
但個位巴打真係好好人,教我點打(佢自己有air西,唔打都無咩所謂,肯晒時間幫我)
魚蛋師兄有無玩,有既幫下手,thx

頂部
lotty424
上校
Rank: 4


UID 28881
精華 0
積分 2
帖子 4249
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-26
來自 天水圍
狀態 離線
發表於 2009-7-26 10:32 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lotty424 為MSN好友 通過MSN和 lotty424 交談


QUOTE:
原帖由 聖軍師孔明 於 2009-7-26 10:55 PM 發表
回復 #603 lotty424 的帖子

三位都好好人,肯幫手,雖然最後都唔得

回復 #604 魚蛋聰 的帖子

本來真係粗口黎架.....我已經處理左先post
但個位巴打真係好好人,教我點打(佢自己有air西,唔打都無咩所謂,肯 ...

我好苦惱合唔合飛西好(齊料有圖差lv)

[ 本帖最後由 lotty424 於 2009-7-26 11:04 PM 編輯 ]





屋企太細 模型冇位擺.......
放模型中......
HKML UVER頭號FANS XD
頂部
ln0
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5806
精華 0
積分 0
帖子 649
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-27
狀態 離線
發表於 2009-7-27 08:17 AM  資料  短消息  加為好友 
先前解頭上的惡魔normal都搞左好耐, 其實normal好易
解, 但好多人都亂打.....
打boss最好用有機槍剪機, 如希古,bd1,heavy arms, 或者重高達.
要圍攻boss, 唔可以4個一齊面對佢.
中boss可以唔理, 佢埋黎打你就垂直跳起避開.
基本上唔係手殘o既話, normal程度唔駛卡怪都過到,
但係好多人都中意浪費時間同中boss打, 全部人企晒
o係門口同boss對射...一係就對boss出超必....

頂部
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2009-7-27 08:36 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ln0 於 2009-7-27 08:17 AM 發表
先前解頭上的惡魔normal都搞左好耐, 其實normal好易
解, 但好多人都亂打.....
打boss最好用有機槍剪機, 如希古,bd1,heavy arms, 或者重高達.
要圍攻boss, 唔可以4個一齊面對佢.
中boss可以唔理, 佢埋黎打 ...

希古回彈快,又有貫穿彈
開必殺唔係問題,但只限Map炮先好開,其他必殺就免了
高達大師既頭頂我都過左,都係靠三部希古而已





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
魚蛋聰
上校
Rank: 4


UID 9546
精華 0
積分 8
帖子 5297
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-29
狀態 離線
發表於 2009-7-27 08:42 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 聖軍師孔明 於 2009-7-26 10:55 PM 發表
回復 #603 lotty424 的帖子

三位都好好人,肯幫手,雖然最後都唔得

回復 #604 魚蛋聰 的帖子

本來真係粗口黎架.....我已經處理左先post
但個位巴打真係好好人,教我點打(佢自己有air西,唔打都無咩所謂,肯 ...

一至四任我都識解 ...
但卡怪個下就唔係次次得 ... 重有要解任去高頻解好D
嗰度無咁多傻仔 , 佢地合作少少

頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2009-7-27 09:58 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Mingwan2 於 2009-7-26 06:48 PM 發表


小心d wo 包用mca易d比人反甩到戈bo~

我用多魯1同個朋友(唔係好識mca)既劍Z打都平手=.=(仲要係只用1武)

頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2009-7-27 10:05 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 聖軍師孔明 於 2009-7-26 06:05 PM 發表

我無咩所謂,三隻機都有用開
我想平均d發展
我射擊唔知點解硬係射唔到人,只有人地射到我
我格鬥硬係出手出得慢過人,被人打到痛死.....
玩瞬狙又唔夠人快,mca更加係唔識......(睇過影片但都係唔識)
a機得一 ...

你加我丫,hk版係dandanhk。
有無解埋隻strike?
其實練mca最好都係用rx78...

射beam要多用auto lock,你一lock到即射(考你反應)。練好呢部就要學用左右移黎修正偏差(人向邊郁你向邊郁)
bb 彈就全自動lock+ 左右移修正。
火箭彈就一定由上向下射(我比較中意捉人落地果下。),最好用全手動。

格就要先識捉人,再學甩刀,之後先係mca同ss。(講得太長遠了....)
多用mca係實戰,收刀有助fake人閃避,中彈又會少d。移位做得好可以打埋會心tim。
瞬狙個人覺得實用性不太大...雖然唔難出,但有幾何人地正面過黎企定定射你先...=.=
不過係遠處龜好再開鏡狙...

頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2009-7-27 10:07 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 聖軍師孔明 於 2009-7-26 07:51 PM 發表

唔該晒
頭先都打左一陣
雖然唔得
但都多謝個三位巴打
thx:梓禁城,hk靚仔先生同r手然(如果佢地睇到)

normal版應該唔洗卡喎=.=
四隻希古開晒兩技應該夠殺la=.=
一開始後退,再集中火力殺...連兩隻小王殺埋,唔理隻龜,再兩前兩後咁打阿普....佢回得唔夠你放血快

頂部
聖軍師孔明
軍曹
Rank: 2


UID 29916
精華 0
積分 14
帖子 368
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-26
狀態 離線
發表於 2009-7-27 11:19 AM  資料  短消息  加為好友 
唔該晒咁多位
DAN師兄我加左你啦
一陣再依咁多位既意見打多次先

回復 #607 ln0 的帖子

我應該係係門口射BOSS個種人啦

[ 本帖最後由 聖軍師孔明 於 2009-7-27 11:50 AM 編輯 ]

頂部
lotty424
上校
Rank: 4


UID 28881
精華 0
積分 2
帖子 4249
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-26
來自 天水圍
狀態 離線
發表於 2009-7-28 10:40 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lotty424 為MSN好友 通過MSN和 lotty424 交談
有冇人比到意見我
我依家有張飛西設計圖
全部料齊晒
係隻普通西未夠強1
但係我又唔諗住合自由(驚用唔掂)
相反我Z差隻高渣同隻MKII差2Lv就合得(飛西同z d料好相似)
咁大家覺得我應該合z好定合飛西好
Ps.我最終目標係Nu Hws





屋企太細 模型冇位擺.......
放模型中......
HKML UVER頭號FANS XD
頂部
~薰~
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29613
精華 6
積分 36
帖子 556
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-17
狀態 離線
發表於 2009-7-28 10:53 AM  資料  短消息  加為好友 
琴日租左拖魯基斯玩
頭5場真系唔多會用,之後用到上左手,真系唔錯的

頂部
聖軍師孔明
軍曹
Rank: 2


UID 29916
精華 0
積分 14
帖子 368
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-26
狀態 離線
發表於 2009-7-28 12:53 PM  資料  短消息  加為好友 
終於得左啦
突擊已入手~~!(唔識點影相 )
我想問下我下一步應該點TRAIN好?
THX咁多位師兄~~~

頂部
ln0
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5806
精華 0
積分 0
帖子 649
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-27
狀態 離線
發表於 2009-7-28 01:12 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lotty424 於 2009-7-28 11:10 AM 發表
有冇人比到意見我
我依家有張飛西設計圖
全部料齊晒
係隻普通西未夠強1
但係我又唔諗住合自由(驚用唔掂)
相反我Z差隻高渣同隻MKII差2Lv就合得(飛西同z d料好相似)
咁大家覺得我應該合z好定合飛西好
Ps.我 ...

要合NU HWS當然要Z, 唔合FREEDOM飛西可以唔理

頂部
魚蛋聰
上校
Rank: 4


UID 9546
精華 0
積分 8
帖子 5297
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-29
狀態 離線
發表於 2009-7-28 02:05 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 聖軍師孔明 於 2009-7-28 01:23 PM 發表
終於得左啦
突擊已入手~~!(唔識點影相 )
我想問下我下一步應該點TRAIN好?
THX咁多位師兄~~~

升到強一  
合炮 / 劍 / 飛西

頂部
聖軍師孔明
軍曹
Rank: 2


UID 29916
精華 0
積分 14
帖子 368
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-26
狀態 離線
發表於 2009-7-28 02:30 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #618 魚蛋聰 的帖子

唔駛TRAIN下技術咩?
仲有,我想問下師兄,邊隻STRIKE比較好?
唔好意思,成日問住你地

頂部
lotty424
上校
Rank: 4


UID 28881
精華 0
積分 2
帖子 4249
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-26
來自 天水圍
狀態 離線
發表於 2009-7-28 04:54 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lotty424 為MSN好友 通過MSN和 lotty424 交談
有冇師兄可以幫手解皇牌機師工廠同時間 仲有大師既HK 時間 頭頂





屋企太細 模型冇位擺.......
放模型中......
HKML UVER頭號FANS XD
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 04:56 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver